Kindjes geboren in 2002.

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 22 dec 2005, 14:34

Jelco is van 14 juni 2002


en gaat dus sinds jan 2005 naar school


Jelco drinkt geen gewone melk hihi al heel lang dat ie dat niet meer wilde
Maar hij is echt verslaaft aan de fristi Chocomelk dat drinkt ie ook niet zo heel erg graag

Vroeg me eigenlijk af hoe jullie kids hun taal is Jelco spreekt eigenlijk nog steeds erg onduidelijk
grtz yalenka


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 22 dec 2005, 14:39

Yalenka schreef:...
Vroeg me eigenlijk af hoe jullie kids hun taal is Jelco spreekt eigenlijk nog steeds erg onduidelijk
Twee vergelijkingen (hoewel je kindjes niet kan vergelijken):
Mila (mijn dochtertje) is van 3/1/02 en praat heel vlot, al een hele tijd (en ze praat mij de oren van het hoofd)..
Dina (mijn nichtje) is van 17/1/02 en daar versta ik heel weinig van, de laatste tijd begint het iets te beteren.. Volgens mij speelt het schoolgaan daar een grote rol is, bij haar toch..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 22 dec 2005, 14:47

ja idd tis fel verbeterd wel met het langer naar schoolgaan Moest ookwel omdat ze spraken van logo

Jelco is van 14 juni dus nog een stukje jonger

Brent is van 1 aug 03 en die spreekt beter dan zijn broer Maar hij was dan ook nog geen 2 jaar toen ie al meerwoordzinnen ging gebruiken

Jelco zegt bv: waar is papa?
Brent zegt bv: waar is papa naartoe?

en dan is brent dus een jaartje jonger hihi
grtz yalenka

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 28 dec 2005, 23:14

Mila slaagt er keer op keer in om me te verbazen..
Gisteren aten we broccoli, aardappelen en vlees (ik weet niet meer welk :oops: ).. Mila heeft weer een periode van weinig eten en gisteren at ze alles op en vroeg nog bij!! :shock: Daarna toen ik haar slapen legde, zei ik nog eens dat ik dat heel flink van haar vond.. Zegt ze doodserieus: "Ik vind dat niet zo lekker" en ik echt verbaasd.. Had ze nu gewoon zoveel honger dat ze bijvroeg, of maakte ze mij maar wijs dat ze het niet lustte??? Maar ik vond het echt wel goed van haar!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 29 dec 2005, 09:10

Nog 5 keer slapen en Mila verjaart.. Ze is enorm aan het aftellen en ze heeft haar cadeautjes al gekozen hoor! :roll: Ze wil een stapelbed, een piamo ( :lol: ) en een kleed van kwebbel :roll: .. Allemaal logisch te verklaren hoor.. Haar nichtjes hebben een stapelbed en Mila wil dat dan ook.. Zij zal wel vanboven slapen en als er dan iemand komt slapen, mag die vanonder slapen.. :D Een piano, overlaatst was er bij Samson een piano te zien en nu wilt Mila dus een piamo.. :lol: En dat kleed, iemand van haar klas heeft dat.. Is het er zo de leeftijd voor om alles te willen wat iemand anders heeft??? Want ik vrees dat ze nog dikwijls teleurgesteld gaat zijn.. We kunnen haar toch niet alles geven wat ze wil hé!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 29 dec 2005, 09:25

Hihihi

geen idee of het de leeftijd er al voor is. Merk het hier zo niet aan Jelco

Hij wilt wel dingen die hij ziet op tv van reklame maar dat valt best wel mee

Meestal zijn dat treinen lol

Maandag ging ie naar de kerstshow van samson en nu wilt ie steeds terug lol Hij vond het echt het einde die show
grtz yalenka

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 02 feb 2006, 00:00

Hey

Ik ben terug van weggeweest met een nieuwe pc.

Femke drinkt ook nog dagelijks melk, is wel nog steeds uit een fles, maar ja telkens ik haar iets afleer, leert m'n ex het haar terug aan, dus nu laat ik het zo, wil de kwaaie niet uithangen...

Op school leert ze niet zo van die erge woorden zoals al reeds vermeld. Het enige wat ik er amper uit krijg is "stommerik" en "stouterik" maar ja dat valt nog wel mee hé.

