September: schoolbegin?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo
September: schoolbegin?

Bericht door carla » 18 mar 2004, 13:50

Wij verwachten ons tweede kindje voor 3 september. :D Als begin van
het schooljaar lijkt me dat maar niets. :? Ik hoop voor het einde van de vakantie. 8) We hebben al een zoontje van 3 jaar. :D


Gebruikersavatar
kim
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 feb 2004, 19:55
Locatie:Roeselare
Contacteer:

Bericht door kim » 19 mar 2004, 16:49

Ik denk niet dat dat zo erg is hoor.
Mijn vader is ook van 3 september.
En hij is er heel uitgeraakt :lol:
Het moet wel tof zijn zo de eerste dagen al jarig zijn en iedereen uit je klas al moegen te trakteren en uit te nodigen op een verjaardagsfeestje.

proficiat he
groetjes xxx

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

school

Bericht door Dagmar » 19 mar 2004, 19:41

Misschien verzacht het het begin van het nieuwe schooljaar wel.. Anders is het misschien van: "Als ik verjaar, dan is de vakantie bijna gedaan".. En het is direct leuk om contact te leggen met de nieuwe klasgenootjes als hij/zij naar een nieuwe school gaat..

Dagmar..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 31 jul 2004, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Paashaas

Bericht door carla » 13 apr 2004, 15:36

Ons ongeboren kindje kreeg van de Paashaas een mooie badcape met oortjes en een konijntje (knuffeltje). :D Ik was daar heel blij mee. :D Vooral het feit dat ze daar aan gedacht hadden vond ik fijn. :D
Hebben jullie ongeboren kindjes ook iets gekregen van de Paashaas? :D
(wat? als ik nieuwsgierig mag zijn)

Veerle 1973

Bewegingen voelen van het kindje op 23weken??

Bericht door Veerle 1973 » 10 mei 2004, 13:24

Hoi,Ik ben hier nieuw op dit forum en zou graag eens iets weten.Ik ben nu 23weken zwanger.Is het normaal dat ik niet altijd de bewegingen van mijn kindje voel.Soms voel ik helemaal niets.Ik ben bang dat er iets mis is!!Na hoeveel weken kan je eigenlijk je kindje goed beginnen voelen,het is mijn eerste.Je moet weten dat het er gekomen is door IVF en ik zou het echt niet willen kwijtgeraken.Gr Veerle


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

normaal

Bericht door Dagmar » 10 mei 2004, 13:28

Hey Veerle,

Het is normaal hoor dat je je kindje niet altijd voelt. Hij of zij moet ook slapen en rusten.

Dagmar..

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Bericht door carla » 16 mei 2004, 19:24

Ik ben deze week voor de derde keer naar de gynaecoloog geweest (16, 20 en 24 weken) en alles was goed. Ik heb hem (of haar want dat wilde hij niet laten zien) nog eens gezien op echografie en dat is elke keer opnieuw even fijn.

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

antwoord aan Veerle 1973

Bericht door carla » 16 mei 2004, 19:36

Een eerste kindje begin je dikwijls pas rond 20 à 22 weken te voelen terwijl je een volgend kindje al vroeger kan voelen. Logisch lijkt dit misschien niet, maar dat is alleen maar omdat je devolgende keer weet wat je moet voelen.
Hoogst waarschijnlijk gebeuren er nu de hele tijd dingen in je buik die je niet kan thuiswijzen en denk je misschien aan je darmen.
Soms duren die bewegingen maar enkele seconden, soms enkele minuten en soms een hele tijd en in het begin zal je alleen die langste bewegingen gemerkt hebben en dan alleen nog als jij in de zetel zit en niet als je bezig bent.
Om zeker te weten of alles goed gaat moet je naar een gynaecoloog gaan en die zal er in jou situatie wel begrip voor hebben dat je ongerust bent.
en... :roll: :roll:... dan kan je hem nog eens zien. 8)
Veel succes met de rest van je zwangerschap, je bevalling en je kindje. :D

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

oproep aan septembermama's

Bericht door carla » 06 aug 2004, 11:28

Ik zit hier nog altijd helemaal alleen. Is er niemand voorzien voor september? :?

