gelukkig??

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Mama Milan
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 feb 2006, 16:43
Locatie:gent
gelukkig??

Bericht door Mama Milan » 17 feb 2006, 20:44

iik ben zo gelukkig met mijnzoontje van 5weken maar op vlak va nrelatie ben ik dat nt altijd ,
ik heb vaak het gevoel dat ik er alleen vor sta. Soms vraag ik me dan af of ik teveel vraag van mijn vriend. hij gaat immers wel gans de week werken. Int weekend heeft hij dan tijd voor zichzelf nodig en gaat dan muziek spelen. Ikwil hem dit niet ontnemen maarzou liever wat meer samen zijn. Ik voel me dan zo een egoiste als ik me afvraag hoe ik in de toekomst eens tijd voor mezelf zal kunnen nemen. Verwacht ik teveel of zijn niet alle mannen zo?
_________________
ik ben een nieuwe mama van 30 jaar. Mijn zoontje Milan is net een maand oud. Graag had ik wat nieuwe mensen leren kennen waarmee ik ervaringen als ouder kan uitwisselen of gewoon om eens een babbel te doen.
ik ben een nieuwe mama van 30 jaar. Mijn zoontje Milan is net een maand oud. Graag had ik wat nieuwe mensen leren kennen waarmee ik ervaringen als ouder kan uitwisselen of gewoon om eens een babbel te doen.


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 17 feb 2006, 21:36

ik heb dat ook meegemaakt omdat mijn man moeite had met het feit dat hij minder aandacht kreeg terwijl ik minder aandacht voor mezelf had dus waarom weet ik niet

en nu geniet hij meer van zijn zoon omdat hij er al beetje heel gek mee kan doen en in begin zal ik het schrik noemen omdat hij zo klein was en slaapte, huilde en verder deed dat kind niks in zijn ogen.

nu kan ik al eens meer tijd voor mezelf nemen alhoewel hij nog steeds best egoistisch ingesteld kan zijn hoor :roll:
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Mama Milan
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 feb 2006, 16:43
Locatie:gent

Bericht door Mama Milan » 17 feb 2006, 22:16

wat is dat toch met die mannen? Kheb er al vaak ruzie over gehad maar kvraag me af of ik het niet gewoon moet aanvaarden dat vrouwen nu eenmaal zorgzamer zijn...
ik ben een nieuwe mama van 30 jaar. Mijn zoontje Milan is net een maand oud. Graag had ik wat nieuwe mensen leren kennen waarmee ik ervaringen als ouder kan uitwisselen of gewoon om eens een babbel te doen.


Plaats reactie

Terug naar “Ons gezinnetje”