flesvoeding Nan

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leneke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 dec 2006, 16:57
Locatie:Zulte
flesvoeding Nan

Bericht door Leneke » 26 jul 2007, 23:31

Heeft er iemand ervaring met flesvoeding van het merk Nan? Ik zou stilaan moeten overschakelen van borst- naar flesvoeding en bij k&g hebben ze me staaltjes van Nan meegegeven. Maar ik wou enkele kenners aan het woord horen.
Afbeelding


Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 26 jul 2007, 23:37

mijn moeder heeft dit altijd gebruikt bij mijn broertje en zij was er content van, ik ben nog bezig om zwanger te geraken maar mijn moeder loopt al ver vooruit op de zaken en ze heeft al gezegd dat ik deze voeding moet gebruiken :wink:

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 27 jul 2007, 08:15

ik ben ook van borstvoeding naar Nan1 overgestapt...en dat ging reuze goed...

Ik had wel schuldgevoelens dat ik haar flesvoeding moest geven ipv borstvoeding...maar is snel weggegaan, vooral als ik zie dat ze dit wel nodig had...ik geef nu nog 's morgens en 's avonds borstvoeding...en dat lukt reuze goed, maar ons mie had niet meer genoeg met mijn borstvoeding alleen rond 3maanden :)

De pediater had mij gezegd dat ik beter HA moest nemen om de smaak...maar kind&gezin ging liever voor de gewone NAN...
Het probleem met ons meisje was dat ze de flesjes niet wou...maar had geen problemen met de melk...die had ze zelf graag...

We zijn begonnen met 1/dag...en dat was in de crèche, en zo opgebouwd...nu zit ze aan 4/dag en af en toe nog borstvoeding, maar dat is niet veel meer, en de groenten en fruitpap zijn ook begonnen, ...nadat we de flesjes gevonden had die haar wel gingen (tomee tipee) was het geen enkel probleem meer...en dronk ze gulzig door...

Nu is ze 5 maanden en gebruiken we beba...wat van Nan2 was ze niet verzadigd en had ze nog constant honger...maar met Beba is alles in orde gekomen :)

Ik ben heel content geweest van Pro Nan...
Indien je nog vragen hebt, vraag gerust :lol:

Veel succes :lol:

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 28 jul 2007, 14:18

Ik heb Lowie in het begin NAN HA gegeven... nadien NAN AR (tegen reflux) en nog wat later BEBA...
Met de 3 papjes geen probleem gehad. :wink:
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 28 jul 2007, 20:24

We hebben in het begin NAN HA gebruikt. Daarna overgeschakeld naar Bebelac. Met NAN hadden we op een bepaald moment het gevoel dat ze niet genoeg had. Vandaar overgeschakeld naar een andere melk.
Maar in het ziekenhuis kregen we effectief te horen dat de NAN beter zou aansluiten bij bv. En ik heb het in het begin afwisselend gebruikt: bv en NAN


con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 28 jul 2007, 21:04

Wij geven ook Nan 1. Ben daar heel tevreden over. Alleen doen wij nog indikkingsmiddel Nutriton bij (2 schepjes op grote fles) omdat Noah anders gemakkelijk teruggeeft.

Jenny, Beba is da ook van Nan of is dat een merk apart? :oops:

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 28 jul 2007, 21:14

Beba en nan zijn allebei van nestlé...

alleen dat beba voor baby's zijn die niet genoeg hebben met Nan, vult meer... :lol:

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 28 jul 2007, 21:30

Ik heb Nan pro 1 gebruikt en was daar tevreden van. Ze nam elke keer flink haar fles en heb nadien nog vele soorten geprobeerd omdat ze problemen had met haar stoelgang, maar uiteindelijk terug naar Nan over geschakeld.
En Nan leunt het meeste aan bij borstvoeding, daarom dat ze mij Nan hadden aangeraden, omdat ik eerst ook borstvoeding heb gegeven. Ik heb de 2 zelfs gecombineerd en geen enkel probleem ondervonden!

Beba is meer stoppend, dus als je kindje wat moeite heeft om stoelgang te maken, ben je 't beste af (volgens de ka) met Nan.

veel succes ermee

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove

Bericht door Spooky » 28 jul 2007, 21:43

In begin gaf ik volledige borstvoeding maar op een bepaald moment was ik zo moe dat ik avondflesje gaf, eerst was dat enfamil omdat de apotheker zei dat dit het beste aansloot. Maar toen moest ik plots stoppen met borstvoeding( nieuw werk enzo) en ben naar de kinderarts geweest voor advies. Zei heeft me NAN AR aangeraden want ik zei dat hij toch wel een refluxprobleem had, onze Yerko heeft direct de melk gelust en nu drinkt hij die nog altijd evengraag. NAN is heel goed van kwaliteit en idd de beste melk die aansluit bij borstvoeding is ook de meest verkochte in België
Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 28 jul 2007, 23:36

ik ben van borstvoedin op nutrilon soya overestapt omdat dat iets zoeter is van smaak en BV ook dus en axl heeft daar helemaal geen probleem me gehad in tegen deel dat ging beter dan BV omdat hij kon rondkijken en in een trekkon door drinken enkel had hij wat last an consipatie maar dat is oo op te lossen
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 29 jul 2007, 12:01

Ik heb aan mijn beide baby's flesvoeding gegeven en altijd NAN gebruikt.
Wel de NAN AR, dat was voor een beetje reflux.
Maar daar was ik wel tevreden over!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 29 jul 2007, 15:23

hier ook 2 keer nan gegeven, eerst nan 1 en dan nan 2, zonder problemen, maar ja, ik heb nu ook wel makkelijke kindjes als het op voeding aan komt tenminste...
Afbeelding
Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 29 jul 2007, 21:01

Heb mijn zoontje ook een tij NAN AR egeven maar hij kreeg daar groene, plattte ontlasting van die ook zeer slecht rook.Heeft nog iemand dit gehad?
Geef nu BEBA en dat is beter voor de ontlasting.
Silviake

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 29 jul 2007, 22:06

Persoonlijk ben ik voor aptamil.. Weet dat elk kind anders is en dat je dat nooit op voorhand kan weten wat het beste is...
Maar heb al zoveel pappen geprobeerd (moest wel spijtig genoeg)
En aptamil is zeker een aanrader...
Heb de indruk dat dit het beste voor hun nog gevoelige maagje is...

Hopelijk kom je eruit!

Grtjs
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 29 jul 2007, 23:08

die groene slecht ruikende onlasting is hier soms ook het geval maar ze hebben me gezegd dat dat van een beetje teveel eten is in hun buikje eigenlijk gegist eten!!
doordat er al enkele maaltijden binnen zijn gegaan maar er nog niet zijn uit gekomen heb ik horen zeggen e dus weet niet of da echt klopt maar da zou hier wel eens kunnen
AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyvoeding”