Maart: huilbaby

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gast
Maart: huilbaby

Bericht door Gast » 01 jun 2004, 12:32

Mijn zoontje is nu 8 maanden (ik zit dus wel verkeerd) en hij weent heel veel, dag en nacht en al 8 maanden lang.
Ik ben al verschillende keren naar een pediater geweest, maar hij mankeert niets. Wiegen helpt en in de auto slaapt hij goed. Soms rijd ik dus uren met hem rond om zelf te bekomen.
Ik ben gestopt met werken om zelf voor mijn kindje te zorgen. Ik zie hem graag, maar soms heb ik er spijt van dat ik er aan begonnen ben.
Soms als hij weent ga ik niet zijn kamer binnen...
En soms voel ik mij dan een heel slechte mama.


Christiane

Bericht door Christiane » 02 jun 2004, 14:14

Hoe hou jij dat vol? :?:
Ik heb ook een zoontje van 8 maanden, mijn vierde zoontje.
De oudste is 8 jaar. Ik heb aan allemaal borstvoeding gegeven.
Mijn jongste zoontje is op 34 weken geboren en ook hem heb ik alleen maar borstvoeding gegeven.(in het begin aangevuld met tasjes moedermelk, van mij natuurlijk) Daar al hebben we een ritme gemaakt van om de 2 uren en omdat hij zo klein was heb ik hem dat laten doen, maar nu wil hij nog altijd, dag en nacht, om de 2 uur eten en flesjes wil hij niet. Als dit mijn tweede of derde zoontje geweest was dan hadden wij nu geen vier kinderen. Zo een ijzeren karakter had ik er nog niet bij.
Ik was heel blij dat ik na 6 maanden terug kon gaan werken.(halftijds nacht, dus dat is niet zo veel)
Mijn moedermelk zit in de frigo en ik ben weg en maak me geen zorgen. Wil hij het dan is het goed en anders dan is er niets anders en kiest hij om te wenen...ook goed...en hij eindigt met te drinken.
eh...als ik thuis ben dan vind ik het gemakkelijker om om de 2 uur aan te leggen dan met een brullend kind te zitten.

Gast

brullend kind

Bericht door Gast » 06 sep 2004, 16:41

Is het nog niet in je opgekomen dat die moedermelk mss niet zwaar genoeg voor hem is en dat hij daarom om de twee uur honger heeft?
Mijn vriendin heeft hetzelfde voorgehad met haar zoontje. Nu geeft ze flesvoeding en eet haar zoontje pas om de 4u, op die manier heb je zelf ook wat meer rust in huis en leert hij om niet altijd alle aandacht te krijgen als hij huilt.
Ik heb zelf ook twee baby's van 34 weken gehad, nu zijn ze allebei 7 mnd en eten ze twee flessen Bambis per dag, één keer groentenpap en één keer fruitpap. En ze slapen de hele dag door en zijn sinds hun geboorte nog geen ene keer ziek geweest.
Volgens mij is moedermelk toch niet altijd het beste...


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”