Lost.

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 18 apr 2006, 08:16

't was weer wat gisteren hé!
op die pc... dat is Walt niet hoor!
ze weten dat zijn papa michael heet en proberen hem volgens mij uit zijn kot te lokken!
in het voorstukje voor volgende week zag ik iets over Aaron... ik wist het hé... dat er nog iets met dat kind gaat gebeuren... ik voel dat aan mijn tenen!

toch ook weer straf hé dat verhaal van mr Eko...
en dan die zwarte rook die wegtrekt zonder dat er iets ergs gebeurt!!
Locke had dat ook voor, was dat niet zo????
en Locke en Mr Eko kunnen het wel met elkaar vinden hé...
ik vind het allemaal raar!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 18 apr 2006, 09:17

en het toeval wil ook weer maar eens dat zijn broer ook daar is neergestort op dat eiland...of is het geen toeval???

Er wordt net op dat filmpje vermeld dat de PC niet als communicatiemiddel mag gebruikt worden, als Michael dat wel begint te doen. Dat gaat hem nog zuur opbreken, denk ik.

En hoe zit het met dat paard? Inbeelding of niet, en hoe komt het daar?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 18 apr 2006, 09:42

Ik dacht dat Walt misschien voor dat paard zorgde? zoals toen die ijsbeer verscheen nadat Walt een strip over een ijsbeer gelezen had. Maar Walt kan toch niet weten dat dat paard een rol speelde in de voorgeschiedenis van Kate?

Ik denk ook niet dat het Walt is die via de computer contact heeft met Michael. Dat zijn the others die michael in de val proberen te lokken (denk ik)

Het is toch wel erg hoe dat eiland mensen naar zich toe lokt he. De broer van Mr Ecko is er gestorven, omdat hij in het vliegtuig zat waarin Ecko had moeten zitten (smokkel), en nu is Ecko er zelf ook!
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 18 apr 2006, 21:22

Ja, het was me weer wat gisteren...
Die Eko en Locke kunnen het wel vinden met elkaar, het zijn zo twee rustige types die perfect weten wat ze doen.

Ik denk ook niet dat dat Walt is aan de andere kant van de pc.

En wat was dat met Kate en Sawyer? Plots ontwaakte hij en vroeg haar waarom hij haar vermoord had? Het was precies de geest van haar vader die in zijn lichaam zat.
Dat van dat paard is volgens mij geen inbeelding. Want zowel Kate als Sawyer hebben die knol gezien.

Die zwarte rook: tja, wat moet je daar van denken?
Het doet me een beetje denken aan wat is het ook alweer? Aladin met de toverlamp?
Het is precies iets van geesten of zo?
Hebben jullie dat gezien net voor die pluim tevoorschijn kwam? Er werden bomen uitgerukt en dan dat geluid.
Dus ik denk niet dat er monsters op het eiland zitten, maar dat die geluiden dat we vroeger hoorden uit de jungle dat dat voortkwam van die rookpluim.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 25 apr 2006, 08:55

Wat vonden jullie gisteren van de reacitie van Michael tegenover Locke en John? Ergens begrijp ik hem wel, je wilt en moet je kind terughebben...

Locke vond ik gisteren weer raar. Waarom heeft hij die beeldjes met drugs niet gewoon vernietigt?
Ipv ze nu gewoon in die safe te zetten.

En wat bezield Charlie om de baby te "ontvoeren"? Ik denk wel niet dat hij gebruikt had, maar ik vind dat hij te drastisch handeld. Gewoon omdat hij dat gedroomd had.
Wat was hij dan van plan met de baby, verdrinken in de zee?

En dan zijn die piraten ook weer verschenen. Blijkbaar zijn ze met velen en zijn ze erg op "hun" eiland gesteld. Ik weet het niet, maar ik denk niet dat die deel uitmaken van Dharma. En waarom mochten ze niet verder op zoek naar Michael? Blijkbaar houden ze iets verscholen dat de overlevenden absoluut niet mogen vinden.
Die wilde zij ook dat ze enkel nog op het eiland zijn omdat ze mogen van die piraten.
Waarom nemen ze eerst zoveel mensen mee en om dan de rest ongemoeid te laten?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 26 apr 2006, 14:52

vond het gek dat Sawyer die ene kerel aansprak met ZEKE.
Dus die wist die naam. Is die vernoemd geweest toen ze op dat vlot zaten??? Kan me dat niet meer herinneren.

