Oktober: ons tweede kindje

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 nov 2004, 08:56

Het grappige is dat ik nu weer min of meer aan het aftellen ben.. Nog maximum 5 dagen, dan wordt de bevalling ingeleid.. Dat is tenminste 1 zekerheid die ik heb, maar ik hoop nog altijd dat Karsten spontaan komt!!! Gewoon omdat het dan toch nog net enkele dagen sneller is!!
En als er iemand tijdsverdrijftips heeft, die zijn altijd welkom.. Het wordt toch moeilijker en moeilijker om me bezig te houden.. Gelukkig geeft Mila me nog handenvol werk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 03 nov 2004, 10:53

Ik heb met joeri een "standaard ingeleide bevalling" gehad.
Binnengegaan maandagochtend, baxtertje, peridurale, voorzichtig, rekening houdende met de keizersnede van Scarlett.
bevallen even tegen de middag, het was de beste bevalling die ikheb meegemaakt.
het was rustig, kalm, verpleegsters vroedvrouwen, makkelijk met mij, want ik had geen pijn.
Voor de bevalling zelf, tergelijkertijd met de persweeen, werd de peridurale stopgezet.
Mits ik daarvoor geen pijn had gehad, was ik vol energie.
ik heb zelfs de tijd gevonden om ventje op zijn donder te geven, om dat hij de verkeerde kleertjes wou nemen...
Even vlug hersteld naa de bevalling, vier uur later al zingend onder de douche. En onmiddellijk een band kunnen hebben met onze kleinste donderwolk, wat ik had niet zo afgezien.
ik gaa hier dus niet komen vertellen van,dit en dat tegen ingeleide bevallingen, want dan zou ik ferm liegen.
natuurlijk zijn spontaane bevallingen nog altijd het beste, maar voor dat Karsten dat doorgeeft, zal het makkelijk lente kunnen zijn. o, maar ik ben dol op lente baby's!!!
Dus terug en opnieuw countdown voor Dagmar..

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 04 nov 2004, 14:56

Vandaag weer aan de monitor gelegen.. Alles is goed, weer enkele harde buiken gehad.. De vroedvrouw heeft gevoeld hoeveel opening ik nu juist heb, en we zitten aan 2 cm. Maar we gaan er dus vanuit dat het maandag ingeleid zal worden!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 05 nov 2004, 12:46

Inleiden is prima, je zult zien het zal honderd procent okee verlopen...
geniet van ja week-end...

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 05 nov 2004, 19:03

janewaye schreef:...
geniet van je week-end...
Dank je, jullie ook.. Ik ga proberen.. Ik word het stillekes aan wel beu dat er om de haverklap iemand belt of sms't van "is het nog nie zover?". Ik heb hen al 100 keer gezegd dat ik het hen wel laat weten, maar luisteren??!! :evil: Maar ja, nu weten ze ook allemaal dat het uiterlijk maandag is dat de bevalling ingeleid zal worden.. Dus hopelijk laten ze me dit weekend met rust (ik antwoord er gewoon niet meer op :twisted: :wink: )..
Vandaag zijn we naar de Halve Maan geweest in Diest (moest iemand dat kennen), Mila heeft haar enorm geamuseerd op de speeltuigen! Het was vermoeiend voor mij, maar ik heb er ook van genoten, dan werd mijn aandacht een beetje afgeleid van het wachten!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 05 nov 2004, 20:52

dan hebben wij nog 3 dagen om eerst te zijn :D Maar als ik de gynaecoloog mag geloven dan zit dat er niet in :D
Maandag zal ik de hele dag aan je denken :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 05 nov 2004, 20:58

Het kan ineens snel gaan hoor! Bij Mila verwachtte de gyn het ook niet voor in de week na de controle en moest ik een week later dus terug op controle gaan.. Mila is natuurlijk 1 dagje ervoor geboren :D . Gewoon 's avonds weeën gekregen, naar het ziekenhuis vertrokken, daar is mijn water gebroken en 's morgens was ze er!! Waar ik toen het meeste schrik voor had, was dat ze me terug naar huis zouden sturen, dat ik dacht dat het begonnen zou zijn terwijl het niet zo was, maar bij mij waren het dus direct goeie weeën. (Mijn zus heeft het bij alledrie haar kinderen voorgehad dat de weeën telkens weer stilvielen en ze dus terug naar huis kon gaan)
Wat ik me afvraag: zou het kunnen dat de gyn het pas maandag inleidt omdat hij dan uit verlof terug is? Want ik hoor van andere mensen die overtijd gaan dat ze nooit langer dan een week hebben moeten wachten vooraleer het ingeleid werd. Niet dat het me nu nog veel uitmaakt (nog max. 3 nachtjes wachten), maar ik vroeg het me af!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 05 nov 2004, 21:15

