Countdown voor de novembermama's in wording....
Moderators:Dagmar, Moderators
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Countdown voor al deze mama's:
07/11: M. (geplande keizersnede, week 37)
07/11: leen: reeds geboren op 07/11/05, naam kindje: Nomi
08/11: Floremie: reeds geboren op 29/09/05, naam kindje: Mathis
15/11: Kim
20/11: Prutsie en Prutseman: reeds geboren op 15/11/05, naam kindje: Yelle
21/11: Zonneke: reeds geboren op 05/11/05, naam kindje: Veerle Louisa Renee
22/11: Danoontje
23/11: Ilse & co: reeds geboren op 25/11/05, naam kindje: Maarten
29/11: wondertje (geplande keizersnede)
We tellen mee met jullie af...
Edit: Ik ben even "binnengebroken" in je bericht en heb het lijstje vervolledigd.
Dagmar..
Helemaal niet erg, bedankt..
07/11: M. (geplande keizersnede, week 37)
07/11: leen: reeds geboren op 07/11/05, naam kindje: Nomi
08/11: Floremie: reeds geboren op 29/09/05, naam kindje: Mathis
15/11: Kim
20/11: Prutsie en Prutseman: reeds geboren op 15/11/05, naam kindje: Yelle
21/11: Zonneke: reeds geboren op 05/11/05, naam kindje: Veerle Louisa Renee
22/11: Danoontje
23/11: Ilse & co: reeds geboren op 25/11/05, naam kindje: Maarten
29/11: wondertje (geplande keizersnede)
We tellen mee met jullie af...
Edit: Ik ben even "binnengebroken" in je bericht en heb het lijstje vervolledigd.
Dagmar..
Helemaal niet erg, bedankt..
Laatst gewijzigd door Katharina op 22 nov 2005, 10:04, 10 keer totaal gewijzigd.
- jong moederke
- Pas blauw
Ik zie 26 november staan, maar moet 21 november zijn.
Ondertussen is er in de tussentijd wel wat gaande geweest.
Heb ondertussen drie weken weeënremmers gehad en ook een korte opname voor een infuus.
Vandaag op 37 weken zijn de remmers er af, staat er voor vanmiddag een controle.
Zitten dit weekend ondertussen lekker in de weeën die niet door willen zetten.
Het zal hier zeker niet 21 november worden ( ik loop gewoon dag op dag )
groetjes
Ondertussen is er in de tussentijd wel wat gaande geweest.
Heb ondertussen drie weken weeënremmers gehad en ook een korte opname voor een infuus.
Vandaag op 37 weken zijn de remmers er af, staat er voor vanmiddag een controle.
Zitten dit weekend ondertussen lekker in de weeën die niet door willen zetten.
Het zal hier zeker niet 21 november worden ( ik loop gewoon dag op dag )
groetjes
hey iedereen.
Ik ben ook al goed aan het aftellen. en vraag mij werkelijk af wanneer ik juist ga bevallen. Ik hoop dat ik niet te lang overtijd zal lopen want ik kan nu bijna niets maar doen. vanaf dat ik 5 min. recht sta heb ik drukkend gevoel aan mijn schaambeen en moet ik juistgelijk naar het toilet.
Ik wens alle andere novembermama's veel succes toe met hun bevalling
vriendelijke groetjes kim
Ik ben ook al goed aan het aftellen. en vraag mij werkelijk af wanneer ik juist ga bevallen. Ik hoop dat ik niet te lang overtijd zal lopen want ik kan nu bijna niets maar doen. vanaf dat ik 5 min. recht sta heb ik drukkend gevoel aan mijn schaambeen en moet ik juistgelijk naar het toilet.
Ik wens alle andere novembermama's veel succes toe met hun bevalling
-
- Moderator
- Contacteer:
- annelies~chelsea~bryant
- Pas blauw
- Contacteer:
29 november
Hier zijn we weer tis een tijdje geleden.
Wij krijgen onze kleine meid 29 november ook met keizersnee.
proficiat ad mamakes die al bevallen zijn , en veel succes ad mamakes die binnenkort gaan bevallen !
grts
xxxxx
Wij krijgen onze kleine meid 29 november ook met keizersnee.
proficiat ad mamakes die al bevallen zijn , en veel succes ad mamakes die binnenkort gaan bevallen !
grts
xxxxx
Re: Countdown voor de novembermama's in wording....
Van mij ook veel succes Leen en M,geniet van jullie babytje!!!
- jong moederke
- Pas blauw
hoi M en leen
Ik hoop dat de bevalling goed verlopen is voor jullie. mijn gelukwensen zal je wellicht veel later zien. maar hier ben ik de eerste . proficiat he!!! ook al weet ik nog niet wat het juist is, maar wens jullie veel geluk toe .