Denk dat Charlie gewoon een beetje aan het flippen is.
Claire die niets van hem wil weten, de jaloezie die hem parten speelt dat Locke wel met claire en Aaron contact heeft... en dan die afscherming op dat eiland. Alles wordt hem wat teveel denk ik. En hij geeft enorm veel om Aaron.... dus vandaar zijn gekke gedrag denk ik!

Ben daar zo zeker nog niet van dat die niets te maken zouden hebben met Dharma... denk dat er wel degelijk een verband ligt.
ik heb het denk ik al eens gezegd.
Die Ethan heeft claire toch eens gekidnapt... dat was met een bedoeling.
Ze droeg een kind... en the others zijn tuk op kinderen...
misschien voor proeven ofzo...
Denk toch dat er ergens wel iets is...
Ze hadden het er ook over dat Walt een special kid is!

Vraag me nog steeds af waar die Cindy is...
ik heb die niet ZIEN verdwijnen en er oo k niets meer van vernomen...

nu weten we ook het zit met jack en zijn vrouw!

En dat locke die beeldjes verstopt ipv te vernietigen...
misschien geeft hij ze later wel terug aan Charlie als hij zijn vertrouwen terug gewonnen heeft ofzo...
Of denkt hij dat het misschien ooit nog eens van pas komt...
ik heb er geen andere verklaring voor
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 02 mei 2006, 09:57

Wat is dat toch met Charlie? Hij heeft een complot gesmeed met Sawyer om die wapens in hun bezit te krijgen. Heeft Charlie enkel meegedaan om die beeldjes terug te krijgen?
Telkens als er iets gebeurd dan begint het even voordien te regenen. Hebben ze express een regenbui afgewacht?

En wat met die man die Rousseau heeft neergeschoten? Sayid is er nogthans van overtuigd dat hij één van die anderen is. Ik weet het nog zo niet. Aan de ene kant klinkt zijn verhaal geloofwaardig. Het kan de de appartatuur van de luchtballon in de war is geraakt en neergestort, dat ze niet op verkenning zijn getrokken. Zijn vrouw kan idd ziek zijn geworden, die collega's van Rousseau zijn ook aan een mysterieuse ziekte gestorven.
Dat hij niet weet hoe diep hij zijn vrouw begraven heeft :? kan ik ook inkomen. Dat was nu wel een strikvraag.
Maar toch, je kan niemand meer vertrouwen, dus ik vind dat ze hem nog een tijdje moeten opsluiten.
Alleen had ik de indruk dat Sayid Shannon wil wreken... :?

En dat verleden met Sawyer. Toen hij die koffer met geld (volgens mij vals geld) in die zwarte auto zette, was die man verdwenen. Volgens mij heeft die man de vriendin van Sawyer onder handen genomen of spelen ze onder één hoedje.

Ana-Lucia werd ook eerst verdacht door Kate. Ze had vermoedens dat ana lucia Sun had meegenomen. Ik dacht al van bij het begin van niet, dat meisje is zelf bang.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 02 mei 2006, 18:03

Wat is dat toch met Charlie? Hij heeft een complot gesmeed met Sawyer om die wapens in hun bezit te krijgen. Heeft Charlie enkel meegedaan om die beeldjes terug te krijgen?
Charlie wou enkel Locke zien falen, het ging hem totaal niet over die beeldjes, heeft dat ook letterlijk gezegd.
En dat verleden met Sawyer. Toen hij die koffer met geld (volgens mij vals geld) in die zwarte auto zette, was die man verdwenen. Volgens mij heeft die man de vriendin van Sawyer onder handen genomen of spelen ze onder één hoedje.
Er heeft nooit een ander in die auto gezeten. Saywer is en blijft een bedrieger en hoe graag hij die vrouw ook heeft gezien, het geld was voor hem van nog groter belang. Hij is enkel naar die auto gestapt met koffer, mocht die vrouw nog ergens staan kijken. Na enkele tellen is hij terug het huis in gestapt en het geld in de tas gaan halen. De koffer was leeg.
Ana-Lucia werd ook eerst verdacht door Kate. Ze had vermoedens dat ana lucia Sun had meegenomen. Ik dacht al van bij het begin van niet, dat meisje is zelf bang.
Ana-Lucia en Kate zijn zo jaloers op elkaar :lol:

