December: Tweede kindje

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 16 dec 2004, 21:34

Helaba,

Ikke terug. Ben naar de gyn geweest en zoals ik had gedacht, moet ik morgenvroeg om 7u30 mij aanbieden in het ziekenhuis om de bevalling in te leiden. Heb nog steeds 4 cm opening en de harde buiken blijven maar komen. Ze zullen geen ballonsonde gebruiken omdat ik al te veel opening heb, maar enkel een zalf gebruiken om alles te stimuleren.
Morgen weet ik eindelijk wat het gaat worden, nu ben ik echt curieus en ben nu wel zenuwachtig aan het worden. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen.

Tot binnen een paar dagen.

Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk


Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 06 jan 2005, 14:59

Hier ben ik weer. Ik heb die nacht dus geen oog dicht gedaan, want ons kindje wilde persé dan komen. Onze dochter, Jade, heeft om 02u40 op 17-12-2004 voor het eerst het levenslicht gezien. Ze woog 3,000 kg en was 48 cm.
Om 00u30 voelde ik me een beetje raar en ik had af en toe een harde buik, zoals ik de laatste dagen er zo veel heb gehad. Om 01u40 vroeg mijn ventje of het niet beter was om toch maar te vertrekken naar het ziekenhuis. Ik wilde eerst niet omdat ik dacht dat het nog lang ging duren. De weeën waren nog niet regelmatig. Om 02u10 zijn we dan maar vertrokken naar het ziekenhuis en al een geluk, want een half uur later lag ze al in mijn armen. Het ging plots heel snel, amai.
Ik ben toch blij dat ze op een natuurlijke wijze is geboren en zonder epidurale. Bij de geboorte van mijn zoontje werd ik ingeleid en heb ik epidurale gevraagd. Nu kan ik echt over de 2 verschillen praten, en dat is ook wel leuk.
Grote broer is nog geen seconde jaloers geweest op de komst van zijn zusje, integendeel, hij helpt me mee haar in bad te zetten, de papflessen afwassen en klaarmaken, enz. Kei-leuk vind ik dat.

Groetjes,

PS: Hoe zit het hier met de rest ????????????
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 jan 2005, 21:45

Proficiat Wendy met je kleine meid!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 06 jan 2005, 23:04

Van mij ook natuurlijk van harte gefeleciteerd!!

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 08 jan 2005, 00:10

Proficiat!!!!!!!!!!!!


Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 28 feb 2005, 06:45

Wendy B schreef:Wel ons zoontje is 5 dagen vroeger geboren, dus we zullen wel zien. Ik hou jullie op de hoogte, zenne.

:wink:
en je was dus met Kerstmis thuis. Ik zie dat het een dochtertje is (ik heb me daarjuist vergist) Ze is nu 2 maanden. Alles goed? En 2 kindjes, hoe valt dat mee? niet te druk?

Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 28 feb 2005, 06:50

teacher schreef:Hey Wendy B,

Mijn vrouwtje zou moeten bevallen rond de 20ste februari.

Groetjes Glenn.

Laat zeker nog iets weten.
jou ken ik ook nog en ik zie dat je nu een dochtertje hebt van 5 dagen oud. Proficiat. Hoe is het gegaan? Ik moet misschien zelf verder zoeken om dat te weten, maar ik vind mijn weg niet meer zo goed. Het is al een hele tijd geleden dat ik nog hier geweest ben.

Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 28 feb 2005, 06:53

Wendy B schreef:Hier ben ik weer. Ik heb die nacht dus geen oog dicht gedaan, want ons kindje wilde persé dan komen. Onze dochter, Jade, heeft om 02u40 op 17-12-2004 voor het eerst het levenslicht gezien. Ze woog 3,000 kg en was 48 cm.
Om 00u30 voelde ik me een beetje raar en ik had af en toe een harde buik, zoals ik de laatste dagen er zo veel heb gehad. Om 01u40 vroeg mijn ventje of het niet beter was om toch maar te vertrekken naar het ziekenhuis. Ik wilde eerst niet omdat ik dacht dat het nog lang ging duren. De weeën waren nog niet regelmatig. Om 02u10 zijn we dan maar vertrokken naar het ziekenhuis en al een geluk, want een half uur later lag ze al in mijn armen. Het ging plots heel snel, amai.
Ik ben toch blij dat ze op een natuurlijke wijze is geboren en zonder epidurale. Bij de geboorte van mijn zoontje werd ik ingeleid en heb ik epidurale gevraagd. Nu kan ik echt over de 2 verschillen praten, en dat is ook wel leuk.
Grote broer is nog geen seconde jaloers geweest op de komst van zijn zusje, integendeel, hij helpt me mee haar in bad te zetten, de papflessen afwassen en klaarmaken, enz. Kei-leuk vind ik dat.

