Augustus 2003 kiddies?

Moderators:Welcome, Sigri, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie
Augustus 2003 kiddies?

Bericht door Yalenka » 22 dec 2005, 14:36

Zijn er nog kindjes van aug 2003?
grtz yalenka


Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 24 dec 2005, 21:22

hey, Jamie is op 30 augustus 2003 geboren. hij was eigenlijk voor 22 september uitgerekend.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
petrake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 09:23
Locatie:Ruisbroek
Contacteer:

Bericht door petrake » 25 dec 2005, 11:10

Hoi,
ons Luna is van 26 augustus 2003.

Groetjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 25 dec 2005, 12:27

oooh leuk dus toch aug mama's hier


Brent was uitgerekend voor 4 september maar kwam 5 weekjes te vroeg

Binnekort mogen ze naar school eh
grtz yalenka

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 25 dec 2005, 13:44

ja, school... ik zie er eignelijk tegenop om hem naar school te doen. ik ga hem niet kunnen missen denk ik. maar ja, het moet toch he. Jamie gaat na pasen naar school. hij mag eigenlijk vroeger al maar omdat de baby bijna komt houden we hem ietsje langer thuis.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding


Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 25 dec 2005, 14:21

Brent start in februari Op zich lijkt het me wel goed voor hem. Maar men hartje breekt al als ik nog maar denk hoe hij wellicht zal reageren. Brent is niet een persoontje die echt houd van sociaal contacten en het dan ook moeilijk mee heeft. Hij houd helemala niet van drukte want daar raakt ie overstressed van en word ie erg agressief. Tis eigenlijk een speciaal persoontje alhoewel hij erg vooruit gegaan is op bepaalde dingen.

Maar toch ze naar school brengen is ... ze losserlaten en ik ben altijd erg bezorgd geweest om brent omdat hij ons zorgekindje is/was

En nu ben ik terg naar hem toe want hij heeft alweer koorts denk ik. Zieke kindjes zijn toch zielig eh
grtz yalenka

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 25 dec 2005, 19:07

Jonas is van 09/08/2003

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 25 dec 2005, 22:24

Yalenka, mss valt het allemaal nog mee. als hij met andere kindjes kan spelen komt hij mss los. gaat hij halve dagen naar school dan? dat gaan we met Jamie wel doen dan. volgend schoolljaar kan hij dan hele dagen gaan.

wel spijtig dat hij ziek is met kerst. hopelijk kan hij toch nog een beetje genieten van het cadeautjes opendoen.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 25 dec 2005, 22:45

Brent zal wellicht volle dagen gaan omdat Jelco anders ook mee naar huis zal willen komen. Maar ja hangt er wel vanaf of ie het aankan of niet natuurlijk.

Ik hoop idd dat het makkelijk zal gaan maar net die andere kindjes is het probleem vaak bij hem hihi

Brent was goed ziek gisterenavond ocherme

Ik hoop dat morgen de koorts weg is dan kan ie morgennamiddag toch mee naar de kerstshow van samson en gert
grtz yalenka

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 25 dec 2005, 22:53

oh ja, als het oudere broertje ook naar school gaat is dat wel anders natuurlijk. Jamie is hier de oudste dus hij is de eerste die naar school zal gaan volgend jaar. Alexi is maar net 1 geworden en eht is nog af te wachten of hij naar dezelfde school zal kunnen gaan.

speelt hij echt niet met andere kindjes? mss dat de juf zich wel met bezig houdt in het begin en hem stilletjesaan kan laten wennen aan de andere kindjes. dat hoor je toch n og.

oh, Samson en Gert mogen ze niet missen he :D .
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 26 dec 2005, 10:05

Tis wel al iets verbeterd Maar tot een paar maanden terug kwam brent iedere keer bij ons op de bank zitten ipv te spelen als we naar een speeltuin ofzo gingen Dan verroerde hij geen vin Nu gaat ie wel spelen maar eigenlijk weg van de kinderen (en als er dan ineens een aantal kinderen afkomt gaat ie soms stokstijf blijven staan of bij ons komen hihi)

Tzal wennen voor hem maar moeilijk gaat ook. Hij zal het toch een keertje moeten eh.

