Augustus: eerste kindje

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

brinte
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mar 2004, 00:30
Locatie:antwerpen

Bericht door brinte » 05 apr 2004, 16:28

Hallo Kim,

Dank je voor uw lieve woorden...
Soms snap ik het zelf niet,hoe ik hier een weg voor vind,om verder te gaan,en er is maar één reden waarom je probeert vol te houden:ons liefdeskindje!!Er zijn momenten dat ik het niet meer zie zitten,dat ik soms denk bij mezelf kon ik er maar een einde aan maken,maar ons kindje,dat in mijn buik zit,dat heeft ook recht op leven,en het was zo welkom,kan ons kind toch niet alles ontnemen,nu het zijn/haar vader al niet meer heeft!Pffff......het is héél moeilijk,maar doe men best,dag na dag,stap per stap,en het is bikkelhard,maar ik probeer he Kim.
Nu voel ik ons kindje al héél goed bewegen,is raar,maar toch een fijn gevoel.Alles beleef ik met een strijd van 2 gevoelens:geluk en verdriet,en dat maakt het ondraaglijk,vooral mijn verdriet...Maar ik doe men best,voor ons kindje,daarvoor doe ik het,anders had ik misschien de moed al opgegeven in de zin van me laten gaan,en nu gaat dat niet:je eet goed voor je kind,je slaapt goed voor je kind,je moet buiten komen voor je kind,het geeft je wat afleiding,kom onder de mensen,ook al zijn er dinges waarmee je niet om kan bv verliefde koppels zien,eigelijk iedereen gelukkig zien,het doet me allemaal pijn,de wereld draait door maar de mijne staat stil,begrijp je?Het zal veel tijd nodig hebben,héél véél tijd,dit is pijn,verdriet,boosheid waarom dit is moeten gebeuren,de manier waarop alleen al,dat ik mijne lieverd heb verloren...
Hoe verloopt jou zwangerschap?Alles goed?Weet je het geslacht al?Je mag het gerust met me delen hoor!!!Heb ik ook wat afleiding...

Vele groetjes van ons,xxx.En dank je voor uw reaktie!!!


Gebruikersavatar
kim
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 feb 2004, 19:55
Locatie:Roeselare
Contacteer:

Bericht door kim » 07 apr 2004, 20:19

hey brinte,
Met mijn zwangerschap verloopt alles tamelijk goed :)
we hebben een paar keer ermee ingezeten dat het zo niet ging zijn maar alles lijkt nu normaal te zijn.
en ik voel het nu ook al een heel tijdje bewegen :D
Ik weet het geslacht nog niet maar mijn man wel al
hij mag het nog niet zeggen van mij omdat ik het aan iedereen zou vertellen en dat wil ik niet :? :lol:
dus moet ik maar een beetje geduld hebben :roll: :lol:
nog 3 maandjes en het is dan zover :?
Ben er wel een beetje bang voor :?
maar ik denk dat dat wel normaal is.
en Brinte zeker de moet niet opgeven he.
als er iets is mag je het me altijd vertellen hoor :)
vriendelijke groetjes xxx

brinte
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mar 2004, 00:30
Locatie:antwerpen

Bericht door brinte » 07 apr 2004, 23:48

Hey Kim,

Fijn om te horen dat alles ok is!!Dus jou man weet wat het geslacht is...ben je dan niet nieuwsgierig tegenover hem?Of doet hij er niet geheimzinnig over?Hij moet toch ook maar kunnen zwijgen he!Wel spannend...maar ja,als je zelf niet kan zwijgen,is de verrassing eraf he,kan je beter wachten,gelijk heb je.
Zalig dat je uw kindje ook al voelt,is raar he,vind je niet,maar toch een zalig gevoel vind ik,ook al heb ik altijd een strijd gevoel van 2 gevoelens,zal ik moeten gewoon worden denk ik...pff...dat maakt het soms héél moeilijk,maar dat gaat heel men leven zo zijn,en dat is psychisch enorm zwaar voor me,dat ik dit moet meedragen!!Maar ik blijf nog hopen hoor Kim,doe men best écht wel...het gaat met ups en downs,en nu zijn het nog steeds "downs",maar zoek afleiding hoor,we doen ons best met ons tweetjes.

Vele groetjes van ons en knuffsss,xxx.

