Lost.

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 nov 2005, 11:17

Inderdaad, Hurley is wel nen toffen!!
Ik vond het gisteren niet zo heel spannend! Ze blikten nogal veel terug op het verleden. Dat is af en toe wel eens leuk, maar eigenlijk intereseert het me meer wat er op het eiland gebeurt.
Volgens mij draait het allemaal om één of andere vloek, maar volgende week kan ik natuurlijk weer iets anders denken :lol:
Neen, Hurley zou wel een ongeluk kunnen brengen als ik het zo zie.
De laatste scene gezien? De nummers waarmee hij de lotto gewonnen heeft, staan in "iets" gekerft. Ik heb niet goed kunnen zien in wat precies.
Het is wel een feit dat er rare dingen gebeurd zijn toen Hurley nog thuis was. Er zit door die nrs zelfs een man in het gekkenhuis, en heeft er nog een andere zelfmoord gepleegd.
De Franse vrouw is ook door die nrs op het eiland beland.
Haar schip heeft dat signaal opgevangen en is op onderzoek uitgegaan. Zo kwamen ze het eiland tegen, en zijn ze dus gezonken.
Dus volgens mij, kunnen we UFO's en toestanden vergeten. Ik denk eerder in de richting van de nrs, daar draait het hele verhaal om volgens mij.
Nu is er nog de vraag hoe het komt dat die nrs ongeluk brengen??

En dan die Chinezen: volgens mij zien die twee elkaar doodgraag, maar omdat die vrouw niet mag weten wat voor duistere zaakjes haar man moest doen van haar vader loopt de communicatie tussen die twee volledig vast. Maar ik denk wel dat ze elkaar graag zien.

Mr.Locke heeft gisteren een wiegje gemaakt voor Claire haar baby, maar ik vind het niet zo logisch. Op wat gaan ze baby leggen? Een matras van bladeren en toedekken met bladeren??
En kleertjes, en voeding na een aantal mnd? Ik ben reuzebenieuwd hoe het zal lopen.
Volgende week zal ze bevallen in ieder geval.

Ben eens beniewd wat jullie van die nrs historie vinden.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 15 nov 2005, 11:19

sandy schreef: Neen, Hurley zou wel een ongeluk kunnen brengen als ik het zo zie.
De laatste scene gezien? De nummers waarmee hij de lotto gewonnen heeft, staan in "iets" gekerft. Ik heb niet goed kunnen zien in wat precies.
Dat was dacht ik in het vliegtuig. En het vlot is ook gemaakt van stukken van het vliegtuig! :shock:

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 15 nov 2005, 11:20

sandy schreef:
En dan die Chinezen: volgens mij zien die twee elkaar doodgraag, maar omdat die vrouw niet mag weten wat voor duistere zaakjes haar man moest doen van haar vader loopt de communicatie tussen die twee volledig vast. Maar ik denk wel dat ze elkaar graag zien.
Ja, ik had een heel ander beeld van die chinees. Maar als je dat nu ziet, tja, dan is het wel een hele lieve man. Die eigenlijk wel veel respect heeft voor zijn vrouw.

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 15 nov 2005, 11:22

sandy schreef: Mr.Locke heeft gisteren een wiegje gemaakt voor Claire haar baby, maar ik vind het niet zo logisch. Op wat gaan ze baby leggen? Een matras van bladeren en toedekken met bladeren??
En kleertjes, en voeding na een aantal mnd? Ik ben reuzebenieuwd hoe het zal lopen.
Volgende week zal ze bevallen in ieder geval.

Tja, kleding, je kan wat kleren verscheuren en daar iets van maken, he?
en voeding... BV kan je altijd geven, he.
En zo stevig zag het wiegje e toch niet uit, hoor. :lol:

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 15 nov 2005, 13:41

die hurly is zaaaaalig!
zoveel pech dat een mens kan hebben zeg! En nu ze die française gevonden hebben zijn ze nog niks wijzer, want zij is zelf door die cijfers naar het eiland gelokt ...
ik vraag me nog altijd af of ethan haar zoon was?
En wanneer gaat Claire eens bevallen he? Ze was 8 maand ver toen het vliegtuig crashte, dus die moet nu toch wel echt eens bevallen, niet? Ik denk dat het een jongetje wordt ... :)
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding


Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 15 nov 2005, 13:42

Ah, volgende week gaat ze bevallen :lol:
Ik vond het wel leuk dat Hurley die française zo vastgrabbelde :lol:
Ocharme diene jongen zoveel meegemaakt en niemand gelooft hem.
Wie weet hebben de andere passagiers ook iets te maken met die nummers....

