November: Bartje

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 01 okt 2004, 23:15

Dagmar, ik heb het dan maar ineens gezegd tegen mijn vrouwtje :D
:roll: :evil: :? :shock: ik zal het antwoord er maar niet bij geven :x
Mijn vrouwtje hoopt ook dat het overdag begint en dat ze nog overdag bevalt :roll:


bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 01 okt 2004, 23:17

Dagmar schreef:Vanaf dat hij kan rondkruipen.. Dan moeten de kasten eraan geloven.. En daarna wordt het alleen maar erger :wink: !!
eh... :roll: ...wanneer kunnen ze kruipen? :?:
:idea: en vertel eens van 'alleen maar erger' :twisted: :wink:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

JABEDABEDOE

Bericht door bart » 02 okt 2004, 17:09

het is nu oktober, voor de tweede dag
volgende maand komt ons Bartje :D
JABEDABEDOE :lol:

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 02 okt 2004, 18:04

bart schreef:Dat zou wel verschrikkelijk saai zijn :?
Geef mij maar een Bartje waar dat pit in zit, die weet wat hij wil, met hopen kwajongensstreken,... :D :lol: :lol:
(niet tegen mijn vrouwtje zeggen a.u.b. 8) )
Uit de kleuterschool weet ik dat er in elk kind kwajongensstreken zitten dus ik denk niet dat dat van ons zo onschuldig gaat worden, dit zou ik ook niet willen. Geef mij ook maar een kind dat van zich afbijt en weet wat het wil, dan kan ik als papa er veel samen mee spelen, enz...

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 02 okt 2004, 18:08

Bah, het valt wel mee hoor! Maar zodra ze zich recht kunnen trekken, moet je alles hoog genoeg zetten.. En vooral je zoontje niet onderschatten! Ze kunnen meestal meer dan je denkt of zou verwachten!

Dus ook al volop aan het aftellen :D ?? Voor jullie is het, geloof ik toch, maar twee weekjes langer wachten (van de uitgerekende datum uitgaande) dan ons.. Dan gaan ze waarschijnlijk gelijktijdig naar 't school beginnen gaan.. Kunnen we nog veel ervaringen delen :D !
Denk je niet dat je uiteindelijk de naam gaat verklappen? Want als je hier nog blijft komen nadat jullie zoontje er is, dan zal je hem toch wel eens met zijn naam noemen.. Of ga je er extra op letten dat je dat zeker niet doet?? Ik vraag het me gewoon af hoor, in het begin zei ik ook "ons dochtertje" en nu zeg ik altijd "Mila".. Da's toch persoonlijker! En ze heeft zo'n mooie naam, dus waarom zou ik hem niet gebruiken :wink: !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 02 okt 2004, 18:11

Tja Bart zo te horen staat er ons vanalles te wachten.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 02 okt 2004, 19:39

ja, ik kijk er al naar uit, naar al die kwajongensstreken :D :lol:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 02 okt 2004, 19:48

Dagmar schreef:
Dus ook al volop aan het aftellen :D ?? Voor jullie is het, geloof ik toch, maar twee weekjes langer wachten (van de uitgerekende datum uitgaande) dan ons.. Dan gaan ze waarschijnlijk gelijktijdig naar 't school beginnen gaan.. Kunnen we nog veel ervaringen delen :D !
Denk je niet dat je uiteindelijk de naam gaat verklappen? Want als je hier nog blijft komen nadat jullie zoontje er is, dan zal je hem toch wel eens met zijn naam noemen.. Of ga je er extra op letten dat je dat zeker niet doet?? Ik vraag het me gewoon af hoor, in het begin zei ik ook "ons dochtertje" en nu zeg ik altijd "Mila".. Da's toch persoonlijker! En ze heeft zo'n mooie naam, dus waarom zou ik hem niet gebruiken :wink: !
Wij zijn nu 34 weken ver, dus nog 6 weken. Ja, we tellen al af :D
Spijtig dat ze niet in dezelfde klas komen anders konden we elkaar alle dagen de verhalen vertellen :D
Mijn vrouwtje wil niet dat ik de naam zeg :? Tot de bevalling is dat dus groot geheim :D :lol: (ik denk dat ik jou dan een privébericht stuur)
Eerst had ik gedacht om na de bevalling onder een andere naam terug te komen met de echte naam van ons Bartje, maar nu denk ik dat ik het blijf en dat ik mijn zoontje hier Bartje blijf noemen. De eerste keer dat ik mij verspreek weten jullie het allemaal :D

Gebruikersavatar
bessy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 16:25
Contacteer:

