Een derde kindje of niet - ik wil het zo graag maar....

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Ella
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 feb 2005, 15:42
Locatie:Vlaams-Brabant
Een derde kindje of niet - ik wil het zo graag maar....

Bericht door Ella » 16 feb 2005, 11:10

Ik wil oh zo graag nog een derde kindje maar ik zit met zoveel vragen : we hebben vorig jaar een huisje gekocht en toen leek alles in kannen en kruiken : eigen huisje, 2 leuke en gezonde dochtertjes, beiden een vaste job enfin alles wat een mens kan wensen.
En nu zit ik de laatste maanden opnieuw met een overweldigend gevoel dat er eigenlijk nog wel een kindje bij kan. We hebben echter geen kamertje meer op overschot ; ik ben al 34 ; het hart van mijn man wil er ook nog wel eentje bij maar zijn verstand zegt neen ; ...
Ach de tijd zal wel uitwijzen wat het wordt maar ik wou dit toch effe kwijt.
Als jullie willen reageren heel graag maar er kan natuurlijk niemand anders dan wij zelf over zoiets beslissen hé. Alvast bedankt voor een luisterend oor. Ik hou jullie op de hoogte wat het uiteindelijk zal worden...
Bye bye. :wink:
Carpe diem !


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 16 feb 2005, 11:25

Wat een moederhart wil he...
Kijk ik heb vijf kinderen, en verwacht een zesde...
En het lukt hier prima...
Ze hebben voorlopig elk hun eigen kamer, behalve dat de jongste niet alleen wil slapen, en dat de oudste gewoon zijn beste vriend is...
Maar dat gedoe over elk één kamer vind ik een beetje te soms...
Tuurlijk hebben kinderen hun eigen plekje nodig maar, waarom zouden de meisjes samen geen grootte kamer kunnen delen??
Als je al twee kinderen hebt, zie ik niet in, wat een derde zo veel meer werk zal aan geven en zo...
Maar mits je nog twijfelt is wachten messchien geen slecht idee....
Je hebt blijkbaar nog tijd nodig.
Komt er nog bij, dat als je gevoel zo sterk is dat je later als het te laat is
wellicht zal zeggen...
"ik had moeten dat ..."
je kent dat gevoel wel.
Veel geluk ermee, en weet dat je hier terecht kan...

Gebruikersavatar
6kinderen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:34
Locatie:enkhuizen
Contacteer:

Bericht door 6kinderen » 16 feb 2005, 21:29

Ik sluit mij geheel aan bij janewaye in zake het twijfelen en wachten, verder hebben wij hier 6 kinderen en er slapen momenteel 3 jongens op een kamer die net zo groot is als ons huis (mijn man moet daar nog een wand plaatsen)en de 2 meiden bij elkaar op een grote kamer en er slaapt er een jongen alleen op een kamer.
In het begin is het wennen aan elkaar, maar nu gaat het prima.
en onze dochter, de jongste van net 2,5 maand slaap bij onze andere dochter van 4.
Hebben we ook bewust gedaan, nu zijn deze twee aan elkaars geluiden bekent en slaapt ivette door alles wat fréderique brult heen.
Is ook een advies van ons uit, mocht er een baby komen en hij/zij moet bij een ander op de kamer zo snel mogelijk, bij ons deden we het al na 5 dagen
groetjes mama van 6 kinderen :lol:

Gebruikersavatar
Ella
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 feb 2005, 15:42
Locatie:Vlaams-Brabant

Bericht door Ella » 17 feb 2005, 14:39

Ach we zien wel ; ons mooie huisje heeft echter geen echt ruime slaapkamertjes om er 2 kinderen in onder te brengen maar misschien kunnen we van de overloop nog wel een kamertje maken.
We zien wel...Ik hou jullie zeker op de hoogte.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Have a nice day !
Carpe diem !

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 17 feb 2005, 15:53

Al aan een stapelbed of hoogslaper gedacht? Bij een hoogslaper hebben ze eronder nog plaats om te spelen en bij een stapelbed slapen er twee kinderen op dezelfde oppervlakte waar er nu eentje slaapt..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 17 feb 2005, 20:58

Ja, wij zijn ook aan het rondkijken om eindelijk iets te kopen. We hebben een leuke loft op 't oog maar die is met 2 slaapkamers. maar ook wij gaan er geen probleem van maken om 2 kindjes op 1 kamer te laten slapen. Ik heb vroeger ook veel met mijn broer op dezelfde kamer gelegen en zelfs een paar keer in een 2 persoonsbed. En wij zijn psychisch nog in orde, hoor :wink: (buiten het trauma van een (v)echtscheiding)

Gebruikersavatar
Ella
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 feb 2005, 15:42
Locatie:Vlaams-Brabant

Bericht door Ella » 21 feb 2005, 13:20

Ik denk wel dat we ervoor gaan. Dat samenslapen is niet zo erg ; wij denken meer aan later wanneer ze moeten studeren...Maar tegen dan kopen we misschien een ander huis...Ach we zien wel... Ik hou jullie alvast op de hoogte.
Nog ff wachten tot onze jongste nog ietske ouder is en dan denk ik wel dat we aan het derde beginnen...
Have a nice day !
Carpe diem !

