voor Luna!! Dochter van onze teacher en zijn vrouwtje!

Moderators:Dagmar, Moderators

annemieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 feb 2005, 23:12

Bericht door annemieke » 28 feb 2005, 01:28

Dagmar schreef:Zit iedereen ook zo in spanning te wachten op een bericht van Glenn?? Ik dus wel..
ik ook.
Spannend.
wij verwachten ons eerste kindje rond 5 oktober


annemieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 feb 2005, 23:12

Bericht door annemieke » 28 feb 2005, 01:33

(ik had nog niet begrepen dat ik eerst tot het einde moest lezen)
Ook een dikke proficiat van mij. Amai wat een groot en zwaar meisje.
Jullie hebben een hele mooie naam gekozen.
Tof die bevallingsverhalen, ik raak helemaal in de stemming.
wij verwachten ons eerste kindje rond 5 oktober

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 28 feb 2005, 11:24

teacher schreef:Beste forumgangers hier ben ik eindelijk.
Dinsdagavond zijn we dus om 20u binnen gegaan in het ziekenhuis, daar hebben ze bloed genomen van debby en hebben ze haar bloeddruk en de hartslag van de baby goed gevolgd. woensdagmorgend om 3u zijn ze dan een eerste pilletje komen geven, dit had weinig effect, is de gynaecoloog om 8u30 de vliezen komen breken en hebben ze een weeënopwekkend middel gegeven en dit stelselmatig verhoogd.
Om 11u heeft Debby een epidurale gekregen voor haar rugpijn, elk uur werd ze gecontroleerd en werd er gezien hoeveel ontsluiting ze had.(dit bleef maar duren). Rond 18 u kreeg ze terug hevige pijn en is er nog bijgespoten maar dit heeft niets meer geholpen, vanaf 19u30 zijn er dan hevige weeën gekomen, om 21u mochten we de arbeidskamer binnen en Luna is zeer snel om 21u20 ter wereld gekomen. Mama heeft een knip gehad en er was wat gescheurd wat genaaid moest worden dus het was vrij pijnlijk.(de epidurale heeft op het moment van de bevalling niet geholpen). Ik heb de navelstreng mogen doorknippen en mocht ze direct na de verzorging vasthouden, het is momenteel een lieveke en een stille. Verschiet niet, ons Luna weegt 4120kg en meet 56cm.

Groetjes en tot een van de dagen.
Wauw, fantasiche en een dikke proficiat!
En een serieus pakske dat jullie daar verkregen hebben!!
Geniet maar van die eerste dagen, ze zijn zo snel voorbij....(heimwee, heimwee..)

Ness

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 28 feb 2005, 22:08

Nogmaals bedankt allemaal voor de felicitaties. Luna doet het heel goed thuis.


Plaats reactie

Terug naar “Countdown”