zou graag terug zwanger zijn maar ben echt aan het twijfelen

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:
zou graag terug zwanger zijn maar ben echt aan het twijfelen

Bericht door Annubis » 02 nov 2005, 08:30

hoikes iedereen,

Ik ben 24 jaar en mama van 2 schattige zoontjes (alessio 2jaar , edwardo bijna 5maand) . Nu heb ik echt een verlangen om terug zwanger te zijn en terug zo een schattig babytje in mijn armen te houden.

Ik hou echt veel van men kindjes en zorg er altijd zelf voor . nu zitten we midden in een verhuis en we hebben nog veel rennovatiewerk aan ons nieuwe huisje. Maar het werk schiet goed op . Eind december zouden we in het nieuwe huisje gaan.

Mijn ventje ziet het niet echt meer zitten voor een derde . Maar dat hij bij een tweede ook . Waarover ik twijfel is dat het praktisch wel haalbaar is voor een derde. Ik zou ook graag een job zoeken dat ik thuis zou kunnen uitoefenen. Momenteel ben ik thuis om voor de kindjes te zorgen.

Mentaal denk ik dat ik wel een derde aankan. Ik twijfelde bij mijn eerste en ook bij mijn tweede . Zijn er hier mama's op het forum dat ook zo snel opeenvolgende kinderen hebben? ik zou graag van alle mama's of papa's eens horen wat zij zouden doen in mijn situatie misschien kan me dat wat verder helpen bij mijn beslissing. Ik weet wel dat dit mijn beslissing is maar zou toch graag de reacties van jullie eens horen.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


Gebruikersavatar
annelies~chelsea~bryant
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2005, 23:41
Locatie:Maasmechelen
Contacteer:

Bericht door annelies~chelsea~bryant » 02 nov 2005, 12:21

Hallo,

Ik heb twee kindjes. een dochtertje van 3 jaar en een zoontje van 15 maanden. Ook hier kriebelt het voor een derde kindje. Mijn vriend zei me ook een paar jaartjes te wachten. Maar mits ik het leeftijdsverschil niet te groot wil houden wil ik er nu ook aan beginnen.

Als je denk dat je het finacieel en mentaal aankan zou er niets in de weg moeten zitten om er een derde bij te nemen. :)

Ik hoop dat je je goedvoet bij de beslissing die je neemt en dat die beslissing ook de juiste zal zijn.

Veel succes :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Klik op onze banner om naar onze site te gaan!

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 02 nov 2005, 14:06

wij gaan ook voor een derde maar bij ons ligt het anders.
Eigenlijk is het een tweede.
Gewoon doen wat je gevoel zegt anders heb je later spijt!

Gebruikersavatar
leen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 okt 2005, 16:18
Locatie:Sint-Job-In-t-Goor

Bericht door leen » 02 nov 2005, 22:36

Binnen 4 dagen bevallen wij van ons 2de kindje met 15 maanden verschil van het eerste.
Wel ik heb daar geen seconde spijt van.
Onze deur staat ook open voor een 3de maar dan ook met iets meer tijd tussen en niet weer maar 15 maand.
Graag willen we dan ook wat groter wonen en ik vast werk hebben, dus kan het best zijn dat er nu 3 a 4 jaar tussen gaat zijn.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”