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 15 nov 2005, 14:29

awel, ik vraag het mij ook af, of die andere passagiers ook niks te maken hebben met die nummers.
bv wat zijn de stoelnummers van de overleden passagiers? Wat was het vluchtnummer van dat vliegtuig?
Waren er niet 42 overlevenden in het begin? (42, laatste nummer in die reeks van getallen)

Ik vond die knuffel van Hurley met die française zo mooi, ik kreeg er tranen van in mijn ogen! :oops:
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 15 nov 2005, 22:09

Ah ja. Misschien telt het af en blijven er uiteindelijk maar 4 (of was het 3) over.
Weet iemand de exacte nummers nog?

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 nov 2005, 22:17

Sarah, het zou wel eens kunnen dat die nrs in een wrakstuk gekerfd stonden. Maar met het vlot heeft het weinig te maken denk ik, want ik meen dat de zoon van die 'neger' het vlot in brand heeft gestoken. Hij zit graag op het eiland, heb ik begrepen.

Ja, borstvoeding kan je geven, maar aan bepaalde leeftijd zullen ze toch moeten overschakelen naar vaste voeding, en wat dan?
Alé, als ge dat babyke moet wassen zonder warm water?? Ik denk daar allemaal aan. :)

Ik hoop dat het niet afteld!! Anders gaat het een zeer triestig einde zijn, zulle. Ik hoop dat ze binnen een paar seizoenen toch nog gered zullen worden.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 15 nov 2005, 22:25

sandy schreef:Sarah, het zou wel eens kunnen dat die nrs in een wrakstuk gekerfd stonden. Maar met het vlot heeft het weinig te maken denk ik, want ik meen dat de zoon van die 'neger' het vlot in brand heeft gestoken. Hij zit graag op het eiland, heb ik begrepen.

Ja, borstvoeding kan je geven, maar aan bepaalde leeftijd zullen ze toch moeten overschakelen naar vaste voeding, en wat dan?
Alé, als ge dat babyke moet wassen zonder warm water?? Ik denk daar allemaal aan. :)

Ik hoop dat het niet afteld!! Anders gaat het een zeer triestig einde zijn, zulle. Ik hoop dat ze binnen een paar seizoenen toch nog gered zullen worden.
Maar dat vlot is toch ook van wrakstukken van het vliegtuig gemaakt of heb ik het verkeerd?
Ja, Walt(?) heeft dat toen in brand gestoken maar ze zijn er weer aan bezig, he?

En ivm babyvoeding, ik geloof dat ze daar toch vruchten hadden? Lekker fruitpapje :D En water warm je op op een vuurtje, he. Dus moeten ze wachten tot het volgende vlot in brand vlieg voor de klein een bad kan pakken :lol:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 nov 2005, 22:37

Ja inderdaad, het vlot was ook gemaakt met wrakstukken.
Eerst was het vlot in mysterieuse wijze in vlammen opgegaan en toen zou het kunnen dat het iets met die cijfers te maken heeft. Maar omdat de zoon van, ja Walt (dank u) het vlot in brand heeft gestoken, heeft dat dus al niets met die cijfers te maken.
Natuurlijk, de laatste scene waarin de de cijfers gekerfd zagen staan, kan natuurlijk een stuk van het nieuwe vlot zijn dat we gezien hebben. En dan zal het zeker ongeluk brengen.
Misschien vliegt het niet in brand, maar kunnen ze er mee wegvaren, maar zinken ze onderweg en zijn ze weer met een stuk of vier minder.
Zou kunnen hé?
En ja, je kan van de lokale vruchten een lekker fruitpapje maken, maar als je alleen op fruit kan leven, dan heb je na een tijdje toch bepaalde stoffen tekort? En vooral voor een baby!
Met dat kind, daar heb ik een slecht voorgevoel over.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 15 nov 2005, 22:41

En we weten nog altijd niet wat de zwarte rots is!

