ook hihi
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
wat vinden jullie bij tjorven passen???
Onze namen staan ook al vast,zeker voor een jongen.µVoor een meisje ben ik mss wel nog beinvloedbaar
Onze namen staan ook al vast,zeker voor een jongen.µVoor een meisje ben ik mss wel nog beinvloedbaar
- Anneliefje
- Pas blauw
zoals in mijn topic : Marit voor een meisje of Mette-Marit?sterretje schreef:wat we zoeken....hmm,moeilijk te omschrijven...een jongentje zou allesinds ook een scandinavische naam krijgen...maar een meisje waarschijnlijk niet,gewoon omdat we geen enkele scandinavische meisjesnaam mooi vinden...
moeilijk,he
- Anneliefje
- Pas blauw
Katia schreef:oorspronkelijk zou Troia Amaryllis genoemd hebben, maar de achternaam begint ook met een s dus ja dan heb je zo ...s s....
das zo slang-achtig!
Die naam houden we alleszins voor een 4e meisje ofzo (maar dan moeten we er wel zoveel hebben he)
Door mijn naam is mijn achternaam ook vaak verkeerd geschreven
Ik heet Jansen Sarah, kan je het al raden?...
Maar dus altijd, he, overal, ook op school. Je zou er een identiteitscrisis van krijgen
Hoi,
Ik heb nu net dit weekend een miskraam achter de rug, maar hoewel het nog maar 8 weken was, hadden we toch al namen in ons gedacht. Mijn vriend heeft een zweedse familienaam en dus wilden we eens zoeken tussen de zweedse namen, maar das niet makkelijk. Amai... Ik vind de meeste namen zelfs helemaal niet mooi. Maar toch hadden we er eentje gevonden. Heel simpel eigenlijk.Voor een jongen 'BO' en voor een meisje 'BEAU'.
Ik heb hier een link naar een site waar verschillende zweedse namen staan. Er staan ook Deense en in het algemeen Scandinavische tussen.
http://www.behindthename.com/nmc/swe.php
In die lijst staat de naam 'BO' voor een jongen. Dit zou zweeds / Deens zijn. Dit vond ik wel mooi klinken. Deze naam wordt tegenwoordig zowel voor jongens als meisjes gebruikt, maar voor een meisje vindt ik de schrijfwijze met 'EAU' iets mooier.
De kinderen van mijn vriend zijn broer hebben allebei zweedse namen, nl NIELS (j) en BIRGIT (m).
Je kan dus eens samen met je ventje in die lijst van Scandinavische namen loeren en zien of er nog iets bruikbaars tussen zit.
Ik heb nog ergens een link naar Scandinavische namen. Ik zal hem eventjes opzoeken en dan zet ik hem hier ook op.
groetjes cindy
Ik heb nu net dit weekend een miskraam achter de rug, maar hoewel het nog maar 8 weken was, hadden we toch al namen in ons gedacht. Mijn vriend heeft een zweedse familienaam en dus wilden we eens zoeken tussen de zweedse namen, maar das niet makkelijk. Amai... Ik vind de meeste namen zelfs helemaal niet mooi. Maar toch hadden we er eentje gevonden. Heel simpel eigenlijk.Voor een jongen 'BO' en voor een meisje 'BEAU'.
Ik heb hier een link naar een site waar verschillende zweedse namen staan. Er staan ook Deense en in het algemeen Scandinavische tussen.
http://www.behindthename.com/nmc/swe.php
In die lijst staat de naam 'BO' voor een jongen. Dit zou zweeds / Deens zijn. Dit vond ik wel mooi klinken. Deze naam wordt tegenwoordig zowel voor jongens als meisjes gebruikt, maar voor een meisje vindt ik de schrijfwijze met 'EAU' iets mooier.
De kinderen van mijn vriend zijn broer hebben allebei zweedse namen, nl NIELS (j) en BIRGIT (m).
Je kan dus eens samen met je ventje in die lijst van Scandinavische namen loeren en zien of er nog iets bruikbaars tussen zit.
Ik heb nog ergens een link naar Scandinavische namen. Ik zal hem eventjes opzoeken en dan zet ik hem hier ook op.
groetjes cindy
Hier is nog een link. Dit is de top 10 van de Scandinavische namen.
http://www.lucky7shop.com/baby_names.ht ... candinavia
groetjes cindy
http://www.lucky7shop.com/baby_names.ht ... candinavia
groetjes cindy
bedankt, met mij gaat alles nu redelijk goed. Eigenlijk veel beter dan ik verwacht had. Waarschijnlijk zal de ene dag wel wat moeilijker zijn dan de andere, maar das normaal. Hopelijk alles morgen in orde bij de controle bij de gynaecoloog. Ik hoop dat alles eruit is en dat mij geen curettage meer te wachten staat. Wat dat zou ik toch niet zien zitten. Maar ja, veel keuze zal ik dan niet hebben. Als het moet dan moet het hé. Ik laat morgen wel iets weten hoe het gegaan is.
groetjes cindy
groetjes cindy