Lost.

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 31 aug 2006, 11:31

ze spreken over de 'ontknoping'. Betekent dat dan dat seizoen 2 het laatste seizoen is en we de antwoorden op alle vragen krijgen, of is dat maar misleidend?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 31 aug 2006, 18:09

Ze zijn bezig aan de opnames van seizoen 3 :wink:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 31 aug 2006, 21:40

Ik kijk zo uit naar de nieuwe start!! We gaan hier weer kunnen onze hersenspinsels laten zegevieren... :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 01 sep 2006, 07:35

kbegin het al spijtig te vinden dat ik die afleveringen al gezien heb :?
allee, voor mij rest er niks dan verlangen tot volgend seizoen ergens in de lente volgend jaar :(
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 01 sep 2006, 09:26

Weet ge wat Vincent? Kijk er nog maar eens naar, mss vallen je nu nog meer details op dan de eerste keer dat je de afleveringen zag. :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 04 sep 2006, 14:38

Vanavond is het zover. Ik ga eerst naar familie kijken, want om 20.15 is het toch maar herhaling van het vorige seizoen. En dan schakel ik zo vlug mogelijk door naar VT4!!!!!!!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 04 sep 2006, 18:29

me too me too :D :D :D

Gelukkig zei mn vriend het gisteren nog of ik was't vergeten :roll:

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 05 sep 2006, 10:46

'k vond het een beetje een tussenaflevering....
volgende week staat er volgens mij veel meer te gebeuren.

Wat wel grappig is:
die vader van Jack die met Ana-lucia weg was naar australie
Die dan Sawyer tegen de auto-deur krijgt
Allemaal van die toevalligheden.... niet te doen

vind het wel vreemd dat michael zegt dat the others er vuil en vies uitzien. denk dat dat een dekmantel is. Want als je die beelden zag van die Ethan die Claire daar behandelde in die bunker, dan waren dat beschaafde propere mensen.... Kate heeft trouwens ook vermommingen gevonden hé.
Daar ga ik nog eens op doordenken, denk ik!

waarom schoot michael op Ana-lucia en hij schoot zichzelf precies ook in de arm hé
Doet hij dat omdat hij dan die 'Henry' kan laten ontsnappen en dan de schuld op Henry schuiven van dat schot op zijn arm en op ana-lucia???
Wil hij zo terug aan Walt geraken???

die wonderdokter in australie die Rose ging behandelen had het over een magnetisch veld.
Sinds rose op het eiland is, voelt ze zich genezen.
Dus.... alles draait daar om magnetisme.
Denk dat het vliegtuig aangetrokken werd door het magnetisch veld dat daar hangt. En dus zo neergestort is.
In het begin zag je Jack zijn ketting ofwat het ook was ook bewegen door het magnetisch veld in de gang van de bunker.
Ik begin te denken dat die codes ingegeven moeten worden opdat het magnetisch veld geactiveerd blijft op het eiland....
pfff 't zijn maar gissingen hé!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 sep 2006, 13:17

Ik dacht eigenlijk dat Michael zelfmoord ging plegen, toen het net gedaan was. Maar jou gissingen zijn niet mis, Wendy :wink: Ik krijg de kriebels van Henry eerlijk gezegd. Vind dat zo'n enge man, op de manier dat die kan kijken zeg!!
Alles draait idd om magnitischme :?: (of dat woord bestaat :?: )
Dat van dat vliegtuig klopt, van Rose ook. Mss die paraschute waar dat eten mee gedropt is: mss wel een heel eind van dat eiland vandaan losgelaten en via dat magnetisch veld net op de eiland gedropt.
Alle passagiers hadden op de één of andere manier al in het verleden met elkaar in contact gekomen. Een soort "aantrekkingskracht"?
Mss was iedereen wel "betoverd". Want weet je nog dat Claire haar baby zo veel huilde? Het zou kunnen dat die baby daar hinder van ondervond, van die stralingen.