De kennismaking dag op school was al een ramp hihi maar soit das een zorg voor over twee maanden

Brent is nu wat beter (gn koorts) dus hij gaat wel mee naar de kerstshow Alleen gingen we eerst naar de zoo gaan maar dat gaat niet door. Word anders wel beke veel te lastig voor hem.
grtz yalenka

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 26 dec 2005, 10:57

wel erg voor hem dan dat hij zon bang heeft van kindjes. mag ik vragen hoe dat dan gekomen is of hebben jullie daar geen gedacht van? ik hoop iig dat het toch nog meevalt op school voor hem.

gelukkig is hij wel genezen en kan hij naar de kerstshow vandaag. naar de zoo kan hij een andere keer nog he.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 26 dec 2005, 11:37

Pff ondertssn heeft brent toch nog wat koorts Maar soit hij gaat mee We stoppen hem er goed in, en ik neem junifen mee. Tis niet echt buiten dus dan kan het volgens mij niet veel verkeerd doen.

Geen idee hoe het komt dat brent zo is. Eerst was er een vermoeden op autisme spectrum maar dat mogen we nog even opzij schuiven omdat ie motorisch ok is (en nog wat klein) Hij is gewoon erg onzeker volgens mij. Zo heeft ie ook bepaalde angsten die soms supervervelend zijn.

Bv in de trein, in de lift, in bad(dat is nu opgelost, hij durft nu in bad met klein beetje water en zonder zitje) enz. Maar hij gaat nu vooruit bv dat spelen doet ie nu wel en in bad gaat ie ook. De andere zijn echt angsten die tijd nodig hebben ook
Het badprobleem hebben we 3 maand over gedaan eer ie erin wilde
grtz yalenka

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 26 dec 2005, 21:27

vind het echt erg maar ja, daar is wss niks aant e doen zeker? hopelijk is het toch niet autisme he. met alle geluk groeit hij er nog uit.

en hoe was de kerstshow? hebben ze genoten, de kindjes?
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 27 dec 2005, 10:11

Nou ik was al dolgelukkig dat Brent geen grote scene maakte op de trein De eerste 10 min zat ie wat te rillen, zag erg bleek, en keek wat verschrikt rond
Maar daarna was ie eraan gewend leek het en vond ie het wel ok. In het terug naar huis komen maakte hij helemaal geen probleem meer Gelukkig ( vorige keer ging ie wild om zich heen slaan en schoppen)

De show zelf vond ie echt prachtig Werkelijk op ht puntje van zen stoel zat ie te kijken. Te zwaaien naar samson, klappen in de handjes. Ook jelco was overdondert , pas na een half uur in de zaal te zitten zag ie dat er voor hem een kindje zat Een zaal vol maar meneer had het nog niet gezien Zegt genoeg eh hihi
Toen we stonden aan te schuiven voor de lift kreeg brent het moeilijk. Hij wilde de hele tijd opgepakt worden. En keer steeds maar achterom of naar beneden. De lift had ie dus al opgemerkt Maar hij hield zich kranig, huilde zachtjes en bibberde wel maar ook hier geen scene (gelukkig maar want ook de vorige keren gaan liften vaak gepaard met schoppen en slaan in het rond en vooral heel hard huilen)
Vanacht natuurlijk heel slecht geslapen, heeft ie altijd als we ergens heen geweest zijn. Nieuwe indrukken blijven moeilijk voor hem om ze te verwerken. Maar om half 10 riep ie al vrolijk mamaaaaaaaaatje.

Zen grote broer is op loge dus hij en zen zusje hebben het rijk voor zich alleen. Zal hem deugd doen. Brent is nl net een kind dat als enig kind zou moeten opgegroeid worden. Hoe minder drukte hoe beter. Dan heb je ook totaal geen last van hem. Anders heeft ie soms wel es agressieve neigingen hihi)

Zelf denk ik niet dat Brent autistisch is, mss lichte autisme spectrum ofzo. Maar ben het ondertssn afgeleerd van me daar nu al zorgen om te maken. Genoeg zorgen gehad omtrent brent. Gelukkig heb ik er zo geen twee gehad hihi zou het nooit overleefd hebben. Nix negatief tov men kereltje natuurlijk, want tja hij kan daar allemaal nix aan doen. Maar het lijkt soms wel dat je je blijft zorgen maken. En das helemaal zo positief niet. Maar soit Brent is nu eenmaal zo en zal wellicht niet veel veranderen (hopelijk wel) Tis eigenlijk simpel om het allemaal zo niet negatiefs te zien ivm het eventuele ass ofzo, brent met autisme of brent zonder autisme het is en blijft ons speciaal gevalleke.