Groetjes,

PS: Hoe zit het hier met de rest ????????????
jij hebt dus ook een 'fijne' bevalling gehad. Gelukkig.
Reageert grote broer nog altijd zo positief?

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 01 mar 2005, 16:31

Wendy schreef:jij hebt dus ook een 'fijne' bevalling gehad. Gelukkig.
Reageert grote broer nog altijd zo positief?
Dat was idd een zeer leuke bevalling. Geen epidurale en zeer snel.
Grote broer reageert nog steeds niet jaloers en dus zeer positief. Hij houdt regelmatig haar handje vast en geeft haar tutje als het nodig is. Hij is ook niet ambetant als ze weent van de krampen, want dan kan ze venijnig en rood worden. De 25ste maart moet ik terug gaan werken. Het zal me een gat varen, maar ik treur er niet om. Ik weet waar mijn kids zitten en dat is een hele geruststelling.

Groetjes, en tot de volgende,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 21 apr 2005, 13:41

Hey,
Ik ben sinds 19 december de trotse mama van ons derde spruitje.
Hij was normaal uitgerekend voor 25 december,maar ben blij dat hij vroeger gekomen is.
Hebben tenminste kerst en nieuwjaar thuis kunnen vieren.
Na een zwangerschap die heel goed verlopen is tot week 29 en daarna platte rust :cry: ben ik toch blij dat we er voor gekozen hadden om een derde kindje te krijgen.
Hij was het meer dan waard. 8)
Als ik hem nu zo bezig hoor en zie,smelt mijn hart gewoon.
Tis zo'n lieve keppe.
En ook de lieveling van zijn broer en zus.

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 06 okt 2005, 09:17

Er word hier precies niet veel geschreven.
Hoe dan ook even een up date van onze kleine kapoen.
Hij is nu 9,5 maand,kruipt sinds gisteren.
Allez zich vooruit duwen en trekken,maar hij geraakt vooruit hé.
niks is er nog veilig voor zijn grijpgrage handjes.
Zijn voeding is geen probleem meer,hij eet echt heel goed.
Zowel vers als potjes.
Op zijn poep zitten kan hij nog niet zo best.
Max een 5 sec en dan laat hij zich vallen,om weer verder te rollen en te kruipen.
En verder is het een vrolijke baby die nu al mijn tijdschriften van het rek aan het halen is.
Oei ik hoor daar het een en ander scheuren,ingrijpen dus!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 okt 2005, 23:15

Ja, 't is weer tijd om alles kindveilig te maken! Kruipen.. Is het nog in commandostijl? Dat is best wel grappig om te zien hé!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 06 okt 2005, 23:18

hey hier is het juist andersom. Alexi kan al wel goed alleen zitten maar hij kruipt nog langs geen kanten. mss wel goed, want erkomen nieuwe meubelen volgende week en vanaf hij kruipt mag er niets meer verplaatst worden he.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 okt 2005, 23:41

Is het nu zeker dat Alexi blind blijft? Of zijn er misschien mogelijke behandelingen?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 06 okt 2005, 23:43

Alexi blijft zeker blind. daar zijn ze zeker van. het enige dat hij kan zien is licht. nog een geluk want dan kan hij zich bij het lopen wel op het licht richten. het netvlies is langs zijn linkse oogje volledig los en van zijn rechtse oogje hangt het nog een klein beetje vast.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 09 okt 2005, 14:57

Hey,
Ja het kruipen is hier nog in comandostijl.
Inderdaad heel grappig om te zien,maar er komt al verandering in.
Hij begint zich op te duwen op zijn armen en zijn poep komt ook soms omhoog.