Waarom is Locke een goede? Want Henry was op weg om hem te komen halen.
Stel nu even: die vuile mensen zijn ooit daar ook neergestort of hun scheep vergaan; ze zijn totaal verwilderd en betrouwen niemand.
De "nette" mensen (oa Ethan) zouden onderzoekers kunnen zijn van dharma. En mss vermommen die zich, om dan zo zich bij de Others te mengen. Net zoals Ethan deed bij de passagiers van 815.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 05 sep 2006, 13:31

die parachute hé.... werd dat niet gedropt toen de nummers eens niet ingetikt waren (allez te laat dan)
misschien dat het magnetisch veld dan even weggaat en dat er dus bijgevolg een vliegtuig boven kan om iets te droppen.....
ik weet het ook niet hé!!!
Dat dat op geregelde tijdstippen gebeurt, anders hebben ze geen eten, niemand hé....

ik blijf weer met vragen zitten!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 sep 2006, 13:52

Maar dat magnetisch veld komt toch voort van dharma? En dharma wil net niet dat het veld onderbroken word! Want de code moest altijd ingetikt worden. Ik weet ook niet of die parachute wel komt van een vliegtuig die BOVEN het eiland heeft gevlogen. Anders zouden de anderen dat toch gehoord/gezien hebben? Dat waren toch ijzeren blikken voedsel? En ijzer trekt toch een magneet aan?? :D

Toen die nrs eens te laat werden ingetikt: was dat voordien geen 109 dat op die klok stond en nu 108 of ben ik nu mis?

Trouwens, dharma weet allicht toch ook dat daar nog mensen moeten zitten. Ze weten toch wel met wat ze bezig zijn, en dat dat magnetisch veld vliegtuigen doet neerstorten.
Ik begin meer en meer te denken dat het eiland onbekend is voor de rest van de wereld. Een stuk land dat nog moet ondekt worden...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 05 sep 2006, 14:28

niet alles was blik hoor Sandy, wat daar gedropt werd
en op die verpakkingen stond het logo van dharma als ik me niet vergis
Dus dat zal echt wel voor daar zijn
En wat als het wel zo is dat het de bedoeling is dat er vliegtuigen crashen?
die mensen kunnen ze dan gebruiken als proefkonijnen voor hun testen bijvoorbeeld...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 05 sep 2006, 15:00

Nog eens iets... wie was die vrouw waar de vader van Jack aan de voordeur stond terwijl ana-Lucia in de auto wachtte??
ik vond dat die op claire leek. En hij vroeg om zijn dochter, toch???
Zou hij de vader van Claire zijn??
Of beeld ik me vanalles in???
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 05 sep 2006, 21:21

Ik vond het een spannende aflevering!
Volgens mij is Michael gebrainwasht en komt hij nu als 'spion' naar de bunker. Hij maakt de anderen wijs dat ze sterk genoeg zijn om the others te verslaan maar volgens mij is dit een list.
Het was zeker de bedoeling om Ana-Lucia te vermoorden. Pech dat Kimmy (die heet toch zo hé?) daar net was ...
Nu laat hij Henry vrij en Michael schiet zichzelf in de schouder zodat het lijkt alsof Henry alles gedaan heeft.
En idd, iedereen heeft al eens ergens 'contact' gehad met iemand anders op het eiland.
En hebben jullie de beelden gezien voor volgende week? Het lijkt of er enkele heel vreemde hallucinaties zullen hebben, of is het toch echt???
Ik dacht eerst dat the others een soort van sekte zijn, maar dat lijkt me nu toch net iets te simpel ....
Allé, hopelijk volgende week toch minstens 1 antwoord. (en ondertussen 1000 vragen bij)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 sep 2006, 21:52

goortjes schreef:Nog eens iets... wie was die vrouw waar de vader van Jack aan de voordeur stond terwijl ana-Lucia in de auto wachtte??
ik vond dat die op claire leek. En hij vroeg om zijn dochter, toch???
Zou hij de vader van Claire zijn??
Of beeld ik me vanalles in???
Dus bedoel je nu dat Claire en Jack dezelfde vader hebben of zo? Of dat de vader van Jack een kind heeft met Claire?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 sep 2006, 21:56