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 16 nov 2005, 12:19

De nummers stonden gekerfd in die rare deur die Locke en Boone in het oerwoud gevonden hebben
Dat dacht ik toch gezien te hebben

Ben ook eens benieuwd hoe ze dat babietje gaan kleden/voeden/wassen daar op het eiland ... Je kan tot zes maanden exclusief bv geven, maar daarna moet dat boeleke toch vaste voeding beginnen krijgen he ...

de nummers zijn
4 8 15 16 23 42 (som 108)
15+8=23
4+15+23=42
ik pieker me suf over die nummers! :lol:


ik denk dat sommige passagiers sleutelfiguren zijn, en dat die iets te maken gaan hebben met de cijfers
bv hurly: brengt ongeluk door met de cijfers te spelen, is daardoor het
vliegtuig daar gecrasht?
Hou oud is Locke? Die zou wel eens 42 kunnen zijn?
Shannon gaat volgens mij ook nog bepaalde krachten hebben die zich nog gaan uiten, en Shannon zou best 23 kunnen zijn?

hopelijk gaan ze volgende week op zoek naar de zwarte rots, dan weten we wat meer daarover.


Groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
suzynatascha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 sep 2004, 15:37
Locatie:Lier

Bericht door suzynatascha » 16 nov 2005, 19:54

Heel interessant allemaal, ik heb er weer van volle teugen genoten! IK heb zo de indruk dat die flashbacks, waar sommige mensen hier last mee hebben blijkbaar, in evenveel maten zullen blijven duren hoor. En ik moet zeggen, ik heb er weinig last mee, ik vind ze interessant.

Op een of ander lost-forum heb ik nog meer informatie gehoord.

Iemand is overtuigd dat iedereen in het verleden iets met elkaar te maken heeft. En die heeft al op veel vlakken gelijk. Luister maar naar wat ik onthouden heb.

Locke heeft ooit tegen Boone gezegd dat hij voor een "box-company" werkt, een doos-bedrijf. Nu blijkt, ik weet niet wanneer dit gezegd is geweest, maar Hurley zou met zijn fortuin van de lotto te winnen, baas zijn geworden van diezelfde "box-company". Dus Hurly en Locke zijn al gelinkt aan elkaar.

Dan in het huis waar die chinees die mens ging gaan aftuigen zat een meisje met haar hondje tv te kijken. Ik heb er zelf niet op gelet, maar wat blijkt dat het op tv een interview was met Hurley (over het feit dat ie de lotto gewonnen had). Dit kan ook iets ermee te maken hebben.

Iemand zegt dan dat in één van de flashbacks Jack, de dokter, de chinezen gezien hebben. Maar ja, iedereen die op het vliegveld in het zeflde vliegtuig instapt, zal elkaar wel gezien hebben hé, toink.

Dan nog de link tussen Sawyer en de vader van Jack en de link tussen Boone en Sawyer in het politiekantoor.

De vreemde nrs komen idd voor op dat luik die Locke en Boone hebben gevonden.

Nu moet ik me dus ook suf piekeren wat deze nummers te maken hebben.

Ik heb niet gemerkt dat in één van de wrakstukken van dat nieuwe vlot dat ze maken, ook die nummers gekerfd stonden, vreemd.

Wat ik ook vreemd vind, die kleine jongen steekt dat vlot in brand omdat hij op het eiland wil blijven, en daarna vraagt hij aan zijn vader om het tweede vlot te helpen bouwen... dat begrijp ik niet heel goed

En er is iets met Locke en dat zwanger meisje, hij heeft iets met haar, ik weet niet goed, maar Charlie zal er niet blij om zijn als die twee te veel met elkaar omgaan.

Wat ik dan weer heel mooi vond, was het romantisch moment op het strand. Vooral dan Sayid met dat meisje Sharon.

Sayis is echt een knappe man, kennen jullie hem soms van THE ENGLISH PATIENT of zijn jullie hem vergeten?

En ooit naar Party of Five gezien vroeger? Wel, de dokter, Jack, is Matthew Fox, de oudste broef van de vijf in die serie.

Grtjs,
Natascha
Ik ben 24 jaar en ben in verwachting van mijn tweede kindje!

