Nu een derde of niet?

Moderators:Welcome, Moderators

Mama Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2005, 14:15
Locatie:Wevelgem
Contacteer:

Bericht door Mama Wendy » 21 mar 2006, 18:29

Ik zou ook heel graag nog een derde kindje hebben , maar mijn man ziet dat voor de moment niet zo zitten :cry:
Ik hoop dat zijn beslissing maar tijdelijk is en we binnenkort kunnen gaan klussen :wink:
Groetjes Wendy , mama van Laura (°11/05/01)
en Stan (°15/05/04)



AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 22 mar 2006, 08:05

mijn ventje wou dat echt ook niet ik heb hem serieus moeten overhalen maar hem zeker niet gedwongen. want dat heeft een tegenovergesteld effect. ik ben nu ondertussen bijna 11weken zwanger :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 22 mar 2006, 08:41

Mama Wendy schreef:Ik zou ook heel graag nog een derde kindje hebben , maar mijn man ziet dat voor de moment niet zo zitten :cry:
Ik hoop dat zijn beslissing maar tijdelijk is en we binnenkort kunnen gaan klussen :wink:
Ik weet natuurlijk niet of bij jou je biologische klok al meespeelt, maar ik herken je gevoelens en situatie wel.. Ik zou er eigenlijk nog wel 1 of 2 bijwillen, maar Filip niet.. Op het moment heb ik me erbij neergelegd, maar een voorwaarde was, dat we het een paar jaar zouden laten rusten en dan zien we nog wel (wij hebben nog tijd).. Maar eerlijk gezegd, stilletjesaan gaat het verlangen bij mij wel weg.. Dus heel veel kans dat het bij deze twee blijft.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 22 mar 2006, 09:21

volgens mij heb je altijd een verlangen naar zwanger te zijn en kindjes . da is typisch aan een vrouw ale ik heb dat al veel horen zeggen . bij mij stopt het echt wel bij drie . het verlangen om zwanger te zijn zal wel blijven maar je niet blijven kinderen maken he :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 22 mar 2006, 09:33

Ja, dat zei de vrouw die mij min of meer opgevoed heeft ook.. Ik vroeg haar eens of ik wel normaal was dat ik er zo moeite mee had om definitief te zeggen van "het blijft bij twee".. Maar langs de andere kant, ik heb altijd gedroomd van een gezin met drie of vier kinderen.. Maar zoals hierboven gezegd, ik heb nog wel enkele jaartjes tijd en dan kunnen we nog zien hé (hoewel ik echt denk dat ik niet meer zwanger zal zijn)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Mama Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2005, 14:15
Locatie:Wevelgem
Contacteer:

Bericht door Mama Wendy » 26 mar 2006, 19:03

Dagmar schreef:
Mama Wendy schreef:Ik zou ook heel graag nog een derde kindje hebben , maar mijn man ziet dat voor de moment niet zo zitten :cry:
Ik hoop dat zijn beslissing maar tijdelijk is en we binnenkort kunnen gaan klussen :wink:
Ik weet natuurlijk niet of bij jou je biologische klok al meespeelt, maar ik herken je gevoelens en situatie wel.. Ik zou er eigenlijk nog wel 1 of 2 bijwillen, maar Filip niet.. Op het moment heb ik me erbij neergelegd, maar een voorwaarde was, dat we het een paar jaar zouden laten rusten en dan zien we nog wel (wij hebben nog tijd).. Maar eerlijk gezegd, stilletjesaan gaat het verlangen bij mij wel weg.. Dus heel veel kans dat het bij deze twee blijft.. :lol:
Nee hoor , mijn biologische klok is nog lang niet aan het tikken :wink: Ik ben er pas 29 geworden . Maar veel leeftijdsverschil wil ik er ook niet tussen en daarom vind ik dat we niet zo heel lang meer moeten wachten als we er ooit nog eentje bij willen :roll: Ochja , ik zal nog wat geduld moeten hebben zeker ? :?
Groetjes Wendy , mama van Laura (°11/05/01)
en Stan (°15/05/04)



AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
petrake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 09:23
Locatie:Ruisbroek
Contacteer:

Bericht door petrake » 27 mar 2006, 16:10

Hoi,

Ik wordt er dit jaar 30 en ben nu zwanger van ons derde kindje. Op 3 jaar tijd zal ik dus 3 kindjes hebben (en in totaal 6 maal zwanger geweest zijn, heb 3 miskramen gehad). Vroeger zei ik altijd hoe meer kindjes hoe liever en liefst snel na elkaar. Maar nu, met zwanger te zijn van ons derde kindje, denk ik wel dat we het hier bij laten.
Het is toch een hele opgave om 2 en binnekort 3 kinderen groot te brengen, zeker nu. Deze zwangerschap is ietsje zwaarder dan de vorige, ben nu misselijk heel de dag door en ik werk dan ook nog.
Ben ook van plan om te blijven werken, daar we volop ons huis aan het verbouwen zijn, dus moet er geld in het laadje komen.
Vele vragen me wel of we het bij 3 houden en dan antwoord ik meestal: waarschijnlijk wel, maar je weet nooit.
Heb ook zo niet het gevoel van: dit is de laatste zwangerschap. Heb zo mensen gekend die echt genieten omdat ze zeker wisten van dat het de laatste keer was.
Daarom zullen we wel zien als onze derde spruit er is, hoe we ons die moment voelen en of we er nog een vierde bij willen.
Dus, ik zou zeggen, denk er eens rustig over na en je hebt nog wat tijd om te beslissen.

Groetjes Petrake
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mama Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2005, 14:15
Locatie:Wevelgem
Contacteer:

Bericht door Mama Wendy » 28 mar 2006, 20:20

Hey Petrake ,

Ik moet er niet over nadenken hoor , ik weet zeker dat ik ooit nog een derde wil . Het is mijn ventje die er wat moeilijk over doet :roll:
Groetjes Wendy , mama van Laura (°11/05/01)
en Stan (°15/05/04)



AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 29 mar 2006, 19:32

een derde kind,als je er nie uit geraakt
gewoon samen met je man praten en kijken of het wel past om een derde kind erbij te nemen,je moet er alle twee echt voor zijn en je hebt al 2 goede kindjes je moet aan alles denken.
in sommig gezinnen gaat dat zeer goed voor meer dan twee kinderen te hebben en in sommige ook niet de situatie in je gezin speelt veel een rol.
gaat het goed en ben je alle twee akkoord dan is er geen probleem om een derde ,zo ja ik wil gewoon zeggen van als je beslist,denk gewoon van willen we het alle twee,past het nu.

hoop dat iedereen er uitkomt voor wie het nie meer weet.

groeten
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”