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 aug 2004, 13:25

Nope.. Voorlopig niet, vrees ik.. Tenzij er een paar klein mannen en vrouwen zijn die vroeger of later komen dan verwacht!! Ik vind augustus nogal druk! Dus een kalme maand komt dan wel van pas, kunnen we met z'n allen jou volgen!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Bericht door carla » 20 aug 2004, 13:32

en ik hoop nu om in augustus te bevallen. Dat zal dan nog wat drukker worden, maar dan kunnen we in september een beetje bekomen en dan in oktober jou volgen. :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 aug 2004, 18:14

Hmm, in oktober zijn we al met een paar.. Ik weet het nu niet zo direct vanbuiten, maar Mieke ook nog, denk ik.. En nog een paar anderen.. Dus dat wordt een hele drukke maand.. In ieder geval, nu is het aftellen voor jou..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Krisje

Bericht door Krisje » 22 aug 2004, 10:03

Hoi!

Hier eentje die ook voor september is uitgerekend, de 5de... Ik hoop ook dat het voor deze week is hoor, zo 't begin van en schooljaar lijkt me niet echt leuk... :?

Hoe is jullie zwangerschap verlopen? Ik zal blij zijn als de mijne voorbij is, 'k heb zo ongeveer elk kwaaltje gehad dat er bestaat! Ach ja, als ik m'n kleine baby in m'n armen heb ben ik het waarschijnlijk allemaal direct terug vergeten! En dan ga ik die dikke buik nog missen ook, haha!!

Leuk dat dit forum er is, op "niet toegestane forumnaam waar geen onderling respect is" vond ik ook m'n ding niet meer, alleen maar gescheld en zo, pfff, waar houden mensen zich mee bezig hé... Hier is de sfeer precies een heel stuk gezelliger, dus ik kom zeker nog terug!!!

Liefs,
Crispy

Crispy

Oeps

Bericht door Crispy » 22 aug 2004, 10:05

Ok, het vorige berichtje kwam dus van mij, 'k had iets fout gedaan bij de registratie blijkbaar....

Liefs

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Bericht door carla » 23 aug 2004, 17:25

Dag Crispy :D
Ik ben heel blij dat ik nu niet meer alleen ben, hier in september :D Welkom bij ons en hopelijk ben je hier even tevreden als wij :wink:
Ik heb een zwangerschap zonder problemen gehad en ik werk nog altijd op ons boerderijtje alsof er niets aan de hand is 8)
Voor mij is het een tweede kindje: 2 zoontjes. Kevin is nu 3,5 jaar oud.
Heb jij al kinderen?
Ik hoop de eerste schooldag Kevin naar school te kunnen brengen. Dat is zo een speciale dag. Daarvoor zou ik nu wel snel willen bevallen en anders dan toch maar na de eerste. Voor mijn kindje lijkt het me echt niet fijn om te verjaren als de school pas begint, maar aan de andere kant lijkt het me ook niet fijn om op het einde van de vakantie te verjaren. We zien wel en we maken er wel het beste van.
Ik voel nog niets. Alleen als mijn kindje beweegt dan trekt mijn baarmoeder wel eens samen. De vorige keer ben ik 2 dagen voor de uitgerekende datum bevallen.
Laat snel eens iets horen van jou :D

Gast

Bericht door Gast » 23 aug 2004, 18:08

Hoi Carla!
Inderdaad leuk om met iemand te kunnen kletsen die ongeveer even ver staat... Voor mij is het mijn eerste kindje, en het is een meisje! Ik ben er superblij mee, hoewel een jongetje even leuk zou zijn hoor! Het belangrijkste is dat ik mama mag worden!!
Ik heb niet zo 'n goeie zwangerschap gehad, elk kwaaltje dat bestaat heb ik wel gehad... Eerst 3 maanden misselijk, dan rugpijn en bekkeninstabiliteit vanaf een maand of vier, en ik heb al een hele tijd last van pijnlijke harde buiken... Niet dat ik klaag hoor, het is het allemaal meer dan waard, en ik ga zeker voor een tweede, dat staat nu al vast!
De kans zit er trouwens dik in dat ik het niet uithoud tot 5 september, want mijn kindje is redelijk groot, heb een hoop voorweeën en ontsluiting... Morgenvroeg naar de gynae, dus dan weten we weer wat meer.
Aan de ene kant had ik een beetje gehoopt dat het nog een leeuwtje was, dan hadden we er drie op een rij, mijn mama, ik en dan ons boeleke, maar dat is dus niet gelukt, hihi! :wink:
Niet dat het echt veel uitmaakt, maar had wel leuk geweest toch?
Ik hoop ook dat het niet de eerste september komt, moet lastig zijn om op de eerste schooldag te verjaren denk ik... Liever nog net in de grote vakantie dan, dan kan je nog een leuke bbq geven ofzo... Ach ja, we zien wel, ze komen toch pas als ze er klaar voor zijn hé! :D

