november 2004 kindjes..

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 23 feb 2007, 16:08

O ja dat eten,is hier soms echt een gevecht.
Hij zit wel steeds vast in zijn eetstoel,want anders zou het totaal niet goed komen.
Maar als hij genoeg heeft begint hij zo te smossen of hij gooit doodleuk alles op de grond.
Nu dat laatste heeft hij ondertussen al door dat dat echt niet kan en dus is het nu steeds zitten smossen.
Of hij geeft het aan de poes.
Die zit altijd onder zijn stoel,wist eerst niet waarom,maar heb hen eens bezig gezien en nu begrijp ik waarom de poes zo graag daar zit.
Hij kijkt eerst of we het gezien hebben,neen,dan roept hij haar en zij komt dan met haar poten tegen de stoel te staan en hij geeft haar dan eten.
Is eigelijk wel schattig ze,maar de poes haar maag en darmen vinden dat niet altijd zo prettig.
Vandaag ging hij mee helpen met schuren.
Waar ik anders een uur over doe heb ik nu dus 3 uur voor nodig gehad.
Hij liep met die borstel overal te poetsen,zelfs mijn ramen die ik gisteren gedaan had kregen een beurt van hem.
Heb hem uiteindelijk in zijn bed gestoken,want anders was ik nu nog bezig.


TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 12 mar 2007, 21:21

Hallo allemaal,

hoe is het met de november kindjes?

Wij hebben iets nieuws te vertellen. Vanaf vorige week gaat Lena flink op het potje.
Ze heeft sinds ze het doorheeft maar 1 'ongelukje' gehad.

Goed hé!!

Zijn jullie kindjes al droog??
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 12 mar 2007, 21:46

amaai seg, flink van Lena hoor!!

Neen, hier nog geen droge Sam...
Hij gaat soms wel op het potje, en soms is hij droog 's morgens, en dan gaat hij heel flink, maar ik heb niet echt de tijd om me er erg mee bezig te houden (spijtig genoeg). En bij de OM wil hij al helemaal niets doen...
Ik denk dat wanneer het wat warmer wordt, en wanneer ik de tijd ervoor heb, dat ik me er eens mee bezig ga houden... Wél heeft hij vorige week een dag kaka gedaan op het potje, en dat was de eerste keer... :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 13 mar 2007, 09:36

Amaai zeg,bravo.
Hier nog geen droge pampers.
Maar hij vraagt wel om op de pot of op toilet te gaan zitten als wij naar toilet gaan.
Misschien al een begin hé.
Deze morgen waren we hier allemaal geschrokken door onze kapoen.
Hij was uit zijn bed gekropen en liep in de gang te giehelen.
Ik vond al dat dat wel heel luid klonk,niet zoals hij in zijn kamer bezig is.
Dus ik gaan kijken,en meneerke liep in de gang.
Levensgevaarlijk want met de trap en nog geen leuning aan de overloop zou hij zo naar beneden kunnen vallen.
Er zitten ook nog geen deuren boven dus kan hij makkelijk in en uit z'n kamer.
Heb nu een plank genomen en klaar gezet om voor zijn deurgat te zetten.
Als hij nog eens uitbreekt kan hij niet zo rap meer op de gang gaan lopen en duwd hij die plank omver zullen we het zeker wel horen.
Zo ik ga nu,heb net telefoon gehad van het interimbureau ,ben eens benieuwd wat ze hebben voor mij.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 mar 2007, 20:09

Goed zo Lena!!!
We hebben in de week eens geprobeerd om Karsten zonder pamper rond te laten lopen.. We gaan het een tijdje laten rusten, want hij was er echt niet content mee.. Vroeg constant achter een pamper en had 2 "ongelukjes", dus hij is er echt nog niet klaar voor.. Maar het zal wel komen.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 19 mar 2007, 13:31

