Juli: nummer 1

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47
Juli: nummer 1

Bericht door Wendy » 01 jun 2004, 23:17

Wij verwachten ons eerste kindje rond 30 juli. :D


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 jul 2004, 11:53

Het begint nu wel echt af te korten hé!! Ik wens je alvast een vlotte bevalling en een wolk van een kind!!! Laat iets weten als de baby er is!!!

Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 02 aug 2004, 14:17

Het was een vlotte bevalling, met peridurale. Dat is echt wel voor herhaling vatbaar.
En het was en is een wolk van een baby: Dennis, 3kg470 en 51 cm.
(apgar 9-10, hoofdomtrek 35 cm)
Alles verliep volgens planning. Ik ben mogen binnengaan voor een inleiding en ik had al 3 cm. ontsluiting, dus eerst peridurale, dan vliezen breken en perfusie met Syntocinon en mijn arbeid is dadelijk begonnen en na de middag was hij er.
Ik heb hem een hele tijd op mijn buik gehad want alles was goed.
Ik geef borstvoeding en dat gaat goed. Het is een fijn gevoel.
Dennis past al helemaal in ons gezinnetje, alsof hij er altijd was. Dit jaar geen vakantie, maar dat missen we niet.

Dagmar, ik wens jou een even fijne en vlotte bevalling als ik gehad heb en een even mooie wolk van een baby.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 aug 2004, 14:29

En natuurlijk is Dennis ook van harte welkom op deze planeet!!! Fijn dat het zo vlot gegaan is!!! Daar zou iedereen meteen voor tekenen, denk ik..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 04 aug 2004, 16:38

Proficiat Wendy :D


Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 27 aug 2004, 11:53

Dankjewel allemaal :D
Dagmar, als ik kon dan liet ik je tekenen voor een bevalling zoals ik gehad heb, maar ik kan het alleen maar hopen voor jou :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 aug 2004, 12:05

Ik ben er redelijk gerust in, mijn dochtertje is ook vlot geboren. Alleen die weeën hé, hoe dichterbij het komt, hoe meer ik er toch tegenop zie :( . Maarja, we moeten erdoor hé, ik kan onze zoon niet laten zitten! En ik herinner me maar al te goed dat ik de pijn zo vergeten was toen ik mijn kleine meid vast kon houden :) !!

En hoe doet Dennis het ondertussen? Hopelijk gaat alles goed!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 28 aug 2004, 17:30

Hey Wendy,

Nogmaals van harte proficiat met Dennis. We hopen dat jullie zeer gelukkig worden met jullie 3.

Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 28 aug 2004, 17:48

Dag Wendy :D Bedankt :D
We zijn al heel gelukkig met ons 3.
We hebben vrij lang gewacht, maar als we geweten hadden dat het zo fijn is om een eigen kindje te hebben dan waren we al vroeger begonnen.

Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 28 feb 2005, 05:50

Goeiemorgen allemaal. (of moet ik nog zeggen goeienacht)
Ik ben klaarwakker. Mijn zoontje Dennis is wakker en heeft al geëten en nu is het voor mij niet meer de moeite om nog te gaan slapen.
Ik ben blij om te zien dat er nog al iemand is. In dezelfde situatie? Ik zal ze eens gaan zoeken en anders hoop ik dat zij mij vindt.
Ik heb de mail gekregen dat het vandaag forumdag is, dus kom ik ook eens even langs. Dat was al even geleden. Mijn zoontje is ondertussen 7 maanden.
Het is hier veranderd en het is hier zo druk geworden.

Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 28 feb 2005, 05:54

Dagmar schreef:En natuurlijk is Dennis ook van harte welkom op deze planeet!!! Fijn dat het zo vlot gegaan is!!! Daar zou iedereen meteen voor tekenen, denk ik..
hey Dagmar :D
Ik zie dat jij ondertussen al 3 maanden geleden bevallen bent. Een beetje laat, maar ik wil je toch nog proficiat wensen. Was het bij jou een beetje meegevallen?

Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 28 feb 2005, 05:58

nathalie schreef:Proficiat Wendy :D
Nathalie, als ik het me goed herinner was jij voor kort na mij uitgeteld, dus ben je nu ook al lang bevallen. Wat is het geworden en hoe is het meegevallen? Ik zal straks nog eens komen kijken om alle antwoorden te lezen. Voor forumdag wil ik wel even tijd maken, maar anders heb ik het veel te druk.

Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 28 feb 2005, 06:00

Wendy schreef:Dag Wendy :D Bedankt :D
We zijn al heel gelukkig met ons 3.
We hebben vrij lang gewacht, maar als we geweten hadden dat het zo fijn is om een eigen kindje te hebben dan waren we al vroeger begonnen.
en zo denken we er nog altijd over en een tweede kindje dat sluiten we ook niet meer uit.

Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 28 feb 2005, 06:02

Wendy B schreef:Hey Wendy,

Nogmaals van harte proficiat met Dennis. We hopen dat jullie zeer gelukkig worden met jullie 3.

Groetjes,
hey Wendy,
wij zijn heel gelukkig met ons 3.
Proficiat met je zoontje. Hoe reageert de oudste daar op?

Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 28 feb 2005, 06:11

Dagmar schreef:

En hoe doet Dennis het ondertussen? Hopelijk gaat alles goed!
Dennis is nu al een stevige bengel van 7 maanden. Die kan al zitten, maar hij valt ook nog gemakkelijk om. Hij doet al zijn eerste onhandige pogingen om te leren kruipen.
Het is druk, een kind erbij, maar als je zijn glimlach ziet dan word ik helemaal warm en dan heb ik er alles voor over.
Gewoonlijk slaapt hij 's morgens wat langer, maar gistereravond is hij vroeger gaan slapen. Pech dus. Meestal moet ik 's nachts niet meer opstaan.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 28 feb 2005, 08:08

Wendy schreef: hey Dagmar :D
Ik zie dat jij ondertussen al 3 maanden geleden bevallen bent. Een beetje laat, maar ik wil je toch nog proficiat wensen. Was het bij jou een beetje meegevallen?
Jaja, alles is heel vlot verlopen, buiten dat Karsten 11 dagen langer blijven zitten is dan gepland en ik wel heel ongeduldig werd! Mila is wel een beetje jaloers, maar het valt nog mee!
Dennis kruipt bijna.. Begin hem dan maar goed in het oog te houden, dan geraakt hij overal binnenkort!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”