Zino en Louise
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Wat denken jullie ervan? Passen deze 2 namen bij elkaar?
Nee, maar we weten het geslacht nog niet, dus moeten we een naam hebben voor een jongen én een meisje. Als het nu bv. een jongen wordt en de volgende keer een meisje, willen we dat de namen bij elkaar passen. Daarmee...sandy schreef:Ja, ze passen mooi bij elkaar.
Maar ik ben niet mee?? Je verwacht toch geen tweeling, Sarah???
- Anneliefje
- Pas blauw
Van Louise weet je al lang dat ik die ook mooi vind
Zino hoor ik iets minder graag, Zeno dan weer wel ...
Het is maar een klinker verschil maar bij mij klinkt Zino kort en Zeno lang ...
Allé ja ... begrijp je?
Maar als je Louise en Zino zegt ... mhm, passen idd wel bij elkaar
tussen haakjes (mijn vriendin haar dochtertje heet Fay en haar tweelingzoontjes Foeke en Zico)
Zino hoor ik iets minder graag, Zeno dan weer wel ...
Het is maar een klinker verschil maar bij mij klinkt Zino kort en Zeno lang ...
Allé ja ... begrijp je?
Maar als je Louise en Zino zegt ... mhm, passen idd wel bij elkaar
tussen haakjes (mijn vriendin haar dochtertje heet Fay en haar tweelingzoontjes Foeke en Zico)
- Karen/1982
- Pas blauw
Ik vind de namen wel mooi samen passen, maar 't is ook mijn smaak niet. Zeno vind ik ook wel mooier dan Zino, maar dat past wel minder goed bij Louise.
Bij ons zou een meisje ook Elise geheten hebben, maar voor een volgende zal het waarschijnlijk iets anders worden. (heb trouwens het gevoel dat ik een jongensmama zal worden en het tweede dus ook een zoontje zal zijn)
Bij ons zou een meisje ook Elise geheten hebben, maar voor een volgende zal het waarschijnlijk iets anders worden. (heb trouwens het gevoel dat ik een jongensmama zal worden en het tweede dus ook een zoontje zal zijn)
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
-
- Moderator
- Contacteer:
En nochtans komt de naam Milan hier bij ons in de streek amper voor. Ik heb navraag gedaan bij iemand die op 't gemeentehuis werkt en in 2005 is er hier maar 1 Milan geboren, dus da valt goed mee he.fozke schreef:Milan is heel populair op dit moment he, maar persoonlijk vind ik dat niet zo een mooie naam (snap de plotse populariteit eigenlijk niet ) maar Fleur vind ik wel leuk...
- Anneliefje
- Pas blauw