Bericht door bessy » 02 okt 2004, 23:18

bart schreef:
Dagmar schreef:
Dus ook al volop aan het aftellen :D ?? Voor jullie is het, geloof ik toch, maar twee weekjes langer wachten (van de uitgerekende datum uitgaande) dan ons.. Dan gaan ze waarschijnlijk gelijktijdig naar 't school beginnen gaan.. Kunnen we nog veel ervaringen delen :D !
Denk je niet dat je uiteindelijk de naam gaat verklappen? Want als je hier nog blijft komen nadat jullie zoontje er is, dan zal je hem toch wel eens met zijn naam noemen.. Of ga je er extra op letten dat je dat zeker niet doet?? Ik vraag het me gewoon af hoor, in het begin zei ik ook "ons dochtertje" en nu zeg ik altijd "Mila".. Da's toch persoonlijker! En ze heeft zo'n mooie naam, dus waarom zou ik hem niet gebruiken :wink: !
Wij zijn nu 34 weken ver, dus nog 6 weken. Ja, we tellen al af :D
Spijtig dat ze niet in dezelfde klas komen anders konden we elkaar alle dagen de verhalen vertellen :D
Mijn vrouwtje wil niet dat ik de naam zeg :? Tot de bevalling is dat dus groot geheim :D :lol: (ik denk dat ik jou dan een privébericht stuur)
Eerst had ik gedacht om na de bevalling onder een andere naam terug te komen met de echte naam van ons Bartje, maar nu denk ik dat ik het blijf en dat ik mijn zoontje hier Bartje blijf noemen. De eerste keer dat ik mij verspreek weten jullie het allemaal :D

Mij ook :P mij ook! :P

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 03 okt 2004, 15:23

OEI, ik heb hier iets beloofd :shock:
Nu gaat iedereen het vragen vrees ik :?
En als iemand het doodleuk bij de lijst zet :?:
O.K. Bessy: als Dagmar en natuurlijk Glenn het mogen weten dan mag jij het ook weten :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 okt 2004, 17:56

Dan kan je het beter gewoon tegen iedereen vertellen! Want waar ga je het onderscheid maken??? Dus vertel de naam nu maar gewoon :wink: .. Nee, ik zal wel geduld hebben tot jullie Bartje er is!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 04 okt 2004, 14:38

ah, mmm, oh, ja, :? :roll:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 04 okt 2004, 14:40

teacher schreef:Tja Bart zo te horen staat er ons vanalles te wachten.
Dag Glenn :D
Ik zie op je Brabbel dat je kindje gedraaid is :? maar nu laat hij wel zijn rug zien :roll: Hopelijk draait je kindje iets anders zodat je kunt bekijken wat je wilt zien :wink:

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 05 okt 2004, 21:37

bart schreef:
teacher schreef:Tja Bart zo te horen staat er ons vanalles te wachten.
Dag Glenn :D
Ik zie op je Brabbel dat je kindje gedraaid is :? maar nu laat hij wel zijn rug zien :roll: Hopelijk draait je kindje iets anders zodat je kunt bekijken wat je wilt zien :wink:
:D Had het zelfs nog niet gemerkt, nu laat ons boeleke zich wel van zijn beste kant zien. Op 21 oktober weten we misschien meer, als we het dan niet weten dan zeker op 2 november want dan doen we een 3d echo.
Hoe was de naam nu weer van jullie toekomstig zoontje? :wink:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 05 okt 2004, 21:47

hopelijk weten jullie het dan :D
Wat zou jou vriendin willen? :?:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 05 okt 2004, 21:50

teacher schreef: Hoe was de naam nu weer van jullie toekomstig zoontje? :wink:
jij ook al :lol: Zeg maar Bartje :lol:
ik heb een nieuwe hobby: vrouwen plagen :lol: moeten ze maar niet zo nieuwsgierig zijn 8) :lol:

Welke namen hebben jullie? :?:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 06 okt 2004, 08:15

:shock: foei Bart, goed geweten, dat gaa ik tegen Dagmar zeggen, en tegen mijn ventje, zodra ik weer met hem spreek...

