krijg kriebels van KG

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 11 aug 2007, 23:46

spotje schreef:
kyrodu schreef:Ik ging enkel naar k&g omdat onze kinderarts daar ook zit.
Anders zouden ze mij daar nooit gezien hebben.
Eens de verpleegster je voor gek verklaard omdat je 6 maand borstvoeding geeft is er toch iets mis hoor.
Ook over de keuze van de melk nadien kreeg ik maar rare opmerkingen.
ze haar ook zo behandelen.
Dus ik heb ook geen al te beste ervaringen met k&g.
hier kom je net van mars als je geen bv (kan geven) geeft :shock:
toch raar die verschillen....
hier niet hoor... hier is't net omgekeerd, ik heb 9maand BV gegeven, en die vonden da verschrikkelijk lang :roll: maar heb er wel positieve commentaar op gekregen... :D
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge

Bericht door Winter » 28 aug 2007, 11:44

De mensen van K&G controleren ieder jaar onze opvang waar ik werk, ze zijn tamelijk streng (moet ook hoor) en hebben soms wel commentaar op iets waar er organisatorisch niet direct iets aan te veranderen is. Ik heb niet echt commentaar op K&G wel vind ik het stom dat ze zo kunnen doordrammen over het speelgoed dat super ontsmet moet zijn (wordt trouwens iedere dag gereinigd op het werk) terwijl de kwijl aan hun speelgoed hangt als je op controle moet (was mee met mijn vriendin toen ze voor haar baby om een spuitje ging)

Liefs Winter

Gebruikersavatar
Peg
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2007, 12:28

Bericht door Peg » 30 aug 2007, 12:14

Toen we in Wilrijk woonden, was ik niet echt tevree met K en G. De verpleegster deed daar net of iedereen zwakbegaafd was :roll: Ik ben wel geweest voor de spuitjes die ik wou laten zetten, niet allemaal (dus veel gezaag daar).
Met de jongste ga ik nu in Berchem (we waren verhuisd) en daar ben ik heel tevreden, vriendelijk verpleegster en dokter. Geen gezaag over gewicht (we hebben pluimkes) of vaccinaties.
mama van een koningswens


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”