Gebruikersavatar
kim
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 feb 2004, 19:55
Locatie:Roeselare
Contacteer:

Bericht door kim » 14 apr 2004, 16:31

Hey Brinte,
ja ik ben heel nieuwschierig,
en mijn man is zo lief dat hij direct het geslacht zou vertellen tegen mij als ik daar achter zou vragen.Maar dat doe k nu nog niet
Ik denk wel dat ik het volgende maand ga vragen aan hem zodat we samen achter een paar kleertjes kunnen gaan.
vriendelijke groetjes
xxx

brinte
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mar 2004, 00:30
Locatie:antwerpen

Bericht door brinte » 14 apr 2004, 17:34

Hey Kim,

Bij mij is het ook zo,je word op den duur wel nieuwsgierig he... Ach ja,het wachten is het waard!!Heb al wel enkele babykleertjes gekocht,maar moet er natuurlijk rekening mee houden dat het zowel voor jongen als voor meisje gaat.Heb je een lichte voorkeur?jongen?meisje?Mij maakt het eigelijk niet uit,als het maar gezond is,maar moest ik kunnen kiezen,zou ik voor een meisje gaan.Mijne lieverd wou ook graag een meisje,maar een zoon zag hij ook wel zitten zei hij...Wat mis ik hem toch bij alles!!!Geniet ervan Kim,écht,samen met je man!!

Knuffss van ons tweetjes,xxx.

Lieve Rhune,

Tis wer ff geleden he,alles goed met je?Ben eigelijk téveel met mezelf bezig...blijf precies wat in een dipje hangen,maar ja,wat wil je...
We doen ons best Rhune! xxx


Rhune
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 mar 2004, 16:07

Bericht door Rhune » 18 apr 2004, 15:47

Lieve Brinte,
Met mij gaat alles goed. Dank je. Ik heb het alleen druk met voltijds werk, dus denk ik dat het zal duren tot mijn zwangerschapsverlof voor ik hier meer kom.
Ik ben blij om te lezen dat je nu 'téveel' met jezelf bezig bent. Nu heb je het gevoel dat je in een dipje blijft hangen, maar ooit zal het beter gaan.
Ik denk aan je en leef met je mee.
Veel liefs.
Rhune.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

alvast veel sterkte!!!

Bericht door Dagmar » 21 apr 2004, 19:43

Ik reageer nu pas omdat ik eerst alles gelezen heb en het zo een beetje gevolgd heb.. Ik wist ook niet meteen hoe te reageren.. Nu nog niet eigenlijk.. Het is zo onvatbaar.. Maar ik wil je héél veel sterkte toewensen.. Ik vind wel dat je enorm sterk overkomt en dat je mindere dagen hebt, is doodnormaal.. Maar als er mensen zijn die vinden dat je er over moet zijn, wel, negeer hen gewoon.. Neem tijd genoeg om je verdriet te verwerken.. Want anders komt het er toch ooit eens uit..
Sterkte..

Dagmar..

brinte
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mar 2004, 00:30
Locatie:antwerpen

Re:een bedankje

Bericht door brinte » 21 apr 2004, 21:23

Lieve Dagmar,

We doen ons best nog steeds...Vandaag is het juist 4 maanden geleden dat mijne lieverd is overleden,dus dat zijn nog meer extra traantjes,maar ik schrijf alles van me af,heb dit ook nodig.Maar ik vind het ook ontzettend moedig voor diegene die reageren op mijn berichten,omdat ik weet dat het niet altijd simpel is om de "juiste" woorden te vinden!!Toch bedankt Dagmar,echt,meen ik oprecht.En ja,wat zijn de juiste woorden??Er zijn er geen he,maar gewoon,het medeleven dat jullie tonen,een bemoedigend woordje,is altijd fijn!!!
Ons liefdeskindje voel ik elke dag bewegen,geeft me verdriet mee,maar ook blijdschap,heb altijd een 2 strijd van gevoelens,alles is dubbel bij mij,rond mijn zwangerschap.Natuurlijk mis ik hem ontzettend hierbij,gewoon,in de dagelijkse sleur,in alles,maar ik moet verder zonder hem,ik moet...We blijven hopen,probeer de moed erin te houden,hoe moeilijk het ook is.Probeer wat te genieten,van kleine dingen,maar ligt nog héél moeilijk,maar er zijn hele "kleine" momenten,af en toe,al is het 1 minuutje van de dag,en die moet ik nu koesteren,en stap per stap te zien overleven,want zo voelt het voor mij aan!Tis een overlevingstocht,waarvan de weg héél lang is,eindeloos lang,en ik sta helemaal in het begin van die weg,en hoop ooit al in het midden te geraken,dat zou voor mij al héél wat zijn!!Ik doe men best...