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 06 okt 2004, 14:26

OEI :? en als je met dat kattegezicht naar mij kijkt dan word ik bang :roll:
gelukkig kan ik heel hard lopen en ben ik ver weg :roll:

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 09 okt 2004, 22:09

bart schreef:hopelijk weten jullie het dan :D
Wat zou jou vriendin willen? :?:
Voor mijn vriendin speelt het geen rol, als het maar gezond is en dat is het zeker en vast.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 09 okt 2004, 22:11

bart schreef:
teacher schreef: Hoe was de naam nu weer van jullie toekomstig zoontje? :wink:
jij ook al :lol: Zeg maar Bartje :lol:
ik heb een nieuwe hobby: vrouwen plagen :lol: moeten ze maar niet zo nieuwsgierig zijn 8) :lol:

Welke namen hebben jullie? :?:
Inderdaad vrouwen zijn inderdaad nieuwsgierig, wel als jullie het willen weten als het een meisje wordt: Luna, en voor een jongen:Rune. Of we moesten tegen dan nog eens veranderen van gedacht.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 13 okt 2004, 23:26

Mijn vrouwtje heeft een heel erg virus :evil: de poetsmicrobe :evil:
Heel raar, maar het bestaat dus echt en er is niets aan te doen :evil: Poetsen moet dus :evil:
Het neemt wel abnormale vormen aan :evil: Zoiets als grote schoonmaak, maar dan nog erger :evil:
Zeg nu zelf :roll: We wonen nu 3 jaar in ons huis en de keuken en de living moeten opnieuw behangen worden en de badkamer geschilderd :evil: EN HET MOET ECHT :evil: :evil: :evil: want mijn vrouwtje zegt dat :evil:
En verder moet alles een superbeurt krijgen :evil:
en vermits ik niet wil dat mijn vrouwtje zwaar werk doet zit er dus niets anders op dan het zelf doen :evil: MAAR ZE KOMT KIJKEN OM ER ZEKER VAN TE ZIJN DAT HET GOED IS :evil: :evil: :evil:
:roll: soms zeggen we dus dingen die ik niet tegen Janewaye ga zeggen :roll: 8) :lol:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 16 okt 2004, 08:57

kom op met die geit Bart..
Ik ben hier de aloude wijze vrouw op deze site,...
Ik vind dat alvoor je naar een psy moet je hier je gedachen vrij kunt krijgen.
Praten Bart, praten...
Tenslotte ben jij de vader van, enfin je kleintje, en je moet je geweten vrij hebben voor de geboorte.
En als je vrouw wil dat er gepoetst en behangen moet worden, dan zal zij haar reden wel voor hebben.
Concreet, luisteren en werken, en hier je gemoed komen uitwerken.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 16 okt 2004, 19:42

zoiets als F en Z en R :roll: maar dan in het Vlaams,... 8)
En de morgen begin ik met mijn vrouwtje te knuffelen, te zeggen dat ik ze heel graag zie,... :roll: :wink: voor het geval dat de avond weer anders eindigt :roll:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 16 okt 2004, 19:52

Vandaag hebben we hulp gehad van de schoonfamilie en we waren met veel en dat ging goed vooruit :D
Mijn vrouwtje heeft voor iedereen hetgene uitgezocht dat hem of haar het beste ligt :D Ik heb de badkamer geschilderd :D
Mijn schoonmoeder kan veel beter kasten uitwassen dan ik vindt mijn vrouwtje en ze deed dat nog graag ook :D Ons Bartje zal daar zeker in goede handen zijn als wij gaan werken :D
Met alle mannen kasten en de rest verplaatsen, dat ging vanzelf :D
Keuken en living zijn behangen :D
Nu zijn we gestopt voor vandaag :D Morgen komt iedereen terug om de kasten op hun plaats te zetten, uit te wassen en alles er terug in te zetten :D
Ik denk EN IK HOOP dat morgenavond alles gedaan is :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 okt 2004, 20:05

Gisteren is alles afgeraakt :D
Mijn vrouwtje is heel gelukkig, het staat haar helemaal aan :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 okt 2004, 20:08

Weet je wat ik heel raar vind? 8) Mijn vrouwtje komt nu 's avonds niet heel dicht tegen mij aan liggen want ze heeft geen kou :roll: Zolang ik ze ken was ze een koukleum die zich aan mij kwam opwarmen 8)
En nog erger: als zij op haar rug ligt dan waait het gewoon in ons bed en dan ben ik degene die klaagt :roll:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 18 okt 2004, 21:09

Bart, ze trekt zich stilletjes aan terug.
Het is nu boel kuisen voor de baby er is, en nu is het zij en haar buik.
Ze bereid zich voor op het belangrijkste wat er gaat gebeuren in haar leven, ze zal een kind op de wereld zetten.
Wees er gewoon als ze je nodig heeft, ....

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 okt 2004, 21:20

Ik doe mijn best en met jou goede raad hoop ik dat dat lukt :D

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 18 okt 2004, 21:32

tuurlijk, wees paraat...
En veel geluk, want ondanks mijne prietpraat ben je een fijngevoelig man, en ik denk dat je vrouwtje dat ook weet...

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 okt 2004, 21:42

soms zegt ze dat ze heel blij is dat ze met mij getrouwd is 8)


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”