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 17 nov 2005, 10:24

Ik vind Sayid ook heel knap, maar ik gruwel van zijn handen, zo'n lange nagels, brrrrrrr

Dr Jack was vroeger inderdaad de oudste uit Party of five

Bedankt Sarah voor al die tips; het lijkt er inderdaad op dat al die passagiers in het verleden al iets met mekaar te maken hebben gehad.

Locke werkte inderdaad voor een boxcompany. Ik vraag me nog altijd af waarom hij vroeger in een rolstoel zat, en hoe het komt dat hij sinds de crash miraculeus genezen is...
Hij lijkt wel zelf een helend effect te hebben op veel mensen:
hij heeft Charlie helpen afkicken
Hij heeft Boone van de obsessie voor zijn stiefzus verlost
hij heeft de jongen en zijn vader dichter bij mekaar gebracht
nu helpt hij Claire

Leuk he, zo zitten zoeken naar de oplossing van het raadsel :D

Groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 17 nov 2005, 21:47

Er zitten hier ene paar hele goeie theorieën tussen, moet ik zeggen.
Ik vind het ergens wel raar dat iedereen iets met iedereen te maken heeft. Zou het lot er dan voor gezorgd hebben dat ze allemaal samen op dat vliegtuig zaten?
Een wel HEEL aandachtige kijker moet gezien hebben wat er in het huis van die chinezen op tv was. Alé, als dat waar is, wordt alles nog mysterieuser.
Locke is wel nen goeie vind ik. Hij heeft er al veel geholpen op het eiland en hij weet erg goed waar hij mee bezig is.

Boenwurmpje, heb je willekeurige cijfers opgeteld? Of hoe kom je aan je rekensom?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 18 nov 2005, 13:30

sandy schreef:Inderdaad, Hurley is wel nen toffen!!

Ik vind het spijtig voor hem dat zijn batterijkes van zijn cd speler op zijn :D

Gebruikersavatar
suzynatascha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 sep 2004, 15:37
Locatie:Lier

Bericht door suzynatascha » 19 nov 2005, 15:34

hem dat zijn batterijkes van zijn cd speler op zijn :D[/quote]


Hij heeft toch een batterij gekregen van die française? kunnen ze toch ook daarvoor gebruiken of niet?

Grtjs,
Natascha
Ik ben 24 jaar en ben in verwachting van mijn tweede kindje!

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 21 nov 2005, 09:25

ivm de nummers

4 8 15 16 23 42 (som 108)

8 is het dubbel van 4
16 is het dubbel van 8

ik ben gewoon willekeurig nummers beginnen optellen om te zien of ik dan op een ander getal uit de rij uitkwam
15+8=23
4+15+23=42
maar wat het betekent?? geen flauw idee

Vanavond wordt Claires baby geboren!!

Groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
suzynatascha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 sep 2004, 15:37
Locatie:Lier

Bericht door suzynatascha » 21 nov 2005, 12:23

Joepie, dat mag ik niet missen! Heb vanavond een afspraak bij de dokter om 20u omdat ik echt vreselijk ziek ben, maar ik hoop dat ik op tijd terug ben, want bij de dokter 's avonds moet ik soms vreselijk lang wachten!

spannend!

Grtjs,
Natascha
Ik ben 24 jaar en ben in verwachting van mijn tweede kindje!

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 21 nov 2005, 15:21

Hopelijk ben je op tijd terug om het vervolg te zien.
Ik heb vorige week ook gezien dat Claire vandaag gaat bevallen. Ik ben reuzebenieuwd als alles goed gaat gaan en hoe het nu verder moet.

Die cijfers, ja, er raakt er hier niemand wijs uit,hé?
Ik denk dat we nog lang zullen moeten wachten om gans het cijfergeheim te kennen.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 21 nov 2005, 23:30

Ik heb het gezien vandaag...

Oh wat een aflevering. Boone heeft mooie ogen...

En dan Claire die bevalt...

Proberen om volgende week nog eens te kijken
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 22 nov 2005, 11:46

die cijfers zijn gisteren weer teruggekomen:
toen locke zijn moeder vertelde waar de ballen lagen: in gang 8 en gang 15

vraag me nog altijd af hoe locke verlamd is geraakt. Een complicatie van de operatie?