DANK JE ALLEMAAL !! Ik en spruitje,xxx.

brinte
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mar 2004, 00:30
Locatie:antwerpen

Dikke buiken

Bericht door brinte » 15 mei 2004, 09:12

Hallo allemaal,

Hoe gaat het hier met de zwangere vrouwkes?Niet teveel last van allerlei kwaaltjes?Ik 'gelukkig' niet,heb wel anderd dingen aan men hoofd,dus die kwaaltjes kan ik best missen...We doen nog steeds ons best,men verdriet is nog zéér intens,maar dat begrijpen jullie wel.Maar ondanks alles blijf ik elke dag weer vechten,en soms zakt de moed,zijn er nog veel mindere momenten,maar ik 'probeer' elke dag weer...

Hoop snel nog eens iets van jullie te horen hoor.Vele warme knuffels van mij en "ons" spruitje,xxx.

brinte
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mar 2004, 00:30
Locatie:antwerpen

Re: Dikke buiken

Bericht door brinte » 13 jun 2004, 22:55

Waar zijn al de zwangere vrouwkes toch??? :? :?:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

eigen topics

Bericht door Dagmar » 19 jun 2004, 09:37

Hey Brinte,

ik denk dat al die zwangere vrouwkes hun eigen topics hebben.. Hoe is het ondertussen met jou en je spruitje? Weet je al wat het gaat worden? En heb je al een naam? 't Begint enorm af te korten voor jullie hé.. Hou ons maar op de hoogte!!!

brinte
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mar 2004, 00:30
Locatie:antwerpen

Re: eigen topics

Bericht door brinte » 26 jun 2004, 01:42

Hallo Dagmar,

Inderdaad,het begint écht wel dichterbij te komen... Met spruitje gaat alles goed: is nu 42 à 43cm lang en weegt 1,900kg,dus dat is al een flinke baby he!Nog een dikke 7 weken,en dan is het zover.Heb nog veel dubbele gevoelens hier omtrent,maar ja,wat wil je.We vechten door,ook al is dit soms precies het onmogelijke dat ze van mij vragen: verder leven zonder Glenn!!Maar ik moet voor ons liefdeskindje,daarvoor moet ik dit volhouden,maar makkelijk is iets anders... Heel men leven,men toekomst met alles ligt overhoop,en het doet verschrikkelijk véél pijn!!
Maar ondanks alles,knok ik nog steeds verder Dagmar.Hoe gaat het trouwens met jou?Laat me iets weten he.

Veel liefs,ik en spruitje,xxx.

Heb al enkele namen ja,zowel voor jongen als voor meisje,en ik denk dat men keuze gemaakt is,maar hou het verlopig nog wat spannend!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 jun 2004, 10:07

Fijn om te horen dat met jullie twee'kes alles ok is.. En het is normaal dat je nog enorm veel verdriet hebt om Glenn! Ik denk dat het ook lang gaat duren, juist omdat je jullie kindje hebt, je zult hem altijd missen bij de belangrijke momenten (en tussendoor ook natuurlijk).. Eerst en vooral al bij de bevalling, dan de eerste keer eten, dan.. (Ik hoop dat ik je nu niet verdrietiger maak).. Ik heb dat zelfs al bij mijn vader (is 7 jaar geleden overleden), ik mis hem om alles over mijn dochtertje te vertellen (we waren twee handen op 1 buik). En ik vind het ook enorm jammer dat mijn kinderen nooit hunne opa gaan kennen! Dus wat moet het niet voor jou zijn!!! Ik kan het me niet inbeelden dat ik het aan de hand zou hebben..

