Het leven zoals het is: het kinderziekenhuis

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12
Het leven zoals het is: het kinderziekenhuis

Bericht door Tamaravh » 24 mar 2006, 16:51

Kijken jullie ernaar? Ik wel maar na elke aflevering zit ik met een krop in mijn keel. Ik leef er zo met mee dat ik hier dikwijls ook een traantje wegpink, zeker als het over dat jongetje van 4 jaar gaat dat kanker heeft. Zo een dingen zouden toch allemaal niet mogen gebeuren he. Als ik dat programma heb gezien dan knuffel ik mijn meisjes nog eens extra want dan pas besef je hoe gelukkig je mag zijn als je gezonde kindjes hebt.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 24 mar 2006, 17:49

ik heb dat al eens een paar keer gezien ... en ook op vitaya hadden ze zoiets met prematuurtjes dan pink ik toch ook vele traantjes weg hoor :cry: op de moment ben ik te emotioneel om zoiets te zien . maar toen ik dat had gezien nam ik mijn 2 kapoentjes ook is goed vast. wat die ouders doormaken dat kan ik me niet voorstellen en hoop da ik da nooit moet voorstellen ook niet :?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 24 mar 2006, 20:56

Ik kijk meestal.. Enja, ook hier komt de krop in de keel.. En dan ben ik blij dat Mila en Karsten zoiets nog niet voorhebben (en hopelijk ook nooit voorhebben)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 25 mar 2006, 09:01

ik ben er donderdag toevallig even op uitgekomen, en ik heb niks anders gedaan dan geweend...mijn hormoontjes zijn daar niet tegen bestand blijkbaar...

Ja toen was ik toch ook even gelukkig dat ons amelieke zo een gezond mieke is!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 25 mar 2006, 12:33

Als ik er naar kijk begin ik steeds te :cry: ik vind dit zo erg voor de kindjes en hun ouders, ik ben al heel blij dat Kayleigh nog niet in het ziekenhuis heeft gelegen, en hoop dat dit ook nooit gebeurd want ik weet dat ik dit heel moeilijk zal zijn voor mij.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”