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 22 feb 2005, 20:29

hey allemaal! wij verwachten nu ons tweede kindje (één van deze dagen!) en ik heb een paar dagen geleden eens goed gebabbeld met mijn ventje over 'nog kindjes?'. hij was er eerst een beetje tegen omdat ons eerste kindje niet echt een makkelijk karakterke heeft. nu hebben we afgesproken dat als het tweede kindje iets makkelijker is, er nog een derde zal komen.
maar... we hebben ook maar twee grote kamers en 1 kleintje... op die ene grote slapen wij, de andere daar slaapt fabio nu en het kleine kamertje is de babykamer. als er nog eentje bij komt, dan zullen er twee op die grote kamer moeten slapen, ofwel met een stapelbed ofwel twee hoogslapers.
ik vind het persoonlijk ook niet nodig om voor ieder een aparte kamer te hebben, het is natuurlijk wel practischer, maar het gaat zo ook.
vele groetjes!!

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 22 feb 2005, 20:51

kijk jongere kinderen slapen gewoon graag bij elkaar!!
Beetje fluisteren s'avonds en de gekken uithanggen...

later als het tieners zijn, zal de wind dan weer draaien...
Maar tegen die tijd, wel dan zijn jullie weer zover verder in het leven en zullen er wel oplossingen komen hoor!!
gewoon alles op zijn tijd lukt ook hoor!!

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 26 mar 2005, 20:51

Wij gaan ook voor een derde...

Liefs Kim

Gebruikersavatar
M.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mar 2005, 09:38
Locatie:Merksem

Bericht door M. » 28 mar 2005, 12:09

Hallo kimpie,

Net als iedereen hier hebben wij besloten (sinds november 2004) dat we voor een derde spruitje gaan... . Normaal zijn mijn cyclussen ong. 33 dagen en ik zit nu op dag 34 en er is nog niks te zien van :twisted: .
Laat ons hopen hé dat het nu gelukt is!
Groetjes M.

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 28 mar 2005, 22:36

Hey,

Ik hoop voor jullie dat het gelukt is!

Liefs Kim

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 29 mar 2005, 09:35

Hebben hier ook heel lang getwijfeld of er een derde kwam.
Uiteindelijk hebben we ons hart laten spreken,en zie nu heb ik 3 schatten.
Wij hadden nu wel het geluk dat we voor elk een kamer hebben,maar moest dat niet zo geweest zijn hadden wij ook stapelbedden gekocht of een hoogslaper.
Neen,gewoon doen wat je hartje je ingeeft. 8)

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 29 mar 2005, 11:16

hoi
ik vind het ook wel een moeilijke keuze
alhoewel ik vind dat kamers geen probleem mogen zijn
momenteel ben ik zwanger van een tweede en ik vind dat ik pas kan beslissen of er nog een derde komt, als we gezien hebben hoe het gaat met twee kindjes en als we onzen draai hebben gevonde, dat kan misschien al wel snel zijn. Momenteel zijn we ook wel aan het bouwen, dat project moet ook wel eerst af voor we aan no uitbreiden denken, dit jaar zal al druk genoeg worden hoor!!
maar tijd breng traad, wellicht bij jullie ook
Ness

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 29 mar 2005, 20:36

ik zou ook nog een derde willen maar ik denk dat dat niet meer mogelijk zal zijn :cry: :cry: .

en het duurt nog een jaar dus eer we weten of er nog eentje kan komen of niet. het ging zowiezo maar eerst volgend jaar zijn maar ik zou het toch graag nu al weten.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 29 mar 2005, 23:20

Ik zou zeggen natasje.
geef jezelf de tijd.
Voor het moment is alles ondersteboven in jullie leven.
Wacht nu maar tot kleine Alexi helemaal beter is, en denk dan nog maar eens aan een baby.
Ik denk wel dat er in jullie toekomst wel nog een kindje zal kunnen komen, maar eerst, jullie leven terug op zijn potjes brengen.
En als dat lukt en alles is weer goed, dank zal er tijd zijn voor gelukkige dagen, waarin een nieuwe baby alleen maar vreugde kan geven.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 02 jul 2005, 09:30