Bij mij en mijn kindje is alles ok, en ik ben fier op mijn buikje :D . Ik geniet er volop van (nu mijn misselijkheid weg is), want 't is misschien de laatste keer.. 2 kindjes, daar zal ik mijn handen wel mee vol hebben, vooral als dit kindje even actief is als mijn dochtertje :wink: !

brinte
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mar 2004, 00:30
Locatie:antwerpen

Bericht door brinte » 29 jun 2004, 19:50

Liefste Dagmar,

Fijn te horen dat alles goed met je gaat!! Geniet er nog maar van,want binnenkort is jou fiere buik weg... voor een pracht van een baby :wink:
Zelf ben ik ook nieuwsgierig hoe ons liefdeskindje er gaat uitzien,maar tegerlijkertijd zie ik er niet naar uit,gewoon doordat ik weet dat dit emotioneel nog een hele zware dobber gaat worden!En zoals jij zegt,ook daarna,met heel veel momenten gaan we Glenn altijd blijven missen,en dat maakt het soms zo ondraalijk... De pijn is niet te beschrijven,en dan denk ik soms dat ik zo zwak ben,maar ik vecht écht verder dagmar,elke dag is voor mezelf overleven,maar tegen mijn gevoel,het grote gemis,en de boosheid rond zijn dood,daar kan ik moeilijk tegen vechten,hetgeen je vanbinnen voelt,de zovele tranen,ik kan ze gewoon niet tegenhouden.En als je gevoel nee zegt,dat is het ook nee,dan gaat het die dag echt niet... Kan alleen maar blijven hopen dat dit gevoel ooit wat beterd,dat dit een beetje gaat slijten,de scherpe kantjes eraf zoals ze zeggen,maar ik weet ook dat dit veel tijd zal nodig hebben... Maakt het me soms allemaal teveel,de liefde die wij hadden was zo diep,zo intens,wat wij allemaal met elkaar hebben gedeelt,momenten,waaraan je terug denkt,ook over de dood gesproken,wat ik daarbij voelde of dacht,de woorden die er toen zijn gezegt....heb zo'n verdriet!!!
Maar ik knok verder,ondanks alles,voor men spruitje,"ons" liefdeskind,en hoop dat ik daaruit toch de kracht vind,om verder te gaan...We doen ons best!!!
Heel veel liefs xxx

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 31 jul 2004, 20:26

Hoi Rhune en Brinte,

Nog geen nieuwe aardbewoners te introduceren?? Voor Rhune kan het toch ieder moment zijn hé? En voor Brinte is het nog zo'n 2,5 weekjes geduld hebben.. Ik ben benieuwd! Laat weten of het een zoontje of een dochtertje is, hoe ze heten, hun gewicht, hun lengte,.. Hoe de bevalling verlopen is.. Kortom alles.. Na een aantal maandjes jullie verhaal gevolgd te hebben, ben ik echt benieuwd naar het "resultaat" :D !!!

Brinte, nog een vraagje voor jou: Is Brinte je echte naam? Ik ga hem vast en zeker onthouden voor het geval er toch ooit een derde kindje bij komt bij ons!!!

Dagmar..

brinte
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mar 2004, 00:30
Locatie:antwerpen

Bericht door brinte » 01 aug 2004, 13:40

Hallo Dagmar,

Nog max 16 dagen... kan voor elk moment zijn,en ja,het word toch ook wat spannend voor mezelf,maar heb ook natuurlijk emotioneel heel veel verdriet.Ben mij er goed van bewust dat dit nog een zware dobber gaat zijn,maar ik moet erdoor,er is geen andere weg... Blijf hopen dat ons spruitje mij terug wat levensmoed kan schenken,laat ons hopen!! :cry:

Mijn echte naam is Natasja!!Ja,Brinte vind ik ook een hele mooie naam,en weet je van waar die naam komt??Nu ga je waarschijnlijk lachen: het was vroeger mijn lievelingspaardje!!!!hihi,Brinte,maar inderdaad,kan ook gebruikt worden als naam voor een wondertje he,heel orgineel,en zou er nog fier op zijn ook moest je die naam gebruiken.Nu denk je er misschien anders over,nadat je weet dat deze naam van een paard komt... :wink:

Hoe gaat het ondertussen met jou?
Ik hou je zeker op de hoogte als het zover is.Woensdag 4 aug terug naar de gynocoloog,dus weet ik terug wat meer.Ondertussen is spruitje nu 46cm lang en weegt 2,700kg!!Al een echte baby!!!Van mij en mijne lieverd... Mis hem verschrikkelijk bij alles!!Doet pijn... Maar ik vecht elke dag verder,en hoop hier ooit uit te komen...

