beweging voelen

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
beweging voelen

Bericht door Dagmar » 01 dec 2007, 08:38

Rampestamperke.. (LOL, ik stalk u bijna) en andere tweelingmama's natuurlijk.. :wink:
Voel je eigenlijk verschil in beweging? Allé, kan je zeggen van.. De ene is actief en de andere niet, of ze zijn alletwee bezig? En kan je ze dan onderscheiden? Ik kijk er echt naar uit dat ik ze veel voel! (nu nog, tot ik bont en blauw ben vanbinnen :lol: )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 01 dec 2007, 14:14

Dat vind ik nu eens een goede vraag :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
voetballover
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 mar 2005, 10:36
Locatie:leuven (kessel-lo)

Bericht door voetballover » 01 dec 2007, 15:10

geen idee of ik mag antwoorden van jou dagmar,sorry

mijn ma zei altijd dat de tweeling net een bende slangen waren in haar buik.ze had al een vermoeden dat het er meer waren, voor ze een echo heeft gehad,omdat ze toch wel een verschil voelde met een éénlingzwangerschap.
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 01 dec 2007, 17:01

hoh het verlossende antwoord .... langs de ene kant (de linkse kant word ik bijna bont geschopt) :lol:
ze liggen nu met hun tweeeen met het hoofdje naar boven ...en met de beentjes naar onder dus ...dan weet je onmiddelijk waar je blaas zit :wink:
de rechtse was volgens mij een stuk rustiger ,maar blijkbaar zit die lager en is het dat kleintje die mama ...in de blaas stampt ....

toen ik 24 weken was ...kon ik echt al heel mijn buik zien bewegen als het al niet eerder was ...maar ze worden wel rustiger want ze hebben niet zo veel plaats meer

ik was van de week zo moe ,waren ze mij daar een voetbal partij aan het houden en dan kan dat wel eens ....beetje ambetant zijn !! maar ja schoppen is een goed teken

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 02 dec 2007, 08:44

voetballover schreef:geen idee of ik mag antwoorden van jou dagmar,sorry
...
Ja, natuurlijk.. Ik wilde er nog bijzetten "of iemand die er eens iets van te horen heeft gekregen".. :lol:

Dus rampestamperke, jij kan ze wel uiteen houden? Ik voel zo een beetje beweging.. Of ja, ik denk dat toch, ik ga er pas voor 100 % vanuit als ik zeker ben dat het niet mijn darmen zijn.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 02 dec 2007, 09:11

Ja toen ik zo ver was als jij voelde ik ook wel wat maar ik kon het nog niet echt onderscheiden ,een plofje hier en daar...maar dat zal heeeel gauw veranderen...


ik dacht ook eerst dat er met het rechtse kindje iets aan de hand was ,maar eenmaal bij de gene zag je die zo actief bezig ,het schijnt ook veel te maken te hebben met het feit dat het ene kindje wat meer naar achter ligt dan het andere zeiden ze tegen mij ...Maar ik denk wel ,diegene die je het meest voelt bewegen dat dat een beetje het baasje is .. ze zeggen wel eens dat ze vanaf een maand of zes een strijd maken wie er eerst geboren gaat worden .

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 02 dec 2007, 09:16

Allé, al zo een strijd in de buik.. Dat gaat nog wat geven... :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 02 dec 2007, 09:24

Ik ben nu 29 weken ,nou dat gevoel dat ik nu al hebsinds een paar weken (dat er opeens zo een hand naar omhoog steekt,en zo heen en weer gaat ...net of ze aan elkaar iets willen geven)dat had ik bij mijn dochter niet .... die buik kan toch nu en dan alle kanten op gaan ....en ja dat buikje zit natuurlijk veel voller he !! en als ik eerlijk mag zijn ,iedereen zit zo leuk te reageren dat ik zo mooi draag :oops: :roll: nu zit het allemaal mooi naar voren ...

ik vraag mij eigenlijk af of ze wel beseffen dat ze daar niet alleen zitten maar met zen tweeen ... :?:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 02 dec 2007, 09:34

Ik denk dat het voor andere mensen zowiezo moeilijk voor te stellen is, ik vind het zelf nog een gek idee dat er twee kindjes inzitten.. :lol: Ik kan mij zo de echo voor de geest halen en denk dat ik zowat met grote ogen en open mond naar dat scherm zat te kijken.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 02 dec 2007, 09:45

ik vind dat ze ook veel meer tijd nemen voor de echo's ,kunnen wij natuurlijk langer genieten en kijken ... :)
voor de gene is het volgens mij toch ook iets speciaals ,ze komen het wel nu en dan eens tegen ,maar het is toch ook voor hen een hele belevenis ,zo twee in een keer ..
ik denk als ze er eenmaal zijn ,dat ik niet ga weten naar welk kindje eerst gekeken ...raar hoor ,ben er wel mee bezig ...maar ja het komt ook dichter bij ..en die weken gaan echt zo vlug ...ik kan ze bijna niet bijhouden :)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 02 dec 2007, 10:05

Mijn gyn heeft zelf een tweeling, dus die kon zich wel helemaal inleven in mijn gevoel.. :lol:

Jaja, nog tien weekjes voor jullie (we gaan van de 40 weken uit hé! :wink: ).. 't Kort echt af! Staat alles al klaar???
Ik denk ook dat ik niet ga weten waar eerst te kijken als ze er eindelijk zijn.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 02 dec 2007, 10:13

het is nog steeds een overrompeling in de kinderkamer :roll: .... maar we hebben wel al de bedjes en andere benodigdheden ...alleee ik denk dat ik alles heb om klaar te zijn .(het zijn ook ons eerste kindjes niet ,we hadden al veel)
moet nog alleen alllemaal beetje op zijn plaats komen ,we hebben het allemaal in de twee bedjes gezet ..(het lijken net stapelplaatsen)om te zien wat we allemaal hadden ...mijn vader gaat beginnen aan de kasten en een commode,ik hoop binnen een week of twee ...dat ik alles een beetje op zijn plaats kan zetten ,dan ben ik gerust ..


Plaats reactie

Terug naar “De tweelingen en meerlingen”