Goh,wat Alexi betrefd,die zal zich wel vlug een weg banen door de meubels.
En je zal zien in het begin zal hij overal tegen aan botsen,maar na een tijdje gaat hij zo goed alles weten staan dat hij er geen probleem mee zal hebben.

Groetjes

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 17 nov 2005, 11:35

Is hier kalm bij de december 2004 baby's.
De tijd vliegt voorbij.
Over 2 dagen is onze kapoen 11 maand.
Zat gisteren nog met tranen in de ogen tegen hem te vertellen hoe rap alles gegaan is.
Dat ik vorig jaar platte rust moest nemen en dat hij toen nog veilig in mijn buik zat.
En nu zit hij bij mij op schoot te brabbelen en aan mijn haar te trekken enz...
Veel te rap is het gegaan.
Volgende maand stapt hij over van baby naar peuter.
Onvoorstelbaar.
Pfff,zit hier nu weer met tranen.
Soms wou ik dat ik de klok kon terrug draaien.
Ik zou veel meer genieten van hem dan dat ik nu gedaan heb.
Zou sommige dingen anders hebben gedaan of aangepakt.
Maar helaas,het is te laat,die tijd is voorbij.
En het enige wat ik nog kan doen is er voor de rest van zijn toekomst het beste er van te maken.

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 23 dec 2005, 14:40

Hallo'kes,

Het is vééééél te lang geleden dat ik nog eens hier op dit forum ben geweest. Het is eigenlijk door ons Dagmar (dank u daarvoor) da'k nog eens binnenspring.
Ondertussen is ons Jade 1 jaar geworden en onze Jorden is er 3. PFFF, de tijd gaat veel te snel.
Onze Jorden is dus nooit jaloers geweest op zijn zus, integendeel, hij kan ze geen seconde missen. Ze begint nu haar eerste stapjes te zetten, kruipen heeft ze overgeslagen zoals haar broer. Ze is wel vele heviger als Jorden, amai, is da atlijd zo bij meisjes????

Ik ben een hele trotse, fiere mama van 2 pracht kindjes en da mag ook wel eens gezegd worden.

Ik wens alvast iedereen prettige feestdagen.

Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 dec 2005, 19:35

Leuk dat je terug bent!!!
Wendy B schreef:...
Ik ben een hele trotse, fiere mama van 2 pracht kindjes en da mag ook wel eens gezegd worden.
...
Zeker weten dat het prachtkindjes zijn! Lijken ze in het echt ook zo hard op elkaar (zoals nu op je avatar)??
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 24 dec 2005, 15:05

Ja ja, deze foto is getrokken in oktober en ze lijken nog steeds goed op elkaar. Het zijn 2 kapoenen, maar schatten tegelijkertijd. Ons Jade vindt het heel leuk als Jorden een beetje zottekes doet en eigenlijk dingen doet dat niet mag. Ze lacht dan heel hevig en dat vindt Jorden natuurlijk plezant.
Als je tegen Jade zegt 'Nee, dat mag niet', dan kijkt ze eerst boos, maar als ze ziet dat je het meent, dan begint ze te lachen. Probeer dan maar eens boos te blijven. Een moeilijke opgave zenne.

Groetjes,

AAN IEDEREEN EEN PRETTIGE KERSTAVOND !!!!
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 09 jan 2006, 10:37

Voila zie ben hier nog eens geraakt.
Heb het enorm druk gehad en dus geen tijd om eens te forumen.
Maar goed,nu over die uk van mij.
Hij is dus een jaar geweest,pfff,wat vliegt de tijd toch snel.
Hij is nu 78,5 cm groot en weegt 10kg280gr.
En gisteren heeft hij voor de eerste keer rechtop gestaan in zijn park.
Trots dat ik was,ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen.
Weer een mijlpaal in zijn leventje.
Vrijdagavond zat ik in zijn fotoalbum te kijken,en vorig jaar zat ik hier met een nog hulploze baby op mijn arm.
En nu zit er hier een ondernemende peuter die zich nu aan alles wil recht trekken.
Vorig jaar weende hij enkel,nu zit hij volop te brabbelen.
Hij zegt zelfs zijn eigen naam.
Wel niet zoals het hoort maar je hoort wel dat hij zijn naam bedoeld.
Zo schattig gewoon.
Onlangs liepen we te winkelen en had ik luiers voor hem gekocht.
Op weg naar de kassa riep hij luid ,Dukke en wees naar de doos luiers.
Gisteren toen ik hem zijn jasje aandeed zei hij het weer en hij nam zijn mutsje vast.
Dus ons ventje zijn eerste woordje is dus zijn eigen naam.
Zo,ik ga nu verder ,en dan begin ik aan zijn middageten.

