Dancing on Ice

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 10 sep 2006, 14:57

idd, Kelly doet dat schitterend :shock: precies of die niks anders gedaan heeft in haar leven...

Luc vind ik geweldig, dat kinderlijk enthousiasme als een 'pose' gelukt is, schitterend :lol:
Ik las daarstraks wel in het laatste nieuws online dat hij oproept om niet meer voor hem te stemmen, hij heeft er genoeg van :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 10 sep 2006, 21:12

Gisteren heb ik het gezien en idd, hij heeft opgeroepen om niet meer voor hem te stemmen.
Hij zei dat hij de wedstrijd nu echt wil laten openbarsten (zonder hem), maar ik denk dat hij het beu is.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 11 sep 2006, 16:41

dat denk ik niet, allez die indruk krijg ik althans niet
maar hij beseft zelf ook wel dat hij de slechtste is en dat hij telkens met veel geluk wordt doorgelaten
en hij wil gewoon dat de beteren voorrang krijgen
Afbeelding
Afbeelding

Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 11 sep 2006, 18:30

Ik vind dat hij het heel goed gedaan heeft, en dat hij in de weken zich echt geamuseerd heeft, maar...het is en blijft een wedstrijd en de besten moeten winnen, niet de sympatieksten.

Ik vind Kelly enorm goed, Staf heeft me echt verrast. Van Pascale had ik eigenlijk iets meer verwacht (perfectioniste als ze is) maar als je beseft dat ze daarvoor nooit had geschaatst, dan is het wel knap gedaan. En Wim zie je ook elke week verbeteren. Van de Nederlanders vind ik John steeds beter, maar ik denk niet dat hij de finale haalt. Froukje vind ik sympatiek, al had ik nog nooit van haar gehoord.
En de laatste, Wendy geloof ik? vind ik eerlijk gezegd soms wel arrogant. Maar dat vond ik van Babette verleden week ook. Was het mijn erbeelding of heeft die op gegeven moment Fransesca zowat haar neus afgebeten?

En ik blijf het jammer vinden dat ze er in Nederland echt een spelletje Holland-België van aan het maken zijn.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 11 sep 2006, 22:23

Ilse-vh schreef: En ik blijf het jammer vinden dat ze er in Nederland echt een spelletje Holland-België van aan het maken zijn.
Ik heb de indruk dat ze soms een beetje met de Belgen willen lachen als ze ze aan het interviewen zijn. :roll:
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding


Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 11 sep 2006, 23:29

Ja, dat was me ook al opgevallen.

Jerry zei dit weekend nog dat ze graag met de 'Belgjes' lachen, maar dat Antwerpen elk weekend wel stampvol Hollanders zitten.
Het lijkt me wel dat de schaatsers onderling wel goed overeenkomen.
Afbeelding

Afbeelding

Stefanie17
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 14:47
Locatie:Wetteren

Bericht door Stefanie17 » 01 okt 2006, 12:39

Ik vind het een heel tof programma.
Zie ook liever onze belgen schaatsen.
Ik hoop dat de finale gespeeld wordt tussen Staf, Kelly en Froukje.
Ze mogen allemaal winnen.
Maar mijn favoriet is Staf.
Ik ben Stefanie en ik verzamel geboortekaartjes.
Als er iemand nog een geboortekaartje heeft mag je me altijd eentje bezorgen.
Voor adres stuur je me maar een pm
Groetjes Stefanie

Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 01 okt 2006, 17:30

Mijn favoriet is ook Staf die doet dat uitstekend, amaai.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 01 okt 2006, 22:09

Eerlijk ben ik "blij" (slecht woord, eerder opgelucht) dat Wendy er nu uit is. Ik vond haar nogal hooghartig, begon al met, ik ga naar de finale en kon ook scherp uithalen. Ze heeft Fransesca eens een keer haar neus ferm afgebeten vond ik en dat was er net wat over.

Froukje vond ik subliem, verrassing dat John er nog inzit, had het niet verwacht.
Ik vermoed de finale tussen Kelly, Staf en Froukje, en dan moet ik eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vind om tussen Kelly en Staf te kiezen, die verdienen het allebei vind ik. Ik vond vooral haar Pirates of the Carrabean een paar weken geleden absoluut onovertreffelijk. Maar wat Staf al heeft gepresteerd, vind ik ook werkelijk subliem. Dus, bij de finale, als 1 van beiden wint dan vind ik dat schitterend.

Ter info, ik schaats zelf ook als hobby, al jaren en jaren maar het heeft nu wel al zo een twee jaar stilgelegen, wegens zwangerschap, en nu het eerste jaar heb ik gewoon geen tijd. Maar vanaf januari begin ik weer en ik kijk er al naar uit hoor, om terug het ijs op te gaan.
Maar ik ben nog lang lang laaaaaaaaaaaaaang niet aan het niveau van op tv hoor!!!! Ik volg wel kunstschaatsen, dus ook de speciale pasjes, maar heb nog heel veel te leren. Ik vind het een zalige sport.
En als Emma groot genoeg is, als ze 2-3 jaar is, neem ik haar mee. En hopen dat ze het leuk vindt.
Afbeelding

Afbeelding

Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 16 okt 2006, 18:10

En de winnaar is Staf Coppens, hij heeft het verdiend heeft echt alles op alles gezet super.

Afbeelding
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 16 okt 2006, 19:22

Hij heeft het idd verdiend. Kelly zij het ook al: voor een man is het moeilijker, die lifts en zo. Om dan je evenwicht te bewaren terwijl je een volwassen vrouw ophoog moet houden, je moet het maar doen :shock:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 16 okt 2006, 21:09

voor mij was het op 1 kelly
en op 2 staf
Jammer dat kelly moest afvallen...
Maar ik heb enorm genoten van staf, week na week
en chapeau voor wat hij allemaal deed!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”