zwangere buiken....

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Wenneke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 nov 2006, 20:08
Locatie:Millen (RIEMST)

Bericht door Wenneke » 31 jul 2007, 21:52

ik had dat ook heel fel voordat mijn buik kwam doorzetten, nu ben ik vooral een beetje jaloers op vrouwen die met hun kindje rondlopen. iedere kinderwagen moet ik toch eens proberen in te kijken :oops:
en dan denk ik bij mezelf zo van "als ge nu niet snel zorgt dat ge komt kom ik u halen" :P
Trotse mama van Elias 14/08/2007


Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 07 aug 2007, 10:51

Ik kom er gewoon gek van. Iedereen die ik ken koopt maar baby's...

Ik wil er ook eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 07 aug 2007, 10:59

Jij krijgt die kans ook nog wel he Snuffie! En je hebt al een prachtige dochter, tot het zover is, kan je haar alle aandacht van de wereld geven!
Wil ze ook graag een broer of zus?

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 07 aug 2007, 11:05

Hier net hetzelfde :( pffff veel in mijn omgeving zijn hoogzwanger en met dat mooi weer kunnen ze dan zo mooi pronken, hooo wat mis ik mijn buikje :)

Mijn man heeft dit weekend al gezegd dat er geen 2de komt binnen de 4 volgende jaren...eerst ons huisje zoeken en kopen :lol: dus mag nog even wachten...maar t'is toch al beter dan die neen dat ik tot nu heb gekregen...want tot gisteren wou hij absoluut geen 2...

Maar t'is zoals je zegt saartje, nu kunnen we nog mooi genieten van ons kindje en haar alles geven :lol: ...dat is ook al heel veel :) en ik doe dat zo graag, aan de vrouwen die ooit weer zullen proberen maar die nu nog even moeten wachten, ons tijd komt nog om weer met buikjes te pronken :lol: ...

groetjes

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 07 aug 2007, 11:07

Maar ik weet wel hoe moeilijk dat dat is om uit je gedachten te zetten hoor! Als ik iets wil, moet dat eigenlijk bijna direct gebeuren. Een heel slechte eigenschap van mij.
Dus toen ik mijn zinnen weer had gezet op zwanger worden, wilde ik dat dan ook kost wat kost zo snel mogelijk! En had ik effe geluk, het was van de 1e keer prijs.
Maar als je moet wachten, kan dat echt vreselijk zijn he.


Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 07 aug 2007, 20:53

Hier wast ook dadelijk prijs van de eerste keer.
We willen ook heel graag ons huisje bouwen, maar dat hield ons toch niet echt tegen om voor het tweede te gaan. Voor ons zou er dan teveel leeftijdsverschil tussen zitten. Maar dat is ieder zijn mening hé :wink:

jonge mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 okt 2006, 19:28
Contacteer:

Bericht door jonge mama » 24 aug 2007, 20:45

jaja katharina daar zeg je het :D ondertussen kon je het toch maar niet laten he :D hiep hiep hiep hoera nog een kleintje bij voor je :lol: geniet nog met volle teugen van je zwangerschap en binnen hier en enkele maanden kan je zeggen ik heb een buikje en kan je er mee pronken, en wie weet ben ik dan wel jaloers :lol: maar voor mij nog efkes wachten zenne. ben nog niet klaar voor een 2de en na men ks heb ik er nog niet echt zin in al kriebelt het soms wel al als ik onze kleine yari zo vlug zie groeien :lol:
Afbeelding

allen welkom met tips. ben jonge mama van 19 jaar en den papa is 20.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 24 aug 2007, 20:48

Katharina!! Ben je terug zwanger??? Wist ik niet...... :oops:
Een dikke proficiat voor de toekomstige grote zus!!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”