Zooooo jammer van Boone, zo'n knappe gast. Maar er moest iemand sterven he. Want er kwam iemand bij (de baby van Claire) dus moest er ook weer iemand weg. Locke had het trouwens kunnen weten, want in zijn visioen had hij Boone zwaargewond gezien.
Ik begin te vermoeden dat Jack weduwnaar is, dat zijn vrouw kort na het huwelijk om het leven is gekomen.

voor zover we weten zijn er dus al 2 vliegtuigen (vlucht 815 (8 en 15!) en die drugsmokkelaars) en 1 boot op dat eiland gestrand. Ik bijf dus zitten met de theorie dat ze in de bermuda driehoek terechtgekomen zijn. Ligt die niet ergens in de stille oceaan?

sawyer is nog steeds yummie yummie, zelfs met bril.

Is het iemand trouwens al opgevallen dat er nu al een paar passagiers iemand om het leven hebben gebracht?:
Sawyer (de man die hij dacht dat verantwoordelijk was voor de dood van zijn ouders)
Kate (een tot nu toe onbekende man)
Hurley (onrechtstreeks door de vloek van de cijfers over zijn familie te brengen)
Boone (zijn nanny)

En het licht ging aan in dat luik van Locke en Boone he! Ben reuzebenieuwd wat daar te vinden gaat zijn ...

groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 22 nov 2005, 14:24

Ik heb gisteren eens zeer aandachtig zitten kijken om te zien of er weer nrs vernoemd werden.
Vlucht 815, dus inderdaad 8 en 15.
Ik weet niet nu niet zeker meer, maar zat Locke geen 4 jaar in een rolstoel voor de crasch?

Locke is volgens mij ook verlamd geraakt door een complicatie. Want het is maar een raar verhaal van zijn ma en pa. Ze hebben hem gebruikt om de vader een nieuwe nier te geven.
Het is wel raar dat Locke nu opnieuw verlamd aan het raken is.
Locke heeft in mijn ogen schuld aan Boone zijn dood. Hij heeft een droom gehad waarin hij zag dat er iets ergs ging gebeuren met hem.
Wat ik wel jammer vind van Boone dat is dat hij enkel over de radio gezegd heeft dat ze overlevenden zijn van vlucht 815. Volgens mij heeft hij er niet bijgezegd dat ze ergens in de Stille Zuidzee zitten.
Er is dus nog een vliegtuig neergestort. Was Ethan misschien van dat vliegtuig afkomstig? Ethan had altijd zo'n vreemde blik in zijn ogen, misschien was dit wel door drugs. Remember dat het gecraschte vliegtuig vol zat met Mariabeeldjes met drugs in.
Dus volgens mij moeten we het verhaal van Ethan daar zoeken.

Het luik: inderdaad, er sprong licht aan!!
Maar van een vliegtuig kan dat toch niet afkomstig zijn? Het doet me meer denken aan een soort laboratorium, maar toch geen stuk van het vliegtuig?
Er moet toch iets of iemand in dat raar geval zitten, want als het licht plots aanknipt??

Goed opgemerkt van Boekenwurmpje, over enkele passagiers. Er zijn er inderdaad al enkele die iemand hebben omgebracht.
4 mensen: terug bij af: de cijfers! :roll:
Na een tijdje ga je over die cijfers tegenkomen, totdat we er gek van worden!!!!!


Ik was echt bang toen Jack bijna het been van Boone af wil amputeren!! Ik vond het echt griezelig.

Goed dat alles prima in orde is met Claire en haar baby.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
suzynatascha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 sep 2004, 15:37
Locatie:Lier

Bericht door suzynatascha » 22 nov 2005, 21:53

Da's nu de eerste keer dat ik gebleet heb van verdriet én plezier bij Lost. Ik ben wel zowiezo een bleeeterke hoor hihi.

Ik vond het zooooo imens erg dat Jack Boone moest laten doodgaan, na al zijn pogingen om hem te redden. En ik vond het zo erg, dat na een romantische avond met Sayid, Shannon te horen krijgt dat haar broer dood is. Tegelijkertijd vond ik het zo fantastisch mooi: de geboorte van de baby van Claire, ben benieuwd naar zijn naam!