Hier is het de gewoonte dat ze pas inleiden als het 10 dagen overtijd is, tenzij er een medische reden is. Ik veronderstel dat dat niet in het weekend gebeurt en dat ze de geboortes voor overdag plannen :roll:
dus lijkt het me normaal wat er met jou gebeurt 8) Ben jij trouwens niet blij dat het je eigen gynaecoloog is?
Van vrienden hoor ik dat in sommige ziekenhuizen bijna iedereen al op 38 weken ingeleid wordt :? Als het nog niet rijp is dan is dat heel langdurig en heel pijnlijk :shock: Dan toch liever even langer wachten :D
Hier wachten ze ook met de geplande keizersnedes tot 40 weken omdat de kindjes eerder nog niet volledig rijp zijn en als het dan eerder begint dan is de keizersnede gewoon voor dan :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 nov 2004, 08:11

Oh jawel, ik ben blij dat het mijn eigen gyn is.. Maar ik vroeg het me maar af.. En inderdaad, als je baby zelf kiest van langer te blijven zitten, dan zal hij er wel een reden voor hebben! En nu is het nog maar 2 nachtjes :D , nu begint het echt wel af te korten. Het probleem is dat we al om half 7, 7 uur in het ziekenhuis moeten zijn, ocharme Filip, hij is echt geen ochtendmens :) !!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 07 nov 2004, 16:04

De laatste avond thuis :D Veel succes morgen :D
(en ja hoor: jij bent eerst)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 07 nov 2004, 22:02

Hier ben ik nog even snel vooraleer ik ga slapen.. 't Zal vroeg zijn morgen :( .. Ik ben wel wat zenuwachtig, dus ik hoop dat ik kan slapen! Morgen is Karsten er eindelijk, ik kijk er nu al zolang naar uit, ik ben echt benieuwd naar ons klein ventje!!! Maar het meeste zenuwen heb ik gewoon omdat ik bang ben dat ik de helft ga vergeten mee te nemen, 't staat allemaal al wel een tijdje klaar, maarja, 't zou weer typisch zijn.. Ik hoop dat Karsten er voor 3 uur is, want dan moet Filip naar huis om Mila op tijd van 't school te kunnen halen. Ik hoop dat ze morgenavond niet te moe is en dat ze mij zal komen bezoeken in het ziekenhuis, want ik ga haar missen!!! :cry:
Anna, tot woensdag dan maar! Bart, moest het voor één van de volgende dagen zijn, veel succes en een vlotte bevalling voor je vrouwtje!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 10 nov 2004, 16:59

Officiëel weet ik het nog niet, maar...

PROFICIAT MET KARSTEN

Alles goed?

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 12 nov 2004, 01:32

PROFICIAT MET KARSTEN Dagmar en Filip. Uiteindelijk is hij er en volgens Anna is het een schat van een kind.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 12 nov 2004, 22:55

