Hoi meiden! Helpen jullie een naam te kiezen?
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Mijn eerste berichtje op deze site... alhoewel ik al een tijdje meelees in jullie wilde verhalen. Wij zijn eindelijk na lange lijdensweg (icsi, miskramen en bb...) zwanger en uitgerekend voor 20 oktober. Alles gaat voorlopig goed en begin nu al een buikje te krijgen (week 25). En de kilootjes komen er nu ook vlug bij. Alleen uit de keuze van de naam komen we maar moeilijk... Jullie advies misschien? Welke geniet jullie voorkeur?
Lotte, Amélie, Aiko, Geike, Jutta?
Gaan al ruime tijd voor Lotte, maar is hier ondertussen zo populair geworden en dus steekt de twijfel de kop op. Hadden ook graag een originele doch makkelijk uitspreekbare naam gehad. Andere ideeën in die aard zijn ook welkom. Ben zeer benieuwd wat jullie keuze wordt...
Alvast bedankt voor jullie advies en tot binnenkort,
Ann
Lotte, Amélie, Aiko, Geike, Jutta?
Gaan al ruime tijd voor Lotte, maar is hier ondertussen zo populair geworden en dus steekt de twijfel de kop op. Hadden ook graag een originele doch makkelijk uitspreekbare naam gehad. Andere ideeën in die aard zijn ook welkom. Ben zeer benieuwd wat jullie keuze wordt...
Alvast bedankt voor jullie advies en tot binnenkort,
Ann
Laatst gewijzigd door Ann op 03 jul 2007, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Proficiat
Welkom hier!
Eerst en vooral een dikke proficiat met jullie zwangerschap!!!!! Zo te zien weten jullie al dat het een meisje wordt?!
Persoonlijk geniet Lotte ook mijn voorkeur uit jou lijstje!
Verder dacht ik aan jutta. ken mensen die 2 meisjes hebben die Aiko en Jutta heten! Aïko is niet echt mijn ding maar Jutta vind ik wel mooi!
Liefs Aicha
Eerst en vooral een dikke proficiat met jullie zwangerschap!!!!! Zo te zien weten jullie al dat het een meisje wordt?!
Verder dacht ik aan jutta. ken mensen die 2 meisjes hebben die Aiko en Jutta heten! Aïko is niet echt mijn ding maar Jutta vind ik wel mooi!
Liefs Aicha
Re: Proficiat
Inderdaad, vinden wij ook wel mooi, stond niet op het lijstje en is iets specialere dan Lotte, bedankt (zet ik er ook alvast bij...)Aicha schreef:Welkom hier!
Liefs Aicha
Laatst gewijzigd door Ann op 03 jul 2007, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
Bedankt allemaal!
Bedankt voor jullie idee hierover,
Ondertussen is onze keuze aangepast, voolopig of definitief? geen kat die dat weet. Geen Lotte meer, horen die constant en overal roepen, waar we ook gaan of staan!
Nu gaan we voor Jutta.
Ik wacht in elk geval nog een tijdje om de geboortekaartjes te bestellen lijkt met zekerder... want wie weet komen er weer andere en betere namen opdagen!
Ondertussen is onze keuze aangepast, voolopig of definitief? geen kat die dat weet. Geen Lotte meer, horen die constant en overal roepen, waar we ook gaan of staan!
Nu gaan we voor Jutta.
Ik wacht in elk geval nog een tijdje om de geboortekaartjes te bestellen lijkt met zekerder... want wie weet komen er weer andere en betere namen opdagen!
hoi
Proficiat met je zwangerschap!
Lotte is heel mooi.
Sterre,Nova,Auke,Rosalie,Isis,Nika,Jada-Lynn....
Lotte is heel mooi.
Sterre,Nova,Auke,Rosalie,Isis,Nika,Jada-Lynn....