Een vraagje

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg
Een vraagje

Bericht door beagle » 09 jan 2006, 16:20

hey allemaal!

Ik heb een vraagje voor de 'ervaringsdeskundige' onder jullie.

Een tijdje geleden heb ik een miskraam gehad, ben achteraf nog een paar keer naar de gyne moeten gaan, maar alles ging terug in orde komen.
Veel meer info heb ik niet gehad.
Ondertussen ben ik aan 't wachten op mij eerste cyclus.

Mijn vraag aan degenen die dit hebben meegemaakt: wilden jullie onmiddellijk een 'nieuw' kindje, hoe lang hebben jullie gewacht en verliep jullie cyclus zoals voor de zwangerschap?

Misschien hoort de vraag hier niet bepaald thuis, maar wist niet goed waar ze te plaatsen.

We zijn aan 't piekeren over van alles en nog wat, omdat de gyne eigenlijk niet zo duidelijk is geweest en weinig informatie wilde geven (had blijkbaar niet zoveel tijd).
Ik heb ondertussen iemand anders gevonden, maar mijn eerste afspraak is pas 09-02. Daarom vraag ik even jullie hulp.

Bedankt! :)
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
greet mama van yoran
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 okt 2005, 12:42
Locatie:Beerse, Turnhout, Antwerpen
Contacteer:

Bericht door greet mama van yoran » 09 jan 2006, 17:31

hoi beagle


ik kan je niet helpen met je vraag maar ik wens je wel veel succes moest je toch terug eraan beginne.


grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? Afbeelding
fiere meter van dieuwke

http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 10 jan 2006, 15:17

ik heb een miskraam gehad en mocht direkt terug beginnen en de maand erachter was ik zwanger en mijn zoontje is nu al twee jaar en een half bijna. ik denk er nog wel aan maar het leven gaat verder he en nu ben ik blij dat ik er terug zo vlug aan begonnen ben. :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 10 jan 2006, 15:41

Hey Mama van A&E,

je stelt me heel erg gerust.
Ik ga nu eerst en vooral wachten op mijn eerste cyclus en dan wil ik er terug voor gaan.
Voel me nog steeds beroerd, maar het is toch gebeterd.
En het doet deugd om zulke vragen aan iemand te kunnen stellen (mijn man kan daar helaas niet op antwoorden :) )
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 10 jan 2006, 16:02

dat beroerd zijn dat ga je nog wel even hebben maar als je dan terug zwanger bent dan ga je je weer gelukkiger voelen. de eerste maanden zit de schrik er nog altijd wel in maar dat betert hoor . ik heb dat ook bij mijn 2de zwangerschap gehad ik denk dat je die schrik wel altijd hebt hoor.

ik zou zeggen ga ervoor en als je wil praten ik ben een en al luisterend oor voor je :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 10 jan 2006, 16:04

Bedankt :D

x
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 10 jan 2006, 20:02

Hey Beagle,

Ik heb 4 miskramen gehad en ben na iedere miskraam altijd direkt terug gaan proberen. Mijn kinderwens was veel te groot en als ik iets wil, wil ik het zo snel mogelijk. Maar ik denk dat dat van persoon tot persoon is. Misschien zijn er ook vrouwen die liever wat wachten tot ze alles verwerkt hebben.

Muppet


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”