Caro in september naar school

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12
Caro in september naar school

Bericht door Tamaravh » 23 jun 2007, 12:32

Caro wordt eind juli 2,5 jaar dus mag ze in principe in september al naar school gaan. Toen ik haar was gaan inschrijven had ik gezegd dat ze pas na het allerheiligenverlof zou komen (ik vind ze nog zo klein :oops: ) maar de laatste tijd wil Caro zelfs al met Amber mee gaan. Als we op de speelplaats komen begint ze direct te spelen met de kindjes en kijkt ze niet meer naar ons. Als ze dan over het schooltje begint beginnen haar oogjes zo te blinken dus hebben we maar besloten om haar in september te laten gaan. Volgens ons is ze er ook echt helemaal klaar voor en ik ben er ook van overtuigd dat ze dat heel leuk gaat vinden maar ik heb er zelf een beetje moeite mee. Mijn klein meisje gaat naar school gaan :? . Ik heb zo het gevoel dat mijn meisjes ineens zo groot worden.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 23 jun 2007, 14:37

jah is te verstaan hé en ze worden inderdaad ineens groot wanneer ze naar school mogen gaan hé
wanneer ik met milan naar school ga en maité eens meeneem op de speelplaats dan wandelt ze ook al hoor tussen de kindjes en kijken dat ze doet
maar van maité is het nog wat ver af voor ze naar school mag gaan hé

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 23 jun 2007, 14:43

Ja, eens ze naar school gaan, gaat alles zo snel hé.
Als ik Jens afzet 's morgens stel ik mij steeds de vraag ' wanneer is dat zo snel gegaan ?".
Als ik Jens afhaal, speelt Jutta ook met de kids op de speelplaats. Eén jongetje pakt dan altijd haar handje vast en geeft haar een uitgebreide rondleiding op de speelplaats. Echt schattig !
Ja ,Tamara als ze er echt klaar voor is, zou ik er ook niet lang moeten over nadenken. Ging ze al naar een creche of dagmoeder? Is ze gewoon aan activiteiten met kids? Dan zal dat wel allemaal goed verlopen.
Jutta staat ingeschreven om in januari 2008 te starten. Ze zal dan 2.5 zijn.
En als de zindelijkheid zo goed blijft verlopen als nu.....dan zal dat zeker lukken. Bij ons op school kunnen de allerkleinsten nog slapen van 13u tot 15u. Dat is nieuw en volgens mij een zeer goed initiatief. Anders vallen ze in slaap boven hun bord thuis.
Veel succes in september en laat ons weten hoe het gaat.

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 23 jun 2007, 15:41

@ Muppet: Ik werk halftijds dus Caro is heel veel bij mij en als ik moet gaan werken is ze bij mijn moeder of bij Angelo (hij moet een week werken en dan een week thuis). Qua karakter is ze helemaal anders dan Amber. Amber was op die leeftijd meer teruggetrokken, Caro is juist het tegenovergestelde. Ik ga ze in het begin wel halve dagen laten gaan dan kan ze in de namiddag in haar eigen bedje slapen dus zo lang moet ik ze dan niet missen he :wink: Lief he dat dat jongetje Jutta komt halen. Als ik Amber naar school doe dan komen die grotere ook altijd bij Caro om haar handjes te geven of over haar haar te wrijven. Ik denk dat ze companie genoeg zal hebben :lol:

@Mama24: Bij een tweede verloopt dat precies wel allemaal vlotter he maar die zijn dat ook al gewoon om mee te gaan naar school en voor hun is dat dan ook al meer bekend terrein dan bij een eerste.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 24 jun 2007, 00:11

oooh, ik ken dat maar al te goed :wink:

Sam mocht eigenlijk al na Hemelvaart naar school, maar ik vond hem nog te klein :oops:
Nu gaat hij ook in september, hij zal dan 2j en 10m zijn.

Ik denk dat het voor een 2e ook anders is dan bij een 1e.
De 2e ziet de 1e naar school gaan, en is al een beetje gewend met die omgeving.
'k Denk dat ik Niels ook meteen na Nieuwjaar (2009 dan he :wink: ) kan sturen :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 24 jun 2007, 12:07

Ja, ze worden vlug groot. En het scheelt bij een tweede. Die gaan mee naar school en zijn het daar al goed gewoon.
Ik denk dat dat bij Milan ook zo gaat zijn.
Als ze echt willen gaan, kan je dat toch niet tegenhouden en ze veranderen zo veel!
Geniet ervane;
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 25 jun 2007, 08:33

Ik ben er nog niet helemaal uit wanneer ik haar ga sturen, ik moet trouwens nog een school zoeken...maar met dat we nu gaan verhuizen waarschijnlijk naar Diksmuide wacht ik nog eventjes...ik denk dat ik ze ga sturen met pasen ofwel dan als ze 3 jaar is geworden
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 25 jun 2007, 09:23

Sete mag in november starten maa rik heb mijn twijfels nog tussen 2 scholen...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 25 jun 2007, 14:39

Katharina, staat het vast dat je gaat verhuizen nu?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 25 jun 2007, 14:42

Katharina schreef:Ik ben er nog niet helemaal uit wanneer ik haar ga sturen, ik moet trouwens nog een school zoeken...maar met dat we nu gaan verhuizen waarschijnlijk naar Diksmuide wacht ik nog eventjes...ik denk dat ik ze ga sturen met pasen ofwel dan als ze 3 jaar is geworden
Je komt alsmaar dichter bij Oostende :wink:

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 02 jul 2007, 11:39

ik zou haar laten gaan hoor!
als ze aangeeft om te gaan.... dat zit het wel goed!
ja... ze worden veel te snel groot hé
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 02 jul 2007, 13:08

ja dat is zo hé als ze al een oudere zus of broer hebben, dan zien ze dat en wllen ze ook gaan, hier was dat ook zo,

en idd dat doe wel raar, lees pijn in men hart, als je zo zo moet achterlaten dan , de mijne die liep weg op de koer en zelfs gene kus hé, ze had geen tijd met al die kindjes, ik weg met tranen in men ogen naar huis

Maar dat went hé na een tijdje, alvast een goede start toegewenst voor caro in september. Maar eerst nog vakantie hé :wink:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 02 jul 2007, 21:20

Katharina schreef:ik denk dat ik ze ga sturen met pasen ofwel dan als ze 3 jaar is geworden
Onze kindjes zijn ongeveer even oud hé.... ik zit met dezelfde twijfels... ik zal wel zien als het zover is.
Brr, 'k mag er niet aan denken, hij alleen in die grote school :? :cry:
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 22 aug 2007, 17:23

Ik heb dit topic ook nog eens boven water gehaald. Ik heb dit geschreven in juni en dan leek het nog tamelijk ver af en nu is het al zo dichtbij. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn. Amber is zo blij dat ze haar zus bij haar op de speelplaats gaat hebben. Hopelijk maken ze er zo geen ruzie zoals ze thuis soms kunnen doen :lol: :lol:
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 22 aug 2007, 17:47

op school gedragen die zich anders hoor :wink:
dan zijn het partners in crime :wink:
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De school”