Amaai wat een weekeinde was mij dat hier zeg.
Donderdag was Duncan naar huis gekomen van de onthaalmoeder met waterachtige diaree.
Ik direct iets gegeven om dat te verhelpen en inderdaad vrijdag was dat al ietsje beter.
Zaterdagmorgen geven we hem zijn melk en nog geen 10min later gaf hij alles terrug over.
Gelijk wat hij at of dronk het kwam er gewoon weer uit.
Hij was daardoor natuurlijk enorm lastig.
Tegen de avond ging het precies een ietsje beter en is hij vroeg gaan slapen.
Zondag terrug naar af,weer hetzelfde als de dag ervoren.
Had hem dan ors gegeven want hij had al heel veel overgegeven.
Maar nog geen 5 min later lag dat er ook al uit.
Nu moet ik wel zeggen dat hij daar heel gulzig van dronk,want blijkbaar door dat vele overgeven had hij heel grote dorst.
Heb hem dan opnieuw ors gegeven maar in kleine hoeveelheden en met pauzes tussen en dat heeft hij dan binnen gehouden.
Voor zijn eten ook nog motilium gegeven en met succes.
Tot nu toe heeft hij niks meer weer gegeven.
De diaree die hij 4 keer op een dag had is nu maar 1 a 2 keer meer,dus daar zit ook verandering in.
Heb hem wel deze midaag al van de opvang gehaald in plaats van om 16u.
In zijn eigen bedje en vertouwde omgeving ligt hij toch nog het beste om te herstellen vind ik.
Hoop dat hij tegen donderdag beter is zodat ik zonder zorgen kan beginnen aan mijn werkdag.

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 19 mar 2007, 21:46

Veel beterschap Duncan
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 mar 2007, 13:02

Oh, veel beterschap!!!

Mila kwam donderdag uit school en is toen ook ziek geworden en Karsten had het van vrijdag op zaterdagnacht zitten (constant overgeven, heb toen amper geslapen).. Maar het was even snel weer over als dat het opgekomen was.. Gisteren had ik dan serieuze buikkrampen en deze nacht is Filip ziek geweest.. :?

En vandaag is Karsten een dik uur in de klas geweest (met mij erbij) en plezant dat hij het vond, ik kreeg hem al met moeite mee naar huis.. Maar de eerste echte schooldag zal het wel anders zijn, als ik dan naar huis vertrek!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 20 mar 2007, 13:30

Moet blijkbaar een plaagje zijn dat weer de ronde doet.
Duncan is weer volledig zichzelf.
Hij vroeg deze middag wel zelf om naar zijn 'bette' te gaan. :lol:
Maar hij heeft dan vorige nacht ook wel enkele keren wakker geweest,dus zal het wel daarvan zijn dat hij nog wat moe was.
Maar 1 kindje uit de opvang waar Duncan zit heeft ze zo goed niet getroffen.
Het ligt in het ziekenhuis,ook de hele tijd overgeven,maar hij wou niet meer drinken,dus met spoed opgenomen om uitdroging te voorkomen.
Ben al blij dat het hier zover niet gekomen is.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 mar 2007, 14:42

Ja, ik denk dat de (buik)griep de ronde nog steeds doet.. Ik was al blij dat ze het hier maar één dagje hadden zitten! En inderdaad, het ziekenhuis is nooit fijn!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 24 mar 2007, 15:09

In september mag Sam naar school.
Ik heb eindelijk een schooltje gevonden dat naar mijn goesting is :D
Het ligt in het dorp waar wij onze nieuwbouw aan het zetten zijn, dus perfect voor als we daar wonen, maar nog een geloop voor wanneer we er nog niet wonen. Gelukkig zal die periode niet zo lang zijn...

Gisteren zijn we gaan kijken en Sam is ook verkocht :lol:
Hij vond het paard in de wei geweldig en ook de 'kip' in de klas, 't was wel een kanariepietje, maar allee :lol: :lol:

Nog een pluspunt, hij moet niet droog zijn, joehoe 8) Ik ga het wel proberen van hem droog te krijgen, maar weet nu dat het geen verplichting is, dus als het niet lukt van de zomer, 't is geen ramp :wink:

Roepen jullie kapoenen ook zo hard??? Sam kan er wat van hoor, van schreeuwen :evil: Grrrr, gelukkig is het niet constant, maar toch dikwijls... En ik krijg het hem niet afgeleerd :? 'k Denk dat het iets is waar hij uit moet groeien... hoop ik :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 02 mei 2007, 21:33

joepie de poepie :D
De zindelijkheidstraining kan beginnen :lol: :lol:
Gisteren is hij 's avonds 2x komen vertellen dat hij pipi moest doen, en 2x op potje geweest.
Vanmorgen was hij nog droog :shock: Maar hij moest niet :roll: En bij de OM was hij ook nog steeds droog, maar toen moest hij ook niet :lol: Iets later moest hij wel, maar toen was 't in de pamper... De keren daarna is hij wél op het potje geweest :D

