libelle

Over trukjes van vlekjes in kleren, tot een middeltje tegen de hik.....

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne
libelle

Bericht door beam » 01 jun 2006, 19:08

Mijn moeder belt mij deze middag op om mij te feliciteren. Ik direct denken : Tiens ? Wie is er zwanger en is bevallen van mijn familie ??? :roll: Niemand dus, maar een tijdje geleden had ik es een mail gestuurd naar de libelle (tijdschrift, ge kent dit waarschijnlijk wel) met één van de uitspraken van mijn dochter. Dat is nu al een aantal maanden geleden en dacht dat ze het niet meer gingen gebruiken. Maar jawel, het staat erin, onder "flapuit". Ik was op mijn werk toen ma belde en ik maakte nogal veel lawaai, waarschijnlijk dat mijn bazin dacht dat mijn moeder de lotto gewonnen had of zo :D , zo heftig ging het eran toe.
'k Vertel dat hier nu aan mijn dochter, begint ze nu wel te huilen zeker ??? :shock: Tranen met tuiten ! 'k Vraag waarom ze nu huilt en haar uitleg is dat het maar een grapje was en dat ik dat noooooooooooit of te nimmer had mogen "publiekelijk" maken :roll: . En ik hier maar uitleggen dat het niet is om haar te pesten of zo dat ik dat doorgemaild heb.... pubers hé........... Er staat mij zeker nog wat te wachten....
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 01 jun 2006, 21:27

en? wat was die uitsprzaak van het dochtertje???
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 02 jun 2006, 17:32

Wel, dit is het hele verhaal : met kerst vorig jaar zitten we hier allemaal gezellig aan tafel te keuvelen over van alles en nog wat. Vicky zit nu in het vierde leerjaar maar ongeduldig dat ze is kan ze niet wachten om in het vijfde te zitten :) . En ze verteld : mama, ik verlang om vorig jaar naar het vijfde te gaan. Vraag ik aan haar waarom zegt zij : nou, dan krijgen wij "sexistische opleiding" :lol: :lol: !!!

Had dit enkele maanden geleden opgestuurd naar de libelle maar 't stond er nooit in, dacht dat het er niet meer ging van komen, maar toch...
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Oudere kinderen”