Oktober: ons tweede kindje

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 28 okt 2004, 14:49

Uit ervaring weet ik dat een snelle hartslag bij een baby beter is dan een tragere...
Heb dat geleerd toen ik met Scarlett in kliniek lag...
Mooi he, dat geluid...
Volgnes mij zijn die harde buiken het begin van, ewel het einde van je zwangerschap!
Alles klaar...
Valies, Dagmar,auto, ventje, dochtertje,de papa en niet vergeten tussen twee ween pc aanzetten en berichte afschieten....
Niet vergeten zakdoekjes tegen de babyblues...
Chocolade tegen babybleus wil ook wel helpen...


bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 28 okt 2004, 17:09

Dagmar schreef:
Je moet dat allemaal wat relativeren (mijn geklaag).. Momenteel zie ik wel wat af, maar ik wil Filip er niet altijd mee lastig vallen, dus kom ik hier maar wat klagen. Klagen werkt therapeutisch, dus...Dus sorry mensen, als ik wat veel klaag, maar eens goed klagen kan deugd doen!!!
Klaag maar, zaag maar,...wij luisteren en leven mee :D
Lijkt me een heel goed idee om hier over Filip te zagen (hij leest het toch niet) en als hij thuiskomt ben je het allemaal vergeten en vind je hem de allerliefste vriend van de hele wereld :D
(brengt mij ook op gedachten :D )

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 28 okt 2004, 17:34

janewaye schreef: Zwanger zijn, en nood aan klagen zijn inbegrepen in de prijs van "ik ben op het einde" van de zwangerschapsperiode
O NEEN :evil: :evil: :evil:
Dat staat me dus ook nog te wachten :roll: :evil: :shock:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 28 okt 2004, 17:44

Dagmar schreef:
De monitor dan...
Dat is wel heel interessant dat verhaal, vooral om te weten wat ons binnenkort ook te wachten staat :D
Dagmar, ik ben heel nieuwsgierig naar alles :D

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 28 okt 2004, 19:11

Dagmar, je mag hier zeker klagen en zagen, zeker zo op het einde van de zwangerschap. Misschien ben je nu wel volop aan het persen terwijl ik dit typ en/of is Karsten er misschien al. Volgens mij wordt je volgende berichtje een van de geboorte want we horen je niet meer dus ben je misschien al naar het ziekenhuis vertrokken. Good luck.


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 29 okt 2004, 08:03

Nee, ik ben gisteren heel vroeg gaan slapen, of toch geprobeerd, maar nu was het eens niet Mila die me wakker hield, maar Karsten.. En ik had net iets teveel hoofdpijn om aan de pc te zitten.. Duimen maar dat het voor vandaag is!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 29 okt 2004, 11:24

En ik duim met je mee, eerst de linker dan de rechter duim!


Teacher alles okee met de baby?

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 29 okt 2004, 17:19

OEI, ik was met de rechterduim begonnen :shock:
Zou het daardoor zijn dat Dagmar nog niet bevallen is :?:
Anna, leg je het me nog eens goed uit :?:

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 29 okt 2004, 23:14

janewaye schreef:En ik duim met je mee, eerst de linker dan de rechter duim!


Teacher alles okee met de baby?
Ja hoor met ons babytje is alles in orde, de 3d echo begint te korten. Zeker nu het herfstvakantie is. Nog 3 dagen en we weten waarschijnlijk het geslacht.

Dagmar ook ik blijf voor je duimen en hopen dat het vandaag je laatste avond was.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 30 okt 2004, 09:16

Hey Glenn,

Spannend hé, dan weten jullie het eindelijk! Wie weet kan ik het hier dinsdag nog dadelijk lezen?!

Iedereen bedankt voor het duimen, maar ondertussen heb ik me erbij neergelegd dat Karsten nog niet wilt komen, ik zal het maar als compliment beschouwen (hij wil niet weg bij mij :wink: ). Maar terzelfdertijd wordt iedereen in mijn omgeving nu wel ongeduldig, ik krijg enorm veel sms-jes, telefoontjes en mails van iedereen om te vragen of het nog niet zover is! Filip is ook superongeduldig, want hij heeft eigenlijk enkele drukke dagen voor de boeg.. Zo moet hij deze avond gaan volleybal spelen, als ik morgen nog niet bevallen ben, dan gaat hij waarschijnlijk met de eerste ploeg meespelen. En dan dinsdag, dat is echt niet de dag om te bevallen, want dan wilt hij naar een optreden van Rammstein gaan.. Maar hij was toch al zo lief om te zeggen dat hij zijn kaart wel aan zijn broer kwijt kan, moest ik dan toch juist bevallen. Ik klaag wel over hem, maar eigenlijk is hij toch een lieveke hoor!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 30 okt 2004, 10:08