Hij krijgt nog een pamper aan, want dat wil hij, hij wil niet zonder, en ook niet met een luierbroekje, 't moet een gewone pamper zijn 8)
Maar als hij nu komt zeggen wanneer hij moet en ook effectief gaat, vind ik dat al een hele stap vooruit voor mijn kleine man :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 05 mei 2007, 15:36

Bravo zeg!!!!
Hier lukt het nog niet om hem dat aan het verstand te brengen om op tijd naar zijn potje te gaan.
Hij zegt iedere keer pipi als het te laat is en in de pamper is.
Wel gaat hij iedere keer op z'n potje als ik naar toilet ga.
Maar hij doet dan wel niks en zit er maar gewoon op.
Hopelijk is hij droog in september want dan start hij met school.
Op 14 mei is er info namiddag hier op school en schrijf ik hem dan ook in.
Ben eens benieuwd hoe hij gaat reageren om eventjes alleen in de klas te blijven terwijl ik hem inschrijf.
Duncan kennende gaat hij met mij mee willen.
En ondertussen ga ik hem proberen zindelijk te krijgen.
Maar zijn broer en zus waren ook nog niet proper toen ze starten met school.
Zijn zus heeft er twee maand over gedaan en broer één maand.
Dus ik hoop dat het nu ook zo zal zijn.

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 09 mei 2007, 14:34

Lena start ook in september met school. Vorige week zijn we onder de middagpauze eens gaan kijken. Ze was al direct aan het spelen in het klasje. Begin juni mag ze eens een woensdag voormiddag gaan kijken. Dan houden ze een instapdag voor de kindjes die in september starten.
Ik ben eens benieuwd wat dat gaat geven. Maar ik denk dat Lena heel graag gaat gaan. 't Is een echte prutsmie knippen, plakken, kleuren en puzzelen vindt ze allemaal plezant.

Begin maart heb ik verteld dat ze flink op het potje gaat, en dat doet ze nog steeds. Ik moet niet meer vragen of ze pipi moet doen, ze gaat vanzelf wel naar de wc en als ze een gemakkelijke broek aanheeft mag ik zelfs niet meer helpen ;-)
Het enige nadeel is dat ze overal het toilet wil opzoeken (ook als ze pas geweest is) Ik weet ondertussen in alle winkels in de buurt het toilet zijn. :lol:
En als ze buiten speelt gaat ze het liefst in het gras zitten ipv binnen te komen. Grappig om te zien hoor.
Alleen jammer dat het mooie weer nu even gedaan is.

Ene, veel succes voor de kids die beginnen met de zindelijkheidstraining!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 09 mei 2007, 16:26

Duncan gaat sinds zondag s'avonds braaf op zijn potje.
We krijgen hem er zelfs niet meer af. :lol:
En hij doet iedere keer pipi.
Dus echt wel goed.
En hij zegt het zelf,hij pakt zo naar zijn pamper en zegt dan pipi potje.
Dan zien we iedere keer dat hij dan al enkele druppels verloren heeft in zijn pamper en dat hij de rest mooi op houd voor zijn potje.
Deze middag heeft hij ook mooi op zijn potje geweest,en hij is daar dan zo trots op hé.
Nu hoop ik dat de onthaalmoeder hem nu ook af en toe op zijn potje gaat laten gaan.
Want naar wat ik gehoord heb neemt ze het niet zo nauw als het over zindelijkheidstraining gaat.
Ze laat hen nog rap met pamper om lopen dan dat ze de moeite zou doen om hen echt eventjes naar het potje te laten gaan.
Te druk is haar mening dan,moet ik ferm mee lachen dan.
Maar goed,ik ga het haar dus morgen zeggen dat hij aan de zindelijkheidstraining begonnen is en dat ik wil dat ze het bij haar ook doet.
Ben eens benieuwd.
Maar het feit dat hij dit nu ook begint te doen doet mij nu nog meer beseffen dat hij echt wel bijna peuter af is.
In september de school.
Dan ga ik hier zo alleen zitten,pfff,die eerste dagen gaan zo traag verlopen hé,gewoon omdat ik zo ga verlangen naar dat klein lawaai hier in mijn living.
Had bij de peuter topic gezet dat hij uit bed kroop.
Voor de moment doet hij het niet meer.
Maar hij toont wel heel trots hoe hij er uit geraakt.
En dat gaat het zo van "mama kijken hé,voete daar en Duncan doet oepse".
Kweet nie hoe schattig om dat te zien.
Maar niet zo leuk als hij dat doet als hij slapen moet.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 14 mei 2007, 16:25