Iedereen bedankt voor de felicitaties!!! Vandaag eindelijk naar huis gekomen.. Ik mocht van mijn gyn woensdag al naar huis als ik wilde, maar de borstvoeding lukte niet zo goed, dus ben ik eventjes langer gebleven.
Het bevallingsverhaal: De bevalling is uiteindelijk NIET ingeleid geweest, want van zondag op maandagnacht zijn om half 3 's nachts mijn weeën dan toch spontaan begonnen!!! (typisch hé :wink: ). Ik ben dan maar in de zetel gaan liggen, want ik wilde Filip nog niet wakker maken, daarvoor waren de weeën nog veel te onregelmatig. Om kwart voor 6 of zo heb ik hem en Mila dan toch maar wakker gemaakt. We hadden een probleem om Mila op te vangen, dus het plan was dat we haar gewoon mee naar het ziekenhuis zouden nemen en dat Filip haar dan tussendoor naar 't school zou brengen. We hebben gegeten (ik niet, te veel pijn en echt geen zin in eten) en dan zijn we richting Hasselt vertrokken. Om 7 uur waren we er en ik mocht me in de arbeidskamer installeren, onderzoek wees uit dat ik al 6 cm opening had. Mila vond het allemaal nogal interessant :D, mama die onderzocht werd en die aan de monitor lag.. Rond half 8, kwart voor 8 is Filip dan vertrokken met Mila om haar naar 't school te doen. Bij onderzoek bleek dat Karsten wel goed indaalde, maar dat hij nog verkeerd lag (met zijn rug naar mijn rug) en hij moest dus nog draaien. Omdat ik al echt persneigingen kreeg, besloten ze maar om mijn vliezen te breken, want dan zou Karsten zich sneller goed leggen. Het gevolg was dat de weeën echt wel pijnlijk werden en ik moest me echt inhouden om niet te persen.. Ik heb een epidurale gevraagd en ze gingen er voor zorgen. Om 9.10 uur was Filip dan terug en hij was er amper of we verhuisden naar de verloskamer. Karsten was er om 9.23 uur. Dus uiteindelijk is het wel heel snel gegaan, maar het was ook wreed pijnlijk! Want die epidurale, die is er niet meer van gekomen.. Ze waren juist klaar om ze te steken, maarja, Karsten deed weer eens zijn eigen zin :D !!!
Karsten woog 4,320 kg en is 51 cm klein.. Zijn schedelomtrek was maar liefst 38 cm!!! De vroedvrouw vertelde me achteraf dat het gemiddelde 32 à 34 cm is, dus ja, je kan je wel inbeelden dat het nogal pijnlijk was. Nu hoop ik dat Karsten een beetje in een goed ritme komt, want momenteel wisselt hij dag en nacht nog een beetje!!! Maar ik hou jullie wel op de hoogte van zijn ontwikkelingen!!!
En Mila, tja, die is momenteel aan het uittesten hoe ver ze kan gaan.. Dus daar zullen ook nog wel verhalen over volgen!!! Anna, ze vraagt trouwens altijd naar Joeri, ik denk dat hij van 't straat is.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 13 nov 2004, 00:04

Amaai Dagmar, al een geluk dat Filip nog net op tijd terug was van school, anders had hij de geboorte van zijn zoon gemist. Het is precies inderdaad snel gegaan. Nu nog enkele slapeloze nachten en hopelijk kent Karsten dan het verschil tussen dag en nacht. Nogmaals proficiat en geniet ervan.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 nov 2004, 09:31

Die nachten, dat komt nog in orde.. Deze nacht is hij wakker geweest om 1 uur en om half 4 om te eten, maar tussendoor heeft hij lekker geslapen (dus ik ook).. En om kwart voor 7 werd hij weer wakker.. Dus tja, 't zal effe wennen zijn en voorlopig middagdutjes inbouwen voor mij.. Gelukkig is het vaderschapsverlof opgetrokken naar 10 dagen, want anders zou ik nogal vermoeid geraken. Ik snap dat er veel vrouwen zijn die borstvoeding geven niet volhouden! Maar ik ga toch proberen van het zolang mogelijk te doen!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 13 nov 2004, 09:35

Hallo Dagmar, fijn om iets van je te horen!!

Dus zoals ik voorspelde blijkt Karsten een nachtvogeltje te zijn!!
Ewel het zijn de beste!! Jullie tweetjes geraken er wel uit!!
Helaas vraagt joeri niet achter Mila :cry: ; wel vraagt hij regelmatig wanneer wij de baby nu gaan halen!!
Hij heeft namelijk besloten dat hij ook een baby wil, en hij zal wel flesje geven, met Nesquick, heeft hij gezegd!!
Mila zal wel een andere dappere prins vinden!!
In ieder geval, prima meid jouw dochtertje, met een prima stel stembanden!!
Rust maar uit, je zult het nodig hebben!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 nov 2004, 09:55

