Wij zijn niet meer zo interessant voor de vrienden....

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 09 jul 2006, 21:54

wij hebben geen nood aan extra vrienden... wij zijn elkaars beste vriend. Ik heb mijn uitgaansleventje in mijn jonge jaren wel gehad en ik heb enkel nood aan iemand waar ik mijn leven lang kan op steunen
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 09 jul 2006, 22:00

major schreef:wij hebben geen nood aan extra vrienden... wij zijn elkaars beste vriend. Ik heb mijn uitgaansleventje in mijn jonge jaren wel gehad en ik heb enkel nood aan iemand waar ik mijn leven lang kan op steunen
Ik ben wel uit geweest...maar ik heb daar eigenlijk nooit grote nood aan gehad...ik ga veel liever eens een gaan drinken dan op een fuifje te staan dansen :lol: niet dat dat niet leuk is he...maar niet zo aan mij besteed...
Ik heb idd ook mijn beste vriend hier al bij me, en ooit hoop ik wel nog vrienden tegen te komen...maar een echte nood is dat nu ook weer niet.
Ik heb een schat van een vriend, een prachtige dochter en een hele lieve familie(van mijn kant dan)...wat wil ik nog meer?? :lol: Misschien nog een beetje meer kindjes :lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 09 jul 2006, 22:06

Katharina schreef:... Misschien nog een beetje meer kindjes :lol:

:lol:
Goh, ik ben wel blij dat ik 1 echte vriendin heb en een paar gewone.. Soms heb ik er behoefte aan om te klagen en als ik dat altijd tegen Filip moet doen, ocharme hij!!! :lol: En ik heb een superzus die ik ook als vriendin beschouw!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 09 jul 2006, 22:37

hier net hetzelfde,
weinig echte vrienden, als mekaar dan hé
wij zijn mekaars dikste maatjes!!
Maar wel redelijk wat kennissen, maar dat zijn oppervlakkige vriendschappen hé
en als die oppervlakkige vriendschappen verwateren, vind ik dat eigenlijk minder erg
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 10 jul 2006, 00:07

ik mis dat wel, een goede vriendin, zeker nu ik ganse dagen thuis ben. D'er is zo niemand om es ne keer iets mee te gaan drinken, of es even te bellen... Ik verveel me dus dikwijls, en dan loop ik aan de muren op. Liefst vanal zou ik nu terug willen gaan werken al, zo 1 dag in de week, gewoon voor het sociaal contact.
Aan m'n familie heb ik niet zo veel. Ja, ons ma en pa, maar ik kan toch moeilijk ganse dagen daar gaan zitten + 't zijn uw ouders he, als je begrijpt wat ik bedoel...
Mijn broer woont in Antwerpen, en m'n schoonzus (Jo z'n zus), tja, da's een geval apart :lol: Die heeft ook haar eigen leven en vriendinnen en we schelen 12 jaar...

Ach ja... klaaguurtje :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 10 jul 2006, 09:33

Lena, dat gevoel ken ik
ik heb dat na onze niels heel erg gehad
toen woonde ik ook nog eens in een deprimerend huisje, en 't was winter
mijn beste vriendin had me laten vallen uit jaloezie...
en dan heb ik idd ook dikwijls een vriendin gemist.
mijn zussen zijn 11 en 17 jaar ouder. Nu gaat dat goed, maar enige tijd terug leek ik nog te jong voor hen
Mijn broer zijn vrouw dat werkt niet...
En mijn ouders en schoonouders, dat gaat heeeel goed, maar is idd niet hetzelfde
Raar maar waar, maar ik ben daar precies overheen.
Ik ga straks een half dagje werken omdat iedereen op verlof is en de zaak moet blijven draaien, en dat is ook weer een verzetje hé
Maar echt, nu heb ik niet echt meer dat gevoel dat ik een vriendin mis,
ik heb het forum hé!!! :wink:
eens onze niels en ons britt naar school gaan, kan dat wel eens terug veranderen hoor... wie weet!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 10 jul 2006, 10:09

hier zit ten wij ook in zo'n deprimerend huisje :( D'er is hier geen tuin, zelfs geen terras. Het enige wat we buiten hebben is de stoep voor :? en we wonen langs een drukke steenweg :evil: De enige :shock: venster beneden is in de living. Sam zit dus ganse dagen binnen en dat begint natuurlijk ook te vervelen, voor hem en voor mij. Maar om nu iedere dag bij mijn ouders te gaan zitten of om naar een speeltuin te gaan...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 10 jul 2006, 10:15

wonen jullie in een huurhuisje? of is dat gekocht?
Hebben jullie nog geen tuin omdat het nog niet aangelegd is
of omdat er achter het huis niets is??
Wij hebben nu ook nog niet echt een tuin, maar dat komt omdat het nogniet aangelegd is. Maar ons ventje kan nu gelukkig wel buiten
En ramen...die heb ik genoeg nu!! (kuiswerk dus ook :? )

mijn vorige woonst was een oud huisje, met wel een grote tuin
maar binnen was er niets niets niets luxe
en ook maar een paar kleine raampjes
Op zich wel charmant, maar als je aan je huis gekluisterd bent met een pasgeboren kindje, geen 2de auto, en putteke winter ( en geen chauffage binnen)... dan was het niet alles hoor
Ben echt blij dat we de stap gezet hebben om te bouwen.
Nu woonik in een huis dat nog niet af is, maar nu heb ik het gevoel dat ik luxe heb. Mijn kindjes hebben hier ruimte
en ik heb licht in huis!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 10 jul 2006, 10:29

huurhuis, gelukkig :!: want als dat van mij moest zijn...

