hihi
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
hihi, schitterend! :lol::lol:
niet iedereen moest dat al weten (heb ook het idee dat mijn moeder hier zit, ze wist mij vandaag ineens dingen te vertellen die ik haar niet verteld had en alleen hier geschreven had )
Moest het zo zijn: dag mama!!!
hier ook 1 in bad geweest... zit nu naar tic tac te zien
niet iedereen moest dat al weten (heb ook het idee dat mijn moeder hier zit, ze wist mij vandaag ineens dingen te vertellen die ik haar niet verteld had en alleen hier geschreven had )
Moest het zo zijn: dag mama!!!
hier ook 1 in bad geweest... zit nu naar tic tac te zien
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Ik heb ooit met 3 andere Sarah's in één klas gezeten. En dat waren alle 3 onnozele wichten, hoor Trouwens, ik vind mijn naam zelf niet mooi, hoor. Maar ja, je hebt dat niet te kiezen, he?Katia schreef:Sarah doet me denken aan een paar onozele idiote mensen (niet de Sarah van hier hoor), niet dus!
Maar on topic, ik "ken" iemand die Olympica heet.
hihi, that's me... toch niet te normale namen zekerDagmar schreef:Gewoon Alexander.. Waarom zoeken we het toch weer zo ver en speciaal?!
@Sterretje, euhm... mya klinkt iets te mia, Ilyha niet echt mijn smaak, ik ken keiveel Tristans dus dat komt ook niet in aanmerking... Thor vind ik een heel mooie naam en wat zijn die andere 2 namen?