Veel liefs,ik en spruitje,xxx.

p.s. geen last van kwaaltjes,alleen uit bad komen lukt moeilijker omdat ik nu toch een ton krijg,ook al mag ik zeker niet klagen,want dat ondervind ik nu pas,2 weken voor de bevalling!Ben eigelijk 'mooi' zwanger,zou mijn ventje ook gevonden hebben... :lol:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 01 aug 2004, 23:20

Tja, ik weet wel ergens een paard en een hond rondlopen die Dagmar heten :wink: .. Ik vind Brinte nog steeds mooi!!
Met mij gaat alles ok, behalve dat ik afzie van de hitte, ik ben zowiezo al geen zomermens :( .. Maar er zijn ergere dingen in het leven!!! Maar dat hoef ik jou niet te vertellen hé.. Ik wens je alvast veel sterkte voor tijdens je bevalling.. Wie weet, is je spruitje er vannacht al!!!

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 04 aug 2004, 16:37

Wie van ons zal eerst zijn? Rhune, ben jij nog ergens?

Rhune
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 mar 2004, 16:07

Bericht door Rhune » 05 aug 2004, 21:27

Dag Dagmar, dag Nathalie, dag Brinte en dag allemaal. :D
Fijn dat jullie mij niet vergeten zijn. :D
Ik had gedacht om zolang mogelijk te werken, maar het is iets anders afgelopen. Ik was voor vandaag uitgeteld, maar ik ben op 35 weken bevallen en mijn kindje is nu al iets meer dan een maand oud. Ik heb een zoontje: Yentl, hij was 2kg550 bij de geboorte en eergisteren 3kg140.
Alles gaat goed. Het is een heel lief klein manneke dat de hele dag en nacht slaapt. Hij wordt alleen wakker om te eten. Ik kolf af want hij was te zwak om aan de borst te drinken en ondertussen gaat dat nog altijd niet. Ik begin te denken dat het dan ook niet meer zal gaan, maar ik wil hem wel het gezondste geven en dan maar in een andere verpakking.
Ik heb nu wel al mijn zwangerschapsverlof + mijn jaarlijks verlof na de bevalling en ik ben dus nog een hele tijd thuis. Ik ben wel heel veel bezig met en voor mijn kindje en dan nog bijna elke avond bezoek; heel vermoeiend.

Rhune
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 mar 2004, 16:07

eh, vergeten

Bericht door Rhune » 05 aug 2004, 21:28

Ik ben ook heel geïnteresseerd in hoe het bij jullie afloopt. Ik zal zeker nog eens komen kijken. Veel succes al vast. :D

Rhune
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 mar 2004, 16:07

nog iets vergeten

Bericht door Rhune » 05 aug 2004, 21:40

Ik heb een vlotte bevalling gehad.
Ik had al wel een hele dag buikpijn gehad, maar ik wilde niet kleinzerig doen en zeker niet een maand op voorhand en ik heb dus nog de hele dag gewerkt. 's Avonds thuis begon het pas echt pijn te doen en mijn man vond het beter om naar het ziekenhuis te gaan. Ik zag toen nog niet in waarom en ik heb me dus echt niet gehaast om mijn valies klaar te maken. Pas onder de douche had ik ook door dat er iets aan de hand was. Ik had al 5 cm. toen we in het ziekenhuis aankwamen; te laat dus om nog af te remmen (gelukkig). De gynaecoloog heeft mijn vliezen gebroken en een uur later was Yentl er, zonder gynaecoloog, met vroedvrouw en dat ging heel goed. Ik mocht niet meepersen zolang de gynaecoloog er niet was, maar dat ging gewoon niet anders: 1 keer persen en hij was er. Hij weende dadelijk. :D

brinte
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mar 2004, 00:30
Locatie:antwerpen

Re: nog iets vergeten

Bericht door brinte » 06 aug 2004, 00:11

Hallo allemaal,

Woensdag bij de gynocoloog geweest en alles was goed met spruitje: nu ongeveer een 3kg en een 48cm lang.Heb nu 1cm ontsluiting,en normaal gezien moet ik terug bij hem komen op 17 aug,dit is ook mijn uitgerekende datum dus gynocoloog zei 'waarschijnlijk tot in de kliniek'...
Nu komt het zo dichtbij he... Kijk er niet echt naar uit (aangezien heel de situatie) maar ben toch ook wel benieuwd naar ons spruitje!!!!
Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Liefs,ik en spruitje,xxx.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 aug 2004, 10:55

Hey Rhune,

Een dikke proficiat met Yentl!!! Fijn dat het zo gemakkelijk gegaan is!!!

