November: eerste kindje

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
Edith
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 21:57
November: eerste kindje

Bericht door Edith » 09 aug 2004, 16:13

Wij verwachten ons eerste kindje rond 15 november en het wordt een meisje :D


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 09 aug 2004, 20:51

Een hele dikke proficiat!! En welkom op het forum!! Hou ons maar op de hoogte van je zwangerschap..

Dagmar..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 10 aug 2004, 12:04

Gezellig, nog iemand meer in november. :D
Wie van ons zou eerst zijn?

Nadine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 aug 2004, 23:38
Locatie:Hasselt

Bericht door Nadine » 21 aug 2004, 23:40

Hoikes ,

Ben nieuw hier ons 1e kindje wordt verwacht op of rond 17-11-2004 :wink:

Edith
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 21:57

Bericht door Edith » 24 aug 2004, 15:17

Dag Nadine :D
Jij bent voor 2 dagen na mij. Welkom hier :D
Weet jij wat je krijgt?
Alles goed met jou?


Nadine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 aug 2004, 23:38
Locatie:Hasselt

Bericht door Nadine » 25 aug 2004, 15:42

Hoi Edith en dank je voor de verwelkoming :!:

Heb het momenteel zo druk om alles op orde te zetten voor onze trouwdag nu zaterdag ,dat ik je niet direct kon antwoorden :oops:

Ik ben idd uitgeteld voor rond 17-11-2004 ,ons 1e kindje en alles gaat vrij goed tot nu toe.Ben niet erg ziek geweest (dat ik moest thuisblijven) en ervaar alle bewegingen in men buik als hemels :D Wij weten niet wat het is ,we willen het ook niet weten.Het blijft een verrassing tot het laatste moment.

De reden?Omwille dat mijn schoonouders te fel zagen en frunniken om maar te wetne wat het is en zo kunnen we ons niet verspreken en ons aan onze afspraak houden!

Welke is jouw datum en hoe gaat het met u allè jullie :P ?

De andere toekomstige mama's en papa's hoe maken jullie het??

Groetjes van ons
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Edith
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 21:57

Bericht door Edith » 31 aug 2004, 14:34

HOI Nadine :D
Wij verwachten ons eerste kindje voor 15 november en het wordt een meisje :D Voor de inrichting van het kamertje en de kleedjes die ik gekocht heb vond ik het wel goed om het te weten :D
Met ons gaat alles goed :D Mijn kindje groeit goed, mijn buik is nu al heel dik. Die van jou ook wel zeker.
In het begin van de zwangerschap heb ik veel last gehad van misselijkheid. Dat is gelukkig al lang over.
Nu heb ik soms last van maagzuur. Ik heb al uitgevonden dat ik niet meer mag vooroverbuigen, maar soms stampt mijn kindje tegen mijn maag en daar ken ik geen tips voor. Jij wel?
De laatste weken vindt mijn kindje het ook fijn om in mijn blaas te knijpen en dan moet ik heel dringend opstaan. Verder is mijn blaas nu veel kleiner.
Maar voor de rest gaat alles goed en als ik zie hoe mijn kindje groeit dan neem ik er de rest allemaal maar bij :D

Nadine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 aug 2004, 23:38
Locatie:Hasselt

Bericht door Nadine » 01 sep 2004, 19:50

Hoikes ,

We zijn nu pas terug van de controle,ben erna nog wat bloed gaan laten nemen om de rhesusfactor na te kijken of die niet gaat vechten met het bloed van ons kindje.

Op de controle zelf liep alles goed(heb wel geen echo gehad is terug 1tje voorzien op 34 weken);
de gynecoloog zei dat het een"stevig kindje"zal worden.Hij/zij zit goed hoog,baarmoederhals was goed toe en gedraaid(hoe het mogen heten),harttoontjes waren duidelijk te horen en krachtig,baby lag met hoofdje naar beneden.
De bloeddruk was ook prima:12/8 ,mijn gewicht van vorige keer tot nu:2 kg bijgekomen(dacht meer dus :hihi)
Ben nu tot op 29 weken dan 9 kg bijgekomen.Nu de laatste maanden zal er weinig bijkomen voor mijn part ,maar wel voor de baby zei de gynecoloog dus ontlast het mijn rug ook goed.

Volgende controle is pas op 29 september en dan om de 2 weken gaan,dan zal het snel afkorten ;)

Hier staat het bedje ook ineen,matrasje met beschermhoes nog over en plastiek,hemel ook in de staander getrokken om te ontluchten/ontkreuken.
Morgen wat poetsen van mijn grote kuis zoals ik al een hele toer aan het zeggen ben :hoho(heb geen zin als ik aan de rugpijn denk,maar het moet ook gebeuren è)en dan de geboortekaartjes ineensteken (heb alles nu hier).
Dan nogeens naar de winkel gaan voor de doopsuiker want waar wij het hebben besproken steekt het niet in elkaar en ik wil zeker zijn dat het is zoals wij het willen.

Zo se dames nog een prettige avond :)
Groetjes en tot gauw!

Gebruikersavatar
danielle1981
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2004, 10:13
Locatie:achterhoek (ned)

Bericht door danielle1981 » 11 sep 2004, 23:23

Hoi, pas ik er ook nog bij?
Ik ben op 14 November uitgerekend!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 21 nov 2004, 10:36

Nadine & Edith,

Al bevallen ondertussen?? Breng ons maar op de hoogte van zodra je tijd hebt, want zo'n kleine bengel zorgt er wel voor dat je je handen vol hebt!!

Danielle,

Proficiat met je kleine meid!!!

Groetjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
danielle1981
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2004, 10:13
Locatie:achterhoek (ned)

Bericht door danielle1981 » 22 dec 2004, 21:52

Dank je wel, Dagmar!


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”