Lost.
Moderators:Welcome, Moderators
Volgens mij moesten mensen als Desmond een biologisch wapen bewaken
en zo zijn er denk ik meer bunkers op he eiland.
Mischien is er in het verleden al zo een bunker ontploft en is was er toen besmetting
The others Piraten die de geheimen van de bunkers willen stelen en ze nog niet allemaal gevonden hebben
of gemuteerde eilandbewoners waar op getest werd
Desmond wist bijvoorbeeld dat er zieken rondliepen op het eiland want hij vroeg of er zieken waren en hij had toch altijd al op tijd de knop ingeduwt
Hoelang gaat seizoen 2 en hoeveel seizoenen zijn er
Spannend he
en zo zijn er denk ik meer bunkers op he eiland.
Mischien is er in het verleden al zo een bunker ontploft en is was er toen besmetting
The others Piraten die de geheimen van de bunkers willen stelen en ze nog niet allemaal gevonden hebben
of gemuteerde eilandbewoners waar op getest werd
Desmond wist bijvoorbeeld dat er zieken rondliepen op het eiland want hij vroeg of er zieken waren en hij had toch altijd al op tijd de knop ingeduwt
Hoelang gaat seizoen 2 en hoeveel seizoenen zijn er
Spannend he
- Anneliefje
- Pas blauw
Gisteren niemand gekeken??
Plots is die cindy verdwenen? Hoe komt het dat niemand iets gemerkt heeft?
Hebben jullie dat lijk zien liggen in de jungle? Die jongen was door de anderen vermoord. Mij doet dat denken aan voorhistorische mensen, want hij was afgemaakt met een houten stok.
En wat doen de anderen met al die mensen die ze ontvoeren? Doen ze daar experimenten mee of zo?
En er zouden nog kinderen ontvoerd zijn.
Plots is die cindy verdwenen? Hoe komt het dat niemand iets gemerkt heeft?
Hebben jullie dat lijk zien liggen in de jungle? Die jongen was door de anderen vermoord. Mij doet dat denken aan voorhistorische mensen, want hij was afgemaakt met een houten stok.
En wat doen de anderen met al die mensen die ze ontvoeren? Doen ze daar experimenten mee of zo?
En er zouden nog kinderen ontvoerd zijn.
- Anneliefje
- Pas blauw