En Brinte,
ik ben echt mee aan het aftellen met jou! Hou ons op de hoogte hé!!!

Dagmar..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

nog geen baby'tje???

Bericht door Dagmar » 14 aug 2004, 17:41

Hey Brinte,

Hoe is het met jou? Ik heb de laatste dagen veel aan je gedacht, ik was al blij in jouw plaats dat het niet meer zo warm is.. Ik weet niet of het klopt, maar ik werd vanochtend wakker en ik had echt het gevoel dat het vandaag jouw dag gaat zijn.. Dus laat iets weten als je nog kunt! Ik duim in ieder geval voor jou dat je een vlotte bevalling hebt (eender wanneer, vandaag, morgen of volgende week) en een schat van een kind!!!

Dagmar..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gast

Re:het baby'tje is er!!!

Bericht door Gast » 19 aug 2004, 19:49

Liefste Dagmar,

Je hebt gelijk: mijn dochter is geboren en wanneer.... 14 aug!!Haar mooie naam is Lenka en ze weegt 2kg960 en meet 52cm.Ze lijkt sprekend op haar papa!
Zelf heb ik het nog enorm moeilijk,en heb een heleboel emoties,wat het mezelf er niet makkelijker op maakt,en ik eigelijk heel goed op voorhand wist :( :( Het voornaamste voor mij is dat alles goed gaat met Lenka,maar ik kom hier zeker nog eens terug,gun mezelf even de tijd,want men verdriet is nog veel te groot...

Tot gauw!! xxx

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 aug 2004, 11:07

Vrouwelijke intuïtie bestaat dus echt!! Een hele dikke proficiat met Lenka.. Geniet maar op je gemak van haar! Ik begrijp dat het nu moeilijk is voor jou, dus heel veel sterkte!! En je weet, als je een luisterend oor wilt, je kan hier altijd terecht, oren genoeg!

Groetjes en tot binnenkort!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

brinte
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mar 2004, 00:30
Locatie:antwerpen

Bericht door brinte » 13 sep 2004, 16:43

Hallo allemaal,

Tis weer even geleden dat ik hier nog geweest ben... Jullie begrijpen dat wel,het is allemaal niet zo simpel voor mezelf,en natuurlijk druk met Lenka he!
Ze doet goed haar best: weegt nu 3kg530 en is al 54cm groot.Tis al een écht meisje aan't worden,zo'n poppemieke he!!Ze is heel rustig,geen huilertje,af en toe wel eens een slapeloze nacht,maar dat hoort erbij he...
Ben heel blij,dat ik Lenka nu in mijn armen kan houden,en kan zien waarvoor ik al die maanden al heb gevochten,en nog steeds doe,want ondanks ik haar heb,voel ik mezelf niet altijd even best...
Het is nu bijna 9 maanden geleden,en hoe verder de tijd gaat,hoe meer ik Glenn mis.Men verdriet is niet minder,sinds Lenka er is,integendeel... Maar ik hoop dat ik binnen enkele maanden,of binnen een jaar (weet het zelf ni,mag er geen tijd op plakken :( ) me zelf al wat 'beter' voel.Met Lenka voel ik me goed,maar zonder Glenn miserabel.
Ik weet het,moet geduld heb,en de tijd nemen voor alles,maar tis moeilijk,want je wil verder,je wil je terug goed voelen in't leven,maar dat gaat niet vanzelf!!Daar kan ik niets aan doen :cry: ook al wil ik dit!!Mensen verstaan dit niet zo goed,want ik ga verder,ga naar de winkel,kom buiten,spreek regelmatig af met iemand enz... maar men gevoel vanbinnen,het moeten missen van liefde,de leegte in me,dat is de pijn die ik voel en die mettertijd wat zal moeten "slijten"(??)...
We doen ons best hier,écht wel!!!

