Ik kom me er ook even bij zetten

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 dec 2007, 02:01
Locatie:Merelbeke
Contacteer:
Ik kom me er ook even bij zetten

Bericht door Ina » 29 dec 2007, 02:17

Hey iedereen hier, wij zijn zwanger van een tweeling. Een heel mooi geschenk uit de hemel.
Liefs Ina, mama van Milan*, Hope* en brusjes
Some people dream of angels, I hold two in mij arms
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 29 dec 2007, 09:01

Babbel maar gezellig mee, zou ik zeggen.. Nog een dikke maand en Rampestamperke heeft haar tweeling in haar handen.. Dus even spannend aftellen voor haar.. (en dan haar overstelpen met nuttige vragen :lol: )

Heb jij last van dubbele misselijkheid? Of andere kwaaltjes.. Ik was in het begin vooral moe, ook al sliep ik goed, nu ben ik moe omdat ik 's nachts al niet meer goed lig en wakker ben.. :roll: Op mijn rechterzij liggen is een ramp, dan word ik dus misselijk.. Links valt het voorlopig nog mee en hoewel het de eerste tijd anders was, nu lig ik zelfs beter op mijn buik.. Maar dat nemen we er met "alle plezier" bij.. Als de babytjes het maar goed doen hé! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Ina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 dec 2007, 02:01
Locatie:Merelbeke
Contacteer:

Bericht door Ina » 29 dec 2007, 14:48

Zeker is het belangrijkste dat de babytjes het goed doen!

Ik heb een beetje het probleem dat mijn lichaam niet goed mee wil. Na het overlijden van Hope* eet en slaap ik eigenlijk veel te weinig. Als resultaat dat mijn lichaam dingen te kort komt en zelf het hoogstnodige neemt, zodat de babys veel te weinig krijgen. Dus nu moet ik allerhande voedingsupplementen nemen en s morgens op mijn nuchtere maag een halve liter sprite drinken, voor mijn suiker. Want eten houdt ik s morgens niet binnen.

De babytjes waren daardoor op 8 weken veel te klein, maar met de 10 weken echo waren ze flink gegroeid. Nog wel een beetje te klein maar alles zag er goed uit. Twee mooie kloppende hartjes, een goede ontwikkeling. De gyn zij me dat ik me daar geen zorgen over moest maken, maar ja die zegt dat makkelijker dan dat ik dat doe.
Het was toch wel een beetje goed nieuws op 24 dec voor de kerst.

Ik zal zeker gespannen mee aftellen voor rampestamperke

Ook vervelend dat je nu al niet goed kan liggen
Liefs Ina, mama van Milan*, Hope* en brusjes
Some people dream of angels, I hold two in mij arms
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 29 dec 2007, 14:51

Ik vind het goed dat je nooit de moed opgegeven hebt Ina.
Wij hebben 6 jaar geprobeerd om zwanger te geraken, eerst 2 miskramen gehad dan Jorg* die na een maand overleden is en toch hebben we de moed niet opgegeven. Dit leverde ons Jens (6 jaar) en Jutta (2 jaar) op.
Ooit lacht het geluk ook jullie toe. Blijven geloven !!!

Gebruikersavatar
Ina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 dec 2007, 02:01
Locatie:Merelbeke
Contacteer:

Bericht door Ina » 29 dec 2007, 14:58

Thx Muppet
Liefs Ina, mama van Milan*, Hope* en brusjes
Some people dream of angels, I hold two in mij arms
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 29 dec 2007, 16:17

Ina schreef:... De gyn zij me dat ik me daar geen zorgen over moest maken, maar ja die zegt dat makkelijker dan dat ik dat doe.
...
De gyn zal wel weten waar hij/zij over spreekt.. Probeer je niet te veel zorgen te maken (hoor mij hier nu, ben zelf ook al ongerust voor 10 :lol: )..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Ina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 dec 2007, 02:01
Locatie:Merelbeke
Contacteer:

Bericht door Ina » 29 dec 2007, 16:32

Ja idd, maar toch he, je zal het dan wel herkennen hihi
Liefs Ina, mama van Milan*, Hope* en brusjes
Some people dream of angels, I hold two in mij arms
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 29 dec 2007, 16:39

Een stukje wel :wink: .. Ik heb al twee keer een goede zwangerschap gehad, dus iedereen vindt het raar dat ik zo ongerust ben.. Maar ja, heb zo een schrik dat mijn "geluk" ook gaat opgeraken.. Maar al bij al probeer ik positief te blijven..
Maar je schrijft het hier maar van je af.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 30 dec 2007, 20:03

de twins zijn in tegenwoordig ...leuk ...en dan mag ik nog de spits afblazen :lol: :lol:

ik heb eigenlijk het gevoel ,dat het stillaan een ezelsdracht aan het worden is ...(dat neem ik er met plezier bij hoor )

maar s nachts krijg ik als ik op mijn linker zij of op mijn rechterzij lig echt voor weeen ...(mijn buik is dan net een harde bal en pijn in mijn onderrug)en dan lig ik daar te puffen ... :roll: :roll:
ik denk dat er nog vele nachtjes in de zetel zullen volgen (dat ligt een stuk beter en daar raak ik ook vlugger recht)... alee dat zal nog de moeite zijn tot 1 februari...maar ik ga heel blij zijn als ze er eenmaal zijn

de kamertjes zijn zo goed als klaar en er staat al een park in de living ...ons meisje legt er nu haar pop in ... :D word ze het ook een beetje gewoon dat dat het plekje word van de baby's

gr Ramp

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 30 dec 2007, 20:09

oja ik wou nog zeggen ,die ongerustheid ,het zijn er ook twee he , het schijnt dat je van een tweeling er dan nog meer over piekert dan als het maar eentje is ...
ja het is alles in het dubbel he :wink:

maar ik duim voor jullie! :D

Gebruikersavatar
Ina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 dec 2007, 02:01
Locatie:Merelbeke
Contacteer:

Bericht door Ina » 30 dec 2007, 22:36

Dank je wel.
dat beloofd als je nu al niet gemakkelijk in je bed kan slapen. Tot 1 feb dat worden idd nog vele nachtjes in de zetel. Veel moed
Duim ook voor jou meid
Liefs Ina, mama van Milan*, Hope* en brusjes
Some people dream of angels, I hold two in mij arms
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De tweelingen en meerlingen”