Hier momenteel ook een groot dilemma.. nog een derde of niet? Langs de ene kant kan ik me er precies niet bij neerleggen dat we nu zouden stoppen en er geen kindje(s) meer komen, maar langs de andere kant.. Ik weet niet of ik nog een derde zou aankunnen.. Ik heb nu al weinig tijd voor mezelf! Karsten sukkelt voortdurend met verkoudheden, oorontstekingen,.. 't Wordt natuurlijk gemakkelijker eens ze groter zijn, maar ik weet niet of ik de energie heb om er nog eens door te moeten. In ieder geval, 't zal toch nog wachten zijn tot Karsten groter is en eindelijk gaat doorslapen..
Waar ik ook schrik voor heb, is dat een derde nog zwaarder gaat doorwegen op mijn relatie met Filip.. Momenteel heb ik zo een beetje het gevoel dat we langs elkaar leven ipv met elkaar (hoewel het de laatste tijd aan het beteren is).
We zullen wel zien hé, als het van Mila afhangt komen er nog twee zusjes en een broer bij! :shock: :D
Misschien moet ik eerst maar zien hoe ik de vakantie doorkom? :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 02 jul 2005, 09:56

Dagmar als het mij lukt, natuurlijk met de ups en downs, waarom jou dan niet?
Geef karsten nu maar eerst de tijd om te groeien zelfs, oud genoeg om naar school te gaan.
Er zitten tussen mijn kids relatief weinig jaren, behalve als je Joeri vergelijkt met de anderen.
Tussen joeri en scarlett zit er meer dan drie jaar.
En nu tussen de baby die gaat komen en de Joeri zit er meer dan 5 jaar!
En het is perfekt!
Joeri trekt min og meer zijne plan, je begrijpt me wel, en ik heb wel tijd voor de baby.
Vergeet je twijfels, stel ze een paar jaartjes in een hoekje.
Als karsten ouder is, zelfs al naar school kan, herzie dan pas de situatie.
Geloof mij, een kind meer of minder zal daarvoor een goede relatie niet kapot maken hoor!!
Wat jullie nu doormaken is normaal.
Je eerste functie in je leven, of je het nu wilt of niet, is mama van Karsten zijn, en Mila natuurlijk.
je zou nog versteld staan hoe het leven kan uitpakken eens je besluit de tijd, tijd te geven, en het gewoon op zijn beloop te laten gaan...
En nog iets, puur uit ondervinding...
hier met kids die pakken ouder zijn dan de baby die zal komen, Mike de oudste in april 15, wel het is zonder overdrijven de moeite waard!
Ze zien er zo nar uit he!!
Tuurlijk word ik zonder de minste genaade geplaagd...
Gaande van " mama gaan geel dragen want dan ben je compleet een eend", tot " iedereen uit de weg mama moet erdoor"!!
En toch....
Er gaat hier geen dag voorbij zonder dat de kids spontaan dingen vragen, dingen vertellen over de baby.
Of ze kijken naar de baby die te keer gaat in mijn buik en dan staan ze beetje hard te roepen, harden sjotten Dwayn!!
Conclusie....
Il faut laisser le temps, le temps....

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 02 jul 2005, 10:02

Ja, het is ook nog niet voor direct :D .. Maar het is voor een stuk ook omdat er heel veel mensen nu reageren van "je hebt nu een jongen en meisje, nu kan je stoppen". We zeggen dan altijd dat we voor minstens vier kinderen gaan, gewoon voor hun reactie :twisted: .. Maar je begint er dan toch altijd over na te denken en momenteel weet ik het dus echt niet!
Ik denk dat ik zowiezo wacht tot Karsten van de borst af is of op zijn minst doorslaapt, twee kinderen die 's nachts nog mamamelk willen, dat zie ik niet zitten.. Ochja, tegen dat ik het weet, horen jullie het wel hé! :wink:
Momenteel verschilt het nog van dag tot dag.. De ene keer denk ik: "Ja, ik wil er zeker nog eentje bij." en de dag erna: "Hmm, zou ik niet gewoon tevreden moeten zijn met wat ik heb?"
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 02 jul 2005, 14:08

Dagmar,

Als er iets is dat ik wel zeker van je weet, is dat je een slimme vrouw bent.
daarmee vind ik ook dat ik gerust kan zeggen, " luister niet naar de " goede raad" en vooral de bemoeienissen van wat andere mensen denken te weten, en vertellen".
Een groot gezin heeft onze dagen veel te verduren, met vooroordelen, betweters, lomperikken, en dommeriken, die weten het allemaal beter!!
Ook is het nu eenmaal zo dat in onze huidige stomme maatschappij de regel geld, 2 kids huisje tuintje, twee wagens, veel krediet, en vooral drie vakantie per jaar.
Val je daar buiten, wel dan krijg je gegarandeerd " achterklap".
Zo dom en blind zijn mensen dus....
moest ik het opnieuw kunnen doen, ewel, ik zou het doen, zeker weten!!

met tijd komt raad!!