Met haar oortjes is het nu weer eens goed, ze zijn net voor kerst nog eens uitgespoten, dus hoort ze weer beter, hoewel ze is weer verkouden dus is weer aant minderen. Maar buisjes moest ze niet. Als ze de winter door geraakt zonder AB dan moet ze ook haar poliepen niet laten trekken, want die zijn wel groot, maar niet te groot om goed te kunnen ademen.

Ik wil haar dat nog steeds niet aandoen en zolang ze er zelf geen last van heeft.

Toen haar oortjes werden uitgespoten (ga er echt een abonnement voor nemen) was haar ene oortje ook beetje rood, maar niet ontstoken. Nu klaagde ze wel weer van oorpijn aan dat rechtse oor, maar geef haar dan direct een oorsuppo (is homeopatisch "otodol") en werkt wel goed.

Naar school gaat ze graag, enige nadeel is dat ze ervoor moet opstaan en dat staat haar zo niet aan, maar ze vindt het leuk, heeft toffe juf dus heel goed.

Ga nu slapen en kom gauw nog eens lezen.

doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 02 feb 2006, 08:52

Hey

Jelco is ook weer goed verkouden, maar soit dat is nix nieuws hihi

sinds gisteren mag ie grote broer spelen want ook zijn broertje Brent is gestart hihi. Tis best wennen nu thuis, men meisje en ik allleen. Nog maar even genieten zolang het nog kan.

Hopelijk komt Femke idd er zonder AB door. Hier krijgen ze iedere winter minstens 1 kuur. Maar ze zijn dan ook wel erg snel ziek.
grtz yalenka

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 02 feb 2006, 13:24

Mila hoest, verkouden is ze nog niet..
Gisteren is ze gaan slapen zonder pamper (ik was het vergeten) en rond 23 uur hoorde ik haar uit haar bed komen.. Ze moest gaan plassen.. Ik heel blij natuurlijk, maar ze wilde toen zelf een pamper aandoen, dus hebben we dat maar gedaan.. Mila terug in haar bed gelegd en toen kon ze niet slapen omdat ze zo moest hoesten.. Hoestfles gegeven, maar dat hielp niet echt.. :cry: Haar even laten drinken, hielp nog niet.. Uiteindelijk is ze in slaap gevallen en ik ook (was al 1 uur of zo).. Deze morgen kreeg ik haar wel vlot wakker.. Ik verwachtte het ergste, maar ze lag er gisteren wel in om half 7 (op eigen vraag).. Normaal gaat ze om 7 uur slapen..
En.. ze kan haar veters zelf binden!! Doet ze dat ineens.. Ik heel verbaasd natuurlijk.. Dan beweert ze dat ik haar dat geleerd heb, maar heb het maar 1 leer voorgedaan, dus lijkt me nogal straf dat ze het dan al kan.. Maar ik denk dat ze het gewoon afgezien heeft van de juf in 't school..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 02 feb 2006, 13:45

Ja hier was ons kleinste weer lekker happy wakker vanacht hihi

Amai wat flink zeg dat ze dat al kan. Jelco heeft daar geen geduld voor denk ik hihi.

Vandaag zijn men twee flinkerds naar school, men eerste dagje alleen met men dochter. Sjonge wat is het stil in huis. Ik mis ze hard eigenlijk. Maar zo is het wel fijn om het huishouden te doen hihi.

Verder misschien iemand tip hoe ik Jelco aan het verstand breng dat ie moet eten? Boterhammen wilt ie wel maar warme maaltijd OOOHneen hoor Word er moe van
grtz yalenka

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 feb 2006, 22:12

En Mila slaapt zonder pamper.. Gisteren wilde ze er geen meer aandoen en ze was 's morgens nog droog.. Ik hoop dat dat morgenvroeg ook het geval is.. (Dan Karsten nog en dan zijn we er vanaf, maar dat zal nog wel een tijdje duren)
Deze week was het weekthema op school "slapen".. Te maandag mochten ze hun pyjama meenemen.. Mila wilde persé een bepaald nachtkleedje meenemen, ook al was dat net te klein.. Ze wilde me niet geloven.. Ze heeft het dus meegenomen en 's avonds zei ze heel verontwaardigd dat haar nachtkleedje te klein was.. :D Ze dacht dat ik haar wilde foppen toen ik dat zei.. :roll: :D
Nu komende week is het "ziek zijn" en als ze een dokterstas hebben, mogen ze die meenemen.. Moet ik al die dingen nog zoeken tussen de rest van het speelgoed, Karsten smijt altijd alles dooreen, en dan kan Mila zo kwaad worden hé! :?
Maar Mila gaat ook nog altijd graag naar school (zoveel te beter hé).. Daar heeft ze vriendinnetjes en vriendjes, hier thuis is het altijd Karsten of ik, of Filip af en toe..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Boke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2005, 12:59
Locatie:Binnen 6à7 maanden Molenstede

