Ik wil een meisje! :-)

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 16 dec 2007, 21:14

nessa20 schreef:... Maar andere verklaren mijn dan weer zot dat ik dat hoop hé dagmar :D :wink:
Ja!!! :lol: Wanneer moet je naar de gyn, want ben benieuwd of er dan toch geen twee gaan zijn? En grappig dat die kruintjestheorie overal anders is.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 16 dec 2007, 23:09

ik heb mijn gyn nog niet kunne bereiken.
Hopelijk kan ik hem morge te stekke krijgen want ik begin nu wel te verlangen om mijn kleintje te zien. Kan ik hem ni bereiken, ga ik er persoonlijk henne om een afspraak te maken. Hoop alleen dat ik niet zoals bij jinto 5 weken moet wachten. Dat was toen ineens 1ste echo en nekplooimeting en dat duurt nog zo lang.
Ikke ook beniewd hoeveel het er gaan zijn. Is het maar 1 wondertje, even gelukkig ze. En het speelt totaal geen rol welk geslacht het heeft. Ik zal alleen 1 van mijn petoeters ongelukkig moeten maken. Matthew wil nog een broertje en cato wil een zus en ik heb deze keer echt geen flauw idee wat het gaat worden. Bij dander 3 had ik een voorgevoel en ik zat telkens juist.
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 17 dec 2007, 08:45

@ beerke:
weten jullie wat het gaat worden of is het nog een verrassing ??

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 17 dec 2007, 12:04

Dagmar schreef:
Ah, hier vertellen ze dat dus anders.. Staat de kruin in het midden, dan wordt de volgende van hetzelfde geslacht, staat die opzij, dan krijg je het andere geslacht..
Hier zeggen ze dat ook zo.
En als ik dat bekijk bij ons en in de familie klopt het iedere keer.
Dat van in een punt dragen een jongen en overal rond een meisje klopt niet.
Allez voor mij dan toch niet.
Mijn eerste is een meisje en ik had niks van buik.
Kon in mijn maatje 38 als anders.
Van de tweede was ik overal rond,zelfs vet op mijn rug te zien en die was een jongen.
De derde zag je niks op mijn rug maar had toch een mooie ronde buik en dat was ook een jongen.
Mijn schoonzus kreeg een dochter en die had een enorm puntige buik,je zag niks op haar rug of ergens anders.
Dus ik geloof eerder in de kruintjes techniek dan de vorm van de buik.

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 17 dec 2007, 12:33

ja wij weten wat het word maar ben het niet zeker heb er mijn twijfels over maar ja t'is allemaal voor de eerste keer dat ik dit zie dus ja.maar voor jullie zal het nog een verrassing moeten blijven.nog eventjes geduld
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”