Jee denk dat het weer een heus verhaal geworden is :oops:

Ik ga ff met de kids knuffen en dan boodschappenlijstje maken, heb bijna nix meer in huis lijkt het wel en mama heeft zo een zin in een frangipannekoekjes :wink:
grtz yalenka

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 27 dec 2005, 10:28

hey, ik snap je volledig hoor. Alexi is ook een zorgenkindje. hij is geboren met kanker (verhaal staat hier ergens te lezen denk ik) en hij is zo goed als blind. dus ik weet wel ongeveer wat jullie meemaken.

gelukkig vond hij de show wel leuk anders had het ookn iet leuk geweest voor jullie he.

euh, wat zijn frangipannekoekjes :D ?
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 27 dec 2005, 12:27

He schrijf/schreef jij ook op novembermama's2004 bij danielle enzo?

Ik dacht al dat je naam bekend voorkwam

Hoe is het nu met je kleine kereltje?
grtz yalenka

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 27 dec 2005, 15:47

ik schrijf bij decembermama's 2004 :D bij Danielle ja. ja, de namen van je kids zeiden mij ook iets.

het is eventjes rustig hier. we zitten tussen controles. gelukkig maar want anders had hij met de feestdagen mss ook dikke oogjes gehad en dat had voor hem toch niet zo leuk geweest. dus eigenlijk is hij nu een normaal kindje van net 1 jaar oud behalve dan natuurlijk dat hij niet zo veel ziet maar daar merk je eigenlijk weinig van bij hem.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 27 dec 2005, 15:52

T arme jochie zeg

Is de kans nog groot dat hij beter zalzien door zijn oogjes?
grtz yalenka

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 27 dec 2005, 15:58

met zijn linkse oogje zal hij nooit kunnen zien maar het netvlies in zijn rechtse oogje is langzaam aan het herstellen dus er is nog goede hoop voor dat oogje.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 27 dec 2005, 18:31

;ooh dat zou al veel voor hem zijn toch eh moest dat volledig herstellen.

Gelukkig merkt ie daarnu nog niet zoveel hinder van Wellicht deels omdat het altijd zo geweest is en hij gewoon zijn andere zintuigjes gebruikt.
grtz yalenka

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 27 dec 2005, 22:07

ja, idd, hij is niets anders gewoon. het is wel tof om te zien hoe hij netjes overal naast loopt. alsof hij heel het huis al van buiten kent.

hoe is het nu met Brent?
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 27 dec 2005, 22:59

Met Brent gaat het wel nu Maar nu heeft silke de pokken :cry:
grtz yalenka

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 28 dec 2005, 10:09

oei, veel beterschap hoor Silke.

is weer goed koud buiten en het ziet toch een beetje wit hier. maar het zal wel glad zijn denk ik. vandaag maar binnen blijven, alleen snel naar de winkel straks want het drinken is op hihi.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 28 dec 2005, 10:57

Oh hier lag het gisteren witjes en ik moest ook buiten om drinken te halen En gelijk maar snoepgoed voor savonds meegebracht want ze speelden 1 van men favofilms op tv (coyote ugly)
grtz yalenka

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 28 dec 2005, 11:32

oh hihi, ik zat gisteren met een pak chips voor de tv. we hebben naar die film op k2 gekeken. ben jij ook zon snoepkont dan? hihi, ik wel hoor. hier ligt nog chocola in huis voor mijn ouders maar de verleiding is groot om er zelf aant e zitten :D .
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 28 dec 2005, 11:54

Ja idd ik ook zo een snoeper hihi

Maar vooral chips (doritos of wokkels) en van die frangipannetaartjes (koekjes) njaaammie

Chocola had ik enkel als ik zwanger was Toen MOEST ik chocola hebben iedere keer ik in bad ging, anders niet.
grtz yalenka

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 28 dec 2005, 20:57

hihi, wel raar, als je in bad ging. ik ben eigenlijk nooit voor chocola geweest maar elke zwangerschap heb ik er wel zin in gehad. vooral Twix dan, hmmm, jammie.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 12 jan 2006, 16:21

He natasja hoe is het daar nu met je?

de tijd kort in eh
grtz yalenka

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 16 jan 2006, 15:13

hey, ik ben op 11 januari bevallen. zal het straks wel vermelden bij geboorteaankondigingen.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2003”