Veel liefs,ikke en Lenka,xxx

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 15 sep 2004, 11:18

brinte schreef:...Het is nu bijna 9 maanden geleden,en hoe verder de tijd gaat,hoe meer ik Glenn mis.Men verdriet is niet minder,sinds Lenka er is,integendeel... Maar ik hoop dat ik binnen enkele maanden,of binnen een jaar (weet het zelf ni,mag er geen tijd op plakken :( ) me zelf al wat 'beter' voel.Met Lenka voel ik me goed,maar zonder Glenn miserabel.
Ik weet het,moet geduld heb,en de tijd nemen voor alles,maar tis moeilijk,want je wil verder,je wil je terug goed voelen in't leven,maar dat gaat niet vanzelf!!Daar kan ik niets aan doen :cry: ook al wil ik dit!!...

't Is toch normaal dat je nu dubbele gevoelens hebt, blijdschap voor Lenka en verdriet om Glenn!!! Neem alle tijd die je nodig hebt om het te verwerken, want anders komt het misschien nog eens in alle hevigheid de kop opsteken en zit je met al dat onverwerkt verdriet!!!
Hoe gaat het ondertussen met Lenka? Ze is ook al weer een maandje hé!! De tijd vliegt toch om als je dat zo ziet!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

brinte
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mar 2004, 00:30
Locatie:antwerpen

Bericht door brinte » 15 sep 2004, 11:50

Blij je hier te horen!!

Ja,Lenka is van gisteren 1 maand,ben aan't aftellen als ze echt goed kan zien,en dat ze reaktie gaat geven op alles dat ze ziet,en natuurlijk hoe ze gaat doen met haar mama.Ze denkt misschien "wa is da :shock: " hi :wink:
Ze is écht héél braaf,rustig lief meisje.Ben juist naar kind&gezin geweest: alles was goed zei de dokter,en ze woog nu 3kg640,dus een 110gr bijgekomen op 1 week.Ze eet goed,slaapt goed,ze slaapt nu al zelfs 1 week door 's nachts!!Af en toe eens een "moeilijke" nacht,maar eigelijk mag ik niet klagen.Slaap voorlopig bij men ouders,zodat ik er niet alleen voor sta,alleen al om er emotioneel niet onderdoor te geraken,doe ik dit voor mezelf.Ga ook nog steeds om de 3 weken naar een psycholoog.

Heb het moeilijker sinds Lenka er is,om in 'ons' huisje te zitten,maar ga af en toe al eens met haar naar daar,stillekes aan,want hoe graag ik ook zou willen,ik doe het niet voor mezelf,qua gevoelens omtrent alles,en het is niet de bedoeling om eronderdoor te geraken!!Ik voel wat ik voel,forceer daarom ook niets,en ja,er zullen er altijd zijn die daar commentaar op hebben,maar probeer me er niets van aan te trekken,ze weten immers niet hoe dit alles aanvoelt,heb toch al een hele lange weg achter de rug vind ik,en vraag me soms af hoe ik dit alles al ben doorgekomen... Een groot stuk in een roes geleefd,wel altijd goed beseft dat alles voorbij is met Glenn,en ja,het doet verschrikkelijk véél pijn dat ik hem nooit meer ga zien,horen,voelen,zijn afwezigheid maakt alles zo leeg in me,en ook in ons huis.Het zal nooit meer hetzelfde zijn,en ja,het missen is enorm...
Maar 'ons' dochtertje he...zij geeft me ook terug wat moed om verder te zetten,en ik geloof dat ik met haar nog 'gelukkig' kan worden,maar zonder Glenn ben ik ongelukkig.Het is altijd dubbel die gevoelens,en ik kijk niet té ver vooruit,want dan zie ik niets meer zitten,echt dag per dag verder gaan,maar ook hier geraakt soms mijn geduld op,wil ik dat men verdriet ophoud!!!Was het maar iets makkelijker voor mezelf,maar ja,als je écht van iemand houd...dit was echt houden van,als ik naar onze foto kijk,ben ik nog steeds verliefd op hem!!Doet pijn...

Het gaat langzaam met mezelf,maar we doen ons best hier!!

Hoe gaat het met jou?Ook volop aan't aftellen zeker?Verloopt alles goed?Laat het me maar weten he!

Veel liefs,xxx,groetjes van ons tweetjes.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 15 sep 2004, 13:16

Ja, ik ben volop aan het aftellen (nog zo'n 6 weekjes).. Ben zo benieuwd hoe ons zoontje er gaat uitzien!!! Het mindere is dat er een hele grote kans is dat ik zwangerschapsdiabetes heb, maar dat is nog afwachten wat de test gaat zeggen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”