kunstwerkjes

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg
kunstwerkjes

Bericht door Lena » 20 nov 2007, 16:13

wat doen jullie met de kunstwerkjes van jullie peuters?
houden jullie alles bij? Of selecteren jullie :wink:
ik vind het moeilijk om iets weg te gooien, ook al vind ik het dikke brol :oops:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 nov 2007, 16:15

Ik was van plan om er een aantal uit te selecteren en de rest weg te doen bij de verhuis, maar heb ze allemaal in een grote doos gestopt.. :lol: Maar ik denk wel dat ik die selectie nog ga maken.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 20 nov 2007, 16:30

ik vrees dat het hier ook een grote doos zal worden :roll:

vandaag had 'm weer een bedje bij, gemaakt van een rond kaasdoosje en een leeg botervlootje, alles geschilderd en wattenbollen erin, echt brol, maar ja, 't is een kunstwerk he, ZIJN kunstwerk, en ik krijg het niet over m'n hart van zoiets weg te gooien...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 20 nov 2007, 20:55

Ik spaar ALLES, wel dat van school. Nu geen kleurboeken of tekeningen op een gewoon blad papier.
Ik gooi nogal graag weg, ben geen spaarder :lol:
Maar ik heb vorig jaar een grote kartonnen doos gevuld met Yana haar spullen van in het klasje.
Haar schriftje, werkjes, klasfoto,...dat zit daar allemaal netjes in en dat staat nu op zolder.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 20 nov 2007, 21:15

De grotere kunstwerkjes die ze meebrengen van school die zet ik hier een tijdje zodat iedereen ze kan bewonderen. De tekeningen die ze in de klas gemaakt hebben die worden sowieso allemaal bijgehouden.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
M.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mar 2005, 09:38
Locatie:Merksem

Bericht door M. » 21 nov 2007, 08:40

Ik heb tot hier toe al de tekeningen (van in de klas) bijgehouden. En het begint hier al een hele hoop te worden (zit al aan 2 volle dozen) :shock: en Leni moet nog naar school gaan :lol: .Ik denk dat ik binnenkort toch eens zal moeten gaan sorteren want allemaal bijhouden (van 3 kindjes) gaat me niet lukken denk ik :(

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 21 nov 2007, 08:47

ik hou ook allle werkjes bij ,en alles op het einde van het schooljaar op zolder ,met het jaar erop.... heb een keer een schoendoos weggesmeten ,ik zag er de bedoeling niet van in ... was zogezegd een kijkdooos maar er zat niks in van binnen alleen vanbuiten helemaal rood , die heb ik weggedaan en de rest van de werkjes die doe ik misschien binnen een jaar of vijf eens weg ,maar nu krijg ik dat niet over mijn hart :)

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 21 nov 2007, 10:59

Ik steek alles in een doos.
Nu dit schooljaar gaan dat drie dozen zijn,met naam,klas, naam van de juf en schooljaar op.
Bij mijn oudste steek ik dan al haar boeken en schriften in waar ze op school in gewerkt heeft.
Dit jaar gaat dat van mijn zoon ook zo zijn.
Bij de kleuterklassen steek ik alle knutselwerkjes en tekeningen van de klas er in.
Vind dat een leuke herinnering voor later.
Mijn mama heeft dat indertijd ook gedaan voor mij,en ik vond dat dan leuk om te zien wat ik in de kleuterklassen gedaan had.
En het feit dat ik een hééle grote kelder heb is natuurlijk ook goed meegenomen. :lol:

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 21 nov 2007, 12:11

Hey,
Ik ben zelf kleuterjuf en ik vind het wel leuk om te lezen dat de tekeningen en knutselwerkjes niet zomaar worden weggegooid als ze mee naar huis worden gegeven!
:D :lol: :D :lol: :D :lol: :D
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 05 dec 2007, 15:12

grote dingen staan hier uitgestald en kunnen een tijdje bewonderd worden door iedereen die hier binnenkomt
en dan gaat dat wel weg
maar zijn gewone tekeningen en schilderijtjes zitten in een doos en gaat naar de zolder voor later!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De school”