Bericht door Boke » 07 feb 2006, 14:26

Hier ben ik ook weer eens. Onze Yari is ondertussen ook zindelijk. 's nachts en overdag. Dat is al een grote opluchting. Yalenka, onze zoon babbelt ook niet duidelijk hoor. Wij gaan 16februari met hem naar het COS voor een logopedisch onderzoek. dan weten wij meer en kan hij lessen volgen indien nodig. Ik zou je toch niet zo ongerust maken hoor. Voor alles bestaat een oplossing.
Op school doet hij het nu ook heel goed. Hij heeft een zorglerares die een par dagen per week eens afkomt om zich met hem bezig te houden. Ook de kinesist komt 2 keer per week langs voor zijn motoriek.
Einde van het jaar naar COS geweest en daar zeiden ze dat hij op de leeftijd van 30 maanden staat. Dat is dus een jaartje achterstand. Waarschijnlijk zal hij dit mits hulp en begeleiding op school wel inhalen. Geduld hebben hè.
Hier zitten de twee kindjes ook met een hoestje. De dochter moet aerosollen. Yari niet, hij heeft het niet zo erg. Het zal wel weer de periode van het jaar zijn zeker :?

Groetjes
Groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 07 feb 2006, 15:09

Goed dat Yari zoveel hulp krijgt binnen school zeg. DAt zal hem zeker helpen dat jaartje snel in te halen

Jelco zijn praten gaat steeds beter, maar nog lang niet zo goed als Brent Maar volgens mij wilt ie vaak te snel praten en spreekt ie het daarom zo lomp uit lol

Maar idd voor zowat alles is er een oplossing eh.

Over een klein uurtje mag ik om de jongens, sjonge wat zal ik blij zijn als ze weer thuis zijn hihi
grtz yalenka

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 feb 2006, 09:10

Mila is ook droog 's nachts.. 's Morgens staat ze op en gaat naar het toilet (meestal rond 6 uur), deze morgen was ze net te laat en had ze dus een natte broek..
Maar nu durft ze met momenten weer niet naar alleen naar het toilet, te zaterdag was er iets op ketnet (griezelige verhalen of zoiets) en daar kwam er een skelet uit het toilet en Filip zijn broer vond het heel leuk om Mila bang te maken :roll: :evil: .. Ik wierp een vieze blik naar Filip (want die zat er ook bij :evil: ), gelukkig zei hij toen tegen zijn broer dat hij er mee moest ophouden..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

lijstje 2002

Bericht door Keppebolle » 08 mar 2006, 17:00

03/01/2002: Mila, dochter van Dagmar.....3630 g en 50 cm
14/01/2002: Luna, dochter van Caroline.....2905 g en 48 cm
19/01/2002: Femke, dochter van G&F.....3660 g en 50,2 cm
16/04/2002: Chelsea, dochter van annelies~chelsea~bryant.....3300 g en 50 cm
23/04/2002: Céline, dochter van céline_catharina
26/04/2002: Luana, dochter van Conny
29/05/2002: Yaris, zoon van Welcome....3820 g en 52 cm
14/06/2002: Jelco, zoon van Yalenka.....2700 g en 48 cm
23/08/2002: Yari, zoon van Boke
29/08/2002: Florien, dochter van isamama.....2950 g en 49,5 cm
02/09/2002: Yorben, zoon van mama22
04/09/2002: Geike, dochter van *Wendy*
21/09/2002: Wouter, zoon van 6kinderen
26/10/2002: Jennifer, dochter van Sarina.....3500 g en 47,8 cm
09/11/2002: Fabio, zoon van Barbara.....2935 g en 49 cm
15/11/2002: Jorden, zoon van Wendy B.....2900 g en 49,5 cm
18/11/2002: Flore, dochter van Floremie.....3250 g en 50 cm
18/11/2002: Thomas, zoon van Veronique
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
6kinderen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:34
Locatie:enkhuizen
Contacteer:

dan eindelijk weer een bericht uit het zonnige Enkhuizen

Bericht door 6kinderen » 26 mar 2006, 11:51

Het is inderdaad al weer een tijdje geleden dat wij een berichtje hadden geplaatst.
Er is ook wat drukte in ons huishouden de laatste weken.
we zijn een eigen bedrijf begonnen en dat geeft de nodige werkzaamheden.
Met Wouter gaat het overigens wel redelijk, alleen wat wij jammer vonden dat was dat wouter heel snel droog was, maar na een paar maanden leek dat helemaal weer over.Hij zit nu weer in een vase waarbij hij een luier weer vies begint te vinden maar dit heeft wel weer 6 maanden geduurd. En dat vanaf hellemaal zonder, zelfs een nacht per ongeluk droog naar volop terug de luiers in.
Verder heeft onze 3 jarige dappere dodo geen zin in warm eten, en daar kan hij met zijn drie jaren aardig mee stieren, wij zetten hem dan eerst even in de gang, en dan belooft hij te eten, weigerd 9 van de tien keer opnieuw en dan hebben wij de regel dat kinderen die niet willen eten maar naar hun bedje moeten, want de rest wil wel eten En nu zeg je nartuurlijk, laat hem dan gewoon er bij zitten, dat doen we meestal ook wel maar soms hij gaat dan alles behalve rustig zitten en aangezien hij nog 5 broertjes en zusjes heeft waar we ook aandacht aan willen geven, en frederique gewoon nog moet worden gevoerd, houd het voor hem op zo'n moment gewoon op, en dat vind hij dan zo vervelend dat ie zijn dwarse bui opzet. Dan is voor ons de boot aan en vertrekt ie inderdaad ook echt naar bed.
Dat is onze Wouter nu, maar we kennen dit rituweel en hebben dit ook al vier keer eerder meegemaakt en zullen naar vermoeden het nog een keer meemaken met Fréderique als ze drie is.
En voor mama's die het voor de eerste keer meemaken, het gaat echt over :wink: :wink: :wink:
trotse mama van tom 27-11-96 theo 11-02-98 rick 22-01-99 ivette 09-05-00 wouter 21-09-02 fréderique-noëlle 02-12-04

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 26 mar 2006, 12:33

oooh die wouter van je is dat mijn zoon niet? ;-) hier dus ook een kereltje dat totaal niet wil eten

hij heeft al in maanden geen vlees meer gegeten
aardappelen gaan er met moeite in

soms geef ik hem een boterham in de plaats maar niet altijd en hier ook de regel kindjes die niet eten naar bed toe want anders kunnen de anderen niet rustig eten

vervelend eh
grtz yalenka

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 08 apr 2006, 23:27

Mila is me er toch eentje.. Zij en ik zijn vandaag naar Hasselt geweest.. Overal ouders met baby's en ze wilde steeds in de koetsen kijken.. Vol bewondering was het iedere keer "Dat is een mooi kindje hé mama", "Dat is een lieveke hé mama" en zo ging ze maar door (de mama's en papa's glunderden nogal :D ).. Toen kwamen we thuis en het eerste wat ze zei tegen Karsten: "ik vind u geen leuke baby, gij zijt ne kleine bleiter" :shock:
Momenteel heeft Mila dus een periode van aandacht vragen door stout te zijn.. Ik weet soms niet wat ik met haar moet aanvangen, ik probeer haar dan maar tijdelijk te negeren, maar dan duwt ze Karsten om en ja, dan kan ik toch niet doen alsof ze niks doet.. :roll:
Daarstraks vroeg ze wanneer het terug school was, dan zou ze haar vriendjes en vriendinnetjes eindelijk terugzien.. Ik probeer haar zoveel mogelijk bezig te houden.. Maar 't is nog niet zo simpel.. Ze snapt soms niet dat Karsten ook aandacht nodig heeft of dat hij nog moet slapen 's middags en we dan thuis moeten blijven.. Jaja, ik kijk al uit naar de zomervakantie.. :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 22 apr 2006, 14:47

Hallo iedereen en natuurlijk Dagmar,

Bedankt voor de uitnodiging. Het is inderdaad zeer lang geleden dat ik nog eens kwam piepen hier en dat ik gepost heb. Een druk leventje, ondertussen ben ik geopereerd in de rug en ben ik nog steeds aan het revalideren. Mss mag ik in juni terug aan het werk. Ik zal blij zijn en mijn woefke ook, want die ligt nu ook stil door mij.