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 04 jul 2005, 15:18

Dagmar schreef:Ja, het is ook nog niet voor direct :D .. Maar het is voor een stuk ook omdat er heel veel mensen nu reageren van "je hebt nu een jongen en meisje, nu kan je stoppen". We zeggen dan altijd dat we voor minstens vier kinderen gaan, gewoon voor hun reactie :twisted: .. Maar je begint er dan toch altijd over na te denken en momenteel weet ik het dus echt niet!
Ik denk dat ik zowiezo wacht tot Karsten van de borst af is of op zijn minst doorslaapt, twee kinderen die 's nachts nog mamamelk willen, dat zie ik niet zitten.. Ochja, tegen dat ik het weet, horen jullie het wel hé! :wink:
Momenteel verschilt het nog van dag tot dag.. De ene keer denk ik: "Ja, ik wil er zeker nog eentje bij." en de dag erna: "Hmm, zou ik niet gewoon tevreden moeten zijn met wat ik heb?"
Dagmar, ik zit hier ook in juist dezelfde situatie ! pfff, mijn hart zegt nog een derde, maar dan twijfel ik weer ... mijn man is ook nog wel te vinden voor eventueel een derde, maar twijfelt ook ... Soms denk ik: ik MOET gewoon de lotto winnen !!! Ga ik nie meer werken, koop ik mij een huis met 5 slaapkamers en maak ik er gewoon nog een paar kindjes bij, hihihi
Och, ne mens mag al eens dromen hé :oops: :lol:
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Zonneke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jul 2005, 14:15
Locatie:Neeroeteren
Contacteer:

Bericht door Zonneke » 06 jul 2005, 13:24

Ook wij hebben heel lang getwijfeld, tenminste ikke.
Vanaf nr 1 wist ik ik wil drie kids, maar dan vertrek je naar een vreemd land. Je moet wennen en ja aanpassen. Ondertussen was de jongste drie geweest. Mijn leeftijd begon mee te spelen. Het laatste jaar heb ik echt zitten wikken en wegen, ik zei zelfs nee. Nr drie hoeft ik niet meer.
Begin nu net weer wat meer vrijheid te krijgen ect.

Begin van het jaar begon het allemaal toch weer te knagen, toen wist ik nee ik moet mijn moeder gevoelens serieus nemen. Voordat je de leeftijd heb bereikt dat je echt geen derde meer wil.

Tja en nu zijn we al weer bijna twintig weken zwanger, de zorgen over de evt vast baan voor man lief loste zich op. Ik was zwanger en een paar weken daarna kreeg hij de medeling dat hij eindelijk goeie vooruitzichten had op vast werk hier in Belgie.

Kwam ruimten, liggen er bij mij ook twee op één kamer.
Dat was al voor mijn zwangerschap, de meisjes wilde bij elkaar.
Zodra ze wat groter zijn krijgen ze onze kamer :) De grootste van allemaal, maar mischien wel handig als ze wat ouder zijn.

Ach, luister na je gevoel en laat de wereld maar kletsen. :) :)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 06 jul 2005, 14:40

Ach, luister na je gevoel en laat de wereld maar kletsen


kijk Zonneke

dat is nu wat ik noem gouden raad!!
op het bf zitten er wel slimme mensen!!
die zin is echt waar goud waard!

Zonneke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jul 2005, 14:15
Locatie:Neeroeteren
Contacteer:

Bericht door Zonneke » 06 jul 2005, 14:51

janewaye schreef:Ach, luister na je gevoel en laat de wereld maar kletsen


kijk Zonneke

dat is nu wat ik noem gouden raad!!
op het bf zitten er wel slimme mensen!!
die zin is echt waar goud waard!
Tja wat is slim, een mens is gewoon geneigd niet zijn eigen hart te volgen.
Maar mee te lopen als kudde dieren. Ik moet zeggen oke, kost wel wat enerige hahaha want anderen weten het altijd beter, zien het anders.
Waardoor je snel neig je zelf voorbij te lopen.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 06 jul 2005, 20:57