Hier is het nog 1 weekje en dan gaat Karsten naar school.. Hij is er echt klaar voor, behalve dat hij nog niet droog is!!! :? De juf maakt er geen problemen van, maar ik hoop dat het deze week toch nog lukt!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 15 mei 2007, 14:59

Gisteren Duncan ingeschreven op school.
In september start hij.
Kreeg hem bijna niet meer mee naar huis.
Lag het aan hem dan bleef hij daar spelen.
Het deed mij raar,zo hem ook al inschrijven.
En zijn naam op die documenten zien staan.
Hier hebben ze graag dat ze al droog zijn.
Is dat niet zo is dat geen ramp.
Maar hoe dan ook,zoals hij nu bezig is zie ik hem droog in september.

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 21 mei 2007, 21:47

Kunnen jullie kindjes al fietsen? Met zijwieltjes natuurlijk é.
Lena vertikt het om haar voeten op de pedalen van haar driewielertje te zetten. Ze 'dabbert' met haar voeten over de grond zoals met een loopauto'tje en dat gaat gemakkelijker.
Nu heeft ze een klein fietsje te leen, en het lukt al aardig om toch te trappen.
Ben gewoon eens benieuwd..... :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 21 mei 2007, 23:06

Toeval wil dat Sam gisteren op een echte fiets gezeten heeft :D

Hij duwt met 1 voetje naar voor tot hij niet meer kan, draait dan terug naar achter, en duwt dan met hetzelfde voetje terug naar voren...snappie een beetje 8) Zo geraakt hij toch vooruit :lol: En hij vond het geweldig :D

En idd, dat gaat veel beter als met zijn driewielerke. Die pedalen staan aan het voorste wieltje en dat gaat dus geen meter vooruit... :roll:


Dagmar, hoe is Karsten zijn eerste schooldag verlopen??? Ben reuze benieuwd :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 22 mei 2007, 12:01

Duncan fietst achteruit op zijn driewieler.
Hij duwd wel op die pedalen,maar rijd achteruit.
En kwaad dat hij dan is omdat hij niet vooruit kan.
Ik sta er ook van versteld dat onze jongen elke dag wel een nieuw woordje zegt.
Hij begint dus al zo van die zinnetjes te maken met twee a drie woordjes.
Zoals "Duncan deu open?" of "mama moe,mama slape"
En het beste van allemaal kan hij,"neen,van mij!!!"
Lig hier soms gewoon plat van het lachen;broer wil wat nemen van tafel en die kleine vliegt daar naar toe en roept dat dan zo luid hij kan.
En hoe was Karsten zijn eerste dagje school??

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 22 mei 2007, 20:50

Hey Lena, da moet ook lukken é.

Ondertussen in Lena er goed mee weg.
En fier dat ze is..... ze heeft wel nog een duwtje nodig als ze start op een 'dood' punt met haar pedalen.

Ja, Dagmar, hoe was het met Karsten??
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 30 mei 2007, 16:28

De eerste schooldagen waren leuk.. Nu is het afscheid iets minder leuk, maar hij gaat graag hoor! Zelfs als hij weent, wil hij niet terug naar huis, ik moet gewoon ginds blijven.. Maar ik probeer het afscheid dan zo kort mogelijk te maken en als ik dan 20 sec. later om het hoekje ga piepen, dan speelt hij al vrolijk met Mila.. Bij Mila moet ik het afscheid ook niet rekken, anders wordt ze ook flauw, dus dat was al herkenbaar! Mila moedert ook over hem en vindt het super dat ze voor Karsten kan zorgen.. :lol:

Fietsen lukt hier al heel goed! Zo goed dat hij en Mila ruzie maken voor haar fiets :roll: .. Als Karsten op zijn driewieler zit, dan stapt hij 90 % van de tijd ook gewoon verder, trappen doet hij dan zelden.. Maar op Mila haar fiets lukt het dus wel.. Eerst ook een hele tijd met steeds dezelfde voet (en dan die voet weer in positie brengen en weer hetzelfde), maar sinds een maandje of zo fietst hij dus wel.. Allé, hij trapt rond.. :lol:
Voor de rest.. Die laatste week voor hij naar 't school ging, sliep Karsten ineens hele nachten! (ik blij, 't werd tijd) Maar sinds hij naar school gaat, wordt hij weer minstens één keer per nacht wakker.. Ik ben echt wel doodop en als ik mij iets te comfortabel in de zetel zet 's avonds, dan lig ik in slaap (om een uur of 9 al!).. Maar kom, dat echt doorslapen zal nog wel komen, eerst moet hij wennen aan 't school denk ik! :wink:

Allé, ik ben er weer mee weg, hopelijk kan ik snel nog wat komen bijlezen! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 01 jun 2007, 17:48

Deze morgen liep ik over van trots.
Duncan heeft voor de eerste keer een kaka gedaan op zijn potje.
Ben echt fier op mijn ventje,niet te doen.
En de onthaalmoeder vertelde dat hij deze middag dat nog eens over gedaan heeft.
Wist echt eventjes niet wat ik hoorde.
Zijn broer en zus wilden op die leeftijd niet van hun potje weten.
Zo ,moest dat eventjes van mij af schrijven. :lol:

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 20 jun 2007, 09:48

Gisteren naar k&g geweest.
Manman kunnen die zagen zeg.
Was al blij dat het de laatste keer was.
Mijn ventje is dus 99cm groot en weegt 16 kg 300 gr.
Heel goed dus,en hij is niet te dik,zoals mijn schoonmoeder altijd suggereerd.
Dan begon ze over zindelijkheid.
Heb verteld hoe het ging en dat ik blij was met de gang van zaken.
Maar toch moest ze commentaar geven.
Zijn spraak dan,hij moet dus tweewoordzinnen kunnen,kan hij al lang hoor.
Zelf meer dan dat.
Weer commentaar dat ik hem niet mag forceren.
Ik keek zo eens,doe ik ook niet was mijn antwoord.
Maar dan kwam het , eten en drinken.
Dat hij minder eet moet ik dus oplossen met meer tussendoortjes. :shock:
Halo,juist niet ja,anders eet hij totaal niets meer aan tafel.
Dan hij mag max maar 750ml drinken op een dag en het moet volle melk zijn.
Ik zeg daarop dat hij enkel halfvolle melk drinkt en meer dan 750 per dag.
Kreeg dus onder mijn voeten dat hij te veel drinkt en dat ik MOET volle melk geven.
Ik keek zo eens naar mijn zoontje en zei heel kalm,ziet hij er dan zo ziekelijk uit misschien.
Volgens mij ziet hij er heel goed uit,dus ik verander niks.
Kreeg daar dan zo een gezucht te horen,en het antwoord van tja doe dat dan hé,als je denkt dat je het beter weet.
Ik heb dan gewoon gezegd dat hij wel mijn derde is en dat ik ondertussen wel al weet hoe en wat zeker.
Heb mijn boekje genomen en ben dan met mijn zoon naar buiten gestapt.
Wat denkt die wel zeg.
Gaat die mij een beetje de les spellen,ze heeft verdorie niet eens zelf kinderen en dat gaat mij dan eens gaan vertellen hoe ik mijn kind moet opvoeden.
Gelukkig was de dokter een hele andere.
Die zei dat mijn zoontje er perfect gelukkig uitzag en gezond.
En meer hoeft dat ook niet te zijn voor mij.
Ben ik blij dat ik nooit meer naar daar hoef te gaan.
Is nu al niet de eerste keer dat ik zo behandeld word.
Blijkbaar is dat daar besmettelijk,want er zijn daar 6 verpleegkundigen en 4 ervan doen steeds zo vervelend tegen mij.
Dus mijn mening over k&g is zeker niet veranderd,integendeel.