Nu, onze Jorden. Hij is geboren op een vrijdag 15 november 2002. Hij is nu 3 jaar en 4 maanden jong. Hij gaat sinds september naar de kleuterschool en dat nog steeds met zeer veel plezier. Overdag is hij kurkdroog (na lang problemen met zindelijkheid, hij wilde niet op het potje gaan), maar 's nachts draagt hij nog steeds een pamper en deze is 's morgens nog niet droog.
Zijn er hier trouwens mensen met ideetjes om dit te stimuleren?
Jorden is ondertussen 1m07 groot en weegt 17kg. Ne grote jongen voor zijn leeftijd, vind ik.
Zijne babbel staat niet stil en wilt, zoals waarschijnlijk de meeste kinderen, met alles helpen, zelfs met zijn zusje Jade.

Ik moet me verontschuldigen, want ik heb nog niet de voorgaande posts gelezen, maar da komt nog wel.

Ik ga in ieder geval terug wat meer binnenspringen.
Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 22 apr 2006, 16:12

Hey

Heb gezien dat Femke's geboorte gewicht nog niet tussen de lijst staat, bij deze dus:

Femke 3,660kg en 50,2cm hoofdomtrek 35cm

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 23 apr 2006, 14:33

Dagmar schreef:En Mila slaapt zonder pamper.. .
Hoe weet je eigenlijk wanneer je kind klaar is om 's nachts zonder pamper te slapen. Jorden drinkt nogal veel en ik probeer dit 's avonds te minderen, maar 's morgens is zijn pamper nog lang niet droog. Hij is nu 3 jaar & 4 maanden. Wordt het nu niet stilaan tijd?? Hoe begin je eraan??
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 apr 2006, 20:14

We hadden een aantal keren "vermeld" dat ze toch al groot is en dat we dat toch eens moesten proberen en op een keer vroeg ze er zelf naar.. Toch maar geprobeerd en het is gelukt.. Mila was net 4 jaar..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 jun 2006, 11:03

Vorige week maandag was het medisch schooltoezicht voor Mila.. Ik was wel eens benieuwd hoe groot en zwaar Mila ondertussen is.. Ze meet 103,2 cm en weegt 16,5 kg.. Als ik in het boekje van K&G op de curves kijkt, zit ze rond het gemiddelde (iets erboven denk ik, heb maar even kunnen kijken).. Dus toch iets gerustgesteld, want ik vond haar maar een dunne..
Hoewel, in 't weekend van hemelvaart is mijn nichtje van 6, bijna 7 komen logeren en dat is pas een magere.. :shock:
Voor de rest gaat hier alles zijn gangetje met Mila.. Ze gaat nog graag naar 't school, alleen het afscheid 's morgens is wat moeilijk..
Ohja, haar nieuwe beroepskeuze: buschauffeur - prinses met een mooi groot roze kleed! :lol: Kleuters, ze zijn toch geweldig! :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
6kinderen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:34
Locatie:enkhuizen
Contacteer:

Bericht door 6kinderen » 10 sep 2006, 22:01

Hier weer een berichtje van onze dappere strijder Wouter.
Het eten is nog steed een slag maar ook wij hebben weer een slag gewonnen.
Na dat hij voledig terug in de luiers ging hebben we alles geprobeerd om hem overdag dan maar weer droog te krijgen, nog een paar weken en hij gaat straks naar groep 1 en dan is eigelijk de luier af, dus wij knepen hem wel.
Maar nadat meneer vrijdag met een boze bui naar boven ging, en ja dat was weer om het eten, ging hij zonder luier naar bed, zelf.
Toen we boven kwamen was hij voledig in dromen land en geen luier om dus. wij dachten gokje?
En wat denk je, Droog.
En vandaag overdag en gister overdag en afgelopen nacht, gewoon droog.
Dat hadden we nog niet mee gemaakt. In een keer droog overdag en 's nachts. en ook de luier niet meer aan willen.
Hij kan het ook wel, onze kanjer.
:D
groetjes mama van 6
trotse mama van tom 27-11-96 theo 11-02-98 rick 22-01-99 ivette 09-05-00 wouter 21-09-02 fréderique-noëlle 02-12-04