Jou ventje zal alles wat hij ook maar gepland had, ter plaatse laten vallen om met jou naar het moederhuis te spurten!!
Dat de mensen ongeduldig zijn, dat zou ik niet pikken!
(maar dat is mijn mening natuurlijk!).
Op alle goede en schoone dingen moet men wachten in het leven, zoals ook je zoon.
Ik weet het, heb makkelijk praten, maar ik ben nu wel degene die begrijpt wat je bedoelt.....
Hoe zwaar het ook mag zijn, binnen messchien een week, is je buik leeg, en dan zul je het messchien nog missen!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 30 okt 2004, 10:19

Waarschijnlijk ga ik mijn buik missen!! Ik weet dat ik het bij Mila had.. Vooral dan het feit dat ze niet meer zo dicht bij mij was en ik haar niet meer voelde bewegen.. En dat ik haar moest delen met iedereen!! Dus ik probeer nog van mijn buik te genieten (ook al zit hij voor alles in de weg)!!!
Natuurlijk gaat Filip alles laten vallen als het zover is (hij moest eens iets anders proberen :wink: :D )! Ik denk dat hij het erg zou vinden, moest hij de geboorte van zijn zoon missen!!!
En ja, de ongeduldige mensen, die horen er nu eenmaal bij hé.. Ze zijn al zo lang geïnteresseerd en waarschijnlijk net zo benieuwd als wijzelf naar het resultaat!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gast

Bericht door Gast » 30 okt 2004, 13:51

Bon courage Dagmar. :)
La naissance approche. Tout ira bien.
:wink:
A très bientôt. :)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 30 okt 2004, 14:22

Merci beaucoup!!! J'espère que c'est pour aujourd'hui.. Mais je dois patienter, Karsten vient dès qu'il est prêt!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 30 okt 2004, 17:20

Dagmar, als je je niet een beetje haast zijn wij misschien nog voor jou :D
Alhoewel,...vandaag is er niets aan de hand :roll:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 30 okt 2004, 22:59

Hmm, ik hoop dat het voor ten laatste maandag is, dan kan mijn broer nog op bezoek komen!! Dinsdag vertrekt hij naar Afghanistan en anders is zijn neefje al 4 maanden voordat hij hem in het echt ziet!!! (Ik kan moeilijk eens rap over en weer op bezoek gaan hé!!!) Deze avond had ik wel pijnlijke harde buiken en steken in mijn onderbuik, maar die zijn ook weer weg.. Waarschijnlijk sewes in bed zal het wel weer beginnen, want dan wil ik slapen :( !!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 31 okt 2004, 09:27

Gisteren alle klokken teruggezet voordat ik ging slapen en ik heb eens vier en half uur aan een stuk kunnen slapen :D .. Dan heb ik weer heel lang wakker gelegen met pijnlijke buiken, vervolgens kwam Mila weer bij ons in bed gekropen (hoezo een uur langer slapen, Mila was gewoon een uur vroeger wakker :( ). Dan ben ik maar bij Mila gaan liggen en is ze liedjes beginnen te zingen ("op een rode paddestoel" is momenteel haar favoriet liedje :D ), gelukkig is ze nog terug in slaap gevallen en heb ik toch nog wat kunnen slapen.. Hopen maar dat het voor vandaag is, want die slapeloze nachten zijn er echt teveel aan!!! Het wachten begint te wennen, ik probeer me gewoon bezig te houden.. Gisteren zijn Mila en ik mee naar de volleybal meegeweest (Filip heeft trouwens verloren, tja..) en ze heeft haar er te pletter geamuseerd, ze had er al direct een vriendje gevonden..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 31 okt 2004, 10:05

Komaan Dagmar, even doorzetten.
iedere wee, iedere harde buik geeft je een beetje opening.
Alle beetjes, maken dat de bevalling dichterbij komt.
vanavond is het halloween, snoep maar een beetje, kijk naar een griezelfilmpje. Even je gedachten verzetten...

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 31 okt 2004, 10:19

janewaye schreef:Komaan Dagmar, even doorzetten.
...
Ik doe mijn best.. Ik ben nog iets leuks aan het zoeken om vandaag (deze namiddag te doen) om mijn gedachten te verzetten en om Mila bezig te houden.. Ik was al aan het denken om koekjes te bakken of zo en Mila dan te laten helpen met vormpjes te maken!!! Dan hebben we er erna nog (eet)plezier van :D. Mila zei al dat ze wilde verven, maar dat ga ik toch maar niet riskeren, het gevolg is dan altijd dat ze in bad moet, want dan heeft ze alle kleuren van de regenboog (tot in haar haren) en stel dat we dan toch ineens moeten vertrekken!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 31 okt 2004, 11:11