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 09 jan 2006, 16:12

Ons Jade begint ook goed te brabbelen. DIE is haar favoriete woordje en dan wijst ze naar hetgene wat ze graag wilt hebben. Haar broer Jorden zegt ze Joje tegen, schattig eigenlijk he.
Vandaag is ze voor de 1st keer naar de kribbe geweest. Het wordt te zwaar voor mijn vader. Elke dag op onregelmatige uren op mijn kids letten, is voor hem een hele opgave. Jorden gaat al wel naar school, maar toch, als ik om 16u moet beginnen, heeft hij ze 's avonds en blijven ze slapen. (hangt af van mijn echtgenoot zijn uren)
Mijn vader zorgt ook nog eens voor de 2 overgrootmoeders van 77 jaar. Die komen elke avond eten bij mijn ouders. Dus dan kan het al wel druk zijn.
Jade heeft het zeer goed gedaan. Niet geweend, goed gegeten en gespeeld met de andere kindjes, ook een dutje gedaan. Jade is niet zo verlegen en is graag overal, dus ik had wel gedacht dat dat geen probleem ging zijn.
Tot de volgende
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 01 feb 2006, 14:58

Ons ventje is vandaag niet in zijn gewone doen.
Deze morgen na zijn flesje heeft hij amper een half uurtje gespeeld en dan begon hij te jenegelen.
Heb hem dan maar naar zijn bedje gebracht waar hij na een 15 minuutjes in slaap viel.
Deze middag juist hetzelfde taffereel.
Alleen hij hij wel iets langer gespeeld,maar toen ik hem naar bed bracht was hij na een 5 minuutjes al in dromenland.
Ga hem straks voor zijn fruithap een lekker badje geven met iets in die zijn verkoudheid los helpt te werken.
Zal waarschijnlijk daarvan zijn dat hij zich anders gedraagd.
Ga ook eens kijken of hij geen koorts heeft,maar dat denk ik niet,hij speelt anders nog en maakt genoeg lawaai.
Als hij koorts heeft zit hij de hele tijd te wenen en kan ik niks meer met hem aanvangen.
Ook heeft hij nu bijna al zijn tandjes.
Vorige week heb ik ontdekt dat zijn 4 de hoektand er ook al door zat.
Nu nog 4 kiezen en hij heeft een volledig gebit.
Aan de hand lopen begint nu ook al een beetje te lukken.
Maar na 3 stappen heeft hij er genoeg van en laat hij zich hangen.
Wel staat hij nu zonder problemen op zijn voetjes.
Hij trekt zich zonder probleem recht in zijn park en staat dan te dansen.
Maar goed,ga nu eerst kijken om het wat warmer te maken zodat hij straks een lekker badje kan nemen.

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 06 mar 2006, 10:53

Is hier enorm kalm zeg.
Maar goed.
Duncan is nu eindelijk van het rota virus af.
Een 7 dagen lang overgeefsel en diaree op kuisen,pfff,je word er zelf mottig van.
Hoe dan ook,deze morgen had hij eindelijk eens een redelijk deftige vieze luier.
Was nog wat slapjes,maar wel niet zo erg meer dat alles van z'n kleren tot z'n lakens bevuild waren.
Na iedere voeding is het nu altijd bang afwachten,blijft het er in? of komt het er uit?
Tja als je zo een week na ieder boertje spug mag kuisen,word een gewoonte dan hé.
Maar nu ben ik echt blij dat hij er van af is.
Hij speelt ook al meer,slaapt alweer veel minder,en is dus gewoon weer heel actief.
Eten gaat ook al goed,geef wel nog geen volledige porties,maar ben dit nu weer langzaam aan het opbouwen.
Kwestie van z'n maagje de tijd te geven om er aan te wennen.
Zo,en nu de mama nog genezn van haar vervelende kwaal en het is dan helemaal weer goed.


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”