GULZIG ETEN

Moderators:Welcome, Moderators

ELS
GULZIG ETEN

Bericht door ELS » 01 nov 2005, 19:21

MIJN ZOONTJE IS NU 7 WEKEN EN IS EEN ECHT GULZIG VENTJE..OP 10MIN. DRINKT HIJ ZIJN FLESJE NAN AR VAN 135CC OP MET 1-2-3 SPEEN VAN DODDIE
HIERDOOR KRIJGT HIJ DAN ZURE OPRISPINGEN EN HUILEN OM NOG MEER TE DRINKEN.
AANDIKKEN MET NUTRITRON VEROORZAAKT DAN WEER EEN ZEER PLATTE STOELGANG EN OOK PRECIES WAT KRAMPJES...
WIE WEET RAAD??


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 01 nov 2005, 21:12

wat een gezoek he met die pappen...

ik gaf in begin ook nan ar omdat hij wel eens wat pap terug gaf maar daarna ben ik overgestapt op nan transit omdat dit beter voor darmpjes is...

je hebt ook nog nan sensitive maar dat is als ze echt gevoelige darmen hebben en pap teruggeven.

AR is dan ook dikkere pap dan transit...maar dan moet je eventueel even uitzoeken tussen die 2.

Mijn zoon had ook veel krampjes en gaf ook pap terug. Door transit te gebruiken ging eht beter...


Geeft je zoontje veel pap terug dat er toch geen sprake is van reflux?
dat wil zeggen dat ze direct een hele grote gulp pap terug geven..maar echt heel veel. MAar dit brand bij zo een baby en daardoor heeft ie ook dat hongergevoel.

Anders eventueel de fles verminderen de hoeveelheid...
klinkt gek he maar even een tutje daarna geven. Mijn zoontje heeft een grote zuigreflex en drinkt heel veel pap als je veel zou geven. Maar hierdoor kreeg hij krampen en gaf hij telkens dat terug wat teveel op had. Dus nadat ik zijn flessen had vermindert terug was het veel beter...maar geef hem wel direct zijn tutje. hoeveel cc mag je kindje normaal nu hebben? want daar heb ik geen idee meer van... :roll:
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Plaats reactie

Terug naar “De babyvoeding”