Doe zoals hier, tekenen met je kleintje, monsters spinnen en vampieren!!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 31 okt 2004, 12:44

Of haar toch laten verven (tekenen wilt ze niet, heeft ze gisteren al veel gedaan op de volleybal).. En haar dan niet in bad steken, dan is ze zelf net een klein monstertje met alle kleuren van de regenboog!! En vandaag kan dat geen kwaad hé (Halloween)!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 31 okt 2004, 14:28

Ik zie jou al met verfresten naar het ziekenhuis gaan :D

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 31 okt 2004, 14:40

Nog even volhouden Dagmar en hopen dat het vandaag of morgen toch komt zodat je broer toch nog kan komen. Filip zal zeker en vast alles laten vallen en zorgen dat jij op tijd in het moederhuis bent. Ontspan je en geniet van deze Halloween en van je kleine spookje Mila en van Karsten die er weldra zal zijn.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 01 nov 2004, 14:09

Vandaag al redelijk veel pijnlijke buiken gehad tot nu toe.. Filip hoopt dat het voor vandaag is (ik ook natuurlijk). En Mila, die is zo actief en dat is niet zo plezant.. Zou het voor vandaag zijn??? Sewes gaan we naar de speeltuin of zo, iets doen zodat het wachten vlugger voorbij gaat. Ik zal voor de zekerheid mijn valies maar meenemen!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 01 nov 2004, 14:56

ik duim en duim en duim...

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 01 nov 2004, 15:17

Ik duim mee met Janeway, ik duim ook. Hopelijk komt het vandaag.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 01 nov 2004, 22:20

We zijn met Mila, onze hond en de hond van Filip zijn broer gaan wandelen in het bos. Mila was helemaal gefascineerd door de paddestoelen die we tegenkwamen :D en ze heeft weer volop gezongen van "op een rode paddestoel". Mijn rug deed wel pijn en ik heb ook weer veel harde buiken gehad, maar het zet zich maar niet door.. :(
Ik snap niet dat jullie blijven meeduimen, jullie moeten het toch ook stilletjesaan beu zijn?? :( Ik ben er echter weer geruster in, ik ben niet meer zo ongeduldig. 't Is nog maximum een week, hé en ik ben nu al zolang aan het wachten, dat weekje kan er (eventueel) nog wel bij!! Wat ik wel heb, is dat ik ongelooflijk prikkelbaar ben doordat ik al enkele nachten (veel nachten) zo slecht geslapen heb. Maar ik probeer dan leuke dingen te doen, zodat ik me zeker niet ga afreageren op Mila als ze weer iets uitsteekt.. Als iemand nog tips heeft om deze week vakantie door te komen met een heel actieve bijna 3-jarige, ze zijn altijd welkom!! Ik zou niet willen dat Mila overdreven tegen haar voeten krijgt als ze iets kleins uitsteekt.. Want het is toch zo'n schattemie!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 01 nov 2004, 22:36

Ahja, en toen we in het bos waren, belde mijn broer. Hij vroeg of ik nog niet bevallen was, ik heb hem helaas moeten teleurstellen :( . Morgen vertrekt hij dus zonder zijn neefje te zien.. Ik vind dat wel heel jammer, maar dan moeten we maar enkele foto's opsturen.. Dan krijgt hij ook eens leuk nieuws uit ons belgenlandje!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 02 nov 2004, 12:10

En waarom zou ik heb beu moeten zijn?
Wie in dit forum heeft het al zoveel keren moeten doormaken als ik?
niemand dus...
Dus als ik zeg dat ik je maar al te graag begrijp, wel, dan doe ik dat ook!
ik weet wat het is, het einde van een zwangerschap zuigt al je energie uit je weg...
je kan niet eens deftig lopen, bent voortdurend uitgeput.
En zelfs slapen lijkt niet meer zo te lukken.
Jij bent nu maar om één ding geconcentreerd en dat ik kleine Karsten op de wereld krijgen!
Dus van mij krijg je steun en peptalk, en alhoewel mijn duimen zijn versleten tot op het bot, blijf ik duimen voor je..
Komaan Dagmar, één dag minder voor de bevalling.
En over je broer...
hij zal nog meer gelukkig zijn, als hij terugkomt en dan je kleine ventje zal mogen vasthouden!

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 02 nov 2004, 21:32

Ook ik blijf voor je duimen met veel plezier, als je straks of morgen nog online komt kom je dus yoch nog het geslacht van ons babytje te weten. Vandaag de 3D echo, prachtig, mooie videoband, mooie herinnering. En met zekerheid te zien, het wordt een MEISJE (Luna) :D . Het was een zeer fijne dag voor ons vandaag. Hopelijk laat Karsten nu niet te lang meer op zich wachten.
Veel succes Glenn.


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”