partijen

Moderators:Welcome, Moderators

Voor welke partij kiest het babyforum?

Groen!
4
11%
SPA
10
26%
Spirit
2
5%
VLD
4
11%
CD&V
5
13%
NVA
0
Geen stemmen
Vlaams Belang
13
34%
andere...
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 38

Katia
partijen

Bericht door Katia » 01 nov 2005, 20:03

voor welke partij stem jij?

je hoeft het niet te vertellen, de poll is anoniem he...
vertellen mag natuurlijk altijd wel...

gewoon eens om te zien, hoe politiek gezind dit forum is.... :D

heb wel enkel de "grote" partijen erop gezet (idd, cliche) want anders hebt ge ne lijst van hier tot in jakkamakka


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 01 nov 2005, 20:51

Ik heb gekozen voor vlaams belang. Niet dat ik de politiek op de voet volg, verre van zelfs. En ik ben het niet altijd eens met hen, maar ik vind wel dat de vreemdelingen zich moeten aanpassen aan onze cultuur en de taal leren. Wij moeten ook niet naar, ik zeg maar wat, Marokko gaan en zeggen wat we allemaal willen. Ik ben eens benieuwd of ze daar voor ons een kerk zouden bouwen??
Maar als ze hier willen integreren en werken voor hun geld, heb ik er minder problemen mee.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 01 nov 2005, 21:00

ik volg zo goed als Sandy...

Niet alle marokkanen eisen zoiets maar ale kom hun mond dicht naaien om een huis en zo te krijgen terwijl er alleenstaande ouders op straat staan en die geen huis hebben omdat de marokkanen voor gaan...

ach zoveel zaken die niet kunnen en geloof me rascist ben ik niet maar iedereen gelijk. Wij moeten er serieus voor werken en krijgen als we op pensioen gaan niks en zij vluchten uit huèn land en hopla ze hebben alles wat ze willen en anders dreigen ze...

zo heb ik laatst iemand gehoord die een ander aanklaagde (een belg ofzo) omdat die hem beledigde...die stapte daarmee naar de rechtbank...hey kom seg he.

DAn ook neger mag je niet zeggen want dan ben je rascist maar als een neger blanke tegen ons zegt dan mogen we de titel rascist niet gebruiken...
waar is de logica dan?

er zijn goede buitenlanders tussen ook zeker en vast maar door vele kunnen wij als Belg nu amper een dak boven ons hoofd betalen en zo...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 01 nov 2005, 21:21

sp.a
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Katia

Bericht door Katia » 01 nov 2005, 22:38

Volgens mij is er geen enkele partij die niet akkoord gaat met het feit dat ook vreemdelingen zich naar de wet moeten schikken... :shock:


Gebruikersavatar
Welcome
Site Admin
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2004, 19:22
Locatie:Oost Vlaanderen - Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door Welcome » 01 nov 2005, 22:41

Ik stem op VLD.
Ik kan niet zeggen dat ze goed bezig zijn, maar ik denk niet dat er ooit al een partij ideaal werk geleverd heeft.
Ik ben ook wel voor de SPA , maar zeker niet voor Eigen belang.....

Groeten en succes met jullie politieke partij.

PS: Het feit dat ons forum blauw is heeft niets te maken met VLD.....maar gewoon omdat ik het een leuk kleurtje vind.

Ha ha ..moet er eigenlijk zelf om lachen
Site - administrator
www.welcomebaby.be

Katia

Bericht door Katia » 01 nov 2005, 22:51

hihi, was het eerste waar ik aan moest denken: "vandaar dat blauwe hier" :lol:

redelijk rechts gezind hier allemaal!
kan nog discussies opleveren... :wink: :P 8) :lol: :D

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 02 nov 2005, 10:25

Ja, Vlaams Belang, toch.
Waar ik ben opgegroeid hebben die veel goede dingen gedaan.
Veel groene zone behouden enzo.
Vlaams belang houd het vlaamse karakter in ons land levend. Beschermd oudere gebouwen enzo.
Allé, in Grimbergen toch.