+ Toen Saywer en zijn kopaan in dat restaurant zaten was het de moeder van Kate die hen bediende .... :wink:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 02 mei 2006, 19:02

t'Is daarom dat Sawyer zat te tellen. Ik verstond er mij niet aan.
Ik dacht dat het huis zou ontploffen of zo, kweet niet.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 03 mei 2006, 08:12

die mama van Kate had ik ook herkend!!!
die 'papa'van kate ook --> die Amerikaanse soldaten die Sayid vrijlieten.
Maar ik heb de indruk dat ik die 'generaal' ook ergens van ken.
hij leek precies wat op die Zeke van die others.... Maar dat heb ik me misschien ingebeeld...

idd charlie wilde locke laten falen... dat idee had ik ook!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 03 mei 2006, 21:17

goortjes schreef: die 'papa'van kate ook --> die Amerikaanse soldaten die Sayid vrijlieten.
ja juist, heb dat ook gedacht maar was het weer vergeten, die met de foto van dat meisje...

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 03 mei 2006, 22:04

Anneliefje schreef:
goortjes schreef: die 'papa'van kate ook --> die Amerikaanse soldaten die Sayid vrijlieten.
ja juist, heb dat ook gedacht maar was het weer vergeten, die met de foto van dat meisje...
Hmmm, dat was me niet opgevallen.
Amai, iedereen heeft elkaar of familie van elkaar al eens ontmoet. Het was echt geen toeval dat ze allemaal met elkaar op het vliegtuig zaten...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 04 mei 2006, 08:13

neen... ze lijken allemaal met elkaar verbonden!!! :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 09 mei 2006, 09:15

Sun is zwanger!
Raar, want haar man is onvruchtbaar. Maar er zijn wel meer dingen op het eiland 'raar', dus nemen we er dat ook maar bij. Ik denk niet dat ze vreemd is gegaan. Ze is een schuchter type en dat zou ze zeker niet durven.
Sinds die twee op het eiland zitten, is hun relatie helemaal opengebloeid. Vroeger leefden ze onder de voet van haar vader en nu zijn ze vrij.
Trouwens, alles op het eiland draait om kinderen en de man van Sun wordt plots vruchtbaar.... :shock:

Wat is dat met die man die in de bunker gevangen zit? Gisteren dacht ik even dat hij één van de anderen was. Toen hij dat verhaal vertelde over hoe Sayid en zo in de val zouden lopen.
Maar aan de andere kant kan het zijn dat hij hen uit hun tent wil lokken.

En wat heeft claire allemaal meegemaakt toen ze ontvoerd werd?
Alé, Ethan en de mensen in dat labo zagen er helemaal anders uit dan die verwilderde mannen uit de jungle. Ofwel werken ze samen om ze te vangen en dan te geven aan die van het labo.
Als ik meeben, dan is die Rousseau zwanger geweest van een meisje. Is ze gevangen genomen door die in het labo, hebben ze haar baby uit haar buik gesneden en gedrogeerd dat ze haar kind af zou staan aan het labo.
Want claire zou haar baby ook hebben afgestaan.
Volgens mij injecteren ze de proefpersonen met "ziektes" en zien ze wat effect dat heeft. Hetzelfde doen ze met dat meisje van Rousseau.
Maar waarom vlucht ze niet weg? Ze kan toch proberen...verliezen kan ze niet.
Aaron had uitslag en koorts en plots is hij beter :?:
Een waarom is het labo leeg?Ze zijn precies in allerijl vertrokken toen ze wisten dat Claire kon ontsnappen.
Dus zetten ze nu misschien gewoon hun activiteiten verder vanuit een andere bunker.
Mss experimenteren ze met ziektes om zo later de macht te kunnen grijpen op de wereld.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 09 mei 2006, 13:03

van rousseau was geweten dat ze een dochter had: Alex.
Maar die hadden ze haar afgenomen. Volgens mij net zoals met Walt... maar dat weet ik niet zeker.
Gek hé... ik wist dat er iets gebeurd was met Claire en haar baby.
ik had gewoon zo'n voorgevoel!
Maar dat dit gebeurd was... dat had ik ook niet kunnen plaatsen!

Die henry is wel een stoker seg. Hij probeert tweedracht te zaaien!
Die deugt dus ook niet!

Dan over Sun... misschien dat ze wel vreemd gegaan is met die ene man die haar Engels leerde, maar dan duurde het wel lang eer ze er achter kwam dat ze zwanger is?!
dat is dus nog een groot vraagteken!

