antwoord Naam kindje als het het andere geslacht was??

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gesloten
Belle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2006, 09:34
Locatie:Moen
antwoord Naam kindje als het het andere geslacht was??

Bericht door Belle » 02 mei 2006, 08:54

Die namen das echt zoeken hé :lol: Het geslacht wisten we niet en wilden dit ook niet weten tot met de bevalling. Wij hadden beslist Bo voor een meisje of een jongen omdat we die alletwee graag hoorden, maar ja dan begint de twijfel en als we nu nog een kindje wilden gaat dit ons dan niet spijten als we een zoon hebben en die Bo noemen, omdat ik dit liever voor een meisje hoorde. Dus ja nog een jongensnaam zoeken en dit werd Tim. ok alles was beslist maar hoe meer de bevalling naderde hoe meer ik twijfelde ... Na de bevalling vroeg de Marcia (de vroedvrouw) en hoe gaat hij heten ?? en ik helemaal tilt ....awel dat ik het niet weet ... Marcia vond dit grappig en zei allé jullie hadden toch al namen ??
Ik zei Bo zekers en mijn man knikte bevestigend dus ja, je voelt dat wel aan als de naam past voor je kind .........maar gemakkelijk is het niet hihi
Groetjes
Afbeelding


Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 07 mei 2006, 14:56

Tis inderdaad moeilijk om een naam te kiezen. Toen ons eerste geboren werd kreeg ze de naam die we al lang wilden (van toen we nog nie getrouwd waren). Maar van dat tweede en dat derde raakten we er niet echt uit. Oftewel waren we akkoord met de meisjesnaam, maar wat als het een zoon was en omgekeerd. We hadden iedere keer geluk : de naam die we kozen was telkens het goeie geslacht :D

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 07 mei 2006, 21:31

Wij hebben al altijd graag Milan gehoord. Maar toen ik de eerste keer zwanger was, vertelde de gyn ons dat het een meisje ging worden. Dan was het ook paniek, van welke naam nu...
Bij het tweede is er nooit discussie geweest :wink:


Dit hoort bij dit topic
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gesloten

Terug naar “Voornaampjes”