Leuke vlaamse namen gezocht
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Hallo,
We zouden graag zo'n leuke vlaamse naam aan ons pruts willen geven. Maar zo'n Vlaamse naam met een frans aksent in. Ik zelf hoor heel graag Marie en Josefien. Maar voor de rest schiet er mij niet teveel binnen. Mijn man vind Marie wel mooi, maar Josefien niet. En voor de jongensnaam, Lowie, Korneel, Kamiel.
Wat vinden jullie ervan en hebben jullie nog andere namen mss? Alvast bedankt!!
Kusjes
Mieke en ons pruts xxx
We zouden graag zo'n leuke vlaamse naam aan ons pruts willen geven. Maar zo'n Vlaamse naam met een frans aksent in. Ik zelf hoor heel graag Marie en Josefien. Maar voor de rest schiet er mij niet teveel binnen. Mijn man vind Marie wel mooi, maar Josefien niet. En voor de jongensnaam, Lowie, Korneel, Kamiel.
Wat vinden jullie ervan en hebben jullie nog andere namen mss? Alvast bedankt!!
Kusjes
Mieke en ons pruts xxx
- Anneliefje
- Pas blauw
Korneel vind ik ook heel mooi.
Een collega van mij is oma van een Baziel en een andere is mammie van een Satine.
Anders ... euhm ... (kmoet mn onderschrift toch een beetje waar maken hé )
Charlotte, Katelijne, Iréne (maar dan echt uitgesproken als iereene), Clémence, Eva, Louise, Gaelle, Lieselot, Isolde, ...
Korniel, Clément, Floris, Victor, Tristan, ...
Als er nog in me opkomen laat ik het weten ....
Een collega van mij is oma van een Baziel en een andere is mammie van een Satine.
Anders ... euhm ... (kmoet mn onderschrift toch een beetje waar maken hé )
Charlotte, Katelijne, Iréne (maar dan echt uitgesproken als iereene), Clémence, Eva, Louise, Gaelle, Lieselot, Isolde, ...
Korniel, Clément, Floris, Victor, Tristan, ...
Als er nog in me opkomen laat ik het weten ....
nog oude vlaamse namen voor een jongen,
hetzij misschien wat gemoderniseerd sommigen: Tijl, Zjef, Zjos, Toon (van Antoon), Tuur (van Arthur), ...
voor een meisje: Stien, Fien (van Josefien) , Mélanie, Trees (van Therese), Lena (van MAgdalena), Amélie, Angi (van Angeline), ...
als ik er nog vind, post ik ze wel even
hetzij misschien wat gemoderniseerd sommigen: Tijl, Zjef, Zjos, Toon (van Antoon), Tuur (van Arthur), ...
voor een meisje: Stien, Fien (van Josefien) , Mélanie, Trees (van Therese), Lena (van MAgdalena), Amélie, Angi (van Angeline), ...
als ik er nog vind, post ik ze wel even
- Anneliefje
- Pas blauw
Er zijn er me weer een paar te binnen geschoten
Marthe, Tine, Em(m)elie, Griet, Valerie, Anna, Marieke, Maartje, Frederique, (E)Lies(a)beth, Clara, Klaartje, Claire, Stien, Fran(ces), Pauline, Julie, Camille, Hendrique, ...
Bavo, Simon, Nicolas, Nand, Benjamin, Jakob, (E)Manu(el), Laurens, Arthur, (Jo)Hannes, Joris, Kamiel, Klaas, Emiel, Merlijn, ...
Marthe, Tine, Em(m)elie, Griet, Valerie, Anna, Marieke, Maartje, Frederique, (E)Lies(a)beth, Clara, Klaartje, Claire, Stien, Fran(ces), Pauline, Julie, Camille, Hendrique, ...
Bavo, Simon, Nicolas, Nand, Benjamin, Jakob, (E)Manu(el), Laurens, Arthur, (Jo)Hannes, Joris, Kamiel, Klaas, Emiel, Merlijn, ...
-
- Pas blauw
mijn kinderen noemen
amber, alyssia, axel, aleandro en amarylis
kinderen in men oudste dochter amber hun klas zijn mss doe je hier inspiratie uit op
kiara, sasha, martha, jacob, mathilde, faissel, aliyé, naomi, kimberly,jarne, cedric, aminata, bo, gilles, fiebo,jinthy, pieter en robbe,
en dit zijn de klasgenootjes in men 2 de dochter alyssia haar klas,
kyara, elise, phoebe, celine, céline, tjorven, thalita, robbe, yoni, yannay, chelsey, nick, chelo, fleur, kimberley, emily, danté, kaylin, sebastiaan, jolina, ian, divine, xarina
en dit zijn de klasgenootjes uit men oudste zoon axel zen klasje,
siebe, robin, kenji, kitany, dylan, gaëlle, yara, chelsea, d'jordy, yassira, lucka, ayla, jari, kytana, femke, isaac, luccas, jamie, janice, quinten,, joppe, robbe, aube, rune, fien en obi
zo mss kan je hier wel wat mee aan, is eenhele waslijst, maar ja dat heb je als je 3 van de 5 kids hebt die al schoolgaan
amber, alyssia, axel, aleandro en amarylis
kinderen in men oudste dochter amber hun klas zijn mss doe je hier inspiratie uit op
kiara, sasha, martha, jacob, mathilde, faissel, aliyé, naomi, kimberly,jarne, cedric, aminata, bo, gilles, fiebo,jinthy, pieter en robbe,
en dit zijn de klasgenootjes in men 2 de dochter alyssia haar klas,
kyara, elise, phoebe, celine, céline, tjorven, thalita, robbe, yoni, yannay, chelsey, nick, chelo, fleur, kimberley, emily, danté, kaylin, sebastiaan, jolina, ian, divine, xarina
en dit zijn de klasgenootjes uit men oudste zoon axel zen klasje,
siebe, robin, kenji, kitany, dylan, gaëlle, yara, chelsea, d'jordy, yassira, lucka, ayla, jari, kytana, femke, isaac, luccas, jamie, janice, quinten,, joppe, robbe, aube, rune, fien en obi
zo mss kan je hier wel wat mee aan, is eenhele waslijst, maar ja dat heb je als je 3 van de 5 kids hebt die al schoolgaan
gr kristel mama van Amber(16/07/01), Alyssia(15/07/02), Axel(10/06/04), Aleandro(29/07/05) en Amarylis(11/07/06)
Opvoeden is een kwestie van liefde, geduld en wijsheid, de laatste 2 groeien waar de 1ste heerst
Opvoeden is een kwestie van liefde, geduld en wijsheid, de laatste 2 groeien waar de 1ste heerst
-
- Pas blauw
wat wordt het dan ongeveer
en wie heeft de keuze gemaakt
of mogen we het nog niet weten
en wie heeft de keuze gemaakt
of mogen we het nog niet weten
Laatst gewijzigd door mama van het A team op 01 jul 2007, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
gr kristel mama van Amber(16/07/01), Alyssia(15/07/02), Axel(10/06/04), Aleandro(29/07/05) en Amarylis(11/07/06)
naam
Ben blij dat jullie er uit geraakt zijn!
Moet zeggen dat ik Korneel ook heel leuk en stoer vind!
Verder dacht ik voor een meisje aan Alice, louise, emma,....
We zullen onze nieuwsgierigheid nog maar een paar maandjes in bedwang houden é
Liefs AIcha
Moet zeggen dat ik Korneel ook heel leuk en stoer vind!
Verder dacht ik voor een meisje aan Alice, louise, emma,....
We zullen onze nieuwsgierigheid nog maar een paar maandjes in bedwang houden é
Liefs AIcha