Groeimelk

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove

Bericht door Spooky » 07 sep 2007, 09:04

Wij zijn dinsdag bij de kinderarts geweest omdat onze Yerko een dubbele oorontsteking heeft. Hij werd nog eens gewogen en weegt 100gr minder dan 2 maanden geleden en 3 maanden geleden was hij ook ni veel bijgekomen. wat wil je, hij lat vaak tss de 60 en 120ml...Op aanraden vd kinderarts met groeimelk moeten beginnen en het gaat heel goed hij laat bijna niks meer over. Ze zei da het geven van koemelk idd goed is bij kindjes die goed bijkomen want anders had ze dat ook aangeraden, maar omdat hij te mager is is het beter van groeimelk inzit omdat daar meer vitaminen enzo inzitten. Als hij goed bijkomt mogen we wel overschakelen op volle koemelk.Glenn heeft ook wat overgewicht en ik dnk ook dat Yerko mijn genen heeft :lol:
Afbeelding


Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Re: rijstmelk

Bericht door Marijke » 07 sep 2007, 11:46

Aicha schreef:marijke,

ik ga die rijstmelk dan ook eens proberen na haar eerste verjaardag. dat eens afgewisseld met gewone melk misschien;
Maar ik vroeg me af waar je dat appeldiksap (ofzo :? ) dan haalt? Of is dat ook van de bio winkel?

Liefs Aicha
Hey Aicha, appeldiksap halen we ook uit de bio-winkel, het is van het merk Crombach dat we gebruiken.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

appeldiksap

Bericht door Aicha » 07 sep 2007, 16:42

dankuwel marijke! zal dat dan ook eens proberen als het de moment is
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”