Verschillende papa's/mama's..

Moderators:Welcome, Moderators

CorvusCorax
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mei 2007, 13:29
Verschillende papa's/mama's..

Bericht door CorvusCorax » 23 mei 2007, 16:23

Hallo allemaal!

Ik vroeg me af of er mensen onder jullie zijn die een gezinnetje hebben waarvan de kinderen van verschillende papa's of mama's zijn? Ikzelf heb een zoontje van 3 jaar en ben al ruime tijd niet meer samen met zn papa. Wel heb ik sinds een half jaar een nieuwe relatie die heel erg goed gaat. We vormen nu al een hecht gezinnetje en overwegen zelfs om binnen x-aantal jaar ons gezinnetje uit te breiden.

Zijn er misschien mensen die ook met deze situatie te kampen (gehad) hebben en hun ervaringen willen delen?

x Dikke knuffel! x


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

nieuw-samengesteld

Bericht door Aicha » 23 mei 2007, 16:41

Hoi,

hier geen nieuw-samengesteld gezin maar als jullie relatie goed zit en als het ook goed klikt tussen je zoontje en je vriend , wat trouwens heel goed blijkt uit hetgeen je postte bij "moederdag" ! Waarom niet zou ik zeggen!

Ik wens jullie heel veel geluk samen!

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

CorvusCorax
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mei 2007, 13:29

Re: nieuw-samengesteld

Bericht door CorvusCorax » 23 mei 2007, 16:48

Aicha schreef:Hoi,

hier geen nieuw-samengesteld gezin maar als jullie relatie goed zit en als het ook goed klikt tussen je zoontje en je vriend , wat trouwens heel goed blijkt uit hetgeen je postte bij "moederdag" ! Waarom niet zou ik zeggen!

Ik wens jullie heel veel geluk samen!

liefs Aicha
Hoi Aicha!

Hartelijk bedankt voor je leuke reactie! :D Of het goed zit tussen ons drietjes, hoef ik niet over na te denken, dat is iets dat je zeker meteen merkt. Zoals reeds eerder gepost, vormen we echt wel een hecht gezinnetje. :D

Wel stel ik me wat vragen en maak ik me wat zorgen naar de toekomst toe indien er een tweede spruit ons zou vergezellen, zeker naargelang de kindjes ouder worden. Moest iemand me wat tips, raad en advies kunnen geven.. Ik ben één en al oor! :wink:

x Dikke knuffel! x


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”