Naam kindje als het het andere geslacht was??
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Voor mijn zus klopt da niet hoor (wat betreft die 8-maanders en vroeger veronderstel ik). Zij was een zevenmaandertje en heeft een meisje en een jongen. En trouwens, het geslacht wordt toch bepaald door de man?
Als Renate een jongen geweest was, zou het Aaron zijn, en Marith zou Jakke geheten hebben.
Als Renate een jongen geweest was, zou het Aaron zijn, en Marith zou Jakke geheten hebben.
vandaar dat ik dus zeg dat ik het maar van horen zeggen hebfalderie schreef:Voor mijn zus klopt da niet hoor (wat betreft die 8-maanders en vroeger veronderstel ik). Zij was een zevenmaandertje en heeft een meisje en een jongen. En trouwens, het geslacht wordt toch bepaald door de man?
en door de man... ja, maar dat zou afgestoten worden ofzoiets...
ik geloof er ook het minste van zenne, kvind het vooral een grappige theorie
Bij de oudste: op 20w wisten we dat het een jongen werd en t was direct een Myrre
Bij Bee: we wisten het niet en we hadden direct enkele jongensnamen (die ik niet vertel maar jij weet wel ene he C. ). Voor een meisje wast heel moeilijk vond ik.
De jongensnamen hou ik nog effe geheim, wie weet in de toekomst terug nodig??
Peg
Bij Bee: we wisten het niet en we hadden direct enkele jongensnamen (die ik niet vertel maar jij weet wel ene he C. ). Voor een meisje wast heel moeilijk vond ik.
De jongensnamen hou ik nog effe geheim, wie weet in de toekomst terug nodig??
Peg
mama van een guitige zoon en een meisjesspook...
-
- Pas blauw
Wow, Franne, tof.
Maar bij ons zou dat als 'Jan Jansen' zijn ...
Je moet de achternaam ook in rekening brengen natuurlijk.
Onze zoon zou een Els geweest zijn als we samen zouden gekozen hebben.
Mijn echte 'goesting' was 'Fien'.
En nu ... ben ik blij dat we een zoontje hebben, want van geen van beide namen ben ik nog wild... en van onze jongensnaam wel ...
Pfoeweeh, lucky me
Maar bij ons zou dat als 'Jan Jansen' zijn ...
Je moet de achternaam ook in rekening brengen natuurlijk.
Onze zoon zou een Els geweest zijn als we samen zouden gekozen hebben.
Mijn echte 'goesting' was 'Fien'.
En nu ... ben ik blij dat we een zoontje hebben, want van geen van beide namen ben ik nog wild... en van onze jongensnaam wel ...
Pfoeweeh, lucky me
We wisten bijna heel zeker dat Phebe een meisje zou zijn. Maar was ze een jongen geweest, was het iets in de aard van Seppe, Senne, Jenne, Jelle ofzo.
Mijn man zei altijd als we een zoon zouden hebben, dan noemen we hem Jean. Maar dat vind ik nu niet direct een mooie naam voor een baby. Enfin, het was een meisje en uit mijn ellenlange lijstjes vond hij er maar weinig dat hij graag hoorde, Phebe wel, dus dat werd het.
Mijn man zei altijd als we een zoon zouden hebben, dan noemen we hem Jean. Maar dat vind ik nu niet direct een mooie naam voor een baby. Enfin, het was een meisje en uit mijn ellenlange lijstjes vond hij er maar weinig dat hij graag hoorde, Phebe wel, dus dat werd het.
Nath, mama van Phebe
- dolfijntje2
- Pas blauw
-
- Pas blauw
-
- Pas blauw
-
- Pas blauw
- voetballover
- Pas blauw
Ons Margotje zou Beau geheten hebben als ze een jongetje was. Mijn ventje wou voor een meisje ook Bo. Daar zijn we het heel lang over eens geweest, maar op een gegeven ogenblik schoot de naam Margot me te binnen en was ik meteen verkocht. Het heeft wel efkes geduurd voor ik de papa heb kunnen overhalen. Nu vindt iedereen het een hele schone naam
-
- Pas blauw
Amber, Ayko zou ze dan genoemd hebben
Alyssia, zou Alessio geweest zijn
Axel zou als meisje Amelie geweest zijn
Aleandro zou als meisje Annouk geheten hebben
Amarylis zou Ayrthon geheten hebben
Alyssia, zou Alessio geweest zijn
Axel zou als meisje Amelie geweest zijn
Aleandro zou als meisje Annouk geheten hebben
Amarylis zou Ayrthon geheten hebben
gr kristel mama van Amber(16/07/01), Alyssia(15/07/02), Axel(10/06/04), Aleandro(29/07/05) en Amarylis(11/07/06)
Opvoeden is een kwestie van liefde, geduld en wijsheid, de laatste 2 groeien waar de 1ste heerst
Opvoeden is een kwestie van liefde, geduld en wijsheid, de laatste 2 groeien waar de 1ste heerst
-
- Pas blauw