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 02 nov 2005, 11:24

hihi welcome....die vind ik goed
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 02 nov 2005, 12:19

Zeker niet voor het vlaams belang, vind ze een beetje te rasistisch in mijn ogen.
Ik stem op s.p.a
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 02 nov 2005, 13:04

Hihi, ik wacht nog ff af voor ik mij hier ga uitspreken...
:lol:

*shock* *shock* :wink: :D

björn
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jul 2005, 19:20
Locatie:de panne (west vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door björn » 04 apr 2006, 10:50

Sarah schreef:Ja, Vlaams Belang, toch.
Waar ik ben opgegroeid hebben die veel goede dingen gedaan.
Veel groene zone behouden enzo.
Vlaams belang houd het vlaamse karakter in ons land levend. Beschermd oudere gebouwen enzo.
Allé, in Grimbergen toch.
ja vindt ik ook ben daar ook voor want al die ander partijen zijn allemaal vals en beloven alles en als zij aan de top zijn weten we ook wat doen
vooral met ons geld :wink:
Afbeelding

papa van anaïs

Katia

Bericht door Katia » 04 apr 2006, 11:13

björn schreef:ja vindt ik ook ben daar ook voor want al die ander partijen zijn allemaal vals en beloven alles en als zij aan de top zijn weten we ook wat doen
vooral met ons geld :wink:
hmmm... dat is een eigenschap dat ik aan vlaams belang geef :?

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 04 apr 2006, 20:29

ik heb hier dan maar voor spa gekozen, maar uitendelijk ligt mijn ideologie ergens tussen spa en pvda
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 05 apr 2006, 09:18

Dagmar schreef:sp.a
Dat was toen.. Op 't moment overweeg ik om op Groen! te stemmen.. Want we hebben echt wel een groene partij nodig.. Ook al komen ze misschien niet meer in de regering, 't is toch belangrijk dat het signaal gegeven wordt dat ze nodig zijn.. De eerste keer dat ik moest gaan stemmen, stemde ik op Agalev, daarna op een coalitie van Agalev en de SP.. De keer erop op de SP.a.. En nu zie ik nog wel.. Ik stem wel altijd op vrouwen.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Katia

Bericht door Katia » 05 apr 2006, 09:25

awel ja idd, ik zie groen! (ook al zit ik er zelf in) niet als regeringspartij...
maar ze zijn wel nodig... juist om een tegenantwoord te kunnen geven.

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 05 sep 2006, 21:34

voor de vld, ik sta namelijk ook op de lijst in gent, want ik kan mij het best vinden bij hun ideeen. vrij, democratisch, leef en laat leven.
ik denk ook wel dat vrouwen in de politiek het verschil kunnen maken, om net die vrouwvriendelijke programmapuntjes extra te benadrukken...

isabel
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 sep 2006, 09:04

Ik ga waarschijnlijk niet moeten twijfelen.. Ik denk dat de SP.a en Groen! hier op 1 lijst staan.. Nu nog de vrouwen eruit filteren om op te stemmen! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 06 sep 2006, 12:44

opvallend vind ik dat het VB de grootste partij van het forum is
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 06 sep 2006, 14:02

major schreef:opvallend vind ik dat het VB de grootste partij van het forum is
Ja daar verschoot ik ook van...misschien moeten we eens een nieuwe starten voor dit jaar he...want mensen hun visie veranderd soms snel he :wink:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 06 sep 2006, 15:06

ja vond ik ook wel "schokkend", maar allez ja, waar is dat tegenwoordig niet meer de grootste partij he...

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 sep 2006, 15:25

Ik verschiet daar een beetje van.. Maar langs de andere kant, ze maken overal zo'n opgang (helaas)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 06 sep 2006, 16:22

Ik praat nooit over Godsdient en politiek met iemand die ik niet ken :wink: :wink:
maar om me toch even te moeien->zolang ze het vl belang niet mee laten regeren,zal het zicht van vele mensen (vl belang stemmers)op die partij iet veranderen..allez,begrijp je wat ik zeggen wil?


als trainer van een voetbalploeg sta je ook te tieren en te roepen langs de kant,tot je eens zelf het veld om moet :wink:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 06 sep 2006, 17:18