Lieve groetjes, Crispy

Crispy

Oeps

Bericht door Crispy » 23 aug 2004, 18:09

Potverdorie toch , was ik weer vergeten in te loggen! Laten we het maar op de hormonen steken... :oops:

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Bericht door carla » 23 aug 2004, 18:30

Dag Crispy :D
Ik heb er al nachtmerries van gehad dat ik van mijn zoontje een MAAGD maak als sterrebeeld. Verschrikkelijk lijkt het me als zijn vriendjes hem daar later mee uitlachen. Maar anders zouden ze misschien ook iets anders uitkiezen.
Een meisje lijkt me heel leuk voor iemand anders, maar zelf ben ik heel blij met een tweede zoontje. Een jeans en een T-shirt of een trui: snel en gemakkelijk. Ik zag het niet zo goed zitten met kleedjes, vlechtjes,...en mijn echtgenoot wist niet hoe hij aan een pamper van een meisje moest beginnen met zalfjes en poedertjes. Allebei zijn we al gewoon aan een zoontje, dus nog eens was wel goed. :D

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Bericht door carla » 24 aug 2004, 11:34

Dag Crispie :D
Hoe was het bij de gynae? Sta je al wat verder? Heb je al een datum dat je mag binnengaan?

Ik had vorige week 1 vinger ontsluiting, een halflange hals, redelijk soepel. Dus dat kan nog een beetje duren, maar als het in gang wil schieten dan kan het ook.
Spannend eh., die laatste dagen?
en...voor als het je laatste dag zou zijn: veel geluk met je bevalling en een mooie dochter gewenst :D

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Bericht door carla » 27 aug 2004, 11:27

Dag Crispie :D Ik hoor niets meer van jou :?: Betekent dit dat jij de eerste bent? :idea: Ik ben nog niet bevallen :D

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Bericht door carla » 01 sep 2004, 15:58

Ik heb vandaag mijn zoontje nog naar school kunnen brengen. Hij was blij dat hij zijn vriendjes terug zag en...
:D ik ben blij dat die kleine druktemaker weg is. (maar ik heb hem wel een beetje gemist) Hij heeft deze namiddag al heel veel verteld over zijn klasje en zijn juffrouw :D
Gelukkig is er nu op deze manier dagopvang voor als ik in het ziekenhuis lig :D
Als ik wegblijf dan weten jullie het en anders hou ik jullie op de hoogte :D
Vrijdag ga ik naar de gynaecoloog.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 01 sep 2004, 19:25

Crispy en Carla,

Oeh, echt spannend.. De volgende babylading :wink: die eraan komt.. Wie van jullie gaat het eerste zijn? Misschien wel op dezelfde dag??? Een nieuw meisje en een nieuw jongetje.. Ik vind het geweldig!! Hoop snel iets te horen van jullie en jullie baby's.. Doe het nog goed hé!!! Ben al benieuwd naar de namen..

Dagmar..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 28 feb 2005, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 sep 2004, 20:20

Zou het zover zijn voor Carla en Crispy?? Ze hebben in ieder geval nog niet gereageerd, dus ik ben benieuwd!! Duimen maar dat alles goed gaat!!!
Laatst gewijzigd door Dagmar op 28 feb 2005, 11:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Bericht door carla » 13 sep 2004, 15:29

Ik ben bevallen op 2 september.
Victor, 3kg240, 51 cm.
Een half uur meepersen en dan nog een grote knip. (was wel voorzien, mijn spieren zijn te goed door dagelijks paard te rijden)
Voor de rest is alles goed. Grote broer is heel fier.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 sep 2004, 19:24

Proficiat natuurlijk!!! Dan heb je je zoontje de eerste dag toch nog naar school kunnen brengen!!

Groetjes..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 28 feb 2005, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 13 sep 2004, 22:31

PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Gebruikersavatar
kim
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 feb 2004, 19:55
Locatie:Roeselare
Contacteer:

Bericht door kim » 19 sep 2004, 15:15

proficiat he !!!!!
vanwege kim angelino
en ons zoontje Ronan

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 26 sep 2004, 15:50

Proficiat met jullie kleine spruit.

Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Bericht door carla » 28 sep 2004, 11:20

Bedankt allemaal :D

Sorry dat ik zo lang gewacht heb met reageren, maar het was hier heel druk :shock:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 29 sep 2004, 13:44

En hoe zit het met Crispy??? Iemand daar al iets van gehoord?? Ze zal toch al wel bevallen zijn, dus waarschijnlijk aan het genieten van haar kindje!!!
Laatst gewijzigd door Dagmar op 28 feb 2005, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”