Mila vroeg juist achter Scarlet.. Ik had niet gedacht dat ze die naam zou kunnen onthouden!! Verkeerd gedacht dus.. Het grappige was dat ze daarna ook nog vroeg: "En wat zegt Joeri?" Ik zo: "Wat zegt Joeri???" Ik wist niet wat ze bedoelde.. Begon ze zo te brabbelen en vervolgens zei ze: "Ik versta Joeri niet" :D .. En ze heeft al een stuk of 10 keer iets gezegd dat een kruising is tussen au revoir en ooievaar :lol:
En haar stembanden, tja die is ze bij momenten weer volop aan het trainen! Negeren is het enige dat min of meer helpt, en zelfs dat helpt niet meer echt! Ik probeer haar dan af te leiden, bv door te vragen wat we gaan doen of zo.. Gelukkig slaapt Karsten er gewoon door!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 13 nov 2004, 10:47

Blijkbaar heeft karsten de tijd gehad in je buikje om te wennen aan de vrouwelijke versie van helmont Lotti !!
Is een meisje met pit!
dat zal haar later nog ten goede komen!
Mila kan joeri dus blijkbaar niet vergeten omdat hij juist dingen verteld die zij niet begrijpt!!
Tja, cassanova heft zijn methodes he!!

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 13 nov 2004, 11:48

Dus toch nog spontaan :D en gelukkig met papa :D
PROFICIAT, je hebt het niet gemakkelijk gehad 8) gelukkig heb je een prachtresultaat :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 16 nov 2004, 22:39

janewaye schreef:Blijkbaar heeft karsten de tijd gehad in je buikje om te wennen aan de vrouwelijke versie van helmont Lotti !!
Is een meisje met pit!
dat zal haar later nog ten goede komen!
Ik denk het, want het is toch soms niet normaal hoe luid ze krijst!!! En Karsten slaapt er echt gewoon door! Tja, baby's kunnen veel aan de eerste weken hé! En Mila heeft inderdaad veel pit, dat is dus al van kleinsafaan dat ze heel zelfstandig en koppig is.. Een sterk karakter! Maar meestal gedraagt ze haar wel als we ergens zijn, dus toen in het ziekenhuis heb je juist haar wilde/stoute kant gezien.. Ik vond het wel erg, leek het net alsof ik een hele stoute meid heb (wat ook soms wel het geval is, maar meestal valt het dus wel mee)!
Ondertussen stelt Karsten het goed, behalve dan dat hij veel eet en dat is wel vermoeiend voor mij.. Maar dat zal mettertijd ook wel in orde komen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 17 nov 2004, 13:21

heeft karsten het al begrepen met zijn voedingen?
gaat het okee met de bv..
Is wel belangrijk he!!
in ieder geval, dit wou ik even kwijt...
Je dochter laat zich niet doen!! ewel je zou er fier moeten op zijn!!
Ik vind dat het karakter dat ze nu heeft haar later veel zal dienen...
Karsten zal er wel aan wennen hoor...
En als hij grooter is, zal hij het wel laten weten wanneer hij het beu is!!
geniet van je kleine karsten...
En Mila, doorgaan meisje!!
prachtig kaartje, mijn kids hebben het meegenomen naar school om te laten zien!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 17 nov 2004, 22:02

De voedingen.. Tja, het blijft moeilijk.. Karsten eet meestal om het uur of anderhalf uur.. 's nachts laat hij er gelukkig langer tussen.. Maar het is dus wel vermoeiend! Te maandagavond is er een vrouw langsgeweest om ons één of ander spaarplan aan te smeren (of toch te proberen) en zij opperde dat Karsten reflux heeft. Ik hoop maar dat dat niet het geval is! Vrijdag komt de verpleegster van Kind & Gezin langs en dan eens horen wat zij ervan zegt!

Het kaartje heeft Filip gekozen, ik had eigenlijk liever een ander gekozen.. Maarja, ik was al blij dat hij zoveel interesse toonde!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 nov 2004, 00:17

Bij ons was het vannacht ook om de 2 uren. Maar hij was dan wel veel afgevallen en is nu goed bijgekomen.
Jij hebt toch echt geen geluk. De laatste tijd kon je al niet goed slapen en nu laat je lieve wondertje je ook niet goed slapen. Ben je niet te moe? Kan je overdag voldoende rusten?