D'er is hier gewoon niks achter, de huisbaas heeft dat volgezet met garages voor de verhuren...

Ach ja, nog even geduld. In oktober beginnen we met ons droomhuisje te bouwen :D
We hadden al grond gekocht een 3-tal jaar geleden met het gedacht van ooit eens te bouwen als 't afbetaald was. Maar vanaf 't moment dat we wisten dat ik zwanger was van Niels, zijn we naar een architect gestapt. Met 2 kindjes in dit huis kón gewoon niet.
Ik hoop dat we tegen volgende zomervakantie kunnen verhuizen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 10 jul 2006, 10:29

Echte vrienden heb ik ook nooit gehad, behalve dan die ene, we zijn zaterdag avond zelfs uit wezen eten ! We kennen elkaar van de middelbare school (waren dus 14 jaar) en we probeerden steeds contact te houden met elkaar. Ik heb nu het geluk dat ik elke dag kan mailen naar haar waar ze werkt, ik maak er wel geen misbruik van, soms mailen we weken aan een stuk niet en plots schieten we dan in gang.

Omdat mijn hubbie gans de week weg is, mis ik een "volwassen" babbel ook wel, daarom surf ik wel es op me pc.

Er zijn wel nog schoolvriendinnen die ik af en toe es tegenkomen maar inderdaad, dan met de kids verwaterd dat dan.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 10 jul 2006, 10:35

kan me beste voorstellen beam, dat je idd eens nood hebt aan een volwassen babbel.
Kan je hier hopelijk toch ook wel wat vinden hé :wink:

@ Lena
bouwplannen... joehoe!!
heb je dan wel ruimte voor een tuin??
woon je dan in een rustigere straat?
Heb je meer kuisplezier aan ramen dan??
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 10 jul 2006, 11:05

jaja, grotere tuin dan nu :lol: :wink: niet supergroot, maar 'ne tuin'
onze bouwgrond ligt in een doodlopende straat (nieuwe verkaveling). Ons huis wordt een open bebouwing, met lekker veel ramen om te kuisen :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 10 jul 2006, 11:08

hetzelfde als hier dan!
ook een doodlopende straat op een verkaveling (en wij zitten op het einde van de straat - heerlijk rustig)
Tuin ,maar niet overdreven groot
en veeel ramen!!

welke stijl gaan jullie bouwen?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 10 jul 2006, 11:15

modern, lichtgrijze baksteen en bezetting met cederhout vooraan. Half plat dak en half 'kabouterdak' (is een hellend dak, maar waar je normaal een oversteek hebt, is dit dak precies 'te klein' voor op het huis, dus je hebt nog een stukje plat dak daar waar het hellend dak eindigd - snappie een beetje?) Zal foto's posten als 't ooit af is :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 10 jul 2006, 11:16

hoe hebben jullie gebouwd? wonen jullie d'er al lang?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 10 jul 2006, 16:29

je hebt PM!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 10 jul 2006, 17:36

Wij wonen ook in een doodlopende straat, kleine tuin en twee groooooote schuiframen om te kuisen :? , is wel leuk om door te kijken maar voorts van de rest... :D
Afbeelding

Afbeelding

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 10 jul 2006, 21:20

hier zijn we ook elkaars beste vriend!
we hebben niet echt behoefte om weg te gaan en zo.
we hebben leuke familie, ouders en schoonouders waar we steeds op kunnen rekenen.

ik heb wel een beste vriendin gehad in het middelbaar maar dan ga je naar andere school en dan verwatert dat. wat normaal i she

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 10 jul 2006, 23:37

Ik zou me geen leven zonder mijn vrienden kunnen voorstellen.Het is zo dat sven mijn allerbeste vriend is,maar buiten sven heb ik toch behoefte aan sociale contacten...Ik heb wel het geluk dat we allemaal rond dezelfde tijd ouders zijn geworden,en dus met elkaar zijn meegegroeid...
Met mijn beste vriendin heb ik de laatste tijd wel erg weinig contact,ze is pas moeder geworden,en haar wereld draait alleen om de baby...en dan bedoel ik ook alleen om de baby,he...maar ze zal wel beteren :wink: :wink:
Verder is het hier een aan-en afgeloop van een allegaartje van vrienden en kennissen(wat ook niet altijd leuk is)

nee,zonder mijn vrienden zou de wereld voor mij een stukje grijzer zijn,denk ik..
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 10 jul 2006, 23:40

ik vind vrienden en Troia toch perfect te combineren :lol:
hoewel wij de enige met kindjes zijn tot nu toe (allez ja, buiten de vrienden die ik hier gemaakt heb he :wink: )