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 11 sep 2006, 10:25

6kinderen schreef:...
Hij kan het ook wel, onze kanjer.
:D
Hij heeft jullie misschien al die tijd voor de gek gehouden.. :lol:
Groep 1 zeg je.. Begint hij nu met 't school? Gaat hij graag?
Mila gaat heel graag, 's morgens geen moeilijk afscheid meer.. Er is ingegrepen door 't school, de mama's en papa's mogen niet meer op de speelplaats blijven staan tot de kinderen in de klas zijn.. Gewoon je kind(eren) afzetten, kus en knuffel geven en dat is het.. Voor Mila is dit veel beter, want zij wilde altijd dat ik ook zolang bleef staan als de andere ouders, maar dan was het steeds een moeilijk afscheid..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
6kinderen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:34
Locatie:enkhuizen
Contacteer:

Bericht door 6kinderen » 11 sep 2006, 16:39

Ik denk dat ie het gemak er van zag en dat ie dan niet steeds naar huis hoefde.
Maar nu komt nartuurlijk de grote school in beeld en hij weet mischien ook wel dat het dan over hoort te zijn, en de meeste van zijn vriendjes zijn al veel langer droog en mischien is dat de druppel wel geweest.
Naar school is overigens geen probleem. Hij gaat al van zijn tweede naar de peuter school.
Dat is eerst 2 dagdelen en nu 4 dagdelen.
Maar als hij straks 4 is gaat hij hele dagen naar school.
Eigelijk wilde hij dat nu al maar dat kwam niet zo mooi uit met afscheid nemen, er gingen nl nog een aantal kinderen deze en volgende week naar groep 1.
Hij de week daarna, en wel met een knallend vuurwerk.
We hebben dan in de stad harddraverij en dat bestaad 100 jaar en dus groter vuurwerk dan anders en nog groter feest want de stad heeft 650 jaar stads rechten.
Groeten Saskia
trotse mama van tom 27-11-96 theo 11-02-98 rick 22-01-99 ivette 09-05-00 wouter 21-09-02 fréderique-noëlle 02-12-04

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 dec 2006, 08:27

Ik besefte daarstraks ineens dat Mila over twee weekjes al 5 jaar wordt.. AL 5 JAAR!!! 't Gaat toch snel hé.. Ze is al helemaal aan het aftellen naar haar verjaardagsfeestje.. Vorig jaar mocht ze bij enkele klasgenootjes naar hun feestje en nu wil ze dat natuurlijk ook.. :lol:
We gaan het simpel houden, geen toestanden met binnenspeeltuinen ed, maar gewoon thuis de boel op stelten laten zetten en pannenkoeken of frietjes.. (Daar is Mila nog niet helemaal uit :wink: )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
marinake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 feb 2007, 10:50
Locatie:Temse oost-vlaanderen

Bericht door marinake » 14 feb 2007, 16:05

Onze Patric is geboren op 5 october 2002 !!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 mar 2007, 11:04

Mila was overlaatst op medisch onderzoek moeten gaan (schoolonderzoek) en ze is 108,5 cm groot en weegt 17,4 cm.. Haar zicht was goed, haar rechteroor ook, maar links minder..
Maar er was de opmerking dat ze minder gegroeid is als verwacht.. Maar als ik haar op de curve zet, dan zakt ze precies wel ietsje met haar lengte (maar nog niet eens een lijn), maar haar gewicht zakt wel een lijn.. Dus zouden ze dan haar gewicht bedoelen? Dan hebben ze het toch maar raar geformuleerd?
En haar oor.. Nu maak ik me er wel een beetje zorgen over..
Zou ik hen bellen of gewoon op zijn beloop laten.. Haar oor zou later nog gecontroleerd worden..
Maar nu ik het zo typ, word ik weer helemaal ongerust en denk ik toch dat ik ga bellen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
marinake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 feb 2007, 10:50
Locatie:Temse oost-vlaanderen

Bericht door marinake » 27 mar 2007, 20:43

Hallo,

Ik zou toch een belletje geven hoor, er staat toch meestal op die brieven,
Indien U meer informatie wenst ... bla bla bla...
Bellen zou ik zeggen, dan ben je ook meteen getustgesteld !
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren voor 2003”