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 18 nov 2004, 13:58

Dagmar...
Geloof die vrouw in godsnaam niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De volgende keer dat ze komt stuur je dat mens naar hier!!
Veel weet ik niet van bv, maar dit is wat ik er wel van weet!!!!
Het duurd ZEKERvier a vijf weken, eer dat dat een beetje op gang komt!!
Karsten, (heb ik meteen gemerkt in het zieknhuis) is een slapper en is beetje lui :roll: om zijn buikje vol te drinken!!
Daarvoor moet meneertje te veel inspanning doen!!
Dus heeft hij na een uur en een half terug honger!!
Zou natuurlijk kunnen dat hij ook wat krampjes heeft in zijn buikje, dat heeft reflex tot zuigen, en zo wil hij opnieuw eten...
En zo kom je in rondjes terecht.
Kijk, baby's hebben water nodig.
Als hij om het uur en een half drinkt probeer eerst wat lauw water, drinkt hij te veel, stop dan en geef hem bv, dan heeft hij wel honger.
Die hele "saga" rond reflux is dikke chit...(sorry ben een beetje heel woedened op dat stukske vrouw!!).
Er zijn heeel weinig baby die reflux hebben, want anders zouden al mijn baby's reflux hebben gehad!!
Laat je niks in je hoofd praten door een trien die denkt dat ze er iets van weet...
Twijfel je teveel, gaa dan naar de pediater en die zal met een paar eenvoudige test vlug weten of hij het heeft of niet.
Er is bovendien prima medicatie op de markt...
Mag ik je nog een goede raad mee geven?
Als hij naa zijn eten gaat slapen, leg zijn hoofdje dan wat hoger.
Iets onder het matras steken, dat zou ook kunnen helpen!
Als je nog vrag en hebt, stel ze dan Dagmar!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 nov 2004, 19:16

Ik ga ook nog niet van die reflux uit, want zo kan iedereen wel iets beweren! Morgen horen wat de verpleegster van K & G zegt.. Misschien drinkt Karsten gewoon te veel, want de melkproductie die is optimaal (ik denk dat ik een tweeling zou kunnen voeren)!

En Bart, ik ga overdag altijd even slapen, ik heb het geluk dat Karsten dan drie uur aan een stuk slaapt, of toch niet pruttelt, en dan ga ik rusten.. Mila is toch in 't school.. Maar Karsten zijn eetpatroon is eerder: een beetje eten, in slaap vallen, wakker worden, terug eten, terug in slaap vallen, weer wakker worden, weer eten en dan in slaap vallen voor twee à drie uur.. Maar met het eten alleen ben ik dus wel een uur bezig (voordat hij zijn buikje dus vol heeft).. En dat maakt het zo vermoeiend..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 19 nov 2004, 12:44

Dat middagdutje probeert mijn vrouwtje ook :D
Ik denk niet dat ik jou veel kan leren, ik denk dat jij die trukjes zelf ook allemaal kent. Als ons Bartje in slaap valt dan doen we hem een zuivere pamper aan en soms wordt hij dan wakker en begint hij opnieuw te drinken, anders proberen we op andere manieren (een beetje bewegen met zijn armpjes of beentjes, wat rondwandelen, wat schudden,...) Als hij nog een tweede keer goed drinkt dan slaapt hij gewoonlijk 3 à 4 uur en anders is dat 1 à 2 uren. Wij beginnen elke keer dat hij dat vraagt opnieuw want anders blijft hij toch wakker en weent hij :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 nov 2004, 13:56

Het is echt al een vastslaper.. Ene keer dat hij in slaap ligt, krijg je hem dus amper wakker.. Dan mag ik bij wijze van spreken aan hem liggen trekken en sleuren, meneerke slaapt rustig verder!! Helemaal de papa en de grote zus, die slapen ook zo vast :D .. De pamper verversen wil nog wel eens lukken, maar soms slaapt hij daar ook gewoon door!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 19 nov 2004, 15:09

Karsten heeft gewonnen: op zijn manier dus :roll:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 dec 2004, 12:06

Inderdaad, helemaal op zijn manier en wensen..
En hij komt goed bij.. Vandaag woog hij al 5,200 kg en is al 55 cm groot (K & G is langsgeweest).. Hij groeit echt gelijk ne kool!!! De gehoortest is niet gelukt (de vorige keer ook al niet) omdat ons kereltje te wakker is, en natuurlijk niet wilt slapen als het moet!! Deze keer viel hij zelfs niet aan de borst in slaap!!! Volgende week vrijdag volgt de nieuwe poging!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”