goortjes schreef:niet alles was blik hoor Sandy, wat daar gedropt werd
en op die verpakkingen stond het logo van dharma als ik me niet vergis
Dus dat zal echt wel voor daar zijn
En wat als het wel zo is dat het de bedoeling is dat er vliegtuigen crashen?
die mensen kunnen ze dan gebruiken als proefkonijnen voor hun testen bijvoorbeeld...
Jaja, niet alles was metaal. Maar hoeft ook niet hé? Er zat metaal tussen, dus het kan dat net die blikken aangetrokken zijn door het magnetisch veld.
En volgens mij is het zeker de bedoeling dat er vliegtuigen neerstorten. Zoals indertijd met de baby en de mama (ben haar naam even kwijt).
Ze is ook gebruikt om te testen.

Annelies, dat zou best wel eens kunnen dat Michael gebrainwaschd is.
Dat van die vrouwen dat hij zei, lijkt me erg onwaarschijnelijk. En dan nog, dan zullen het wel geen doetjes zijn. Dus om het daar tegen op te nemen...
Henry moest Locke komen halen, maar zijn missie is niet geslaagd. Mss hebben ze nu een ander slachtoffer gevonden in de vorm van Michael om Locke te "ontvoeren". Zou wel goed zijn: Michael heeft vertrouwen in de groep. Wie gaat hem nu verdenken?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 06 sep 2006, 09:00

Dus bedoel je nu dat Claire en Jack dezelfde vader hebben of zo? Of dat de vader van Jack een kind heeft met Claire?
ja, ik vermoed dat Jack en claire wel eens broer en zus zouden kunnen zijn. Dat vrouwtje leek erg op Claire vond ik. En aangezien alles aan elkaar gerelateerd is...
Kimmy (die heet toch zo hé?)
Libby :wink:
Dat van die vrouwen dat hij zei, lijkt me erg onwaarschijnelijk. En dan nog, dan zullen het wel geen doetjes zijn. Dus om het daar tegen op te nemen...
ik denk dat daar juist wel vrouwen bij tussen zitten
Maar ik blijf erbij dat die mensen zich vermommen.
Die Zeke die leider van the others, die had een baard en lelijke kleren aan hé... maar kate heeft zo'n vermommingsspullen gevonden. Dus ik vermoed dat die in het echt GEEN BAARD heeft.... gewoon misleiding ja!
En hebben jullie de beelden gezien voor volgende week? Het lijkt of er enkele heel vreemde hallucinaties zullen hebben, of is het toch echt???
ik vermoed dat het geen hallucinaties zijn... ik geloof echt wel dat we bv die broer van MR eko in real life gaan zien op het eiland.
momenteel geloof ik precies alles :lol: :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 06 sep 2006, 16:53

goortjes schreef:
Kimmy (die heet toch zo hé?)
Libby :wink:
Allé, khad dan toch al de klinkers juist :lol:

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 07 sep 2006, 09:00

Ik heb het gisteren eindelijk gezien!

Mijn eerste gedachte was ook dat Michael nu bij 'the others' hoort, en dat hij ook maar een verhaaltje opdisselde over dat ze makkelijk te verslaan waren. Volgens mij is het idd een list. Toen Jack aan de grens ging zitten, hebben die 'others' dat wel gehoord, en is Michael er naar toe gegaan, omdat ze hem vertrouwen.

De reden dat Henry tegen Locke verteld dat hij hem kwam halen omdat hij een goede is, is volgens mij ook een truc om Locke aan hun kant te krijgen, en het is hem precies nog aan het lukken ook.

Michael pleegt geen zelfmoord, denk ik, maar schiet zich in de arm, zodat hij idd kan zeggen dat Henry dit gedaan heeft.