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 10 jul 2006, 23:42

ben bijna beschaamd te moeten zeggen dat we vrienden een last vinden :oops: dat zijn zoveel verplichtingen, want dat moet je dan ook nog onderhouden, terwijl we zo graag onze eigen zin doen en ons niks aantrekken van anderen :D
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 10 jul 2006, 23:44

major schreef:ben bijna beschaamd te moeten zeggen dat we vrienden een last vinden :oops: dat zijn zoveel verplichtingen, want dat moet je dan ook nog onderhouden, terwijl we zo graag onze eigen zin doen en ons niks aantrekken van anderen :D
vandaar dat ik dat perfect te combineren vind :lol::lol::lol:
als wij iemand zien dan is dat omdat we dat idee op het laatste moment in ons hoofd hebben gehad en dan eens hebben opgebeld...
dat doet er mij aan denken dat we nog altijd eens moeten afspreken met degene die we nu als peter willen vragen :lol:

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 11 jul 2006, 00:07

Ik kan vrienden hier ook op 1 hand tellen ...
Mijn ventje natuurlijk en dan een vriendin die ik al héééél lang ken. Maar die vriendschap kabbelt maar wat aan. Allé, we zien en horen elkaar niet echt veel maar als er iets is dan mogen we elkaar zeker 's nachts wakker bellen.
Het scheelt natuurlijk ook dat we niet meer zo dicht bij elkaar in de buurt wonen en zij heeft nu al 3 kindjes ... alhoewel ik dat nooit als een hinderpaal heb gezien. En nu moet ik ook wel toegeven dat ik op het gebied van sociale contacten wat gestoord ben :oops: wacht tot jullie me live zien ... er zal nog niet half zoveel uitkomen als hier ... :lol:

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 11 jul 2006, 13:29

Van mij was dat zo op de babyforumdag in Aquatopia...weet je nog Katia???
Hier op het forum praten wij zoveel maar toen durfden we elkaar precies niet aanspreken :oops: Ik moet ook altijd eerst los komen hoor als ik in er groep ben... :D
Wat die vroegere vrienden betreft, Er ging er één afkomen zondag...hij zei: kzal vannamiddag komen...en ik ja maar hoelaat?? 5u30...ok, ok zeg ik...
Ik alles een beetje effen leggen, andere dingen uitstellen...en wie komt er niet af??? :roll: Rond 6u had Björn hem op msn gezien, en was hij er snel afgegaan... :roll: Rond 8u op msn: Ja, ik was in slaap gevallen :roll: Ik geloof er niets van...tja tot daar....zo zie je maar dat dat geen echte vrienden zijn he...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 11 jul 2006, 15:12

haha ja, aquatopia was erg...
er deed geen kat zijne mond open.
Ik en dagmar wel maar wij kenden mekaar al :lol:
Dus dat gaat de volgende keer beter gaan zenne!
Iedereen moet zijn best maar doen!

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 11 jul 2006, 17:59

Ja twas inderdaad wel erg :roll:
Weet je wat ook altijd raar doet bij mij, zijn die dialectverschillen he...normaal praat ik echt mijn dialect...en als ik dan jullie zie van andere streken dan doe ik echt mij best om schoon te spreken anders zouden jullie er niets meer van verstaan :roll: behalve de west-vlamingen dan :wink: Is dat bij jullie ook zo?
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 11 jul 2006, 18:08

gho, ik denk dat antwerps int algemeen wel wordt verstaan :lol:
hoewel ik dus zeker en vast geen plat spreek hoor!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 12 jul 2006, 11:10

Katia schreef:haha ja, aquatopia was erg...
er deed geen kat zijne mond open.
Ik en dagmar wel maar wij kenden mekaar al :lol:
Dus dat gaat de volgende keer beter gaan zenne!
Iedereen moet zijn best maar doen!
't Viel toch nog mee.. In het begin was het wat onwennig, maar daarna liep het toch een beetje los.. Nog niet zoals hier, maar misschien was dat maar goed ook, we zouden nogal beziens hebben.. :lol:
Dialectverschillen, ik spreek geen dialect.. :lol:
Ik vond het het grappigste dat je je van bepaalde mensen een verkeerd beeld vormt en dat dat dan een beetje verschieten is als je elkaar dan effectief ziet..
En ja, hier leer je ook nieuwe vrienden kennen.. Weet zo al een aantal bf-leden waar ik me goed bij voel.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 12 jul 2006, 13:29

Ewel, 'k heb ne keer gekeken naar je persoon BF album en inderdaad ! Wist nie dat je er zo zou uitzien ! :D Is wel tof !
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 12 jul 2006, 13:32

wij spreken thuis geen dialect, gewoon om de reden dat ons dialect (W-Vlaams tov Brussels) te verschillend is ;).
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Ons gezinnetje”