'Thuis' terug

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 16 jan 2006, 19:38

Heeft iemand de dvd reeks van Thuis al? Ik heb ze voor mijn ouders gekocht als kerstcadeau. Ze missen geen enkele aflevering van Thuis. Moeten ze weg of zo, dan nemen ze het op. Ik heb nu de eerste serie gekocht. Ik heb al een paar afleveringen meegekeken en het is wel tof om alles nog eens van in t begin te zien. Ik heb het een tijdje gevolgd, dan weer niet, en nu kijk ik af en toe als ik toevallig bij mijn ouders ben, want mijn vriend ziet het niet zo graag. Hij kijkt liever naar familie. Maar ja, thuis is en blijft realistischer dan familie he.
Een week of 2 geleden heb ik eens een aflevering gezien waarin Waldek met een jongen in de stallen was en dan liep die weg. Is hij al terecht ondertussen? (Ik heb het vorige week niet gezien)


Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 16 jan 2006, 19:48

Ja, Kasper (zo hebben ze hem genoemd) is ondertussen terecht. Hij begint zich meer en meer te integreren in hun gezin. Hij slaapt al, uit eigen beweging, in de sofa. Ben echt benieuwd hoe het zal verlopen met de communicatie, mocht hij een vast personage worden in de reeks.

Muppet

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 25 jan 2006, 21:09

Ik ben naar Thuis aan 't kijken, maar ik kan er ni goed aan uit. Wat is er met Lowieke gebeurd? En wat heeft Marie er mee te maken?

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 25 jan 2006, 21:11

wel, marie moet constant voor kinderopvang spelen terwijl zijn ouders aan het werken zijn en zo
maar nu is lowieke gevallen en heeft een hersenschudding en iets aan zijn oog, marie heeft zijn ouders proberen te bellen, maar ze lagen te vrijen en wilden de telefoon niet oppakken
nu krijgt zij de schuld van wat met lowieke gebeurd is
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 25 jan 2006, 21:32

ah ok, bedankt voor de info. Ik ben weer mee :lol:


Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 26 jan 2006, 21:23

Ja zo erg voor Marie ...

ze is net ontslagen door een hysterische Leontien omdat ze te horen hebben gekregen van de dokter dat het oogje van Lowie beschadigd is

Hoewel Leontien ook schuld treft. Ze had geen tijd meer voor haar zoontje en keek zelfs niet om naar de uitslag op Lowieke zijn billekes ...

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 26 jan 2006, 21:30

zag vandaag ook een deel van de aflevering...maar nu kan ik helemaal teug meevolgen...

dat zijn toch nogal een stel he
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 26 jan 2006, 21:35

Ik ben vergeten te kijken vandaag. Marie ontslagen? Da zal ze ook wel erg gevonden hebben. Ik ga er aan denken om morgen wel te kijken.


Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”