Waar haalt die hurley al dat snoep???
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 09 mei 2006, 18:56

Sun is zwanger!
Raar, want haar man is onvruchtbaar. Maar er zijn wel meer dingen op het eiland 'raar', dus nemen we er dat ook maar bij. Ik denk niet dat ze vreemd is gegaan. Ze is een schuchter type en dat zou ze zeker niet durven.
Sinds die twee op het eiland zitten, is hun relatie helemaal opengebloeid. Vroeger leefden ze onder de voet van haar vader en nu zijn ze vrij.
Trouwens, alles op het eiland draait om kinderen en de man van Sun wordt plots vruchtbaar.... :shock:
Sun is volgens mij niet zo schuchter als ze eruit ziet :wink: ik denk ook, net als goortjes, dat het die man is die haar engels leert. Dat is trouwens degene met wie ze voorbestemd was te trouwen (eigenaar van het hotel) maar hij zag dat niet zitten en Sun eigenlijk ook niet. Jin was daar net gestart al portier en zo hebben Jin en Sun elkaar leren kennen.
Wat is dat met die man die in de bunker gevangen zit? Gisteren dacht ik even dat hij één van de anderen was. Toen hij dat verhaal vertelde over hoe Sayid en zo in de val zouden lopen.
Maar aan de andere kant kan het zijn dat hij hen uit hun tent wil lokken.
Die vent is ne raren!! Ik weet niet wat ik ervan moet denken. :?
En wat heeft claire allemaal meegemaakt toen ze ontvoerd werd?
Alé, Ethan en de mensen in dat labo zagen er helemaal anders uit dan die verwilderde mannen uit de jungle. Ofwel werken ze samen om ze te vangen en dan te geven aan die van het labo.
Dus zetten ze nu misschien gewoon hun activiteiten verder vanuit een andere bunker.
Mss experimenteren ze met ziektes om zo later de macht te kunnen grijpen op de wereld.
Amaai, dat was pas iets raars hé!
Kate heeft in zo'n kastje kleren en een soort valiesje gevonden met lijm en een valse baard .... Ik heb dus een groot vermoeden dat die mannen (en vrouwen??) in de bunker dezelfde zijn als The Others maar dan met die andere kleren en valse baarden ed.


Oja, Goortjes ... ivm Hurley ... weet je nog vorige week toen Saywer Hurley "betrapte" toen die iets uit een pot aan het eten was ... volgens mij heeft Hurley een eigen vooraadje food verstopt

Volgende week al de (voorlopig) laatste aflevering ... Hopelijk zijn de volgende afleveringen snel klaar!! :wink:

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 09 mei 2006, 20:29

binnen 3 weken starten ze terug op prime. VT4 moet wachten tot prime heeft uitgezonden, maar dan begint het wereldkampioenschap voetbal die ze samen met Kanaal2 uitzenden. Daarna is het zomerseizoen, dus ik vrees dat we zullen moeten wachten tot de herfst. Het was oorspronkelijk de bedoeling, trouwens, dat ze pas zouden uitzenden vanaf de herfst. Maar dat is vervroegd door het succes... ironie :roll:
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 09 mei 2006, 21:23

Annelies, jij denkt dus dat Sun eventueel zwanger is geraakt van die man die haar engels leerde. Hoe lang zitten ze nu op het eiland? Een maand of twee dacht ik. Dat zou mss kunnen....
Ik weet bijna wel zeker dat die man en Sun een verhouding hadden.

Hurley heeft idd voedsel gestolen en verstopt. Af en toe zie je hem eens iets eten, zoals de vorige keer toen hij uit die pot zat te eten.

Die valse baard en die lijm, eigenlijk had ik daar niet echt meer bij stilgestaan! Dan kan het idd dat het dezelfde mensen zijn, maar gewoon vermomd.
Zou ook logisch zijn: omdenduur zitten daar zoveel verschillende clans....

Vincent, jij gaat weer niet lossen zeker? :P Trouwens, kans dat je het tegen dan te druk zal hebben :P
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 09 mei 2006, 21:51

sandy schreef:Annelies, jij denkt dus dat Sun eventueel zwanger is geraakt van die man die haar engels leerde. Hoe lang zitten ze nu op het eiland? Een maand of twee dacht ik. Dat zou mss kunnen....
Ik weet bijna wel zeker dat die man en Sun een verhouding hadden.
Ze zitten daar idd iets van een 2 maand.
Ik denk dat ze zwanger is van de "leraar" (zo zal ik hem voort gemak noemen). Aangezien ze dacht toch nooit zwanger te kunnen worden, leek een slippertje haar geen kwaad te kunnen ...
Ze leek nogal geschrokken toen de dokter haar kwam zeggen dat het eingelijk Jin is ..... dus toen moet het al gebeurd zijn....
Aangezien ze toch naar Amerika wou vluchten, denk ik dat ze er verder niet meer heeft bij stil gestaan.