Dagmar schreef:Nu nog de vrouwen eruit filteren om op te stemmen! :wink:
Dat doe ik al van de eerste keer dat ik mocht stemmen :lol:
Eerst een partij uitzoeken die me ligt (niet het vb :wink: ) en dan in het stemhokje van die bepaalde partij dan van alle vrouwen hun bolletje kleuren :D

Katia

Bericht door Katia » 06 sep 2006, 17:55

sterretje schreef:Ik praat nooit over Godsdient en politiek met iemand die ik niet ken :wink: :wink:
maar om me toch even te moeien->zolang ze het vl belang niet mee laten regeren,zal het zicht van vele mensen (vl belang stemmers)op die partij iet veranderen..allez,begrijp je wat ik zeggen wil?


als trainer van een voetbalploeg sta je ook te tieren en te roepen langs de kant,tot je eens zelf het veld om moet :wink:
yep, het enige probleem is dat het VB daarop voorbereid is, volgens mij...
en de moment dat ze WEL meeregeren, gaan we daar nog serieus wat van zien... het zijn geen dommerikken zenne, wees maar gerust... spijtig genoeg eigenlijk...

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 06 sep 2006, 18:14

zeker geen dommerikken,ze weten heel goed waar de mosterd te halen..
Maar ergens vind ik het de schuld van de huidige regeerpartijen dat vl belang zo een aanhang heeft gekregen..Ze hadden nooit met dat cordon sanitair moeten beginnen,en ze gewoon moeten laten mee regeren..

De eerste keer dat ik mocht gaan stemmen,heb ik van alle grote partijen de programmapunten eens nagelezen,en toen was het vlaams blok(in de tijd nog)de enige met een echt programma...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 06 sep 2006, 18:27

ja inderdaad, ik heb het ook niet voor het cordon sanitair, maar heb wel schrik voor de dag dat ze mee gaan regeren... geef ik eerlijk toe!
Maar die dag komt er, cordon sanitair of niet.
Het cordon sanitair is trouwens niet wettelijk, dus als er vandaag of morgen een of andere partij toch met het VB in zee gaat, is er geen kat die er iets aan gaat kunnen veranderen...

En inderdaad, met dat programma heb je gelijk tot en met... dat is me in die tijd ook opgevallen, nu is dat veel minder, de meeste partijen komen toch wel met een sterk programma naar voor nu... (ze kunnen ook niet anders)

Och ik ben benieuwd naar de verkiezingen... groen!-gezind zal ik altijd blijven en er komt een tijd dat het ook terug actief groen! gaat worden hier, maar momenteel hou ik mezelf op de achtergrond...
Ik hoop alleen dat mijn partijtje weer met zo'n sterke verkiezingscampagne afkomt als vorige keer... "Vera zoekt..."
:D :P

Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 06 sep 2006, 19:33

Anneliefje schreef:
Dagmar schreef:Nu nog de vrouwen eruit filteren om op te stemmen! :wink:
Dat doe ik al van de eerste keer dat ik mocht stemmen :lol:
Eerst een partij uitzoeken die me ligt (niet het vb :wink: ) en dan in het stemhokje van die bepaalde partij dan van alle vrouwen hun bolletje kleuren :D
ik doe dat ook zo van in het begin!

was de 1ste keer als ik ging stemmen just 18 jaar, ik wist toen niks van politiek.

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Re: partijen

Bericht door bioMam » 06 sep 2006, 20:45

Katia schreef:voor welke partij stem jij?
ik wéét het nog niet - maar ik weet al wel voor wie NIET (ha!) en ik hoop maar al dat ze mij weer niet als de ideale "zitter" gaan optrommelen (bweurk) want 1 keer wou ik dat wel eens doen maar geen 2 of 3 zenne.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 sep 2006, 22:21

Hoewel ik nooit op het vb zou stemmen, vind ik het cordon sanitaire eigenlijk ongrondwettelijk! 't Is niet eerlijk dat de andere partijen gaan samenspannen, waar is de democratie dan? En op een keer haalt het vb genoeg stemmen om het alleen te doen en wat dan?

Kan eender wie opgeroepen worden om te gaan zitten? Of hebben ze echt een voorkeur voor bepaalde mensen?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “Politiek”