Waar haal jij die wijsheid vandaan??
jij verwoord wat ik al jaren denk, maar ik krijg het er niet goed opgeschreven.
mensen steken heel veel kostbaare energie in, " en ooo wat gaan de anderen er van zeggen?
Weet je dat ik me bijna heb laten stereliseren door wat mijn familie mij zei?
Op het nippertje, net vlak voor de operatie zei een jong e verpleeger mij dan, " maar waarom laat gij u lijf kapot maken voor u familie?"
En toen he...
Zijn mijn ogen open gegaan...
mensen roepen overal " wij zijn vrij, bla bla ....
En toch...
laten ze zich inbinden en laten ze zich onzin in hun goede verstand praten, door het idéé van een aan waanidééén vastgebonden maatschappij!
Ik heb er veel jaren voor nodig gehad om dat te leren.
Nu ben ik zwanger van mijn zesde zo gewenst kindje...
En als ze kritiek hebben....
Ze doen maar...
Ik gaa later niet zeggen van " goh in had vroeger dat kindje moeten hebben, nu is het te laat".
Op zich is deze janewaye een vrije dame!
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik me niet wil aanpassen en goed gedragen in onze samenleving.
Ik zeg gewoon " de pot op" tegen vooroordelen...

Zonneke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jul 2005, 14:15
Locatie:Neeroeteren
Contacteer:

Bericht door Zonneke » 06 jul 2005, 21:11

janewaye schreef:Waar haal jij die wijsheid vandaan??
jij verwoord wat ik al jaren denk, maar ik krijg het er niet goed opgeschreven.
mensen steken heel veel kostbaare energie in, " en ooo wat gaan de anderen er van zeggen?
Weet je dat ik me bijna heb laten stereliseren door wat mijn familie mij zei?
Op het nippertje, net vlak voor de operatie zei een jong e verpleeger mij dan, " maar waarom laat gij u lijf kapot maken voor u familie?"
En toen he...
Zijn mijn ogen open gegaan...
mensen roepen overal " wij zijn vrij, bla bla ....
En toch...
laten ze zich inbinden en laten ze zich onzin in hun goede verstand praten, door het idéé van een aan waanidééén vastgebonden maatschappij!
Ik heb er veel jaren voor nodig gehad om dat te leren.
Nu ben ik zwanger van mijn zesde zo gewenst kindje...
En als ze kritiek hebben....
Ze doen maar...
Ik gaa later niet zeggen van " goh in had vroeger dat kindje moeten hebben, nu is het te laat".
Op zich is deze janewaye een vrije dame!
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik me niet wil aanpassen en goed gedragen in onze samenleving.
Ik zeg gewoon " de pot op" tegen vooroordelen...
Waar ik mijn wijsheid vandaan haal, door vallen en opstaan.
Schreeuwen, gillen, brullen en machteloosheid.
Mijn wijsheid zoals u zo mooi schrijf, komt pas de laatste vijf jaar echt naar buiten. Voor die tijd liep ik in de kudde, wilde ieder te vriend houden.
Stonden oa mijn ouders heel hoog in het vaandel, zo hoog dat ik totaal in de pubertijd mijn eigen ik verloren ben. Maar nu sta ik redelijk op stevige pootjes, naar knokken en zweten mijn ouders zijn me nog steeds even lief. Maar ik ben wel een volwassen vrouw van 35 en idd mijn ik, mijn gezin zijn mij ook het belangrijkst. En zolang ik met mijn eigen in reine ben kan er ik er ook zijn voor anderen ;)

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 08 jul 2005, 11:07

Janewaye, 'k heb het al eens gezegd hé:

I looooove the way you talk !!! :lol:
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 08 jul 2005, 12:04

ik ben niet meer alleen he!!
Zonneke is er ook nog nu!!
Maar eerlijk....
Weet je wat uiteindelijk wijsheid is?
Ervaring...
En wat is ervaring??
De optelsom van je stommieteiten!!
ik ben al eens tukje ouder, we zijn nogal op onszelf aangewezen en dergelijke.
Dan leert ne mens zijn plan trekken, en voor je het weet, staa je een stap verder.
verder zingt ieder vogeltje zoals het gebekt is, en mijne bek...
Ewel ja...
Dat lees je dan maar he!! :D

Zonneke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jul 2005, 14:15
Locatie:Neeroeteren
Contacteer:

Bericht door Zonneke » 08 jul 2005, 12:48

:oops: Dat gaat zonneke ervan. ;)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 08 jul 2005, 12:51

bruin worden?? :D
verkleuren?
In solaire eruptie gaan?
Zolang die maar niet uitgaat is da goed!!
:D
totaale eclips?


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”