Dit betekend wel een nieuwe baby op het eiland .... :shock:

en jah lap ... voetbal, niet leuk ... hadden de belgen nu nog eens meegedaan .... ons geduld wordt misschien weer iets langer op de proef gesteld :?

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 09 mei 2006, 22:05

Mm, de Belgen...we weten toch al op voorhand wat ze zouden doen :roll: :roll:

Maar niet meer bij stilgestaan dat ze mss zwanger zou kunnen zijn?
Dat kan toch niet; het zou haar dag en nacht moeten kwellen dan... :?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 10 mei 2006, 08:02

die vermommingen dienen om verwarring te brengen....
't zou wel iets te makkelijk zijn om er altijd hetzelfde uit te zien hé.
Dan is er niets spannends meer aan!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 12 mei 2006, 09:01

'k Vraag mij wat ik ga doen als Lost weer van de tv gaat :cry: :cry: , 't zal ier weer saai zijn... Oftewel moet ik de eerste jaargang nog es helemaal bekijken ??
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 12 mei 2006, 09:20

ik ga het ook missen :(
't is 1 vd weinige dingen die ik op tv echt volg.
Ach ja... een boek dan maar zeker
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 mei 2006, 11:43

Ik heb vanmorgen op Donna gehoord dat de storm op Hawaï voor vertragingen bij de opnames heeft gezorgd en dat we bijna gelijklopen met de Amerikanen.
VT4 had veel mails gekregen met de vraag om toch wat vroeger te starten met het tweede seizoen. En door het slechte weer moeten ze dus nu stoppen :(
Dan gaan ze in juni nog het WK uitzenden en dan gaan ze kijken naar een goeie datum om weer te hervatten.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 15 mei 2006, 18:52

dus verlang ik nu al naar de voetbal :twisted:
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 15 mei 2006, 20:32

Ghehehehe

Vanavond ist te doen, de voorlopig laatste aflevering van Lost, telefoon uit, gsm uit, pc uit, kids in bed en iedereen moet mij met rust laten !!! :twisted:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 15 mei 2006, 20:35


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 mei 2006, 22:15

Ik heb het gelezen in de krant :wink:
Ben nu aan het kijken:

Nu weet ik het zeker: die man (Henry) die in de kelder opgeloten zit, is één van die anderen. Er zijn mensen neergestort met een ballon, ze hebben die gevonden en vermoord of zo. Die ene heeft die man begraven en zijn identiteit overgenomen. Zo kon hij eigenlijk niet betrapt worden en had hij een goed alibi. Maar dat was dus buiten Sayid gerekend.

Henry heeft niet op de knop gedrukt toen hij het moest doen. Want ze zijn een minuut opgeschoven. Normaal gaat het alarm op de 108 min af, maar na dat voorval stond de klok op 107.
Dus telt de klok een minuut minder als je niet reageert op het alarm.
Maar waarom gaan de luiken dan dicht?

Die parachute die ze hebben gevonden: geen idee hoe die daar komt :shock:.
Ik denk dat die daar gedropt is omdat de knop niet is ingedrukt. Blijkbaar denken "de mensen "dat er een noodgeval is gebeurt in de bunker en is die parachute met dat voedsel een overlevingspakket.

Die man in de ochtendjas die hurley ziet, heeft hij al eens ontmoet in zijn verleden. In die 'instelling' of wat het ook is/was...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 16 mei 2006, 02:38

En hebben jullie dat gezien op het einde van de uitzending? Die vrouw die ook op het eiland zit, zat ook in die zaal van die instelling...
Ik denk niet dat ze van elkaar weten dat ze elkaar al eens hebben ontmoet. Hurley was te veel bezig met de "onzichtbare" man en zij dat serieus aan de pillen.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 16 mei 2006, 10:39

Jaja, 'k heb het ook gezien !!

'k Zou het nog beginnen geloven dat dat één spel is, lijk BB...
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”