voetbal ~ andere tv-programma's

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
voetbal ~ andere tv-programma's

Bericht door Dagmar » 14 sep 2005, 21:22

Iedereen naar "Thuis" gekeken? Ik niet, Filip wilde persé Club Brugge zien (en dan interesseert voetbal hem niet eens!)..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 18 sep 2005, 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 14 sep 2005, 21:34

Hey Dagmar,

Mijn ventje maar gans de dag zeggen, ja vanavond geen 'thuis' 't is voetbal (om mij te plagen). Hij was naar boven gaan kijken naar voetbal en toen hij de generiek van 'thuis' hoorde, was hij daar opeens gezet.
Mannen hé. Nu is hij wel naar de voetbal aan het kijken, dus ik achter de pc dan maar.

Magali

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 14 sep 2005, 21:37

Ik ga sewes wel naar de slimste mens kijken.. Daar kijk ik nu eens echt graag naar seh! Jammer dat Annelies Van Herck eruit ligt.. Wouter Deprez vind ik echt goed, ik keek ook altijd naar de rechtvaardige rechters en daar deed hij ook aan mee..
Dus sewes, de boom in met het voetbal! Het wordt toch nog eens 200 keer herhaald in het nieuws!

Is er iets belangrijks gebeurd in thuis?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 14 sep 2005, 21:46

Ik kijk straks ook naar de slimste mens. Ik vind die intelligente humor altijd zo goed. Wouter Deprez is ook mijne favoriet. Van mij mag hij er lang in blijven, ik word altijd vrolijk als ik hem zie.

In 'thuis' is er niets speciaals gebeurd. Walter heeft de sloten vervangen in het huis van Marianne. Iedereen is bezorgd om Sofie. Sam heeft nog altijd boel met zijn moeder en een samenwerking is uitgesloten in de 'Fit & Fun'. Angèle probeert Simonne te overhalen om zich niet te laten adopteren door Stan. Mo is terug en gelooft er sterk in dat ze Véronique zullen terugvinden. Het eindigt met Aïsha die Mo wilt vertellen dat Swerts iets te maken heeft met de verdwijning van Véronique. Ze denkt dat ze vermoord werd (en dat is ze natuurlijk hé, de boekskes hebben het al verklapt).
Niets speciaals dus. De climax zal wel weer voor vrijdag zijn.

Groetjes

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 14 sep 2005, 22:03

Ah, is Veronique vermoord?? Ik lees de boekjes niet :D .. Ik dacht dat ze gewoon verdwenen zou zijn en nog wel eens terug zou komen over een aantal seizoenen of zo.. Mis gedacht dus.. :(
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 14 sep 2005, 22:11

Heb ook al gehoord (weet niet of het waar is) dat Werner dan toch de biologische vader van Nand zou zijn. De familie Reymers zou de kliniek waar ze de testen gedaan hebben omgekocht hebben. Het zal weer spannend worden op het einde van het seizoen.

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 14 sep 2005, 22:14

verdorie, zit hier nog altijd achter pc. De slimste mens is al bezig zeker.
Voetbal nog niet gedaan en ik kan niet boven kijken want Jutta ligt al te slapen (ze slaapt nog in onze kamer).
Zal het morgen wel horen op Stubru, daar spreken ze er altijd van omdat Wouter Deprez er columnist is.
Had ook graag gekeken omdat Guido Depraetere er zou zijn, die vertelt altijd van die grappige moppen van Baziel.

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 15 sep 2005, 14:48

Haha, heb toch kunnen kijken.
Ben blij dat Wouter er nog bij is.
Jan Leyers is wel nen krak hé, wat die allemaal weet zeg.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 15 sep 2005, 20:40

En Filip is trainen, dus kan hij sewes de tv al niet meer opeisen.. Ja, dat filmlijstje, amai hoor.. Ik kende er de helft nog niet eens van! Maarja, dat is soms ook een beetje geluk hebben met de vragen.. In het nieuwsblad ging het er vandaag over hoe het kwam dat komieken zo goed presteren en politiekers niet.. Het komt dus doordat zij van alles op de hoogte moeten zijn om er grappen over te kunnen maken..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 17 sep 2005, 19:31

Ik heb donderdag niet naar de slimste mens kunnen kijken want er was leefgroepsvergadering op Jens zijn school en die heeft tot 23u geduurd.
Heb wel de volgende dag gehoord op de radio dat onze schattige Wouter eruit ligt. Wat jammer zeg.
Maar hij staat deze week wel op de voorpagina van een gekend weekblad (weet niet zeker of ik hier namen van tijdschriften mag vermelden). :oops:

Greetzzzzz

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 sep 2005, 07:49

Ik heb ook niet gekeken.. Ik was in slaap gevallen in de zetel.. Jammer dat Wouter eruit ligt hé! Maar hij zal wel in de finaleweek mogen terugkomen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 sep 2005, 08:15

Tegenwoordig is er wel veel voetbal op tv hé! Dat is leuk voor de liefhebbers of voor mensen met twee tv's.. Maar ik vind dat niet zo leuk.. Af en toe eens een match voetbal kijken, vind ik nu geen ramp.. Maar wel als het een paar avonden na elkaar is en de dag erna nog eens 100 keer herhaling..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 18 sep 2005, 10:32

ik haat voetbal...komt veel te veel en veel programma's wijken hiervoor vind ik
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 18 sep 2005, 10:51

Ik ben dat hier gewoon, voetbal.
Meestal kruip ik dan achter de computer of kan ik op mijn gemakske een boekje lezen. Of soms, heel soms zie ik mee. Vooral als AS Roma speeld... voor Totti :oops:

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 18 sep 2005, 11:22

Wij hebben de afspraak gemaakt, als het voetbal is op den tv dan scrabbelen we ook. De twee samen is gemakkelijk te combineren.
Ofwel kruip ik ook achter de pc.


Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”