Twijfels...

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken
Twijfels...

Bericht door Nino! » 30 okt 2007, 11:19

Een paar weken geleden was ik overtuigd dat ik nog voor een vierde wou gaan.

Maar in september heb ik mijn hobby, zingen, terug opgenomen en ik geniet daar zo van! Ik heb nu echt geen zin om dat weer 3 jaar te laten vallen om voor een beebje te zorgen...(allé, in het slechtste geval dan)

Daarenboven ben ik al bij elk van mijn 3 zwangerschappen zo ziek geweest! Dus dat wil zeggen dat, zelfs al zou ik nu zwanger worden en in de vakantie bevallen, ik toch de eerste maanden bijna niet kan genieten van het zingen...
Afbeelding


Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 30 okt 2007, 11:45

Ik kan je twijfels wel begrijpen. Een tijdje terug was ik er echt van overtuigd dat ik graag een 3e wou maar Angelo was er niet voor te vinden. Hij zei nu hebben we het gemakkelijk met 2 schoolgaande kindjes, we zijn al terug meer vrijer, we kunnen ze gemakkelijk mee ergens naartoe nemen, ... en eigenlijk is dat wel waar. Soms krijg ik nog zo van die babykriebeltjes maar als ik dan naar mijn verstand luister weet ik dat het zo goed is met ons 2 meisjes.

Zou een vrouw dat niet altijd blijven hebben die babykriebeltjes?
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
saardientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 okt 2006, 23:25

Bericht door saardientje » 30 okt 2007, 12:48

je kan toch opvang zoeken als jij moet gaan zingen? de misselijkheid tijdens de zwangerschap is natuurlijk wel heel vervelend. maar na u herstelling van je bevalling kan je best toch nog hobby's hebben?

als ik nog een kindje wil en heb hobby's gaan die natuurlijk een tijdje opzij maar vanaf het kindje 3 maanden is kan het toch even naar de opvang of babysit?

waarom houdt dit je tegen, misschien heb je later wel spijt dat je toen niet nog een beebje gemaakt hebt. :)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 30 okt 2007, 13:01

Als je echt zoveel twijfels hebt, zou ik het niet doen. Je moet daar echt voor de volle 100 % achter staan....
Wij houden het ook bij twee, makkelijk en we zijn eindelijk uit de baby's
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 30 okt 2007, 13:32

Tja, misschien zie ik het nu wat zwart in....

Ik wil eigenlijk echt nog wel een vierde, maar sta er zowiezo al altijd alleen voor...dus met een vierde zal dat al zeker niet verbeteren. Maar idd, ik vrees dat ik er later spijt van ga hebben. Ik heb ook wat het nu of nooit gevoel, want ben al 34!
Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 30 okt 2007, 14:18

Dat heb ik nog gehoord, de kinderen zijn groot en jij oud en dan heb je spijt dat je het niet gedaan hebt....
Moeilijk om hier en nu raad te geven, dat moet echt een beslissing zijn van jou....
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 30 okt 2007, 14:23

Dat is idd zoals Sandy zegt iets dat je zelf moet beslissen, het is moeilijk om daar raad in te geven.

Zet alle voor- en nadelen eens op een rijtje en als de voordelen opwegen tegenover de nadelen dan is je keuze vlug gemaakt he.

Heb je iemand waar je kan op terugvallen als je opvang nodig hebt om je hobby te kunnen uitoefenen?
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 30 okt 2007, 18:07

Voorlopig kan ik zo nu en dan wel beroep doen op mijn ouders maar die zijn nogal wispelturig op dat vlak...

Mijn buurmeisje doet dat heel graag, maar da's een "specialleke" en nu onze kids al wat groter zijn kan ik dat wel betrouwen maar met zo'n piepkleintje....

Het is natuurlijk een tijdelijk probleem hé. Uiteindelijk zal het er wel komen hoor, denk ik, dat vierde kindje...
Afbeelding

Gebruikersavatar
leen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 okt 2005, 16:18
Locatie:Sint-Job-In-t-Goor

Bericht door leen » 31 okt 2007, 00:42

Goh, uiteindelijk is dat een zaak die je toch volledig voor jezelf gaat moeten uitmaken.
Het is alleen zo dat je later de klok niet kan terugdraaien hé ... wat je ook gekozen hebt.

Maar ik kan je zeker wel begrijpen hoor.
Toen ik en mijn man nog vreeën hadden wij altijd 2 kids in gedachten.
Maar bij de zwangerschap van mijn 2de werd ons al gau duidelijk dat het toch niet de laatste zwangerschap ging zijn.

Begin dit jaar zijn wij dan een grotere auto gaan bestellen omdat wij geen 3 kids in de andere krijgen. En toen heb ik zelfs mijn man horen zeggen tegen de verkoper.: "neen, die zitjes in de koffer moeten erbij want ik heb geen zin om achteraf weer een nieuwe auto te moeten kopen" de verkoper: "Hoe bedoelt u?" mijn man: "t'ja met mij en mijn vrouw weet je nooit ... stel dat we uiteindelijk voor 4 kids willen gaan"

Ik moet zeggen dat ik redelijk aan de grond was genageld want dat had ik van hem nooit verwacht.
We hebben het er toen over gehad en een 4de is dus niet onmogelijk.

Mmmmmmmmmmmmmaaaaaaar nu ik 26 weken zwanger ben van mijn 3de steken de twijfels voor effectief een 4de wel de kop op.
We zullen nog wel zien.
Maar ik begrijp je twijfels ... binnenkort kunnen wij die dus ook hebben.

Veel succes nog hoor, en laat je uiteindelijke beslissing maar weten hé.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”