De cijfers, dat van vluct 815 hebben jullie weer goed opgemerkt, daar heb ik allemaal niet bij stilgestaan.

Toen dat licht uit het luik kwam bij Locke, kreeg ik het op mijn zenuwen, ik zat op't puntje van mijne zetel. Maar ja, door de geboorte van de baby en de dood van Boone zijn ze er niet meer op terug gekomen.

Aangezien er zomaar licht verschijnt lijkt het mij heel erg waarschijnlijk dat er zich daar een levend wezen bevindt. BENIEUWD!

Nu vraag ik mij wel af hoe Jack in godsnaam zomaar in de midden van de jungle (want die waren echt heel erg ver afgedwaald om dat luik te vinden), Locke zal terugvinden. Is dit nu niet een heel domme reactie van Jack om helemaal op zijn eentje Locke achterna te gaan?

Ja, Jack zou idd weduwnaar kunnen zijn. Ik ben ook benieuwd hoe zijn verhaal eindigt.

Dat IEDEREEN iemand zou vermoord hebben, dat denk ik niet, die zwarte man en zijn zoontje zeker niet én Claire ook zeker niet en er zijn er wel nog meer.

Wel weer helemaal benieuwd naar het vervolg!!!

Grtjs,
Natascha
Ik ben 24 jaar en ben in verwachting van mijn tweede kindje!

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 23 nov 2005, 12:39

Volgens mij gaan we voor alle nrs een uitleg krijgen.

4: Locke heeft vier jaar in een rolstoel gezeten.
: Zoveel mensen zijn er vermoord door passagiers.
8 en 15: vluchtnummer 815.
: gang waar de voetballen lagen in die speelgoedwinkel.

Heb ik ergens nog nummers over het hoofd gezien??
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
suzynatascha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 sep 2004, 15:37
Locatie:Lier

Bericht door suzynatascha » 23 nov 2005, 20:28

sandy schreef: : gang waar de voetballen lagen in die speelgoedwinkel.

Pssst, ik heb dit waarschijnlijk gemist daar ik niet weet waarover dit gaat. Is het misschien over Locke die over die voetballen is gevallen en daardoor verlamd is geraakt??? Graag meer uitleg aub. Ben benieuwd, wat ik in 2 afleveringen allemaal heb gemist eigenlijk, vandaar dat ik graag de dvd zou kopen ervan.

Grtjs,
Natascha
Ik ben 24 jaar en ben in verwachting van mijn tweede kindje!

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 23 nov 2005, 22:10

Neen, Locke heeft nog een tijdje in een speelgoedwinkel gewerkt. Op een dag kwam zijn moeder (maar dat wist hij niet) vragen waar de voetballen lagen. Gewoon een list om even met Locke, haar zoon, te kunnen praten.
En zo vertelde hij nietsvermoedend waar de voetballen lagen.
Toen hij merktte dat hij door die vrouw gevolgd werd, probeerde hij haar te pakken te krijgen.
Ze bekende dat ze zijn moeder was en via via is hij bij zijn vader terechtgekomen die hij ook in jaren niet meer gezien had.
Zogezegd hadden zijn ma en pa geen contact meer...
De pa had een nieuwe nier nodig en de perfecte donor was zijn zoon. Hij speelde wat de perfecte vader, die deed alsof er nooit iets gebeurd was.
Locke gaf uit sympathie een nier aan zijn pa.
Toen hij wakker werd na de operatie was het bed van zijn pa leeg, maar stond zijn ma aan zijn bed. Toen had hij door dat het opgezet spel was en dat ze hem enkel hadden gebruikt om vlug aan een gezonde nier te raken.
Ik weet het nu niet meer zeker, maar verlamd hebben we hem niet zien worden. Nu werd er hier gespeculeerd dat er misschien complicaties waren opgetreden door die operatie en dat hij daardoor verlamd wordt.
Sorry voor de lange uitleg :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 23 nov 2005, 22:13

wat zonde dat ik die serie niet volg...heb allen deze maandag gekeken en de eerste aflevering...

heb al zoveel zin om die dvd te kopen he
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 23 nov 2005, 22:29

Je moet, als je kan, echt kijken...verslavend :oops:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”