het verlangen naar een kindje blijft ...

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:
het verlangen naar een kindje blijft ...

Bericht door Annubis » 03 mei 2007, 19:38

Ik heb het mega druk , weet soms niet waar mijn hoofd staat . En mijn lichaam functioneert niet zoals het moet !! maar toch blijft mijn verlangen naar een vierde kindje in mijn hoofd spelen . ik heb nu 3maand een spiraaltje ik dacht dat het wel zou minderen dat verlangen naar nog een kindje maar het blijft toch door mijn hoofd spoken. ik hou zowieso 5jaar mijn spiraaltje erin en hoop dan dat mijn ventje ook is bijgedraaid en dat ik dan nog eens zwanger mag zijn en een wondertje op de wereld zetten.

het gevoel van moeder te zijn geeft me echt voldoening en zie mijn kindjes zo graag dat ik wel een heel groot gezin wil . alleen mijn ventje is er zo niet voor te vinden . maar momenteel zijn we met alessio in behandeling omdat ze denken dat hij een autismespectrumstoornis zou hebben . het is daarmee dat mijn ventje geen kindjes meer wil . ik hou jullie in ieder geval hier op de hoogte :wink: ben eens benieuwd binnen 5jaar of we hier nog allemaal dat tegen elkaar kunnen zeggen hier en wat er al allemaal in ons leven is veranderd :D
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Re: het verlangen naar een kindje blijft ...

Bericht door mell » 03 mei 2007, 19:48

Annubis schreef:ben eens benieuwd binnen 5jaar of we hier nog allemaal dat tegen elkaar kunnen zeggen hier en wat er al allemaal in ons leven is veranderd :D
:lol: ben ook eens benieuwd.


Ik hoop voor jou dat het gevoel naar een kindje toch nog vermindert zodat die 5 jaar toch snel voorbij gaan. En dat, als je dan nog wilt, je ventje ook bijdraait.

Succes met je kindje. Hopelijk helpt de behandeling!!

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 03 mei 2007, 19:49

ik hoop het ook :wink: is wel raar zo 5jaar vooruit kijken dan word mijn oudste zoontje bijna 9 ik kan het mij niet voorstellen :shock:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 03 mei 2007, 19:59

niet doen jong, niet zover vooruit kijken
want je bent zelf ook weer 5 jaar ouder dan hé :wink: :lol:

ja, je leven kan nog een onverwachte wending nemen hoor
wie weet heb je tegen dan wel geen 6 kindjes!!! :lol:

ik begrijp je wel hoor Betty
als ik echt mijn gevoel volg, dan zou ik er misschien ook nog wel eentje willen
maar bij mij gaat het praktische voor op mijn gevoel
én.... ik heb 2 hevige zwangerschappen gehad en een 3de is iets teveel van het goeie voor mij
En voor mijn ventje trouwens ook. Die ziet het niet zitten om mij weer zo te zien afzien...


MAar wie weet hoe het nog draait met je oudste hé
dat kan nog heel erg worden meevallen
en dan draait jouw manneke vast wel bij :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 03 mei 2007, 20:43

Wie weet waar je binnen 5 jaar staat?
Ik hoop dat we hier dan nog allemaal komen en dat we elkaar verder kunnen volgen, dat zou fantastisch zijn!
Ik vind, als je dat gevoel echt hebt, dat je dat niet mag onderdrukken.
Ik zie ook graag kindjes, maar 4 zou me een beetje teveel zijn, respect hoor!!! :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 04 mei 2007, 12:38

Ik herken het gevoel maar al te goed...ik onderdruk het bij wijze van spreken al sinds Anaïs een maand of 8 is...die wens naar een tweede is er vanaf dan altijd geweest! Maar onze leefomstandigheden hebben het een beetje in de andere richting gestuurd.
Ik hoop wel dat het niet meer heeeel lang zal duren voor we weer kunnen oefenen, maar eerst moeten we beter wonen...

De wens naar een tweed is trouwens niet alleen bij mij heel groot maar ook bij Björn. Wat het soms wel moeilijk maakt voor ons...en dan wordt er soms wel eens op onveilig gespeeld...maar we zien wel hoe het komt he.

Tis heel moeilijk om die kinderwens te onderdrukken, ik weet het!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 06 mei 2007, 11:42

ja het is heel moeilijk ! maar soms denk je dan och het is even genoeg geweest ale voor mij toch want 3 kids is al een hele planning hoor . maar langs de andere kant denk ik dan weer als ik er 3 aankan kan ik er wel meer ook aan . bij jullie moet het inderdaad moeilijk zijn katharina als je er met 2 naar verlangt ik verlang er hier maar alleen heen dus ...
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”