Morgenvroeg mag ik naar het moederhuis om een monitoring te nemen en nog eens een controle. weet zonder hoe ver het zal staan. want begin enorm veel last te krijgen van benedenwaardse druk.
En op de koop toe gaan ze morgen onze nieuwe keuken plaatsen EINDELIJK!!!! hij staat nu al 5 dagen in dozen in onze living we kunnen bijna gene weg meer en mijn huisje is een echte puinhoop. ik hoop dat ik alles nog mooi optijd zal kunnen kuisen zodat ons tweede boeleke in een proper nestje kan thuis komen.
Nu ga ik vlug in bed en hopelijks kan ik genieten van een goede nachtrust. ik zal proberen om morgen nog eens langst te komen voor ik mijn nest in kruip.
Ik hoop dat de bevalling goed verlopen is voor jullie. mijn gelukwensen zal je wellicht veel later zien. maar hier ben ik de eerste . proficiat he!!! ook al weet ik nog niet wat het juist is, maar wens jullie veel geluk toe .
Morgenvroeg mag ik naar het moederhuis om een monitoring te nemen en nog eens een controle. weet zonder hoe ver het zal staan. want begin enorm veel last te krijgen van benedenwaardse druk.
En op de koop toe gaan ze morgen onze nieuwe keuken plaatsen EINDELIJK!!!! hij staat nu al 5 dagen in dozen in onze living we kunnen bijna gene weg meer en mijn huisje is een echte puinhoop. ik hoop dat ik alles nog mooi optijd zal kunnen kuisen zodat ons tweede boeleke in een proper nestje kan thuis komen.
Nu ga ik vlug in bed en hopelijks kan ik genieten van een goede nachtrust. ik zal proberen om morgen nog eens langst te komen voor ik mijn nest in kruip.
Ja zenne het komt heel dicht bij.
vandaag ben ik dus nog eens op controle geweest. en ik heb al 3 cm opening maar mijjn baarmoederhals is nog niets veranderd wat ik infeite heel raar vind. omdat ik duidelijk vel lager draag dan ronan geweest en ik veel last heb van drukking op mijn schaambeen. maar swat. volgende week moet ik terug als het nog niet eerder is natuurlijk.
groetjes kim
vandaag ben ik dus nog eens op controle geweest. en ik heb al 3 cm opening maar mijjn baarmoederhals is nog niets veranderd wat ik infeite heel raar vind. omdat ik duidelijk vel lager draag dan ronan geweest en ik veel last heb van drukking op mijn schaambeen. maar swat. volgende week moet ik terug als het nog niet eerder is natuurlijk.
groetjes kim
- jong moederke
- Pas blauw
ja ze heel spannendwat goed die 3cm ontsluiting...zeker spannend voor je!
hopelijk moet je niet te lang nog rondlopen he
en het leukste is dat ik niet weet of ik al harde buiken heb
mijn buik spand soms wel op maar heb meer het gevoel dat het ons kindje is die zich uitrekt
k ga wel zien wat het uiteindelijk zal zijn.
En deze keer hoop ik dat ik het meemaak en niet terug die inleiding zal krijgen en hopelijks hou ik het vol om zonder epi te bevallen.
De laatste dagen of de eerste dagen met de boreling. Proficiat allemaal.
Kim, ik hoop met je mee dat het geen inleiding wordt en dat je volhoud zonder epi. Bij Milan heb ik het ook volgehouden, en ik vond het een wonderlijke ervaring; bij Yana ook, maar Milan heb ik echt voelen geboren worden en dat miste ik bij Yana toch een beetje nadien.
Veel succes. Tip: blijf niet nodeloos in je bed liggen tijdens de weeën, zet je verstand op nul als je een wee hebt. Mij heeft het in ieder geval geholpen.
Succes aan alle mama's die op bevallen staan.
Kim, ik hoop met je mee dat het geen inleiding wordt en dat je volhoud zonder epi. Bij Milan heb ik het ook volgehouden, en ik vond het een wonderlijke ervaring; bij Yana ook, maar Milan heb ik echt voelen geboren worden en dat miste ik bij Yana toch een beetje nadien.
Veel succes. Tip: blijf niet nodeloos in je bed liggen tijdens de weeën, zet je verstand op nul als je een wee hebt. Mij heeft het in ieder geval geholpen.
Succes aan alle mama's die op bevallen staan.
Graag gedaan, ik werd zot als ik in dat stom bed moest blijven liggen. Ik heb toen een tijdje rondgelopen totdat de vroedvrouw me zo'n springbal (of hoe noem je het) gaf. Ik zat aan het voeteinde van het bed en tijdens en tussen de weeën kon ik meebewegen. Mijn hoofd tussen mijn armen en op een hoofdkussen en dus je verstand op nul. Ik dacht op de momenten dat ik een wee had, aan niets. Ik was precies niet meer van deze wereld.