:evil:

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 20 jun 2007, 21:04

Amai, wat een verhaal. Niet echt plezant om dat allemaal te horen natuurlijk.
Maar zoals je zelf al aangeeft, niks van aantrekken en gewoon verder doen zoals je bezig bent. Zolang Duncan content is is er immers niks aan de hand.

Ik heb me daar ook nooit iets van aangetrokken. Vanaf haar 10 maanden krijgt Lena al volle melk. Vééél te vroeg volgens k&g. Awel, ik ben met haar ook nog maar 1 keer naar de dokter geweest voor een verkoudheid.
En Jarno drinkt al sinds 3 maanden (vanaf 9mnd ongeveer) soyamelk. (sindsdien geeft hij niet meer over - ik had al vanalles geprobeerd) Ik ben eens benieuwd wat ze daar gaan op zeggen. Over 14d "mag" ik nog eens gaan met allebei de kids.

Lena is ook ingeschreven in school. De instapdag was goed meegevallen, maar het is toch weer afwachten tot ze effectief mag starten é.
Maar eerst gaan we nog even genieten van wat vakantie.

Vorige week hadden we een feestje en onze papa had voor een springkasteel gezorgd. Amai, dat was een succes. De kids hebben zich allebei enorm geamuseerd.
Afbeelding
Afbeelding

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 29 jul 2007, 15:05

't is hier zo stillekes???
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 30 jul 2007, 16:54

T'is hier heel stillekes. :lol:
Maar hier thuis niet ze. :roll:
2 maanden vakantie is echt wel veel te lang.
Ze vervelen zich,maken de hele tijd ruzie enz...
Mijn verlof zit er op en wat heb ik er aan gehad?
Niks,nada.
De hele tijd mogen bemiddelen tussen de broer en zus.
Duncan zelf doet dan maar vrolijk mee.
Dus in plaats van uit gerrust ben ik op van de stress en doodop.
Leuk om zo weer aan het werk te moeten gaan.
Het potje is voor de moment een sukkelstraatje geworden.
Gaan we er ieder uur met hem naar toe,geen probleem.
Maar vergeten we het eens dan doet hij gewoon in zijn broek en speelt verder.
Ook al is die broek dan nat,kan hem niks schelen.
Dus dat droog krijgen tot in september zal niet lukken. :roll:
Ga nu weer bemiddelaar gaan spelen,want het gaat er weer luid aan toe.

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 02 sep 2007, 21:48

Morgen is het zo ver.
Dan gaat mijn kleine jongen voor de aller eerste keer naar school.
Vrijdag hebben we een hoofdstuk van zijn prille leventje afgesloten en morgen start er al een nieuw hoofdstuk.
Hij ziet dat volledig zitten,maar ik daarentegen kijk er met gemengde gevoelens tegen aan.
Wat is die tijd rap gegaan.
Hij is op een veertien dagen tijd volledig proper geworden,veel zelfstandiger ook.
Ik herinner het mij nog alsof het gisteren was dat ik hem als hulpeloze baby moest een flesje geven,pampertje aan doen enz...
En nu doet hij alles zelf.
Heb nu weer tranen in de ogen.
Zal het morgen heel moeilijk krijgen.
Denk dat ik niet veel zal slapen.

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 03 sep 2007, 15:05

Hier is de eerste schooldag heel goed meegevallen.
Lena heeft even geweend, maar toen de juf haar pakte was het alweer voorbij en heeft ze nog flink gewuifd maar mama en papa.
Vanmiddag zei ze zelfs dat ze terug wou gaan.
Ik heb haar toch maar in haar bedje gestopt, maar als ze morgen nog terug wil ga ik toch maar proberen om haar een hele dag te laten gaan.

Hoe was het bij de andere kindjes?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 04 sep 2007, 09:59

Zo moeilijk als het afscheid vorig schooljaar iedere keer was, zo gemakkelijk gaat het nu.. De ouders mogen blijven tot de bel gaat, we mogen mee naar binnen (kapstokken).. Ik help Karsten dan zijn jas en boekentas op te hangen en hij gaat binnen en dat is het.. Hij kijkt niet om, weent niet, maar begint direct te spelen.. (hout vasthouden dat het zo blijft duren).. Alleen gisterenmiddag zei hij heel klagerig: "ik heb u heel hard gemist!" (zijn favoriet zinnetje op 't moment als ik weg ben geweest :D )..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”