En nog even dit, ik vind Sawyer zijn uitspraken en 'benamingen' voor de anderen wel altijd grappig :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 07 sep 2006, 09:49

ooooow nu heb ik niet gekeken .. maar och nog eens nuttig met een vriendn bijgetaterd die na een lange poos stilte nog eens telefoneerde :D
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 12 sep 2006, 22:04

Michael is dus niet gebrainswascht door de others, maar wil gewoon maar Walt terug.
En die vijf die mee met hem moeten, worden lelijk in de val gelokt. Die gaan dan ook gebruikt worden om testen op uit te voeren.
Hoe komt het toch dat de others al de namen weten van de passagiers? Het lijkt wel of die de "magneet" besturen en op voorhand wisten dat vlucht 815 over zou vliegen en dat ze die zouden neerhalen...maar hoe weten ze dan dat er uberhaubt overlevenden zullen zijn?
Want eigenlijk zijn er wel erg veel overlevenden voor een crasch.
Ik ben blij dat Sayid door heeft dat Michael liegt. Ik hoop dat hij hen gaat volgen.

Heb je die ketting gezien van die zwarte man (priester)? Dat begon in de bunker te zweven...magneet weer dus.

Walt heeft dus echt wel magische krachten...al die vragen die die vrouw stelde aan Michael. Dus toen ze hem in de jungle zagen verschijnen (doornat) was dat echt wel Walt...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 12 sep 2006, 22:42

Idd, Michael doet dit enkel en alleen om Walt terug te krijgen.
Volgende week zijn het al de laatste 2 afl.!!
Ik heb geen theorie meer ... we zullen wel zien volgende week hoe het nu eigenlijk zit. Ik vind het wel nog altijd spannend!!

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 12 sep 2006, 22:58

er zal veel duidelijk worden ;)... maar dan ook weer... :? :P
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 12 sep 2006, 23:13

ik heb gisteren toch nog eens een stuk gezien: doe me er (iets voor) volgende week eens goed aan denken dat ik op tijd weet wanneer ik er naar moet kijken want die ontknoping wil ik niet missen ...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 sep 2006, 09:38

Anneliefje schreef:...
Volgende week zijn het al de laatste 2 afl.!!
...
En is alles dan duidelijk of komt er nog een reeks (want dit kunnen ze toch blijven uitmelken hé)?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 13 sep 2006, 09:39

volgens mij is er volgende week helemaal geen ontknoping....
je zal iets meer te weten komen
maar als je weet dat er al een 3de reeks is.... dan moeten ze nog altijd dingen achterhouden hé

Michael heeft dus idd henry laten ontsnappen om zelf terug aan Walt te geraken. Maar waarom moeten die 5 mensen mee, en geen anderen??
En die boot, wat komt die nu doen?
Ben al een aan het denken geweest.... die Desmond die eerst in die bunker zat, was die niet met een boot aan het varen toen hij daar arriveerde? Een reis rond de wereld ofzoiets.
Want deze boot lijkt me niet de boot van the others. Dat was een boot met een motor, en dit leek me een zeilboot. Allez, ik kan er helemaal naastzitten hé. MAar ik dacht dat het zoiets was. En die desmond is toch weggelopen. We weten niet waarheen, en we hebben hem ook niet meer teruggezien. Stel dat die zijn boot teruggevonden heeft en weg wil varen, maar dat dat niet lukt en dat die terug op dat eiland komt ofzo...
Ach, ik fantaseer er maar op los(t)!!! :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 13 sep 2006, 11:29

Ik vraag me af wat the others met die 5 gaan doen.
In het voorstukje voor volgende week kregen ze allemaal een zak over hun hoofd, vastgebonden :?

Ik mag het zeker niet missen hé deze keer!!!!

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 13 sep 2006, 12:34

ik dacht idd in het voorfilmpje voor volgende week die desmond gezien te hebben (ale da was toch dieje die eerst in de bunker zat daar he? )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 13 sep 2006, 18:05

Ik denk idd ook dat in die boot Desmond zit ....

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 13 sep 2006, 18:14

Dagmar schreef:
Anneliefje schreef:...
Volgende week zijn het al de laatste 2 afl.!!
...
En is alles dan duidelijk of komt er nog een reeks (want dit kunnen ze toch blijven uitmelken hé)?
er zijn 5 à 6 seizoenen voorzien, maar ze kunnen inkorten mocht de interesse wegdijnen ;)
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”